Všechny testy za rok 2020 na jednom místě: Která všechna auta jsme otestovali?
Které vozy jsme na Auto.cz testovali v roce 2020? Jestli myslíte, že nejčastěji modely značky Škoda, jste na omylu.
Testy nových aut jsou nedílnou součástí obsahu Auto.cz. Přestože testování automobilů bylo v roce 2020 kvůli pandemii koronaviru přece jen komplikovanější než v jiných letech, stále bylo co testovat. A tak jsme za rok 2020 mohli vydat 211 testů.
Toto číslo je tak ještě vyšší než za rok 2019, kdy na Auto.cz vyšlo více než 150 testů. Je to tím, že v uplynulém roce jsme začali vydávat recenze aut také během víkendů. Do celkového čísla přitom počítáme jak testy jednotlivých aut, tak srovnávací testy, které porovnávají alespoň dva automobily.
Nejčastěji se přitom v recenzích objevovali zástupci značky BMW. O modelech mnichovské luxusní značky jsme psali hned v 26 testech. Oblíbené byly také vozy Volkswagen, které byly tématem 21 testů. Vozy domácí značky Škoda se mimochodem objevily v 11 recenzích.
Častěji jsme tak třeba psali také o vozech Audi nebo Mercedes-Benz (v obou případech 15 testů), což souvisí s dnes širokou nabídkou prémiových značek.
Opět jsme si ale vyzkoušeli i méně časté vozy. V redakční garáži nám tak během roku 2020 parkovalo také třeba Bentley Continental GT, Dodge Challenger, Maserati Levante Trofeo nebo RAM 1500.
Tak co, jaký test jste si nejraději přečetli právě vy? Dejte vědět v diskuzi pod článkem, ať víme, jakými automobily se zabývat v příštím roce.
Alfa Romeo
- Alfa Romeo Giulia a Stelvio 2.0 GME (206 kW) – Jedna je výjimečná
- Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTD 140 kW – Nafta s duší
Audi
- Audi A3 Sportback 35 TFSI & Audi A3 Limuzína 35 TDI – Obhájí si prémiovou cenu?
- Audi A4 35 TDI (120 kW) – Proč jich nevídám více?
- Audi A4 allroad vs. VW Passat Alltrack – Malé rozdíly s velkým příplatkem
- Audi A6 Allroad 55 TDI (257 kW) quattro – Kde se to objednává?
- Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro – Vysoký standard s nízkými emisemi
- Audi e-tron Sportback 55 quattro vs. BMW X6 30d – Jablka, nebo hrušky?
- Audi Q3 Sportback 45 TFSI S tronic – Jen méně za více?
- Audi Q5 55 TFSIe – Když ekolog šlape na paty i SQ5
- Audi RS 6 Avant – Golf R Variant pro bohaté
- Audi RS Q8 – Zbytečnost? Možná. Ale dokonalá
- Audi S4 Avant – Hot kombi v naftě? Proč ne!
- Audi S5 Sportback TDI vs. A5 kupé 40 TFSI – Silná nafta, nebo základní benzin?
- Audi S8 TFSI 420 kW quattro – Best of 2020
- Audi SQ7 – Hezčí a pořád ohromující
- Audi TT RS Coupé 2.5 TFSI – Dobře už bylo. Ale občas stále je
Bentley
BMW
- BMW 118d AT – Solidní kombinace
- BMW 118i - Otázka priorit
- BMW 120d xDrive vs. Mini Cooper S E Countryman ALL4 – Hbitě a za málo. Se šňůrou, nebo bez?
- BMW 220d Gran Coupé – Stačí to na prémii?
- BMW 330e plug-in hybrid – Překvapení roku
- BMW 520d xDrive – Ve stínu šestiválců
- BMW 630d xDrive GT – Prostor, pohodlí a luxus především
- BMW 840d 235 kW xDrive Gran Coupé – Taková moje osmička
- BMW 840i xDrive kupé – Dost možná ta nejlepší osmička
- BMW M135i xDrive – Golf R má nového kamaráda
- BMW M2 CS – Tohle je zábava!
- BMW M235i Gran Coupé – Vlastně dobré, stačí to ale?
- BMW M550i xDrive – Tak tohle bych asi chtěl...
- BMW M8 Competition Cabrio – Raketa, která pocuchá
- BMW M8 Competition Gran Coupé – Jednou nohou v kriminálu
- BMW M850i xDrive Gran Coupé – Dlouhé, široké a bystrozraké
- BMW X1 xDrive25e – Pohodář bez výrazných kompromisů
- BMW X3 xDrive30e – Plug-in hybrid za cenu dieselu
- BMW X5 M50i – Milovat ho nemusíte, je ale skvělé
- BMW X5 xDrive45e – Se šestiválcem pod pět?
- BMW X6 M50i xDrive (390 kW) – Když SUV kupé miluješ, není co řešit
- BMW X7 M50i – Je skvělé. Ale zůstal bych u X5
- BMW X7 xDrive40i – Budoucnost luxusu
- BMW Z4 Sdrive20i vs. Toyota GR Supra 2.0 – Nesrovnatelné základy
Citroën
- Citroën C3 1.2 PureTech 81 kW MAN6/EAT6 – Zamračené omlazení
- Citroën C3 1.2 PureTech vs. Kia Rio 1.0 T-GDI MHEV – Osvěžené stálice
- Citroën C5 Aircross Hybrid – Svéráz do zásuvky
- Citroën C5 Aircross Hybrid vs. Ford Kuga PHEV – Bez kabelu ani ránu
Cupra
Dacia
- Dacia Duster 1.0 TCe vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI – Oblíbenci s třemi hrnky
- Dacia Duster 1.0 TCe LPG – Levná, pěkná, úsporná
- Start dlouhodobého testu Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Levně jet = svobodně žít
Dodge
DS
Fiat
- Fiat 500 1.0 SGE vs. 1.2 Fire – Hybrid jako všelék
- Fiat 500X Sport vs. Renault Captur TCe 155 – Rozum vs. emoce
- Závěr dlouhodobého testu: Fiat Tipo kombi 1.4 T-Jet – Normální auto se loučí
Ford
- Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line (134 kW) – Víc podobných aut, prosím!
- Ford Galaxy 2.0 TDCI – Pro rodinu to nejlepší
- Ford Kuga PHEV – Větší, sportovní, hybridní
- Ford Mondeo kombi ST-Line 2.0 EcoBlue 140 kW 8AT AWD – Snad přežije
- Ford Mustang GT Convertible – Silně návyková záležitost
- Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 114 kW – Šelma hravá i praktická
- Ford Transit Custom Nugget Plus – Určeno pro bydlení
- Start dlouhodobého testu: Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X – Sázka na jistotu
Honda
- Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT – Tělo tygra, srdce koťátka
- Honda Civic Type R GT – Superhrdina oprášil kostým
- Honda e Advance 17“ – Elektroprázdniny pana Beana
- Honda Jazz Crosstar vs. Suzuki Vitara – Není hybrid jako hybrid
Hyundai
- Hyundai i10 1.0i Style – Malé auto s velkými přednostmi
- Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i – Nerovný boj?
- Hyundai i20 1.0 T-GDI MHEV DCT – Překvapivě dospělý prcek
- Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi – Výjimky existují
- Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDI – Příjemně normální auto
- Hyundai i30 N Project C – Stojí za milion?
- Hyundai i30 WG 1.6 CRDi 48V – Modernější konzervativec
- Hyundai Kona Electric Eco Future vs. JAC iEV7S – Korea vs. Čína
- Hyundai Kona Electric z Nošovic vs. z Koreje – Slezský zelenáč
- Hyundai Kona Hybrid – Má se Toyota co učit?
- Hyundai Santa Fe vs. SsangYong Rexton – Duel korejských titánů
Chevrolet
Jaguar
- Jaguar F-Type Coupé P450 RWD – Tohle je pecka!
- Jaguar XE D180 (132 kW) AWD – Pro fleet s osobitým stylem
Jeep
Kia
- Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT vs. Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 7DSG – Návrat do zaběhnutých kolejí
- Kia e-Niro – Příjemně normální elektromobil
- Kia Rio 1.2 DPI – Nefoukaný čtyřválec žije
- Kia Sorento 2.2 CRDi – Potřebujete vůbec něco víc?
- Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD – Filtrovaný, neředěný
- Kia Xceed 1.6 T-GDI 7DCT vs. Toyota C-HR 2.0 Hybrid e-CVT – Stylový výkon dvakrát jinak
Land Rover
- Land Rover Defender 110 P400 – Krize identity, nebo skvělé auto?
- Land Rover Discovery Sport D180 R-Dynamic S – Kultivovaný dělník
- Range Rover P400 mHEV – Věk je jenom číslo
Lexus
- Lexus LC 500 Convertible – Je vážně tak dobrý?
- Lexus RC F Track Edition – Hrátky s dinosaurem
- Lexus RX 450hL – Poctivá prémiovka
Maserati
Mazda
- Mazda 3 2.0 Skyactiv-G AT vs. Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG – Dokonalé protiklady
- Mazda 3 2.0 Skyactiv-X180 AWD (132 kW) vs. VW Golf 2.0 TDI Evo DSG (110 kW) – Nižší střední protipóly
- Mazda 3 sedan 2.0 Skyactiv-G122 AT Plus – Na co X?
- Mazda CX-30 2.0 Sky-G 110 kW – Je zlatý střed nejlepší?
- Mazda CX-30 Skyactiv-X – Pryč se zavedenými pořádky!
- Mazda MX-30 e-Skyactiv – Skvělý elektromobil. Kdyby ujel jednou tolik
- Start dlouhodobého testu: Mazda 3 Skyactiv-X180 (132 kW) AWD GT Plus
- Závěr dlouhodobého testu: Mazda 3 Skyactiv-X180 (132 kW) AWD GT Plus
Mercedes-Benz
- Mercedes-AMG A 45 S 4Matic+ – Rozmazaný svět
- Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ kupé – Dlouhý, široký a zaoblený
- Mercedes-AMG GT 53 4Matic+ 4dveřové kupé – Ve stínu osmiválce
- Mercedes-Benz B 250 e – Myšlenka ideální, praxe složitější
- Mercedes-Benz CLA kupé 220 – Prémie pod milion?
- Mercedes-Benz E 300 de 4Matic – Král komfortu s unikátním pohonem
- Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic – Konečně má smysl
- Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic – Poctivé SUV za překvapivou cenu
- Mercedes-Benz GLB 200 d 4Matic vs. Seat Tarraco 2.0 TDI DSG AWD – Milionové dilema
- Mercedes-Benz GLC 220 d 4Matic – Trojcípá hvězda, jak má být
- Mercedes-Benz GLC 300 4Matic kupé – Zeptejte se ho na BMW
- Mercedes-Benz GLE 400 d – Čekal jsem víc
- Mercedes-Benz GLS 400 d 4Matic - Když chcete to nejvíc
- Mercedes-Benz třídy G 350d – Jak postavit stroj času
- Mercedes-Benz V 300 d 4Matic Avantgarde XL – Rodina potřebuje prostor! A luxus. A peníze…
Mini
- Mini Cooper S Cabrio Sidewalk – Továrna na úsměvy
- Mini Cooper SE & BMW i3 – Elektrické stylovky se společnými geny
- Mini Countryman JCW – Chtěl jsem rychlé BMW 1, ale mám rodinu…
- Mini JCW Cabrio – Ryzí stylovka. Jezdí ale parádně
Mitsubishi
- Mitsubishi ASX 2.0 Mivec AWD CVT – Když jeden dělá totéž
- Mitsubishi ASX 2.0 Mivec vs. Nissan Qashqai 1.3 DIG-T – Seniorská liga
- Mitsubishi L200 Double Cab 2.2 DI-D (110 kW) – Stejně schopné, více komfortní
- Mitsubishi L200 RockProof Evo2 – Méně práce, více zábavy
- Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC – Kapesní raketka jen na oko
Opel
- Opel Astra 1.2 Turbo vs. 1.4 Turbo CVT – Který z nových tříválců se povedl více?
- Opel Astra 1.2 Turbo vs. Seat Leon 1.5 TSI – Souboj generací
- Opel Corsa 1.2 Turbo 74 kW – Zlatá střední cesta
- Opel Corsa 1.5 CDTI vs. Renault Clio Blue dCi 115 – Těžká volba mezi diesely
- Opel Crossland X 1.2 Turbo – Vítězství rozumu
- Opel Grandland X Hybrid4 – Plug-in hybridní snaha být sportovcem
- Opel Insignia GSi Grand Sport 2.0 Turbo – Neprávem opomíjená
Peugeot
- Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 MAN6 – Sázka na styl
- Peugeot 2008 1.2 PureTech vs. Renault Captur 1.3 TCe – Každý dle vlastního receptu
- Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8 – Předurčen k úspěchu
- Peugeot 208 1.2 Puretech 100 vs. Suzuki Swift 4x4 Hybrid – Francouzský elegán, nebo japonský nebojsa?
- Peugeot 208 1.2 PureTech 130 vs. Renault Clio TCe 130 – Souboj nasupených prcků
- Peugeot 208 1.2 PureTech 75 (55 kW) – Když je levnější lepší
- Peugeot 3008 Hybrid 225 a 508 SW Hybrid 225 – Drahé šetření
- Peugeot 3008 Hybrid4 300 – Elegán do zásuvky
- Peugeot 508 SW Hybrid 225 vs. VW Passat Variant GTE – Doba si je žádá. A co my?
- Peugeot e-208 – Krásné elektro, ale moc toho neujede
- Závěr dlouhodobého testu Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI: Jak dopadl francouzský krasavec?
Porsche
RAM
Renault
- Renault Captur 1.0 TCe – Základ, který překvapí
- Renault Captur E-Tech Plug-in 160 a TCe 100 LPG – Elektřinu, nebo plyn?
- Renault Clio E-Tech vs. Toyota Yaris Hybrid – Stálice, nebo nováček?
- Renault Espace dCi 200 – Má smysl brát, dokud je?
- Renault Kadjar 1.7 Blue dCi 4x4 – Elegán s povedeným motorem
- Renault Koleos 2.0 Blue dCi 190 4x4 X-Tronic – Dálniční borec
- Renault Megane Grandtour E-Tech Plug-in 160 – Osobitý inovátor
- Renault Zoe vs. Smart forfour – Podobné peníze, rozdílné světy
- Renault Zoe vs. Škoda Citigoe iV – Za víc peněz mnohem víc auta
- Závěr dlouhodobého testu Renaultu Zoe – Sbohem, elektroparťáku!
- Závěr dlouhodobého testu Renaultu Zoe: Nejlepší auto? Půjčený elektromobil!
Seat
- Seat Arona 1.0 TGI – Jaká je cena za levný provoz?
- Seat Leon 2.0 TDI (110 kW) – Povedená novinka, berte ale raději mildhybrid
- Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD – Co zmůže třicet kilowattů
- Závěr dlouhodobého testu Seat Tarraco Xcellence 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD: 30.000 km pohodové jízdy
SsangYong
- SsangYong Korando 1.5 GDI Turbo ECO – Ohromí i bez pozlátka?
- SsangYong Korando 1.5 T-GDI 6A – Kluci nekecali
- SsangYong Tivoli 1.5 GDI Turbo (120 kW) – I ten nejmenší se povedl
Subaru
- Subaru BRZ Final Edition – Sbohem, budeš mi chybět
- Subaru Forester e-Boxer – Lesník v době elektrické
- Subaru Impreza 2.0 e-Boxer: Když vše funguje, jak má
- Subaru Outback 2.5i-S ES Limited – Jednoduše rodinný ideál
- Subaru XV 2.0 i-L e-Boxer – Až na jeden detail skvělý crossover
Suzuki
- Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4 – Malý, ale srdnatý
- Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid 4x4 – Dává smysl?
Škoda
- Škoda Kamiq 1.0 TGI (66 kW) – Když alternativou není elektřina
- Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW – Podruhé a líp. O hodně
- Škoda Octavia Combi 1.5 TSI ACT – Revoluční, nebo stejná?
- Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 110 kW DSG Style – Co kus, to originál
- Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 110 kW DSG Style – První rande
- Škoda Octavia RS iV – Šetřit, nebo sportovat?
- Škoda Scala 1.0 G-Tec – Netlačená stlačená alternativa
- Škoda Superb Combi iV – Se šňůrou a nádrží poprvé
Tesla
Toyota
- Finále dlouhodobého testu – Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid
- Start dlouhodobého testu: Toyota RAV4 2.5 Hybrid 163 kW e-CVT AWD Executive
- Toyota C-HR 2.0 Hybrid – Konečně dostala, co potřebovala
- Toyota Corolla 2.0 TS GR Sport – Nečekaně milé překvapení
- Toyota Land Cruiser 200 5.7 V8 – Neobyčejné auto z jiného světa
- Toyota Land Cruiser řady 70 – Pracant i lék na moderní dobu
- Toyota Proace City Verso a Proace Nomad – Rodina na cestách
- Toyota Proace Verso Shuttle 2.0 D-4D – Když s sebou potřebujete sbalit půlku bytu
- Toyota RAV4 2.0 Valvematic – Když je tradiční benzin alternativou
- Toyota Yaris 1.5 Dynamic Force – Bez hybridu se obejdete
- Toyota Yaris 1.5 Hybrid GR Sport – Sportovní jen napůl
Volkswagen
- Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon – Když se pracant hodí do gala
- Volkswagen California 6.1 Beach – Nadstandardně vybavený minimalista
- Volkswagen Crafter vs. Grand California – Co všechno zvládne jeden základ
- Volkswagen Crafter Kombi & Caddy ZTP – Speciální stroje pro speciální potřeby
- Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG – Staré návyky pusťte z hlavy
- Volkswagen Golf 2.0 TDI Evo DSG – Nenápadný šetřílek
- Volkswagen Grand California 600 a 680 2.0 TDI aut. – Dlouhý a vysoký vandrují
- Volkswagen ID.3 1st Edition 150 kW – Brouk, Golf a já…
- Volkswagen Multivan Trendline T6.1 70 let Bulli – Všeuměl v akci
- Volkswagen Passat GTE Variant – Dokonalý kombík?
- Volkswagen Passat Limousine GTE – Jak to jde bez nafty?
- Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion – Pašák v nejlepší formě?
- Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TSI (200 kW) – Šťavnatější pašík
- Volkswagen T-Cross R-Line 1.5 TSI DSG – Napravení reputace
- Volkswagen Tiguan Offroad 2.0 TDI – Vzpomínka na starou školu
- Volkswagen Transporter & Multivan – Nejdřív práce, potom zábava
- Volkswagen Transporter 6.1 Kombi + Egoé nest – Z pracanta bydlíkem snadno a rychle
- Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG – Kde otevřený Golf a Beetle skončily…
- Volkswagen T-Roc R – Sourozeneckou přetahovanou vyhrává. Ale co dál?
- Závěr dlouhodobého testu Volkswagen T-Cross 1.0 TSI (85 kW)