Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
fico
vrchol ekologie v praxi. 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
Presne taketo sra.cky.. pardon srandy ... sorry za preklep.. su cestou do pekla... a my im este kyvame a ideme oproti.... gratulacia.... tomu vravim ekologia jak vysita... este raz gratulacia...
Nemaj obavu. Logický nezmysel keď nie hneď, tak časom ukáže, že je nezmyslom aj ekonomickým, a nebude oň záujem. Kto by za to chcel platiť? Životaschopné riešenia pretrvajú, nezmysly skončia.
zila
Kterej debil vymyslel nabíjet baterku baterkou? Při započtení ztrát při dvojím nabíjení a služby robota bude levnější jezdit na naftu
To je i tak.
Kdyýž odečteš spotřební daň a vezmeš v úvahu životnost auta.
Kdyýž odečteš spotřební daň a vezmeš v úvahu životnost auta.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
milous
Toto jsou fakta, ve všech souvislostech ale nevyznívají tak růžově. Konstatuje to studie, za níž stojí profesor Piers Forster z Univerzity v Leedsu. Ten dal společně se svou dcerou Harriet dohromady data ze 123 světových zemí. Analyzoval změny v globálních emisích 10 různých skleníkových plynů a škodlivin, jež se mezi únorem a červnem letošního roku dostaly do ovzduší. Z výsledků vyplývá, že na vrcholu pandemie emise CO2 poklesly meziročně pouze o 17 procent.
Nejvíce si Země oddechla v dubnu, tedy v době, kdy v Evropě koronavirus bujel plnou měrou a začal se již pořádně rozjíždět také ve Státech. Mimo to Čína stále ještě nebyla na loňské úrovni produktivity. CO2, NOx a další emisní prvky tak na několik málo dní poklesly o 10 až 30 procent. Stejně tak ale poklesl o 30 procent i objem oxidu siřičitého, který se uvolňuje především při spalování uhlí. Jakkoliv to ale zní paradoxně, právě toto není vůbec dobrá zpráva.
Oxid siřičitý totiž napomáhá s formováním aerosolů, které následně odráží sluneční paprsky zpět do vesmíru a tudíž Zemi ochlazují. Jakkoliv tedy došlo k úbytku emisí, které k oteplování atmosféry přispívají, snížení koncentrace dalšího plynu tento přínos smazal. Vliv globálních restrikcí tedy měl zejména na ovzduší nulový efekt, načež se Forster domnívá, že při současném běhu událostí se v roce 2030 sníží růst průměrné teploty pouze o 0,01 stupně Celsia.
To ale není to, co nás zaujalo především. Ze studie dále vyplývá, že doprava má na emise CO2 mnohem vliv, než nám politici rádi předkládají. Už v minulosti jsme nejednou zmiňovali, že o 96,5 % emisí CO2 na naší planetě se stará příroda sama, pouze 3,5 % představuje lidská činnost. A z těchto 3,5 % pouze 5,5 % představuje podíl osobní dopravy. I pokud byste tedy osobní automobilovou dopravu zcela eliminovali, k žádné podstatné změně nedojde, celkové emise klesnou o pouhá promile.
Přesně to také dokládají závěry studie, dle nichž byly emise CO2 produkované lidmi sraženy jen o oněch 17 procent, a to prakticky bezvýhradně omezením průmyslu. A vzhledem k tomu, jak je na většině míst světa produkována elektřina, může přepřáhnutí na elektrický pohon situaci spíše zhoršit než naopak.
Pokud tedy má být koronavirus k něčemu dobrý, pak zejména ke zkoumání toho, co má a nemá smysl dělat. Nejsme ale tak bláhoví, abychom takový výsledek očekávali. Naopak se navzdory prohlubujícím se ekonomickým problémům hovoří o tom, že si z krize pomůžeme intenzivnějším dotováním právě elektrických aut.
Nejvíce si Země oddechla v dubnu, tedy v době, kdy v Evropě koronavirus bujel plnou měrou a začal se již pořádně rozjíždět také ve Státech. Mimo to Čína stále ještě nebyla na loňské úrovni produktivity. CO2, NOx a další emisní prvky tak na několik málo dní poklesly o 10 až 30 procent. Stejně tak ale poklesl o 30 procent i objem oxidu siřičitého, který se uvolňuje především při spalování uhlí. Jakkoliv to ale zní paradoxně, právě toto není vůbec dobrá zpráva.
Oxid siřičitý totiž napomáhá s formováním aerosolů, které následně odráží sluneční paprsky zpět do vesmíru a tudíž Zemi ochlazují. Jakkoliv tedy došlo k úbytku emisí, které k oteplování atmosféry přispívají, snížení koncentrace dalšího plynu tento přínos smazal. Vliv globálních restrikcí tedy měl zejména na ovzduší nulový efekt, načež se Forster domnívá, že při současném běhu událostí se v roce 2030 sníží růst průměrné teploty pouze o 0,01 stupně Celsia.
To ale není to, co nás zaujalo především. Ze studie dále vyplývá, že doprava má na emise CO2 mnohem vliv, než nám politici rádi předkládají. Už v minulosti jsme nejednou zmiňovali, že o 96,5 % emisí CO2 na naší planetě se stará příroda sama, pouze 3,5 % představuje lidská činnost. A z těchto 3,5 % pouze 5,5 % představuje podíl osobní dopravy. I pokud byste tedy osobní automobilovou dopravu zcela eliminovali, k žádné podstatné změně nedojde, celkové emise klesnou o pouhá promile.
Přesně to také dokládají závěry studie, dle nichž byly emise CO2 produkované lidmi sraženy jen o oněch 17 procent, a to prakticky bezvýhradně omezením průmyslu. A vzhledem k tomu, jak je na většině míst světa produkována elektřina, může přepřáhnutí na elektrický pohon situaci spíše zhoršit než naopak.
Pokud tedy má být koronavirus k něčemu dobrý, pak zejména ke zkoumání toho, co má a nemá smysl dělat. Nejsme ale tak bláhoví, abychom takový výsledek očekávali. Naopak se navzdory prohlubujícím se ekonomickým problémům hovoří o tom, že si z krize pomůžeme intenzivnějším dotováním právě elektrických aut.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak tuto studii by měli všichni elektrofašisti dostat k prostudování jako povinnou četbu!!! 😄 :yes: :yes: :yes:
To je stejně blbý argument jako to, že celosvětově 95% emisi z dopravy dělají námořní lodě a proto nemá cenu řešit emise z osobních automobilů.
To že ve městě jsou emise z dopravy 50% a když nefouká a je smogové období tak klidně i 70-80% dělají emise výfuky z aut.
Pak je ta informace, že jedna námořní loď udělá víc emisí než 1000 aut uplně zadele, protože se nemůžete ani nadýchnout kvůli jedům z výfuků aut ve městě.
Ve měste když nefouká tak nemají ty jedy kam se rozfoukat takže zůstávají na místě. To pak je nejlepší čas aby se dieselový a benzinový fanatici co nejvíc nadýchli abychom od nich měli pokoj...
To že ve městě jsou emise z dopravy 50% a když nefouká a je smogové období tak klidně i 70-80% dělají emise výfuky z aut.
Pak je ta informace, že jedna námořní loď udělá víc emisí než 1000 aut uplně zadele, protože se nemůžete ani nadýchnout kvůli jedům z výfuků aut ve městě.
Ve měste když nefouká tak nemají ty jedy kam se rozfoukat takže zůstávají na místě. To pak je nejlepší čas aby se dieselový a benzinový fanatici co nejvíc nadýchli abychom od nich měli pokoj...
ProchyTom
Když to vidim, úplně se mi chce znova zapařit Fallout
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
aby diskusní systém ukazoval, kdo dal +/-. Pohybuje se zde několik uráků. kteří misusují všechny příspěvky. Chtěli bychom znát jejich jména. Hlasujte plusem prosím pro, snad si toho v redakci všimnou.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Když napíšeš kravinu, nediv se minusům, Romčo. A ty plodíš jednu za druhou.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
megacruiser
Ztráty při nabíjení elektromobilů relativně nízkými proudy jsou až 25%. K tomu ztráty při nabíjení baterek které ten robot rozváží. Možná teda 50% energie zmizí. Velmi ekologické! Baterky těch robotů budou muset mít větší kapacitu než baterky elektromobilů - extrémní hmotnost, velikost a cena. K tomu budou muset mít teplotní management jestli mají něco vydržet - opět velký nárust rozměrů a hmotnosti. Třeba baterka e-tronu stojí 970 tisíc a je fakt velká. Že si dělají ostudu prezentací této kraviny - zrovna v parkovacích domech by mohlo být na stropě pořádné robotické rameno které by připojovalo přímo kabely. Jezdilo by po kolejnici na stropě.
https😐/media.autoforum.cz/…ci_ztraty_01.jpg
https😐/media.autoforum.cz/…ci_ztraty_01.jpg
Katikakus
.. nádherná ukázka demence kolem BEV. Je to ještě větší p*čovina než BEV samotný. A to je co říct. Tohle může napadnout opravdu jenom elektrok0kota...
Nádhernou ukážkou demencie je aj tvoj príspevok. Slušnosti ťa neučili? Už to tu vyzerá jak v nejakom pajzli. Úbohejšiu úroveň diskusií aby človek pohľadal, v tomto na acz nemá okrem politických diskusií nikto.
Našel jsi se tam. To je dobře. Ano, i o tobě to bylo...
S elektrok0k0ty se slušně mluvit nedá. Je to ztráta času.
K tématu nic nemáš? Zjevně ne, když jediné, na co jsi se zmohl, je tupé okopávání kotníků...
S elektrok0k0ty se slušně mluvit nedá. Je to ztráta času.
K tématu nic nemáš? Zjevně ne, když jediné, na co jsi se zmohl, je tupé okopávání kotníků...
kuk
Samsung už to má 2 roky a funkční. VW je opět pozadu a opět má jen malůvky. 😁 :-!
https😐/youtu.be/5on--fx-mjw
https😐/youtu.be/5on--fx-mjw
Tomu praseti se to zdá jako kůl nápad a tak palcuje dolů!
Na s ráno v hlavě, to je válec! :-!
2. Nabit zasobnu bateriu
3. Nabit bateriu v aute
To je tak green, to je tak europske 😒]