nevyhajpovaná a nedebilní elektromobility, kterou všichni pamatujeme dávno.
Stačila by malá baterka na přejezd ulic bez drátů...
Tramvaje, trolejbusy. To funguje 100 let a nikdo se nediví.
Generace do telefonu čumících hovad objevuje Ameriku. Dopravní prostředek poháněný elektrickým proudem. Kuř Elona! :-!
U starších vozů samozřejmě nebyla technologie na takové výši jako dnes, ale ruční zpracování mělo své kouzlo a velké.
A dnes: Krása v čudu a technologie taky stojí za psí štěk. Nač používat troleje, když je dokážeme nahradit tunami kyselin v pouhém jednom elektroautobusu? Proč šetřit elektrickou energii, když dokážeme nějakých 17% promrhat rychlonabíjením? Proč při likvidaci nestačí hodit železo a barevné kovy zpátky do pece, když k tomu můžeme přidat ekologickou likvidaci kyselin ze zbytečných akumulátorů?
ale denne jezdit do prace by jsi tim nechtel podobne, jaky by sis na cestu za lyzovackou do trech udoli nevybral stary embecko misto treba nejnovejsi A6 v allroadu, jestlize tedy nejsi masochista, nebo by tam nebyl sraz veteranu, k cemuz bys ale potreboval i dobou lyzarskou vybavu a prazdnou kapsu, kterou tehdy typicky cechoslovak mel...
Už mě to unavuje, článek se nedá číst. Když to neumíte, buď se na to vykašlete, nebo to dejte napsat panu Dragounovi. Úroveň googleauto.cz je fakt otřesná.
Veterány mám samozřejmě rád, ale v tomto případě jsem měl na mysli ekologický aspekt. Všichni dnes propakují elektroauta, ale nikdo si neuvědomuje kyselinový dopad na naší planetu,když pouhý jeden osobní elektrovůz potřebuje zhruba půl tuny kyselin. Po naší planetě jezdí asi 1,1 miliardy osobáků a to by bylo víc než půl miliardy tun kyselin. Nepředstavitelná cifra. Takové množství kyselin by naše těžko ustála.
Co se týče kyselinové moderny a starých poctivých trolejí, tak věř, že topením se bude mnohem více šetřit právě v té kyselinové moderně. Dojdou baterky a mrzneš někde u cesty čekáním na odtahovku. Troleják si klidně pojede dál s topením zapnutým na nejvyšší výkon.
Proti hraje například obrovská hmotnost baterií - například u Audi e-tron je to 699 kg, ......
Tesla která se chlubí dlouhým dojezdem na tom bude ještě hůř.
kvuli eletrifikaci aut a pritom uctivate rusko, ktere je udajne jeste "normalni" a pritom v hlavnim meste ruska, ktere je po ulanbataru nejstudenejsim hlavnim mestem euro-asie, uz davno jezdi elektricky autobusy a to navzdory tomu, ze prumerna lednova teplota v moskve je skoro -10, zatimco prumerna teplota nejstudenejsiho hlavniho mesta zeme EU je necelych -7C.