Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Iž 2126 Oda: Sovětský hatchback, co to ještě v době změn zkoušel jako zadokolka

13 komentářů

Arese
...tak klasická koncepce určitě dávala smysl a na tehdejší tamní poměry i ten design nebyl úplně tragický. Ovšem ta kvalita, to je tedy síla. Na dvou fotografiích dokonce totálně nelícuje horní partie kapoty s blatníkem! 😲 😒 :no:
Anonym
že na rozdíl od tvého Seatu má tento Iž výškově stavitelné pásy.
Volant kulatej jak za nároďák, ručka jak má být!
Kde je problém?
Arese
Problém je jen v tom, že se chováš jak d.e.b.i.l. 😉
Anonym
Jasně...já tady zoufale vykřikuju, že jsem si nakoupil nemovitost. :-!
Arese
Jako vždy lžeš, jediný, kdo tady obtěžuje s trapnými a zoufalými výkřiky, jseš ty. Jen jsem ti odpověděl něco v tom smyslu, že hodnotit něčí ekonomickou úroveň jen podle jeho auta je směšné a velice omezené. A ano, investovat do nemovitostí bylo v minulých letech moje velmi dobré rozhodnutí. Že na to tvá mozková kapacita nestačí, je jen tvůj problém, mně je to srdečně jedno. 😄
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Nás v předmětu "Řízení kvality" učili, že kvalita jako objektnivní kategorie neexistuje a de facto ani existovat nemůže, protože "kvalitou" se rozumí to, nakolik a jakým způsobem příslušný výrobek odpovídá požadavkům zákazníka.
Podíváš-li se, kde je Iževsk (cca 1.200 km východně od Moskvy), pak lze pokládat za téměř jisté, že charakteristiky "kvality", jak je vnímána TAM - a jak je vnímána ZDE - budou patrně dosti odlišné.
U nás se asi netestuje, jak snadno / obtížně se auto otevře rukou v hrubé rukavici poté, co stálo celou noc venku na mraze -20°C, u nás se dozajista netestuje "brodivost vozu v závějích" a "ovladatelnost auta, mám-li na noze hrubé zimní boty" - a spousta dalších, specificky ruských požadavků
A to vše jsou pro středo a východoruské trhy daleko významnější charakteristiky nežli to, jak moc sedí či nesedí spáry mezi jednotlivými díly.

Kdyby se IŽ vyvážel k nám, dalo by se souhlasit s tím, že měl tragickou kvalitu.
Stejně si dokážu představit situaci, kdy by škoda Felicia, Peuget 205 (nebo co já vím třeba) Golf III totálně pohořely a byly "kdesi za Uralem" oprávněně označeny za nekvalitní vrak.
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Takova auta kresli nas mladej. Je mu tri a pul roku.
Anonym
Mám pro něj práci - místo zdejšího grafika Honzy. :-!
Avatar - Anonym
Anonym
No vidíš, to je talnet, je na úrovni konstruktérů z poloviny 800. let , tak když ještě zapracuje na následujících 35 letech, může z něj být designér.

Ano Iž Orbita a všechny další ekvivalenty sou vývoj kolem let 83-86 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Avatar - Stejsn
Stejsn
z konce století byla kvalitativně neuvěřitelná. Po škole jsem krátce dělal v autobazaru v roce 1998 a jednou nám tam přivezli Oku (VAZ-1111). Bylo až šokující jak strašný krám to byl a mělo to najeto asi 15 tisíc. Postavili jsme ji vedle Daihatsu Cuore, kterého to byla kopie a i když origo japonec byl taky nic moc, ta Lada byla naprosto šílená. Plechy nelícovaly vůbec, do světel teklo (zadní byla dokonce po dešti úplně zaplavená vodou!), interiér se rozlepoval. Hrůza, hrůza, hrůza.
Avatar - Anonym
Anonym
nvalitní montáž daná tím, že se na to těžce s*alo a nekvalitní spojovací materiály.

Jinak do světel teče lecčemu, třeba i BMWnebo Jaguaru 😄 Jasně není to voda do půl lamp, ale vlhkost že sou totálně zamžená úplně v pohodě. A nikdy nebourané kusy.
Arese
Bariku, to mi vysvětli, proč ty, jinak normální člověk s velmi slušným rozhledem, tady Rusákům dělá permanentního advokáta? Fakt to nemůžu pochopit... ;-\ ;-\ ;-\