Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tatra 603 je hvězdou Los Angeles Auto Show. Může za to Faurecia

Mezi automobilovou modernou na americkém autosalonu září Tatra 603/2 z roku 1972 upravená francouzskou společností Faurecia.
Zpět na článek
16. 11. 2007 11:09
anonym
16. 11. 2007 11:44
anonym
18. 11. 2007 09:30
neregistrovaný "povaleč"
19. 11. 2007 07:41
neregistrovaný "Levi"
16. 11. 2007 11:23
16. 11. 2007 11:28
16. 11. 2007 11:46
neregistrovaný "mam_las"
16. 11. 2007 12:23
16. 11. 2007 11:23
neregistrovaný "seremeduv"
16. 11. 2007 11:58
16. 11. 2007 13:31
anonym
17. 11. 2007 11:08
neregistrovaný "hahaha"
16. 11. 2007 11:36
neregistrovaný "Tano"
16. 11. 2007 12:45
neregistrovaný "smudliky"
16. 11. 2007 13:36
neregistrovaný "mtsr"
16. 11. 2007 13:46
neregistrovaný "sterys"
16. 11. 2007 13:54
neregistrovaný "pandan"
16. 11. 2007 15:45
neregistrovaný "Tano"
17. 11. 2007 00:23
neregistrovaný "Kubic"
16. 11. 2007 11:37
neregistrovaný "Dewill"
16. 11. 2007 11:58
neregistrovaný "radek009"
16. 11. 2007 12:05
anonym
16. 11. 2007 12:58
neregistrovaný "mam_las"
16. 11. 2007 14:07
neregistrovaný "pandan"
16. 11. 2007 14:48
neregistrovaný "mam_las"
16. 11. 2007 19:26
neregistrovaný "MrLotus"
17. 11. 2007 23:02
neregistrovaný "trax"
19. 11. 2007 08:19
neregistrovaný "mam_las"
16. 11. 2007 15:15
neregistrovaný "VanJ_"
18. 11. 2007 10:50
neregistrovaný "Arni"
18. 11. 2007 11:04
neregistrovaný "mam_las"
16. 11. 2007 12:33
anonym
16. 11. 2007 12:45
neregistrovaný "kovoo"
16. 11. 2007 14:10
neregistrovaný "tatra rest in peace"
16. 11. 2007 12:42
16. 11. 2007 12:52
neregistrovaný "miso"
16. 11. 2007 16:09
anonym
16. 11. 2007 14:18
16. 11. 2007 14:47
neregistrovaný "Mileator"
17. 11. 2007 11:31
neregistrovaný "Marcus_A"
16. 11. 2007 19:21
neregistrovaný "500"
16. 11. 2007 17:48
neregistrovaný "Tom666"
16. 11. 2007 19:13
neregistrovaný "NovoCZ"
16. 11. 2007 19:21
neregistrovaný "500"
16. 11. 2007 19:24
anonym
16. 11. 2007 22:12
neregistrovaný "nextrom"
16. 11. 2007 22:24
neregistrovaný "nextrom"
16. 11. 2007 23:32
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 01:59
neregistrovaný "Roman889"
17. 11. 2007 10:10
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 08:13
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 10:09
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 10:40
anonym
17. 11. 2007 11:21
neregistrovaný "500"
13. 2. 2008 20:55
neregistrovaný "Radpol"
17. 11. 2007 09:49
neregistrovaný "Miccolo"
17. 11. 2007 10:10
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 11:35
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 12:13
neregistrovaný "festre"
17. 11. 2007 12:16
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 12:21
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 12:37
neregistrovaný "MarekSR"
17. 11. 2007 13:16
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 13:26
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 15:30
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 20:07
anonym
18. 11. 2007 12:16
neregistrovaný "Šíma"
18. 11. 2007 17:00
anonym
19. 11. 2007 08:37
neregistrovaný "Ada je zase tady"
19. 11. 2007 10:02
neregistrovaný "nextrom"
19. 11. 2007 12:23
neregistrovaný "nextrom"
20. 11. 2007 17:30
anonym
28. 11. 2007 07:14
anonym
4. 1. 2008 19:18
anonym
anonym
16. 11. 2007 11:09
tatra
bych to nazval spis TATRA 603 retro >:D moc se me neliby ale to bude tim ze jsem to auto uz nezazil
Rozbalit vlákno
3
anonym
16. 11. 2007 11:44
Re: tatra
nelibi? neblazni, TATRA 603 je klenot. Kdyby dnesni auta vypadaly takhle k svetu..!!
neregistrovaný "povaleč"
18. 11. 2007 09:30
Re: tatra
Tys toho evidentně nazažil víc, třeba češtinu. Nelibi se píše s "i", úklep je "n-m", "k-l" ale "y-i" je neznalost a ignorance
Nelíbilo,žes nezažil?Tomu nerozumím...Pak se ti zřejmě melíbí nic z architektury nějakých 500 i víc let nazad,auta z 30.let...jo,jsou i muzea,kde je k vidění autíčko, lokomotiva,letadlo,bavím se o těch zahraničních...co s nimi uděláme..zboříme je? Já jen, aby to nakazilo "vkus" našim mladým spoluobčanům.Neb vzdělávat se v historii a dokonce v historii techniky jim nevoní,k čemu,vyřeší to za nás všechno přece počítače >:D :no:
neregistrovaný "Levi"
19. 11. 2007 07:41
Re: tatra
Toto je charakteristický případ internetového ona*isty, který někomu vynadá za to, že v nějakém slově místo I napíše Y. A nazve to neznalostí a ignorací... Podle mě by touto optikou byly ignorací i překlepy (melíbí vs. nelíbí). Ale budiž, překlepy nechme stranou. Každému se to někdy stane... Mně taky. Nicméně kritik by si měl uvědomit, že stejnou neznalostí ba dokonce ignorantstvím je nedávat za interpunkci mezeru... Takže toto je zpráva přispěvateli, který si jistě ne náhodou zvolil přezdívku POVALEČ: Foxtrot Oscar, *.
A teď k samotnému tématu tohoto fóra: Tatra 603 byla, je a bude designerskou ikonou. A jako taková je úplně ideální k prezentaci nových pohledů na řešení interiéru. Nakonec, Tatra stála inspirací takovým velikánům jako VW (Brouk) a Porsche (jasně, že 911). Škoda, že Tatra už osobní vozy nevyrábí. Návrat 603 v podobě retro revivalu jako třeba New Beetle, Mini a nebo skvělá 500 od Fiatu, by jistě stála za to.
Avatar - Ghostyx
16. 11. 2007 11:23
Tatra 603
Rekl bych, ze to bylo posledni pekne auto od Tatry. Ty krabicoidni hruzy co prisly pak, nemusim... Exterier je i po tech letech neskutecny, ja byt firmou Faurecia, tak bych mozna jeste trosku pritvrdil v modernizaci nekterych detailu exterieru, ale interier je vcelku zdarily a do urcite miry kopiruje puvodni "starou" klassiku. :yes:
Skoda, ze Tatrovka byla tak potupne pohrbena..., je to neodpustitelne..., myslim, ze i tudy mohla vest cesta a ze tyhlety fantomasoidni kary v retro stylu s nejmodernejsi technikou, by mohly mit jeste i dnes uspech... :'-( 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ghostyx
16. 11. 2007 11:28
Re: Tatra 603
Jeste jsem chtel rici, ze viz nadmiru zdarile rozvijeni letite koncepce karoserie Porsche Carrera (dnes 911)... :yes:
neregistrovaný "mam_las"
16. 11. 2007 11:46
Re: Tatra 603
To sem se leknul, takhle míchat hrušky a jablka. Kardaus a Porsche jsou dva zcela zásadně odlišné koncepty. A to i časově.
Avatar - Ghostyx
16. 11. 2007 12:23
Re: Tatra 603
Sorry, ale nepochopils to! Ja tady neporovnavam oba koncepty ani neporovnavam jejich dobu vzniku, chci tim rici neco zcela jineho a to, ze na rozdil od zaniknuvsi Tatry, firma Porsche svoji letitou designovou koncepci ala Carrera dovedla tim neustalym vyvojem temer do naproste dokonalosti, ale pri tom tvarove a v ramci socasnych bezpecnostnich a jinych moznosti verne kopiruje puvodni a jiz letity navrh Ferdinanda Porscheho. Domnivam se, ze podobnou cestou se mela ubirat i Tatra se svym model 603... ;-)
neregistrovaný "seremeduv"
16. 11. 2007 11:23
nešahat
na Tatru nešahat tuningáři, je to klenot :-)
Rozbalit vlákno
3
anonym
16. 11. 2007 13:31
Re: nešahat
Přesně tak. Před pár dny tu byla diskuze o Superbu.Měl by před před ní jezdit kanálem.
neregistrovaný "hahaha"
17. 11. 2007 11:08
Re: nešahat
jo jo moje řeč,já s tím jezdil to opravdu bylo ""pan autíčko
neregistrovaný "Tano"
16. 11. 2007 11:36
Nejhezčí čeké auto
Já beru klasickou Tatru 603, jako nejhezčí české auto. Potom byla ještě jedna pěkná Tatra. Sportovní Tatra Metalex.
Mohla by se udělat nějaká anketa o nejhezčí české auto všech dob. Osobně mě teď nenapadá, které české auto by mohlo být hezčí. A prosím vás, nepište mi tady, že Fabia II .... >:D
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "smudliky"
16. 11. 2007 12:45
Re: Nejhezčí čeké auto
Stará Felicia kabrio.
neregistrovaný "mtsr"
16. 11. 2007 13:36
Re: Nejhezčí čeké auto
oktávka II v kombi RS.....a žlutá, ta se mi líbí!!! >:-[] >:-[]
neregistrovaný "sterys"
16. 11. 2007 13:46
Re: Nejhezčí čeké auto
ERKO 110 !!!
neregistrovaný "pandan"
16. 11. 2007 13:54
Re: Nejhezčí čeké auto
V duchu ostatních odpovědí omezuji tuto anketu na poválečné vozy.
neregistrovaný "Tano"
16. 11. 2007 15:45
Re: Nejhezčí čeké auto
Ale vůbec to nemusí být omezené na poválečné vozy, ale předválečné už většina lidí nebude podle názvu znát. Takže pokud tu někdo napíše Tatra 11, tak si ji asi moc lidí nevybaví.
Teď mě ještě napadlo, že krásné auta dělal Sodomka. Na strankach "auta5p.eu" se dá od něj najít spousta fotek.
neregistrovaný "Kubic"
17. 11. 2007 00:23
Re: Nejhezčí čeké auto
Souhlasím, ale velmi pěkná byla Š 1000 MB rok 1964
neregistrovaný "Dewill"
16. 11. 2007 11:37
Ježíšku..
Ježíšku, to chci!!! >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radek009"
16. 11. 2007 11:58
de to
az na tu masku a nektere prvky interieru (divne mrizky ve dverich) je to moc hezke
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2007 11:59
Trnkovice z Kopřivnice
Tatrovku jsme oplakávali už mockrát, hlavně staří pardálové, co pamatují ještě heroické jízdy Zikmunda+Hanzelky. Jako vždycky i teď doufám, že se konečně někomu rozsvítí v hlavě - když ne v Tatře, tak nějakému jinému podnikateli. :yes: To, že nám 603 teď trochu poprznili frantíci, kteří pro značku nemají cit, je prostě jenom zesílená výzva: tady je šance, kde se jí chopí?
Rozbalit vlákno
13
anonym
16. 11. 2007 12:05
Re: Trnkovice z Kopřivnice
přesně přesně. jen doufam, že se nestane nějakej sci fi scénář, že by to jako koupil nějakej strejda z číny a navlíkl tradici značky na nějakej plastovej šit, kterej se při nárazu rozpůlí.
Avatar - Ghostyx
16. 11. 2007 12:32
Re: Trnkovice z Kopřivnice
...mozna pro znacku nemaji cit, ale jsou zda se jedini, kteri si na Tatru vubec vzpomneli a za to jim patri nepochybne dik... :yes:
neregistrovaný "mam_las"
16. 11. 2007 12:58
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Milej zlatej, tak ti odpovím, jako poslední člověk, který projektoval poslední osobní tatru T 625 a i jako podnikatel, který sice nic nezprivatizoval, přesto ale dodnes projektuje auta, především pro zahraniční firmy. Mimochodem, originály projektů jsou v TNM, fotokopie jsem si ponechal. Řádově, někdy kolem roku 1984 začal vývoj nových agregátů pro novou osobní Tatru 625. Nejdůležitější byl vodou chlazený V 8 Standy Zajíce. Zároveň se nakreslily projekty a postavily makety aut s motorem vzadu 4 x 2 i 4 x 4. To samé s motorem vpředu 4 x 2 a 4 x 4. Designéři Král, Výborný, Španihel. V té době byly také aktuální zprávy o čtyřdvéřovém pětimístném Porsche, o jehož některých prototypech jsme ve vývoji Tatry věděli. Tenkrát, po zvážení našich zkušeností s Tatrou, srovnáním nových projektů s motorem vzadu i vpředu a s vědomostí o prototypech Porsche, jsme došli k závěru, že pokud se nejedná o konstrukci vozu se zcela specifickými vlastnostmi, pro úzkou skupinu potenciálních zájemců, je cesta pro další vývoj velkého osobního vozu s motorem vzadu neperspektivní a že, až v kluci ve vývoji v Porsche, kteří si do té doby hráli jen s malými sporťáky, doženou na svých prototypech naše zkušenosti s velkým autem, tak nikdy žádné sériové čtydveřové pětimístné auto s motorem vzadu vyrábět nebudou. Dnes už to je víc jak 20 let, a ten stav trvá. Jak sám vidíš, nikdo se šance chopit nechystá. Možná, až s nástupem hybridů, by se mohlo zkusit naprojektovat smysluplné auto s retro rysy Tatry. Jinak T625 s motorem vpředu, se už nenarodila proto, že na ní v plánu RVT nebyly peníze. Stav totálního finančního krachu plánovaného hospodářství, se do poslední chvíle v Tatře kamufloval folklórními tanečky alá T 700. Tož tak děcka.
neregistrovaný "pandan"
16. 11. 2007 14:07
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Myslíte, že je možné tyto projekty zveřejnit, třeba ve formě internetové prezentace?
Předpokládám, že máte stále blízko k Tatře. Dovolím se ještě zeptat, zda nevíte, kam se podělo výrobní zařízení po Tatrách Beta. Domníváte se, že by ještě dneska k něčemu bylo?
neregistrovaný "mam_las"
16. 11. 2007 14:48
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Co se týká prezentace, záleží na právním názoru současných majitelů práv k duševnímu vlastnictví Tatry. To by jste se musel zeptat jich, zdali by jim taková věc nevadila. Já jsem v Tatře končil v roce 1990 u T613 SV - sanitka. S Betou, pokud máte na mysli tu na bázi komponentů z Favorita, vyvíjenou v ÚVMV Praha a Škodě Ejpovicích, jsem neměl žádný kontakt. Ta se myslím, dostala do Tatry později, až osobním propojením, přes Soudka, jakožto ředitele Škody Plzeň. Ale opravdu jsem to nesledoval, tak to nevím jistě. Co se týče samotné konstrukce Bety, či čehokoliv jiného, již postaršího, tak v konstrukci Tatry platilo okřídlené úsloví pana Klimenta. ,,Než bych k tomu hledal výkresy, tak si to radši namaluji znovu. Vyjde to rychleji a bude to dnešní." Čímž byl myšlen fakt, že staré konstrukce mohou být někdy inspirativní, nicméně každá doba a jí odpovídající stav technologie, si ale žádá nový konstrukční přístup k řešení. :-)
neregistrovaný "MrLotus"
16. 11. 2007 19:26
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Nějaký fotky maket Tater 625 byly před lety ve Světě motorů. Dokonce i motor jsem viděl někde vyfocenej.
neregistrovaný "trax"
17. 11. 2007 23:02
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Zdravím "mam-las", ve světle jistých skutečností zde Vámi odprezentovaných, můžete mě prosím kontaktovat (trax73seznam.cz), měl bych něco konstruktivního na téma 625. Díky
neregistrovaný "mam_las"
19. 11. 2007 08:19
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Mailoval jsem kontkt 18.11. v 10,19 hod na trax73@seznam.cz, a nic.
neregistrovaný "VanJ_"
16. 11. 2007 15:15
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Hned sa mi nejak nezdalo, ze Tatra je ceske auto, ale moravske... ;-)
16. 11. 2007 15:55
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Díky za slova toho, kdo o tom má právo mluvit :yes: - Pro mě, člověka zvenčí, zůstává jednoduše lítost, bez ohledu na investorské a konkurenční šachy, nad tím zmařeným životem jedné z mála ušlechtilých značek téhle zemičky.
neregistrovaný "Arni"
18. 11. 2007 10:50
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Také jsme si hráli na písečku. Těch věcí co jsme vymysleli, ale scházelo to jediné. Člověk, který by řekl, chlapi jdeme do toho. Seženeme peníze, uděláme marketingový průzkum, spočítáme návratnost, prozkoumáme trhy, naše značka má ve světě zvuk, postavíme továrnu, kterou vybavíme roboty, automaty, seženeme levné kvalitní soubdodavatele. Vyrobíme ročně 250 tis. aut, aby byla návratnost a rozumná cena. Nebo jste si řekli, my tady budeme vyrábět fáro a blbci se postarají aby ho někdo koupil. On to někdo zaplatí.
Vážený, když pracujete pro ty zahraniční automobilky, tak jistě víte, jak to chodí. Nesvádějte všechno na blbé soudruhy. Jinak máte možnost kdykoliv začít.
neregistrovaný "mam_las"
18. 11. 2007 11:04
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Vy jste rozkošně mimo realitu. Já se domnívám, že těch pokusů v duchu, chlapi jdeme do toho, jsem se zúčastnil docela dost. Problém byl, že s lidmi jako byl Soudek, Beneda, Velíšek, Štych. On, pokud chce člověk zůstat v branži, velký výběr s kým, taky zrovna není.
Avatar - Poustnik
18. 11. 2007 14:00
Re: Trnkovice z Kopřivnice
Tak to je trnkově-trpká pravdivá odpověď. Řečí jsme od nich slyšeli dost, ale nakonec jen podle českého populárního návodu zabezpečili ne fungující výrobu, ale svoje rodiny.... 8-s ;-\
anonym
16. 11. 2007 12:33
T603
Jsem majitel vozu T603, po přečtení úvodních řádků se o mě pokusil Herzschlag. Ještě že se jedná jen o koncepci. Je to marný, originál je jen jeden a každá napodobenina bude vždy horší.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "kovoo"
16. 11. 2007 12:45
Re: T603
:yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "tatra rest in peace"
16. 11. 2007 14:10
Re: T603
Mít své jméno v technickým průkazu tatry 603 - co víc si přát... ;-) V tvém případě bych možná i měl takovýto názor, ale:

U tohoto vozu se nikdo nesnažil napodobit či dokonce překonat (nelze) originalitu vozu T603. Tímto konceptem jí vlastně uctil, jako velmi zdařilý vůz s velmi krásnými tvary. Kolik máme českých designerů a kolik z nich si troufne na vozy Tatra. Vždyť přeci mohou navrhnout podobu dnešní Tatry. Ale oni raději, ze snadno dostupných informací, navrhnou vzhled vozu, který bude mít v nejbližší době premiéru (superb). Ano, možná je toto dobrá vstupenka do designerského centra Škody Auto, ale ne do srdcí českých fanoušků, českých vozů. Třeba by se poté "mam_las" znovu juknul na kopie návrhů a s několika dalšími nadšenci by zasedli a pokusili by se o reinkarnaci značky Tatra. Ikdyby mělo zůstat jen u návrhů... Mé srdce by zajásalo.

S tebou to neseklo a mě proběhl mráz po zádech. Hned poté jsem sjel fotky Tatrovek na netu, zesmutněl jak moc mi tato značka chybí na trhu osobních automobilů a zasnil se, jak mi v garáži stojí Tatra 87 a toto snění opustil opětovném přečtením článku o "francouzském" výrobci interiérů a jeho nádherným projektem, ke kterému využil jedno z nej vozů na světě!
16. 11. 2007 12:42
smrt superbu!
kurnik takovy retro za tim by se otocil kde kdo a kdyby to byla stejna trida jako superb, tak by to auto bylo mnohem reprezentativnejsi a urcite vic pritazlivy pro oko,
Jak uz tu bylo psano-carrera zachovava puvodni styl stejne jako 500 od Fiatu a to jsou auta opravdu krasna!
Tak sakra proc ne Tatra :'-( tohle by byl kral silnic :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "miso"
16. 11. 2007 12:52
Re: smrt superbu!
Preco nie Tatra? Pretoze Fiat vyraba auta, Porsche takisto. Tatrovka uz auta nevyraba. Vyvoj, vyroba by boli drahe a pochybujem, ze tych aut by sa predalo tolko aby Tatra, ci iny podnikatel mal z toho zisk. Ak by sa vyroby tatry chytila Skoda, mozno by projekt prezil, ale pochybujem o tom. A kralom ciest by nebol, tymi su aj budu ine auta.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 11. 2007 14:11
Ministr čepička
Ano i ten by se asi podivil nad tím, jak francouzští soudruzi vyjebali s touhle krásnou Tatrou. Proboha, vždyť na tom nic pěknýho neudělali. Ten interiér je v kontextu k autu nepatřičnej. Boční okna s chromovou lištou, zadní bez. Je vidět, že těm co to dělali asi nikdo nechtěl půjčit na zprznění domácí DS. Ještě si američani budou myslet, že Tatra je nějaká francouzská značka, doufejme, že většina si pak vygoogluje, že je to československá značka. Ach jo. Jako technologickou demonstraci si mohli vyrobit celý auto a ne to cpát do tatrušky. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - da_b0mb
16. 11. 2007 15:33
Re: Ministr čepička
Ja myslim, ze oni se nebudou "obtezovat" googlenim odkud Tatra pochazi... Frantici to dobre zmrvili :no:
anonym
16. 11. 2007 16:09
Re: Ministr čepička
Jsem rád, že si to nemyslím sám. :-)
Avatar - 125S
16. 11. 2007 17:58
Re: Ministr čepička
Dokonce DSka má i rovnou bezrámová okna... taky nechápu proč museli předělávat krásnou klasiku ;-\ A ještě k tomu obložení interiéru, tenká vrstva dřeva slisováná s dřevotřískou snad neni žádná novinka to už se dělá minimálně 20 let, jestli se nemílim. :-|
Avatar - Pekelná Micinka
16. 11. 2007 21:37
Re: Ministr čepička
To se dělá už aspoň padesát let.. ;-)
Avatar - 125S
19. 11. 2007 15:10
Re: Ministr čepička
To je dost dlouhá doba na to, aby to byla novinka >:D
16. 11. 2007 14:18
Design
Karosérie je krásná i po letech, čeští designéři si tali skutečně záležet. Design této Tatry je nadčasový. Co se ale týče interiéru, k tomuto autu styl alla Citroën nesedí, je to až moc velká moderna. Spíše by se hodil interiér v retro stylu podobný Mini Coperu. To je ale jen můj názor. Někomu se to třeba může líbit. V každém případě ale Tatra ukáže Amíkům, jak má vypadat auto >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mileator"
16. 11. 2007 14:47
TATRA 603 II
Bolo to prvé auto v ktorom som sa v živote viezol. V 72.-om z porodnice ;-). Nie ,tatko nebol ani hlaváč ani komanč, ale bolo to za flašku. Bol to služobný voz na JRD -JZD :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marcus_A"
17. 11. 2007 11:31
Re: TATRA 603 II
Blahozelam, to sme dvaja ;-)
16. 11. 2007 16:50
Opravdu nechutné....
...prznění klasiky. Chce se mi zvracet :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "500"
16. 11. 2007 19:21
Re: Opravdu nechutné....
:yes:
neregistrovaný "Tom666"
16. 11. 2007 17:48
Watermark
Proc jsou ty CIZI fotky watermarkovany? :*) Nereknu vlastni fotky, ale nekde to stahnout a prznit to svym watermarkem mi prijde ponekud trapne... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Poustnik
16. 11. 2007 19:07
Video o Tatře 603
Díky za příspěvek panu mam-las, je to zajímavé dozvědět se něco přímo od zdroje....Pro všechny fanoušky Tatry 603, kdo ho neznáte, príma film.... :-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NovoCZ"
16. 11. 2007 19:13
Ekologům se to musí líbit
To jak se tvůrci vypořádali s vysokými emisemi T603 je příkladné a následování hodné. Stačí motor vyndat ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "500"
16. 11. 2007 19:21
Čo ten motor?
A kde je ten motor?
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 11. 2007 19:24
parádní Tatra
Bylo to krása vyrábět ji zase u nás :-), mohla by se pak prosadit i v USA. Možný to je, Triumph byl taky mrtvý a zase vyrábí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Poustnik
16. 11. 2007 20:00
Re: parádní Tatra
Vyrobit bysme ji uměli, ale neumíme prodávat, o servisní síti nemluvě. Ale sen je to hezký. Reálnější je výroba malosériových speciálů...ale takových firmiček myslím na Moravě pár je...
neregistrovaný "nextrom"
16. 11. 2007 22:12
proc ne ??
Vyrabet seriove neco takoveho se stejne nebude, je to jen show. Jen nechapu proc tolik kritickych slov. Ten Design je fascinujici a ten kdo vyrobil tuto maketu vzdal jen hold tem kteri meli tenkrat ty schopnosti neco takoveho realizovat. Nojo, tak se toho teda nekdo ujal a snazil se to zapasovat do dneska, jestli se to povedlo a nebo ne je celkem jedno, ale zajimave to je kazdopadne.
Ono by se taky dalo hadat o tom, co je vlastne dnes SKODA. Zvlaste v Cesku je dnes spoustu chytraku co jsou pysni na vlastni produkty ...hmmmmmmmmmm
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nextrom"
16. 11. 2007 22:24
France
Francie je studna napadu a ze to nekdy nedotahnou az do konce je skoda. Podival jsem se na to jeste jednou a ta smes vnejsiho designu sedesatych let s modernou zitrka je fantasticka. Ze k tomu pasuje zrovna design Tatry, to by clovek mel videt pozitivne.
Skoda,ze se toho neujali kluci na Morave, myslim, ze je tam dost veliky a bohuzel nevyuzity potencial... :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "500"
16. 11. 2007 23:32
Já to nechápem
Tak kde je ten motor?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Roman889"
17. 11. 2007 01:59
Česká Tatra
Tak to je něco Tatru dělají Francouzi :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 10:10
Re: Česká Tatra
Vzdelanec!
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 08:13
Motor motor
Tak povie mi už sakra niekto kde je ten motor uložený?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 10:09
Re: Motor motor
To tu skutočne nikto nieje schopný povedať kde je ten motor? ;-\
anonym
17. 11. 2007 10:40
Re: Motor motor
Motor tam nejni, draku. A proč by měl být? Však to neni na ježdění :-)
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 11:21
Re: Motor motor
Tak potom tu čo všetci kvákate >:D aby sa to vyrábalo?
neregistrovaný "Radpol"
13. 2. 2008 20:55
Re: Motor motor
no, ehm, trosku si nepochopil o co tu ide... My chceme nejaku 'reediciu' Tatry 603, samozrejme v neajkymi tymi sucasnymi vymozenostami...
A to s tymto frantikovskym konceptom nema absolutne nic spolocne (teda okrem kasne)... :yes:
neregistrovaný "Miccolo"
17. 11. 2007 09:49
Do výroby!
Prosím prosím, ať dá Faurecia toto auto do výroby, samozřejmě pod jméneme Tatra!! ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 10:10
Re: Do výroby!
Snílec!
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 11:35
Nedôstojná úprava
Tatra ako osobný automobil je synonimum výnimočne robustného auta. Auta ktoré svojím vzhľadom vzbudzuje veľký pocit bezpečia. 603 so svojími bucľatými tvarmy a mastodonstnými rozmermi vyzerá dosľova ako veľka a ťažká žula.

Francúzi sú známi svojím šarmom. Ale Tatre a tomu čo som vypisoval sa ehm moc nerozumia. Nemám nič proti úprave. Je to veľmi veľmi zaujímavý nápad. Ale v akom stvárnení? Keď som videl fotku na HP news.auto.cz sprvu som si myslel že ide o nejaký tuning. Úprimne podľa vás má takto vyzerať maska "chladiča" na 603??? Bieli plastový kryt. To poznám. Z garážových tuningov... :no:

Tým by som vlasnte tú nedôstojnosť aj ukončil.
Chcel som vymenovať aj ten kufor vzadu brrr 8-s Alebo interér. Pochybujem či je 603 toľko aby sa robili takéto úpravy. Ale je to zaujímavé...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "festre"
17. 11. 2007 12:13
Re: Nedôstojná úprava
Daniel Daniel, ty si fakt blbeček. a okrem nedostatku vzdelania nevieš ani písať. Malo to vyzetať takto...inak trapný príspevok.sa hráš na gti-ho alebo čo...:

Tatra ako osobný automobil je synonymum výnimočne robustného auta. Auta ktoré svojím vzhľadom vzbudzuje veľký pocit bezpečia. 603 so svojími bucľatými tvarmi a mastodontnými rozmermi vyzerá doslova ako veľka a ťažká žula.

Francúzi sú známi svojím šarmom. Ale Tatre a tomu čo som vypisoval sa ehm moc nerozumejú. Nemám nič proti úprave. Je to veľmi veľmi zaujímavý nápad. Ale v akom stvárnení? Keď som videl fotku na HP news.auto.cz sprvu som si myslel že ide o nejaký tuning. Úprimne podľa vás má takto vyzerať maska "chladiča" na 603??? Biely plastový kryt. To poznám. Z garážových tuningov... :no:

Tým by som vlastne tú nedôstojnosť aj ukončil.
Chcel som vymenovať aj ten kufor vzadu brrr 8-s Alebo interér. Pochybujem či je 603 toľko aby sa robili takéto úpravy. Ale je to zaujímavé...
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 12:16
Re: Nedôstojná úprava
A čo na tom? :no:
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 12:21
Re: Nedôstojná úprava
Je až zarážajúce ako sú niektorý ľudia sportý. :-| Myslel som si že od GTI tu nemôže nikto byť väčší osel. Ale je tomu tak. Reaguješ na môj príspevok nazveš ma danielom povieš že som blbeček a ako argumentuješ to kópiou môjho príspevku. :no: Tak toto som (naozaj!) ešte v živote nevidel!
Inak povedz ty ubožiak načo si opisoval celý môj príspevok???

A jediný kto tu nevie písať si ty festre-fešak alebo frajer. Na začiatok vety sa dáva väčšie písmeno!!!
Takže si radšej pozri ešte raz šlabikár a nesnaž sa odreagovať zato že ti nadávali tu na AUTO.CZ! ;-\ :no: :no: :no:
neregistrovaný "MarekSR"
17. 11. 2007 12:37
Re: Nedôstojná úprava
Zas je tu dement DanielDesign ktory tu bude zahnovojat diskusius svojimi psychopatickymi vylevmi,prosim o zabanovanie aj tohto jeho najnvesieho nicku :-!
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 13:16
Re: Nedôstojná úprava
"diskusius"
n"ajnvesieho"

To je slovník. :yes: Jeden lepší než druhý. :no:
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 13:26
Re: Nedôstojná úprava
Pardon: "najnvesieho". >:D >:D >:D

Inak ty prosíš o zabanovanie. Keby si sa radšej registroval. Ty dement!
neregistrovaný "500"
17. 11. 2007 15:30
Dúfam že to neplánujú vyrábať :-)
Fúúj fúj Otrasné otrasné!www.maximgkg.sk/…gallery/tatra-60… Mal by sa hambiť! ;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 11. 2007 20:07
super
je to bomba...... nemám slov :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Šíma"
18. 11. 2007 12:16
No nic moc
No nic proti ale Tatra je Tatra.Je vidět že někdo už neví co by měl vymyslet.
Rozbalit vlákno
1
anonym
18. 11. 2007 17:00
Re: No nic moc
No ten interier s tim opravdu moc nesedi a hlavne ten plastovy kryt vpredu, to je vymysl... ;-\
neregistrovaný "Ada je zase tady"
19. 11. 2007 08:37
Zprzněná Tatra
Když se takové světové auto dostane do rukou francouzských přihřátých "hošů" nemůže to dobře dopadnout. S odstupem času vidíme, že tato automobilová ikona nebyla vylepšena, ale nehorázně zprzněna. :no:
Rozbalit vlákno
4
19. 11. 2007 09:54
Re: Zprzněná Tatra
Výnimočne s Tebou súhlasím. Takto sprzniť tak nádherné auto, za to by som ruky lámal :no: :no: :no:
neregistrovaný "nextrom"
19. 11. 2007 10:02
Re: Zprzněná Tatra
Jestli je tedy -svet- to drivejsi Ceskoslovensko tak to mate pravdu, ale ja myslel, ze svet je o neco vetsi. Tam ale Tatra nehrala absolutne zadnou roli 8-s .
To, jak se zde mnozi vyjadruji vuci jinym narodnostem je spis ta svetova ostuda, ne to, kdyz nekdo ve Francii si propujci zajimavy tvar Tatry 603. Ve Franci meli za poslednich 100 let vice zajimavych tvaru nez jen jedna Tatra v Ceskoslovensku, ale tim, ze si vybrali zrovna tento tvar by vam melo delat trochu lepsi pocit, nez jaky zde mnozi vyjadruji.

Hmmmmm, cesko-slovensky pohled na svet ...
19. 11. 2007 10:34
Re: Zprzněná Tatra
To by som nepovedal. Či si vybrali to alebo ono...Keby vzali iného veterána, sprznili by ho rovnako a rovnako by si odo mňa chválu nevyslúžili. Alebo je jedno, čo spravia, hlavne že si nás všimli? Krátkozraké a úbohé, povedal by som, takto myslieť je podľa mňa dosť ponižujúce. Hrdiť sa tým, že si nevážia odkaz minulosti a našej značky... Tým že dokatujú jednu Tatru, tak ju svetu nezviditeľnia, a tí, čo ju doteraz nepoznali, ju nebudú poznať o nič viac ani lepšie.
Zaujímalo by ma, keby si tak vzali na mušku nejaké Bugatti alebo čokoľvek iné, či by ohlasy boli také pozitívne...
neregistrovaný "nextrom"
19. 11. 2007 12:23
Re: Zprzněná Tatra
Zrovna vase dve zeme a jejich lide rozprodali co se dalo na kdejake jine zeme bez premysleni o nejake hrde historii, at uz se jedna o kterekoliv odvetvi prumyslu, ale i kultury. Prikladu by se jiste naslo spoustu, nejen tedy Skoda auto.

To co se neprodalo to se rozkradlo a to uz se jiz na dejiny a vykony vlastnich rukou diva uplne jinak... :-(
anonym
20. 11. 2007 17:30
Tatra 603
Se zájmem jsem si přečetl všechny vaše příspěvky a jen doufám, že si někdo z vedení současné Tatry příspěvky přečetl a uvědomuje si co má v ruce stále za poklad. Pro nás tři bratry a majiteli závodní okruhové Tatry 603 B5 z roku 1967 a posledního závodního vozu Tatra Ecorra Sport V8 , který se vzduchem chlazeným motorem V8 v současné době poráží na Českých a Slovenských okruzích mnohem známější světové zmačky je to srdeční záležitost. Nemáte tušení když se na Norské rally prožené lesem oranžovo černá Tatra 603 B5 s nádherně podbarveným zvukem motoru , co to s chladnými seveřany dělá. Je to prostě kouzlo a funguje nejen tam. Jsme pyšni a hrdi na to, že můžeme řídit a závodit s takovým vozem a děkujeme všem, kteří se na jeho vývoji a výrobě podíleli. To že si v něm vozili prd... papaláši, za to holt to auto nemůže. (Mercedes také nezrušili za to, že se v něm vozil Hitler) Je jen škoda, že v naší díře chlazené vzduchem, jak s oblibou nazývám své rodné město, se stále nacházejí lidé, kterým to nedošlo a nedochází, že se mají zachovat věci, které budoucí generace budou potřebovat na to, aby mohlo ten zbytek vozů, který se dochoval stále udržovat a těm mladým, kteří jej nezažili připomenout, že i u nás byli a jsou stále lidé schopní a umí. Francouzský design je světově vyhlášený a může nás jen těšit, že si právě vybrali naši Tatru. Vše ostatní je věcí vkusu a názoru, buďmě shovívaví. Za náš závodní tým bych si spíše přál, aby majitelé Tatry nám nezavírali dveře, když je jdeme žádat o pomoc a podporu, neboť naše garážová technika má své hranice a neargumentovali tím, že je osobní vůz již nezajímá a nechce s ním mít již nic společného. Jak se říká, nikdy neříkej nikdy a kdo ví? Velká krásná Tatra ? Je to náš sen, splní se? Vaši tatra603team.cz Standa Hajdušek
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 11. 2007 07:14
klasický vodiči
v blogu by som taku hrubku chapal, ale v clanku...?
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 1. 2008 19:18
Super Tatra 603 Faurecia
Myslím si že je to dokonalá ukážka toho ako niekto z cudziny môže vyťažiť pre hlúposť iných.Fantastický dizajn vnútorného priestoru.
Tu vidieť akým smerom sa mala uberať tatrovka interiérovo a exteriérovo... Keby ju politici podržali , myslím si bola by narobila vetry bavorakom i meďákom ...hold hlúposti a malomyselnosti sa medze nekladú....
Rozbalit vlákno
0