Novinky
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Takže Espace, poté co z MPV udělali crossover, přestávají vyrábět, protože je to hit?
A třeba Signum?
Rohypnol má pravdu.
A třeba Signum?
Rohypnol má pravdu.
něco podobnýho?
Smax byl delo ale pro taty od rodin většinou nedostupny nebo erko mergl to sou rodinny kocary..dneska vedou velky suv kam mali caparti malem nevylezou zvazuju pro dve deti superb tam je aspon misto a vlezou tam samy
Taky mě to napadlo, a tipnul bych, že právě na oblíbenost smaxu u tohohle kroku ford spoléhá. A podle mě to není špatný tah, mondeo posl generace bylo nevýrazné auto, dávno ne řidičský etalon třídy, prodejně slabé, moderním “smaxem” se můžou trefit do akt nálad trhu s větší pravděpodobností, než kdyby zkoušeli udržet klasické mondeo.
Mne to príde menšie ako Mondeo...neviem no, klasiky strednej triedy sa samé dostali do slepej uličky.
Za brutálne vyššiu cenu (aj dvojnásobok) dostanem čo presne oproti nižšej strednej triede? Pre väčšinu ľudí to proste zmysel nemá, namiesto toho aby sa automobilky zamysleli nad pomerom ceny a úžitku týchto áut tak radšej idú špekulovať s 37. modelom crossoveru v portfóliu, no držím palce.
Za brutálne vyššiu cenu (aj dvojnásobok) dostanem čo presne oproti nižšej strednej triede? Pre väčšinu ľudí to proste zmysel nemá, namiesto toho aby sa automobilky zamysleli nad pomerom ceny a úžitku týchto áut tak radšej idú špekulovať s 37. modelom crossoveru v portfóliu, no držím palce.
No, to je právě ta nevýhoda sedanů a kombi. Crossover za stejnou cenu nabídne vyšší užitek a udělá i víc parády mezi lidmi.
Tak to asi nie. Ešte crossover neponúkol väčší úžitok ako kombi. Alebo o nejakom vieš? A v čom by akože mal? Obvykle je menej priestorný, menej praktický, menej variabilný. Vyššie a širšie prahy zrážajú výhodu ľahšieho nastupovania na vyššie položené sedadlá na nulu. Kufor je obvykle kratší, a často v ňom zbytočne zaberajú miesto sotva použiteľné sklápacie sedadlá. Crossover je obvykle ťažší a smädnejší. Súčasný C5 a ten predchádzajúci sa skutočne nedá porovnávať, vyskúšané jedno aj druhé.
Zkoušel jsem 308 proti 3008, a za dané situace bych co do užitku dal přednost SUV. Naopak u 2008 a krátké 308 tahalo SUV za kratší konec.
A určite porovnávaš porovnateľné? Napísal si: "Crossover za stejnou cenu nabídne vyšší užitek..." Cenníkový rozdiel medzi Peugeotom 308 v kombíku a 3008 v podobnej výbave a s rovnakým motorom je 4000,-€, čo je zhruba 100 tisíc Kč. Za prakticky základ 3008 dostaneš kombíka 308 v plnej paľbe, a to rozhodne porovnateľná ponuka nie je.
Pri 2008 vs. 308 ide o rozdiel triedy, tam niet čo porovnávať, leda tak cenu. Crossover skrátka za rovnaké peniaze neponúka viac, ani väčší úžitok, ani parádu, fakt neviem, o čo je kombík voči crossoveru, čo sa týka image, horší. Spravidla crossover ponúka o niečo menej ako kombíky s podobnou technikou, ale za podstatne viac peňazí. Taká je realita, a s tým kámo nehneš.
Pri 2008 vs. 308 ide o rozdiel triedy, tam niet čo porovnávať, leda tak cenu. Crossover skrátka za rovnaké peniaze neponúka viac, ani väčší úžitok, ani parádu, fakt neviem, o čo je kombík voči crossoveru, čo sa týka image, horší. Spravidla crossover ponúka o niečo menej ako kombíky s podobnou technikou, ale za podstatne viac peňazí. Taká je realita, a s tým kámo nehneš.
U té 308 možná cena není úplně vypovídající, jenže taky se jedná o auto na konci životního cyklu. Nová generace už tak přívětivá nebude. A u ostatních v nižší střední už rozdíly nejsou tak extrémní.
2008 jsem vytáhl zcela záměrně. Je papírově větší než 308, stojí stejně. Ale uvnitř to není taková paráda.
2008 jsem vytáhl zcela záměrně. Je papírově větší než 308, stojí stejně. Ale uvnitř to není taková paráda.
No nie neponúkne, keď chceš priestorovo nahradiť kombi nižšej strednej triedy (napr. i30) tak Tucson ma menší kufor a je drahší, a preto môžeš rozmýšľať jedine o Santa Fe...
takéto paralely sú hádam u každej značky
A podobné je to pri strednej triede, proste je cenovo totálne ustrelená, priplácaš aj +50% oproti nižšej strednej triede aby si získal +30 CM dĺžky (z toho je polovica v motore, 5cm vzadu a 10 v kufri, ktorý ale väčší do objemu nie je) a pár centimetrov do šírky, ktoré vlastne nepotrebuješ (pre piatich to aj tak nie je a keď vozíš štyroch tak ti je to jedno)... jediný rozdiel je v možnosti mať lepšiu výbavu (väčšinou silnejší motor, 4x4 alebo lepšie sedačky) ale to už si cenovkou niekde na +100% oproti nižšej strednej triede a rovno môžeš zobrať nejaké SUV, ktoré má tiež taký nejaký minimálne 550l kufor a podobný priestor vo vnútri
Teraz sa to dá krásne porovnať napríklad na špeciálnej edícii škoda joy, pozri si superb a niečo z nižšej strednej triedy, +50% cena a jediné veci extra sú tam priestor (ktorý nepotrebuješ ak nie si extra obézny s celou rodinou) a možno vyhrievané sedadlá vzadu
takéto paralely sú hádam u každej značky
A podobné je to pri strednej triede, proste je cenovo totálne ustrelená, priplácaš aj +50% oproti nižšej strednej triede aby si získal +30 CM dĺžky (z toho je polovica v motore, 5cm vzadu a 10 v kufri, ktorý ale väčší do objemu nie je) a pár centimetrov do šírky, ktoré vlastne nepotrebuješ (pre piatich to aj tak nie je a keď vozíš štyroch tak ti je to jedno)... jediný rozdiel je v možnosti mať lepšiu výbavu (väčšinou silnejší motor, 4x4 alebo lepšie sedačky) ale to už si cenovkou niekde na +100% oproti nižšej strednej triede a rovno môžeš zobrať nejaké SUV, ktoré má tiež taký nejaký minimálne 550l kufor a podobný priestor vo vnútri
Teraz sa to dá krásne porovnať napríklad na špeciálnej edícii škoda joy, pozri si superb a niečo z nižšej strednej triedy, +50% cena a jediné veci extra sú tam priestor (ktorý nepotrebuješ ak nie si extra obézny s celou rodinou) a možno vyhrievané sedadlá vzadu
admin Fusion webu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
;-\ auto možná je super ale vzhled karoserie ( lak) vozu je katastrofa. Vypadá jako omalovánka
Crossover je vždy šlápnutím do prázdna. Spálil se Renault, spálil se Peugeot, spálil se Fiat, spálilo se BMW... Ford bude jen další v řadě.
A co se týká individualizace, to už taky není dávno pravda. Na skládání výbav po kouscích už lidi nemají čas a chuť, individualizace se dnes řeší designem exteriéru. Většina vezme jednu z výbav, maximálně nějaký paket navíc, a tím to končí. Přizpůsobili se už víceméně všichni výrobci.
Německé automobilky stále individualizaci umožňují. Ano, třeba VW už to omezuje, zejména u elektromobilů. Navíc individualizace není jen o lidech, ale i o leasingovkách, případně jiných velkých fleetových zákaznících, kteří mají specifické požadavky. Myslím si, že i díky tomu se Škodovce ve fleetu tak daří.