V Česku stále jezdí několik tisíc legendárních vozů VW "Brouk". Z toho zhruba tisícovka je starší 50 let. Naopak novodobých brouků New Beetle je asi 1200. Vyplývá to z údajů centrálního registru vozidel.
FF jednoho hřeje v garáži. :yes:
edit 13:17: už tady máme čtyři malinký závistivý nuly. :-!
Závist je skrytý obdiv!
Milujete Fosteka!
Je to sexuální posedlost! :D
Jen někdo, kdo to je v hlavně vylízaný jak miska po psím žrádle by si takhle zničil auto. To už bych to radši hodil na veterán a provozoval v tomto režimu.
Nadělal sis po ránu do květáku a hurá do diskuse?
Dnes je tady článek o starých Italech (Lamba).
Během posledních dvou až tří dnů tu byly určitě články o staré Lancii/Saabu, o starém ruském Iži a britském Triuphu Spitfire.
Proč trapně kvičíš!?
PROČ KVIČÍŠ!?
Původní VW Brouk je po zásluze automobilová ikona....
...navíc s velmi sympatickým designem a pěkně bublavým vnějším zvukovým projevem. :-) Když jsem ale před lety dostal možnost se s jedním velmi zachovalým (a tuningem nezprzněným) kouskem Brouka svézt, bylo to upřímně řečeno zklamání. I když se jednalo už o novější provedení s modernější přední nápravou a vyšším výkonem, musel jsem chtě nechtě uznat, že to auto je zoufale líne, hlučné, uvnitř hodně stísněné a navíc velmi nepraktické, co se týče zavazadlového prostoru. Je proto až neuvěřitelné, že VW na tento stroj spoléhal až do přelomu 60. a 70. let.! Když si ale člověk uvědomí, že to auto vznikalo již před II. světovou válkou, tak tehdy to musela být velká automobilová pecka, to je jasné. Před panem Porschem nezbývá než smeknout, byl to automobilový génius! :yes: (Ano, samozřejmě vím, že svůj talent dal do služeb nacistického řežimu, ale to už jsme někde jinde).