Len D3 tu ma snad aspon stvrtinu vsetkych testov... pritom v reale viac ako 80 percent aut predavaju akurat tak firmam... asi tolko k tomu... ale najdu sa tu aj skutocne zaujimave testy klobuk dole....za mna jaguar F type.... mustang.. L200 rockproof ... Jeep Wrangler.... lexus LC500 ... RAM 1500 ... Santa Fe vs Rexton...
Nejméně za rok 2019 má asi Suzuki (39 %), Mitsubishi (40 %), Honda (43 %), Dacia (44 %), Mazda (49 %). Zbylé firmy prodávají více než 50 % akreditovaným státním výběrčím daní (tedy firmám). Audi 92 %, BMW 92 %, Ferrari 91 %, Jaguar 94 %, Maserati 98 %, Mercedes 92 % a VW 87 %.
Přemýšlel jsem, jak je možné, že plátci DPH - OSVČ a firmy jsou (výrazně) zvýhodněné při pořizování (například) auta. Odpověď, která mi dává smysl - jsou zvýhodněni, protože dělají užitečnou práci pro stát, tedy vybírají daně od svých zákazníků (DPH) a zaměstnanců.
Není to trochu blbosť? DPH posielaš ďalej, pripadne v stavebnictve ju už ani nedostaneš.
Firma ktorá trochu funguje tak nakupuje autá dajme tomu každých 3-5 rokov ale súkromník? Niekto jeden-dvakrát za život?
Zajímavá myšlenka, ale stačilo by si nastudovat princip DPH.
Je to fakt daň z přidané hodnoty, tj. ty zaplatíš daň pouze z toho, co na konečném produktu vyděláš.
Zjednodušeně třeba... nakoupím díly za 1000, vyrobím z nich přístroj a prodám za 1800 - moje přidaná hodnota je 800 a z toho platím daň, protože z těch dílů už DPH odvedl výrobce dílů.
Pak na to ale použiju i nějaké stroje a auta a energie... a právě proto odečítám DPH z auta, protože to auto je prostě nástroj na to vytváření hodnot mou firmou.