Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW Golf Variant rozšiřuje nabídku. Na kolik přijde v základu?

173 komentářů

Anonym
Přesně tu hromadu sranců myslí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, jen pleteš spotřeby asi pěti aut irelevantní k testovaný autům v blíže nespecifikovaném režimu. Zde si se poprvé trefil... Hurá, na padesát pokus, ale přeci.... Máš malé bezvýznamné plus. Ale už jsme si zvykli, že si trochu slabší kousek... 😊
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A které slušné SUV ve čtyřkolce najdeš za tu cenu, aby velikostně i výbavou odpovídalo tomu Golfu? Nemyslíš, doufám, tu prastarou sra*ku ASX?
Mr.Murphy
.... spousta lidí a zejména firem SUV ještě pořád nechce.... ještě nás pár zbylo.... vyšší spotřeba, horší jízdní vlastnosti, spotřeba brzd a pneu (navíc dražších pneu) - prostě provozní náklady na SUV jsou o dost vyšší.... a benefit kromě terénního pocitu žádný.... a SUV 4x4 za 600 bych chtěl vidět, to bude asi celkem holátko a na běžné silnici si ho ten Golf vychutná jako neohrabanou bečku....
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Se stejným motorem jen v Octě 3 co jsem měl na týden jako náhradní auto - viz má recenze, jsem měl průměr po dotankování 5,5. Nikdy jsem se při normální jízdě nedostal přes 6,5. S 1,4 TSi jsem jezdil dlouhodobě za 6. Teď mám 2,0 TDi Euro 5 a jezdím dlouhodobě za 6. Takže má vlastní zkušenost - 1,5 TSi je na svůj výkon reálně extrémně úsporný benzín.
ptr078
Tak hlavne golf kombi jazdi asi 1000x lepsie ako asx
Avatar - Ham.
Ham.
No Mercedes A160 (80kW, 180 Nm) za 630 technicky nenabízí nic jiného než mainstream a má vzadu také vlečku a je to jen HB. Prostě značka něco stojí. Tak jako si tu cenu obhájí s prstem v nose to Ačko, tak si těch 530 s prstem v nose obhájí ten Golf v kombajnu. Xceed je produkt značky, která si prostě takové ceny nemůže dovolit a aby alespoň něco prodala, tak musí jít s cenou o dalších 100t níže. Golf nemůže být předražený, protože se prodává jak housky na krámě, kdyby byl předražený, tak se prodává stejně blbě jako třeba ten Xceed. End of Story.
Avatar - Emel
Emel
Teď ti úplně nerozumím... co jiného bys chtěl srovnávat s Golfem než A-Klasse? Ty přece taky nesrovnáváš obecně ceny koncernu, ale konkrétně Golfa...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak leon je momentalne z koncernovych kuskov v C segmente dnes najkrajsi suhlas... :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hele asi takhle, dal bych za něj i svoje Mondeo a ti co mne znají ví, že to je pro mne dost velká oběť.. takže žádné lhaní, mám ho fakt rád 😒]

Proč? 😁 Dospěl jsem si k tomu sám, nepodlehl jsem nátlaku, proto mne to baví 😉 Ale věřím, že když se do toho někdo nechá zmanipulovat svou drahou krůtou, tedy polovičkou, tak pak chápu, že to není to pravé ořechové.. 😊


Jo a taky se nesmíš dát a koupit si MPV, to si pak teprve rezignoval na život 😁
chytrak1
Někdo musí být nejlevnější. Ale nikdy to není ten nejlepší. Není proto důvod. 😄
Mr.Murphy
hatelist a nereagovat, jinak se ho nezbavíme.... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Tady jsme ve třídě Golfu, takže co jiného bys chtěl od Mercedesu vytahovat?
Jasně, nejprodávanější auto Evropy je předražené jako prase, svatá prostoto.
Avatar - palix
palix
Tiež si myslím, že aj keby mal 1,5 TSI spotrebu do 6,5 l, tak na svoj výkon by išlo o veľmi úsporný motor v aute veľkom ako Golf / Octavia. Tých 6,5 by bolo predpokladám napr cesta na dovolenku / dlhú vzdialenosť s veľkým podielom diaľnic. Klasické okresné cesty by som tipol na 5 až 5,5l - bez nejakého obmedzovania sa (v rámci zákonných limitov).
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Muzeální benzínové motory s vysokými emisemi CO2 ať si strčí... za klobouk
DonVito
Jj, je evidentni, ze neni ridic - nakladaku, autobusu ani traktoru... 😄
Avatar - Emel
Emel
Všeobecně s tím má Mercedes to, že některé značky mají lepší image a můžou si dovolit vyšší ceny za papírově srovnatelné auto. Na papíře si můžeš koupit s litrem a vlečkou Tipo, Golf a A-Klasse... a evidentně to Tipo bude mít poměr ceny a hodnoty nejlepší.

Důležitější než srovnání s nějakým XCeedem je třeba Focus... jo, ten sice začíná o 100t níž... se slabším motorem a horší výbavou. S 1.0EB 92kW je na 560... což je asi trošku lepší nabídka... a odpovídá tomu, že má VW na evropském trhu lepší image.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Evropské prodeje jsou spíš podprůměrné, je to takové nevýrazné auto. Těžko se hledá důvod, kromě ceny, proč jít zrovna do i30. Ale FL toho hodně zlepšil.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mně tedy opravdu SUV nevyhovuje a není pro mě přínosem proti klasice.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Asx ani korando neni náhrada za kombik ani omylem. Za HB v pohode. Možná tak náhrada za kombik B segmentu
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak ale ty máš hybrid.
Avatar - Ham.
Ham.
Fostek sem dál příklad, podle mě správný příklad, který jsi pravděpodobně vůbec nepochopil.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Kucí, tak nechtěl jsem věřit v jiném článku, že někdo tady tlačí v diskuzích ASXko, ale měl jsem tip, že pravděpodobně Matelko a hele bingo 😁 :yes:

*ole ASX, tak to je na pověstný zlatý ventilek 😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tyvole, ASX i Korando jsou oproti tomu Golfu poloviční! Vyber aspoň srovnatelně velká auta, tj. minimálně Tucson, Kuga, Tiguan.
scadar
Ten stupeň life s jedna-pětkou za 600 vypadá v pohodě. Přitopil bych za automat a čus..
ACE.
To místnímu klaunovi nevysvětlíš. Ten se bude za tuhle průměrnou značku vztekat a ostatní urážet do roztrhání těla
Anonym
To jsou vylhaný čísla.
Anonym
Ano, musí to tak být.
Jinak by se ten rejžokastrol nemohl prodávat - kdyby stál jako koncern.
Proboha, přestaňte být trapní.
Tak si nasaď do garáže ten lowcost, na plakát si místo Schumachera dej zlámanou grešli a táhni. :-!
chytrak1
Tyhle tvoje výpočty jsou úplně zbytečný. stačí se podívat do papírů jakýhokoli auta a zjistíš že emise CO2 jsou za stejných podmínek u dieselů nižší než u benzínů. Hotovo. 😲
traveldrive
Čo máš proti CO2? Keď ho máš v pohári v chladenom nápoji, tak ti nevadí? A ešte ho vygrgáš a vyprdíš do atmosféry!
Arese
...mě nový Golf Variant nenadchl o nic víc, než jeho krátká hatchbacková verze - tedy vůbec. Současná Octavia Combi i Leon ST jsou podle mého názoru mnohem líbivější vozy (byť jejich předchůdci byly vzhledově ještě mnohem povedenější, zejména tedy ve srovnání s jejich předfaceliftovaným provedením). A platí to i v případě jejich přístrojových desek. Všechny tyto modely ale mají jedno společné - dříve skvělou ergonomii ovládacích prvků svých přechůdců mají trestuhodně zprzněnou nebezpečnými a nepraktickými dotykovými ovladači! 😒 :no: :no: :no:
P.S. Ty ceny nového Golfu Variant jsou naprosto šílené! 😒
traveldrive
Predražené znamená prestrelenú cenu. Prestrelená cena je vtedy, keď to za ňu nikto nechce. Keby stál ten Golf Variant milión, a aj tak sa dobre predával, tak jeho cena nie je prestrelená a tým pádom nie je predražený, Kapišto? Predražený je tovar vtedy, keď trh jeho cenu neakceptuje, nie keď je drahší voči inému tovaru, ktorý považuješ za rovnako dobrý. Cena nezohľadňuje len výrobné náklady či úžitkovú hodnotu, to si sa v škole učil len veľmi jednoduchú matematiku.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ten iOS je fakt parodie. Včera se mi povedlo odeslat reakci normálně, dneska už se to zase hlásilo jako nový příspěvek. Zlatý droid...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Spis nafta je pro neridice. Kdyz si vezmu co všechno za zacházení se spojkou nafta prekousne a benzin ne, tak s naftou s manuálem muze jezdit jakýkoliv kopyto.
Avatar - kari.laz
kari.laz
A s dětma mu i ten Clubman bude malej a bude stejně muset pořídit ještě něco většího 😁
Arese
Hybridy nebrat! 😒 :no:
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale to Korando je veľké plus mínus ako ten Tucson, Karoq a spol. Nemyslíš náhodou Tivoli? To je menšie od SY.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak záleží za co palcuji.jestli za toho golfa ze to je ideal nebo za to mini. Nebo jen z principu za nick, to tu dost lidi taky dělá.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Tak to byl slušný výlev, jediné co potvrzuji - téměř nejezdím v Praze. To rád přenechám jiným. Auto je od toho aby jezdilo a ne stálo na magistrále.
Avatar - Ham.
Ham.
Takže nepochopil, tož hezký Nový rok.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v prvom ceede aj prvej i30 boli este dozvuky lowendu... ale uz od ich predoslej generacie su to auta na urovni doby presne tak... a ja som rad ze uz na to ludia prisli ... nakoniec to ani dlho netrvalo a korejci to zvladli snad este rychlejsie ako som cakal.. a dnes uz doslova nielen ze su na urovni .. ale dnes neraz uz patria aj medzi najlepsich v mainstreame a davaju silne kvapky nejednej europskej "legende" ...
Avatar - hugino
hugino
Môj tip je nový Leon.Aspoň u nás je v priemere o 2000 Eur na model lacnejší ako Golf a podĺa mńa je aj krajší.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bude to pro tebe tvrdá rána, pro mne byla taky, ale musím uznat, že i30 už není dávno lowend.. bohužel ...
Avatar - lamal
lamal
To je jasne, ze neostalo nic ine nez vytiahnut zakladne Acko, ako jediny model osobneho vozitka s vleckou od Mercedesu... znacka Mercedes nie je o A class, predovsetkym su to C, E, S a nejake tie zvysene kreatury a tie maju oproti nepremiovej konkurencii jasne technicke, kvalitativne vyhody.... to si samozrejme nezaratal, pretoze si potreboval napisat nejaky žvást na obhajobu koncernu. Ano Golf je predrazeny jak prasa a vzdy to tak bolo, teraz je to vsak zase na vrchole... diselgate a nova EV platforma holt nieco stoji ha ha
Avatar - lamal
lamal
aha takze variant s litrom a vlečkou v zadu na plechoch za 530 tis nie je predrazeny jo ? s tym Mercedesom sa mylis, ten ma za tie peniaze aspon nejaku pridanu hodnotu oproti nepremii, na rozdiel od variantu...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
asi tak... leon alebo ceed a i30... tu este sa to da.... :yes:
Anonym
Možná máš pravdu - určitě ti přitakají ve světě pitomců, co škatulkujou auta do tabulek.
Kdyby každej myslel jako somrák, neprodal by se jedinej třeba Mercedes.
Naštěstí to tak není.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Můj benzin ma 86g CO2 pri 180hp v C segmentu, kdyz uz berete jako hlavní minci CO2. Ukaz mi diesel, který to zvladne pri stejném výkonu.Myslím ale, ze mnohem horsi je NOx a BaP.
ProchyTom
Jinak o kombi golfu jsem hodne uvazoval, o 1,5tsi 110kw dsg, ze by to bylo ideal rodinny auto, mista dost, spotreba good a libi se mi vic jak golf kratkej, podvozek snad bude stejne dobrej. Jenze jakmile jednou okusis Mini a chytne te to, tak je hotovo. Z venku a vlastne i uvnitr to je sice damska kabelka, jenze me bavi to ridit a to pak musi rodina jit trochu stranou. 😅
ProchyTom
Ano, ale dle Byhoničů, tlučhubů a podrážděnejch pražáků jezdíš klobouk, nejsi řidič, jsi dědek, vezeš vejce, nepatříš sem, nepatříš na silnici, neumíš řadit, podtáčíš motor, nejezdíš v ucpaný praze, musíš víc stát na magistrále, pokud ne, nejezdíš ve městě, město je jen praha, konec.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kolik se proda golfu v cenove relaci jako premie a kolik holobytů jen s volantem?
traveldrive
Už prestaň s tým ASX, si trápny.
Litre v kufroch SUV sú na výšku, a to málokedy využiješ, kombi znamená predovšetkým veľkú ložnú plochu, nie iba objem. Koľkokrát som pred Hornbachom alebo podobným obchodom ľutoval majiteľov drahých SUV, jak bezradne stáli pred otvoreným kufrom auta a nevedeli, jak tam ten nákup napratať...
Ad. svetlosť - módna záležitosť. Taký Favorit mal vysoko prahy, vyzeral jak koza a každý si chrochtal, že preto dobre zvláda retardéry a obrubníky - pritom reálna svetlosť bola 120 mm. Jediný problém so svetlosťou je v skutočnosti len s prevismi, hlavne s predným, keď je dlhší tým pádom je malý nájazdový uhol, tam tých 120-150 mm naozaj stačiť nemusí. A túto kravinu - predný spojler až skoro po zem - som si veru všimol aj na SUVéčkach.
traveldrive
Lepšie sa s tým jazdí? Akože v čom lepšie?
Avatar - iudex
iudex
Ja by som pridal svoje dva centy do debaty. Z môjho pohľadu máte svoju pravdu obaja; čiastočne. Ty na to pozeráš čisto trhovo a tvrdíš, že ak sa niečo za danú cenu na trhu predáva (a dobre), tak to nemôže byť predražené. Lamal tvrdí, že v kontexte value for money je Golf predražený, lebo neponúka za danú cenu adekvátnu hodnotu.
Z čisto ekonomického hľadiska tovar má takú cenu, ako trh unesie, teda zákazníci sú ochotní kúpiť, nie cenu, ktorá vyjadruje len jeho objektívne kvality (vlastnosti, výbavu). Že sú zákazníci ochotní platiť za Golf viac ako za povedzme technicky identický a rovnako vybavený Ceed už je dôsledok vyššieho image a renomé značky a modelu, kde sa premieta (tuším) 45 rokov na trhu a pozícia etalónu (a v Nemecku menovateľa) triedy.
Z môjho pohľadu ale aktuálna cena už začína byť aj trhovo blízko hranice, kde kupujúci sú ochotní ju akceptovať a už zvažujú aj alternatívy. Najmä na západe už cena Golfa 8 dorovnala ceny prémie a v niektorých prípadoch ju aj prekonáva (napr. cena niektorých verzií Golfu prevýši cenu porovnateľného BMW 1er). Zákazník je síce konzervatívny a dosť často tu funguje zotrvačnosť, ale rastúce predaje prémie na úkor VW ukazujú, že ceny Golfu asi nie sú úplne akceptované. Minulý rok síce skresľuje korona, ale aj tak sú trendy vidieť: Golf je stále líder triedy, ale jeho náskok klesá a padá aj trhový podiel (2018: 14,9%, 2019: 14,6%, 2020: 14,2%, kdežto trhový podiel prémie rástol (A-Klasse: 2018: 5,1%, 2019: 7,1%, 2020: 8,1😖. Netvrdím samozrejme že je to len dôsledok vyššej ceny Golfu, ale svoj vplyv to bezpochyby má.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Já jsem si předsevzal u svého "jedna velká katastrofa" motoru, že jeho životnost budu vyjadřovat v poměru k tomu tvému. Takže zatím jsem na výsledku 1.8 TSI = 2 x 1.6 EB. A pořád nekončím. 😁
scadar
Na vikendovy jezdeni mam miatu, neni treba mit starost. 😊 Ale na vsedni den do vsednodenniho provozu uz jenom automat...
Avatar - woody-alien
woody-alien
Naštěstí můj Seat neumí číst, tudíž neví, že nikam nedojede....a jezdí. 😒] 😉
Avatar - speedfred
speedfred
jazdí, jazdí + Ďubľo k tomu. Rýchla špageta je na radosť. 😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Mě naopak vadí ta mobilní, protože je na drtivé většině webů děsně osekaná a nepřehledná. Takové jak web na Nokii E52 si přijdu 😁 .
Avatar - speedfred
speedfred
ma nes.er! 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Někdo dospěje driv, nekdo je zastydlej mentálně pořád.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A které auto ne ?😁
ptr078
Dnes som naklikal r line kombi 1.5 150k za 30 000 po akcnej zlave 1500. Bol som prekvapeny, ze trebalo zvlast doklikat senzory, keyless, alarm a par veci co pri 7micke bol standard. Za 7micku v tej +- vybave za skladovku som dal 20 pred 5timi rokmi. Seat skladovky som videl za 24 v plnke
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ta i30 mi pride take este normalne auto... zbytocne nepretechnizovane a nepredrazene a pritom po facelifte je uz konecne aj moc pekne ... v poslednom case som dokonca svedkom toho ze kombiky od i30 vidavam snad este castejsie ako tie od ceedu... pritom v predoslej generacii to bol u nas samy ceed kombi.. tych predoslych i30 kombikov som zase az tak casto nestretaval... aj ked jasne ... aj tie su nadalej slusne viditelne u nas na cestach.... mne by ale najlepsie stejne vyhovoval aj do buducna kufor aky ma SUV... cize nemusi byt nejaky dlhocizny...ale kludne taky aky ma povedzme S-cross ASX vitara a pod ...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak nejak 😂
Avatar - Mikesus
Mikesus
Pak to ale není náhrada kombiku, kdyz uz ho clovek nepotřebuje.
chytrak1
Jenže 2.0 TDI evo euro6 full má realnou spotřebu 4,9 v průměru. přes 5,5 nejde (průměr) a dá se i za 4,5. Snadno. 110 Kw. Ale ano 1,5 tsi je extrémně úsporný benzín. Nicméně na diesel nemá.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tivoli je malé, ale ani Korando nedosahuje prostorově parametrů Golfu. Prostě to není adekvátní náhrada.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mnohe SUV po sklopeni sedaciek maju tiez slusny priestor... ak zrovna clovek nejazdi denno denne nalozeny tak si viem predstavit ze uz si zaobstara dnes skor taketo nieco SUVeckove miesto dlheho kombika ... navyse ASX ma aj bez sklopenych sedaciek a bez dvojiteho dna 488L kufor ... co je aj blizko hodnote nejedneho kombika .. ale ok suhlasim... priamo nahradit kombik SUVeckom asi nejde... je to o kompromisoch.... napriklad ja by som radsej SUVecko urcite ako akykolvek kombik... a ked by bolo treba sklopil by som sedacky .... a nacpal tam co chcem

tusim aj taky sportage dnes ponuka uz aspon 500L kufor.. ale nemas dlhy pohrebak... ale paradne SUVecko... o prinosoch vyssej svetlosti ani nevravim... ta je na nezaplatenie neraz dnes uz.. mozeme polemizovat kolko chceme o tom realita je ale taka ze uz dnes vidim viacerych v mojom okoli ( aj znami ) co kombiky vymenili za SUVecka ( bratranec dizloveho P407 kombi za tucsona v benzine ) .. a nie preto zeby zrazu nepotrebovali ziaden kufor ( preboha ved ma dve male deti ) ... ale jednoducho SUVecko im uz asi vyhovuje viac ... takze vidis... to mas tak ...hmmm ... zrejme neexistuje nic co by sa dnes uz nedalo nahradit aj SUVeckom 😉 ..

PS: ved vsetko SUVecka su defakto akoby take terenne kombiky nie? :-! ... a ta vyssia svetlost je tam vlastne este plus.... zober si outlander... da sa kupit za 600.. a ma este aj vyse 600L kufor...a tiez urcite lepsi ako golfik s bruchom na zemi ....
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Bodejť, kdo jiný by s tebou souhlasil. 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Spíš je trochu zamlčeno, že je to HEV, né jen čistý benzín.. 😊
Anonym
BYpiloti a klávesicový odborníci tě palcujou jako psa! 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Za mna je to prvy golf v kombiku ktory sa mi paci snad este viac ako hatch. Az doteraz kombiky od golfa nikdy moc krasy nepobrali... vzdy to doteraz lepsie slo octavke alebo leonu ale tentokrat musim priznat za sa mi novy golf kombi paci. Uz to aj dizajnom aj proporcne na zadok ladi s predkom a neposobi to ako nejaka dorabka z povinnosti. Akurat rozmyslam kto si kupi zaklad s 3 valcami na 15 plechacoch aj bez parkovacich senzorov za tych vyse pol mega... a nehovoriac o tom ze uz kusok na 16tkach s lepsou vybavou a 4 valcom je razom vyse 600 tisicova investicia... akoze toto su skutocne palky a potom ze preco ludia kupuju suv... no tak za 600 litrov pritom uz mozu byt aj rodinne suv 4kolky a rovno aj v automate... ale aj napriek tomu si novy golf kombik zrejme zakaznikov najde aj u nas... je uz konecne pekny... ale zaroven uz aj nechutne drahy.... tak uvidime... 😐
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
su aj taki co jazdia kombikom. ale casom ked uz velky kufor nepotrebuju vymenia ich za SUVecko.. ... nejeden pripad poznam... kolega mal kedysi astru v kombiku a dnes uz ma vitaru v podobnej cenovke ... uz nesiel do novej astry kombi ale uz zvolil SUV... navyse tam ked sklopi sedacky tak ma z toho tiez peknu dodavku ked treba... nie kazdy zase potrebuje kombik az do smrti... a po istom case nie je nic vynimocne ak to clovek vymeni za SUV ... priority ohladom kufra a priestoru sa navyse neraz menia aj vekom...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak můžeš dát dieselové hybridy ne? Aha oni nejsou... a automobilky asi vi proč.
Avatar - hugino
hugino
Aj so spotrebou 1.5 tsi 150 k musím súhlasiť lebo kolega ju má v O III a dlhodobú spotrebu má 5.3 l na 100 km a to je na daný výkon velmi dobré.Ďalší kolega má i30 Fastback 1.4 T-GDI a on má 6.2l a ja na mojom G VII 1.4 tsi 92 kw 5.8l.Takže vo všeobecnosti sú tsi motory v tejto kategórii asi najúspornejšie aj keď je pravda že ja na to až tak nepozerám liter hore dole hlavne že nemusím dolievať olej a auto má na danú kategóriu slušnú dynamiku.Jazdiť s tsi je zábava.Čistú atmosféru pod kubatúru 2.0 l by som už nechcel.
King of rain
SUV neřešme....řešme Combi.

https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak napriklad ASX aj korando sa obe daju kupit v 4kolke v automate a obe do 600 tisic... a cuduj sa svete nebudu to holatka ale naopak obe budu v plnke do 600 litrov ... obe pritom maju razvor na urovni aut C segmentu porovnatelny s octavkou golfom astrou a pod... takze nenjde o zaidne mikro SUVecka ale auta ktore kludne si niekto moze kupit dnes uz ako nahradu za hatchack/kombik C segmentu
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ved prave... navyse ono za 600 litrov dnes uz najdes aj slusne suv a v 4kolke ... tu vobec kombik c segmentu ako taky uz ani mi nedava v tychto cenach velky zmysel
Avatar - lamal
lamal
jj treba si pozriet co napr Xceed ponukne za 535 tis kč aj ked to nie je kombik, ale crossover... a s multilinkom v tej cene ... asi lepsie ako sprasena ergonomia a 1.0 trojvál s vlečkou na 15 plechacoch 😁
Avatar - Emel
Emel
Hele ne, to byla cena od jednoho kusu... my máme značku u aut pro osobní využití volnou, dřív bývalo nejvíc Škodovek a byli jsme vesměs spokojení, ale Passaty se s tou slevou dostaly na cenu Octavií. Jo, jednu dobu jsme měli exklusivní podmínky na Kiu, takže firmou prošly nějaké Optimy, Ceedy a Sportage... myslím, že zbývá jeden kousek od každého modelu.
Avatar - lamal
lamal
jop... 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
on bude asi i rozdíl, když bereš současně víc aut, nebo postupně po půl roce až roce. Na nás zvysoka kašlali. což mi ani tolik nevadí. Pořád si říkám, že bych je znovu vyzkoušel, ty jejich nabídky mně odradí a pak si vzpomenu, jak jsme se s těmi auty trápili.
Avatar - Emel
Emel
Cca. dva roky zpátky jsme brali pár Passatů s -22% řádově... 2.0TDI a 1.8TSI MT, v nějaké docela základní výbavě (LED světla, ale bez navigace a bez kamery atd.). Bývali bychom radši Superby, ale tam jsme byli jen kolem 12%.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vzdy nova auta do výroby. Ale na privat netuším, to jsem nikdy nekupoval. Ovsem ani na firmu ten VW ani Škoda mi nikdy nenabidli vic nez 9%. Ostatní hned z fleku.
Jo a pro firmy se akční ceník, aspoň u Toyoty, nepočítá, takze dostanes slevu z plne ceny, ale porad jsi o dost níž než akční ceník.
Jen teď namátkou poslední auta co jsme brali. Camry 23%, Corolla 19%, Yaris 21%. Poptávky co jsme dávali na jiné značky uz se mi hledat nechce
quasimoto
Chces povedat, ze ako SUKROMNA OSOBA dostanes 18% z AKCIOVEHO cennika napr u Kia, Hyundai, Renault, Toyota, ... ? Ak ano, budem rad ak pomozes pri kupe 😉 Obavam sa, ze to ale nei je realne, budem ale rad, ked ma presvedcis o opaku.

Nie ze ti namiesto akcioveho daju 18% z plnej ceny, za ktoru nikto v realne neberie a rozdiel bude v konecnom dosleku 2% oproti akciovemu 😉 Ako to robi Hyundai alebo Opel. Niekedy su dokonca ceny po tychto super vysokych zlavach u nich horsie ako bezna akcia 😁
A samozrejme nemam na mysli nepredajny rocny skladak ani predvadzacku.
quasimoto
za danu cenu😒br />
Lepsie LED svetla s natacanim a automatickymi dialkovymi
Kompletne asistenty - Lane assist, ACC, side assist
automaticka klimatizacia
Parkovacky p+z + Cuvacia kamera
R17 disky
Vyhrievane sedadla a volant
Elektricky kufor
Keyless
= na priestranne kombi s 1.5 TSI za cca 22.500 podla mna slusna cena a dokonca lepsia ako pred 4 rokmi 😲

Samozrejme Golf je mozne poskladat aj za 40.000€, ale to bolo mozne aj u Golfu 7
Avatar - Emel
Emel
Jednoduchý věci jsou dobrý... ale jen když fungujou. Pokud bych měl být v diskusi mimo vlákno, tak to bych to radši klikal na té symbianové Nokii s T9.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Když prostě poslední dobou jsem měl jiné věci na práci... však jsi taky dlouho chyběl 😉
Avatar - Emel
Emel
To je dobrej point. Na druhou stranu, VW na těch autech nijak zvlášť nerýžuje... míval marže kolem 5%.
Třeba to neumí efektivně vyrobit, třeba ho limituje velká šíře nabídky, nebo drahé zdroje v Německu... a třeba je právě šíře nabídky to, co u koncernu zákazníci oceňují a jsou ochotní zaplatit.
Avatar - Emel
Emel
Že je Mercedes dražší než VW a VW než Kia je asi v pořádku... protože běžný Evropan bude jezdit radši v Mercedesu než ve VW a radši ve VW než v Kie. Částečně za to může samotná image, částečně třeba očekávání, že to auto bude lépe fungovat v těch věcech, které nejsou na první pohled vidět. A částečně třeba i (chvályhodná) snaha podporovat domácí firmu.
Podívej se na učebnicový příklad místního diskutéra - H/K World, poctivé atmosféry, dneska už jedině Korejci nabízí solidní auta pro normálního člověka... a co si nakonec koupí za své peníze? Polo TSI.
No nic... jasně, je to dost peněz, lepší smysl asi dává 1.5TSI s víceprvkem a třízónou a tak za 600... stejně jako nedává moc smysl Bávo s tříválcem nebo Mercedes s vlečkou.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kolik ze mel ten 1.6EB. To počítání woodyho se mi líbí. Kdyz uz se ruzne počíta vzdálenost na počet fabii, nebo fotbalová hřiště, tak budeme mít životnost motoru na počet 1.6EB. 😁
Avatar - lamal
lamal
Jasne, sorry nevidel som na koho reagujes. Samo, hodnotu za peniaze si nakoniec urci/zuzitkuje zakaznik, obchod nezna bratra.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nj, ale to je nafta. Áda ví, co říká. 😒] 😒] 😒]
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jak to že ne ? Pokud čímkoliv myslitelným (když už nepotřebuješ velký kufr) nahradíš kombíka, je to náhrada kombíka. 😒] 😒] 😒]
Tvl, jestli ten můj klub fakt není lepší.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Dražší a ještě dávají nižší slevu nez konkurence. Uz si nepamatuji, kdy bych dostal mene nez 18% a to jen pouhým dotazem na naceneni konfigurace.
Edit: vlastně ne, poptávka u Skodovky nebo VW bylo vždy jen kolem 7-9%.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Co znamená slusne vybavený? To je pro každého něco jineho. Hodil jsem si ho do konfigurátoru, abych mel aspon to, co v aute chci a používám. Kromě toho, ze to je usmudlana 1.5 96kw, tak výsledná cena 953tis ve style je hrozna. Kdyz vezmu r-line, tak kromě zbytečnosti navíc je tam aspoň 110kw tsi a cenovka 1.02M. A to ještě nemám všechny věci, které v mém aute používám, ale oželel bych a nic navíc jsem nedával. Za tuhle cenu mam bez problemu spolehlivější, vetsi a kvalitnější auta.
Takze kdzy vezmes holobyt( který je údajně dobře vybavený) chapu ze cenove to muze byt zajimavejsi a srovnatelné.
Avatar - lamal
lamal
Pisal som predrazeny, nie cenou prestreleny, ale to je prast alebo uhod. Ano smejdi to predali predrazene, neviem o co ti v tomto prispevku ide.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Divil bych se nad čím? Jeden můj kamarád nema vubec cit pro řízení. Z benzínem se nedokáže rozjet na poprvé ani po 15 letech řízení. Automat nechtel, ze je prý moc poruchový, tak jezdi s naftou. Jeho rozjezdy jsou stylem pusti brzdu, spojku, auto skočí a diesel to udrží a muze vesele jet. Takze ano. S dieselem dokaze jezdit kazde kopyto, s benzínem ne.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To je ten problem, kdyz par lidi tu pise jak ze zakladni skoly, resp chova se tak, tak ostatni budou na ne nahlížet stejne, i když daný koment je ok.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Předražený podle mého neni prestrelena cena, ale cena, za kterou bezne koupíš lepší produkty.
Napr. tzv. smejdi. Prodají důchodcům předražené produkty s mizivou hodnotou. Oni je prodali, takze dle tebe to nebylo předražené?
Avatar - Ham.
Ham.
Ano, dívám se na to tržně. To je jediný trochu objektivní pohled. Druhý možný pohled je čistě subjektivní, kdy pobrekávám, že je něco předražené čistě z mého individuálního pohledu.
A ke Golfu, jestliže je cena Golfu stejná jako cena prémie nebo jak píšeš dokonce vyšší a přesto se Golfů prodává daleko víc víc než A klasse nemluvě o ostatních modelech, tak je ta cena prostě OK. Je zde zcela prostý a jednoduchý zákon nabídky a poptávky a jenom velký hlupák by Golf zlevnil v situaci, kdy jej může prodávat třeba s marží 15% a zároveň být nejprodávanějším na trhu (poptávka). Kia je výrazně levnější než A klasse nebo Golf, to je jednoduchý fakt opět daný zákonem nabídky a poptávky, prostě za cenu Golfu by se prodalo minimum Ceedů, tak holt Ceedy jsou/musí být levné. Kdokoliv, kdo má pět pohromadě a měl by možnost prodávat svůj produkt v nižší střední za ceny Golfu nebo A klasse, tak by to okamžitě udělal, ten kdo tu možnost nemá, tak musí ořezávat cenu tak dlouho, až dosáhne nějakých prodejů. Žádná raketová věda, ale tržní pravidla stará tisíce let. Když naopak půjdu cestou subjektivní dojmologie, tak mohu klidně napsat, že Ceed je krutě předražený, protože když jej porovnám s Tipem (viz jinde Emel), tak je prostě Ceed drahý. A když si ještě pomotám třídy a vedle Ceedu postavím Duster, tak mohu napsat, že Ceed (potažmo Xceed) jsou nesmyslně drahé.
quasimoto
U hyundai, Renault a pod su zlavy v cenniku.
U VW ich clovek dostane u predajcu (casto okolo 10😖, tak preto ten rozdiel.

Kazdopadne u nas v SR je zjavne Golf8 vyrazne lacnejsi.
quasimoto
Tiez mam G7 a vcera/dnes som luslak cennik a konfigurator na Golf 8 Variant.

Parkovacky predne+zadne ma uz vybava Life v serii, samozrejme ze aj Rline. Ceny su vyssie ako u G7, ale urcite nie o polovicu / 10.000 €, to urcite neporovnavas rovnaku vybavu (napr Rline, navigacia, automat, vykon motora). G7 hatchback Rline pred FL 1.4TSI DSG 92KW ma stal ako akciovy model po dodatocnej vypredajovej zlave (skladak) 3000€ v roku 2016 vyse 24.000 €. Teraz si pripocitaj priplatok za kombi, silnejsi motor, navigaciu, kopec asistencov...

Kazdopadne ja som so slusne vybavenym Golf 8 Variant dostal cennikovo na cca 25.000, v konfiguratore je zlava 1500 €- Nezabudajme, ze pri VW dostane clovek dalsie zlavy u predajcu, poslal som par mailov a mam najnizsiu ponuku za 22.200 € = cca 575.000Kc aj s priplatkami.

a teraz prave vysiel nejaky model Limited, ten vyzera byt este vyhodnejsi.

Celkovo vyzera, ze v SR su o par tisic nizsie ceny ako v CR na Golf 8
traveldrive
Na spotrebu Koranda sa spýtaj Avantima, má s ním skúsenosť. 😉
ProchyTom
Pouzivam appku od iphone x, ted xr a dříve to šlo občas, teď to na novém Xr nejde a jeste odhlašuje. Iphone mam protoze jsem jelito a mam rad jednoduchy veci. Proto appka, kliknu, pisu a nemusim nic zvětšovat. Ano, radši řeknu nejde, kdyz mi neni pohodlny psat z webu kde musim pouzivat obe ruce a jeste otacet telefon a zvetsovat a nakonec me to po napsání odhlásí. A k ostatním co se týká krúty 😅 S krutou musime mit ted vetsi byt, mladymu je rok a chceme víc místa pro něj i pro nás. Poridil sem k tomu garaz a tam se “kombik” clubman vejde i s motorkou. On to je kombik v řeči Mini. Jinak delka je 4,2 jako kratkej golf, navíc kola v rohách, takže hot hatch, i když je to jen 230ps, ten novej s 300 ps je pro me moc drahej. Jinak golfky tam dam, mladej se tam vejde taky pěkně do sedacky, jsme s mladou skladny, mame do 180 cm. Za sedackou za mnou je misto pro dospeliho. Mustangů sem si užil dost, a clubman jcw jsem vzdycky chtel, prekvapilo me jak neni oproti kratkymu mini v zabavnosti horsi. Naopak na ceste do prace po dalnici prijemnejsi, a diky nastavitelnosti tlumicu se na horsich okreskach umi zjemnit a pritom jede jak z praku. nerikam ze ho budu mit dlouho ale ted ho proste potrebuju, chci, nemuzu bez nej spat 😅
traveldrive
No, možno Š1203 nie... Alebo?... 😒] :-!
traveldrive
Že SUV alebo crossover je marketingový blábol, každému rozumnému človeku to hneď napadne. Nepobrali to len niektorí tunajší s jednoduchším myslením.
traveldrive
To by si sa možno divil...
traveldrive
Tak to ešte asi nejakú dobu potrvá, ale keď bude Prochy písať tým štýlom ako tento príspevok vyššie, nie je absolútne žiadny dôvod mať k nemu akékoľvek výhrady a nie je prečo mu nedať :yes:
traveldrive
Už si to čiastočne spravil, ale keď úplne vynecháš celkom zbytočne vulgárne výrazy a ich časti, budú ťa všetci vnímať podstatne lepšie. 😉 :yes:
traveldrive
Mal by si chodiť častejšie, šéfe, veľa vecí ti uniká. Zrovna toto je už všeobecne známy fakt dosť dlhú dobu.
traveldrive
A chceš tvrdiť, že Golf je výrazné auta?
traveldrive
Nie je na to ani pravidlom takže vylúčené to nie je. Najlacnejší môže byť najlepší. Stáva sa to, ak ten najlacnejší spĺňa všetky tvoje priority lepšie ako ten drahší - hoci ten môže ponúkať benefity naviac, ale pokiaľ ich nepotrebuješ, nechceš, a nezáleží ti na nich, tak nemusia znamenať vôbec nič. 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
V poslednom vydaní som ešte nesedel, ale pokiaľ nebudú výškovo nastaviteľné pásy aspoň na predných sedadlách a španieli nezapracovali na plastoch palubnej dosky, musel by stáť ešte menej aby dostal u mňa šancu.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Nemeral som Korando, ale nemal som v ňom pocit stiesnenosti, aj ten kufor bol na danú kategériu myslím v pohode zvlášť pri absencii dvojitého dna, presne ako píšeš. Či bude rozdiel v spotrebe 3-4 litre neviem, skôr by som to tipol na o niečo menej t.j. 2-3. Ale porovnávať C- SUV s C-kombíkom mi nepríde ako najlepšie, aj keď je pravdepodobné, že mnoho reálnych súrkomných kupcov presne takto uvažuje. Teda mám nejaký budget a čo môžem za neho dostať?
Avatar - Ozzman
Ozzman
😁 Naši už jedou třetí cyklus s 1.5 EB 😁

Jinak na Mondeu mám čerstvě 4x 1.6EB a zatím dobrý, až na tu exlou baterku 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Píšu Seat 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
fordem tam vlakem zpátky. To už známe. Ještě jsi zapomněl dodat, že občas nevyjede ani z garáže 😁
Ale není to jen o motoru, u naší 1.5TSI motor jako takový je ok, jen ta elektronika okolo něj zlobí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Můj poslední Seat, co jsem měl, zase promítal na palubku grilované kuře, heč!
Avatar - Mikesus
Mikesus
jo to je taky pravda. Některé mobilní verze jsou hrozné. Tady na ACZ máš ještě bonus navíc, že ti reklama překryje polovinu displaye.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já ti to říkal 😁
Avatar - speedfred
speedfred
To jazdi každé auto oproti ASX.
Avatar - Mikesus
Mikesus
😁 😁
Ducato jezdi? 😁
Na druhou stranu ty mas " fiat professional". Ten fiat "amatér" je na tom podstatne hůř
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vibruje, duní a smrdí. Jj opravdu lepší jízda.
Ale jinak je dobre, ze se ti s nim lepe jezdi. Proc by si měli ostatní kupovat něco, s čím je jízda mnohem horsi, třeba diesel pro ne? Nebo například nehodlám své děti zbytecne otravovat NOx nebo BaP z dieselu v garáži a v okolí.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mne desktop verze na mobilu vadí, ale zvětšit se to da vzdy. Na ios ta aplikace, i když dáš reagovat, udela nove vlákno.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Edit 2x
Avatar - Mikesus
Mikesus
Edit 2x
Avatar - Mikesus
Mikesus
Je to docela otravné na iOS musím říct.
Kromě toho, ze to neumi reagovat, i když by melo, tak to hodilo 3x příspěvek .
Pres safari to ale funguje normalne
Avatar - kari.laz
kari.laz
A nebylo by lepší si prozkoumat možnosti, popřípadě se někoho poptat, jak to s tím je? Nevím, co máš za telefon, ale pokud ho dáš na šířku, tak ti to přijde titěrné? Já tedy používám na výšku a mám vypnuté mobilní verze webu (to je něco tak děsného, že bych se vztek) a nepřijde mi že by něco bylo titěrné. Poklepáním se ti text automaticky zvětší tak, aby se akorát vešel na display, popřípadě si to potažením zvětčím na potřebou velikost (což snad nikdy není potřeba). Přihlášení do do aplikací a na webech mám pomocí otisku, takže žádně vyplňování.
Není to o tom řícet "nejde" jde o to si tu cestunajít a nebo si jen zjistit možnosti. Ušetří ti to pak nervy a nám v diskuzi taky.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Praha je peklo, ale když nemáš na výběr, nedá se nic dělat. Občas pomůžou určité uličky, které lidé nevyužívají a dá se někudy prokličkovat rychleji. Když to jde, tak jedu raději do Prahy na motorce.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pokud by uměl reagovat (což nechápu, podle mě to dělá schválně, jinak si to neumím vysvětlit) a neudělal tak z diskuzí nepřehledný nesmysl a trochu upravil svůl "sloh" tak bych s ním něměl problém, víceméně jen prezentuje své, pro někoho extrémní názory. Ale ta reakce na příspěvky...TA REAKCE NA PŘÍSPĚVKY.

PROCHY....cvičený Gibon by se to do týdne naučil!!!! tak ze sebe nědělej játro jen kvůli tomu, aby jsi vypadal zajímavě.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Na PC ma poväčšinou neodhlási kým ho nevypnem. Na Androide ma odhlasuje celkom pravidelne, na iOS ma to neodhlasovalo. Ale pre objektivitu neviem či s tým od leta minulého roka niečo neurobili. Prochemu to ale neide ale už od kedy sa tu vyskytuje teda viac ako pol roka.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak, pokud s ním jezdí jen manželka a ty to řídit nemusíš, respektive tě v tom nikdo nevidí, pak asi jo 😁 Má drahá polovička moc často neřídí, navíc vysoká auta nesnáší, takže máme dva kombíky, abychom odvezli vše a mohl jsem to řídit 😁


No, ale tak mne spíš zajímá ten tvůj HH? Pochlub se !

Nemyslíš tím doufám tvé oblíbené Favority? 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, už to tak bude... a to jsem tak 3 roky na zpět měl názor, jako Fostek 😁
ACE.
😄 :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mne to odhlasuje i na PC. Ja to na iOS otestuju, polovina lidí pise, ze to funguje, polovina ze ne.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mne to išlo pekne na iPhone 6, teraz mám Android a ide to na pohodu tiež, aj keď ma to často samo odhlási.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Hele, vůbec, nešahej na MPV 😁 Já si jej nemůžu vynachválit, nejvíce když jedu svým HH a manželka v MPV 😁
Ale ne, vážně i s tím MPV když se užívá jak má a je možnost utéct i za jiný volant, můžeš být spokojen.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ty už taky? 😲
Avatar - Emel
Emel
Jen jestli je to hatch a ne kombík 😉
Mně osobně se Clubman proporčně moc nelíbí... ale jinak proč ne, 300k v relativně malým autě určitě nuda nebude 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mluvíš o iOS?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Aplikace to umí, jen ty to neumíš. Ja poslednou dobou prispievam len z appky v mobile, takže si technický analfabet alebo klameš.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, jak jsem psal výše, zkoušel jsem dnes Android i iOS a na iOS mne to v appce nejde, přes Safari jo. Android obojí funkční.
Avatar - Mikesus
Mikesus
A tobě? Mne se jen kvůli vyzkouseni nechce ten krám ani poustet
Avatar - Ozzman
Ozzman
Umí, je to stejné jako na androidu, jen ta appka neumí reagovat. Na druhou stranu tu psal BlueSun, že mu to na Apple v apce jde..
Avatar - Mikesus
Mikesus
V redakci asi nejsou programátoři. A jestli mají korporátní IT, tak s tím moc neudělají než urgovat. A jestli iphone neumi mobilní zobrazení webu, tak to není chyba webu. Protoze titěrné to opravdu není. I kdyz diskuze tak přehledná jako na PC není, ale to není ani v aplikaci.
adamzprahy
Já už tu několikrát psal, že Prochy je v tom reagování nevinně, protože iOS appka to neumí. Je zajímavé, že redakce není schopna zřídit nápravu. Já bych za to byl rád. Raději přes app nereaguji...
Anonym
A to je poslední fáze.
Začít lhát sám sobě.
...btw když sis to myslel - proč jsi to udělal? 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ok, hele vzdělání je tady úplně fuk, to tu nikdo neřešíme. Dnes jsem zkusil nainstalovat appku na Android i iOS a na Applu to zlobí, i tak ale webový režim jde zazoomovat, tento typ diskuze je prostě nepřehledný a je v tom bordel, to zase musíš pochopit nás, každopádně zkusím předat Machimu tip, aby se podívali na tu Apple verzi, která očividně nefunguje (napiš co používáš za zařízení, jestli jsem to trefil ?).

Mustanga je škoda, to je můj BYsen, sice modrý ovál hájím už víc, než 10 let, jen to jsou kombíkové sny 😊 . Mini mne nebere, Cooper S možná, ale Clubman JCW i přes jeho nesporné kvality je pro mne auto, které mne absolutně míjí. Když už hothatch, tak ten opravdový třídveřový, mne lákají starší klasiky s atmo motorem a manuálem - Clio Sport , FiestaST 150, FokusRS1, starší TypeR, nebo třeba starý Yaris Sport s motorem z Cellicy a podobné, na milost bych vzal novější Foksy ST a Mégany RS, ale pro mne je Hothatch třídveřové lehké malé auto. Nicméně proti gustu..
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale prd, to jsem si taky myslel a naopak je to životní vzpruha, jen nesmíš s autosedačkou krouhat zatáčky, to se dětem nelíbí 😁
Anonym
Já se ho nechci zbavit :-!
Avatar - hugino
hugino
Aj za mna je toto prvý Golf Variant ktorý je pekný.Doposiaľ sa mi Varianty od Golfa nepáčili ale ja by som momentálne išiel skôr do nového Leona ST FR.A vyhádza o dosť lacnejšie pri 1.5 tsi 150 k. 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja reagoval na traveldrive. S tebou souhlasím, ze golf je předražený. Ale když jsou lidi hloupí, proc je nepodojit. To stejne jako u tech smejdu
Obzvlast kdyz jsem si ho dovybavil aspon trochu na úroveň corolly ( veci které bych vyhodil z corolly jsem nedával). A to nemluvím o spolehlivosti, provozních nákladech a dynamice.
Avatar - lamal
lamal
No jasne, diskusné trenie je len kvoli tomuto😒br />
´´Cele toto palčekovanie je len o tom, ze niektore persony nezniesli pohlad na vetu, ze variant je predrazeny a ze Kia ponukne daleko lepsi pomer ceny a hodnoty... oboje nic nove.´´

To ze sa moze dobre predavat predrazeny/predrazenejsi produkt s lepsim image som nikde nepopieral, celkovo mi tie diskusie pridu cim dalej tym viac trollovacie... tak ako cely web bohuzel.
Toky1
Tak 1,5 Korando oproti 1,5Golfu variant bude mať tak o 3-4 litre vyššiu spotrebu na stovku. To je veľa, či? Inak ak z Koranda vyhodíš to dvojité dno či ako sa to volá tak aj kufor má už celkom schopný objem. Plusom je aj (subjektívne) veľmi solídny a vzdušný interiér. ASX neviem, to auto som si pozrel len zvonku a je pre mňa absolútne nezaujímavé, strašná nuda.
Avatar - miromen
miromen
Oproti designově marne 7 generaci je ta 8, alespoň trochu koukatelnějši a u GTI verze je to ještě patrnějši. Nicmeně koukam, že pravě z GTI se i do běžnych variant přesouva to bezdotykove ovladani na volantu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Stejný k svému.....
Mr.Murphy
Ádo víš že z litru nafty jsou emise CO2 2640g a z benzínu to je 2392g?
to znamená že když má benzín spotřebu o 10% vyšší než nafta tak produkuje to samé....

a myslím že není nereálné aby diesel dlouhodobě jezdil za 6 a srovnatelný benzín za 6,6.... čili to zas tak zásadní není.... emise CO2 diesel vs benzín se projevují možná v rychlostech 150+
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Diesel ničím nenahradíš. A navíc - a to je pro mne podstatné - se s ním lépe jezdí!
Avatar - Mikesus
Mikesus
Spis seaty a fiat nebrat. Ani to nikam nedojede než se to rozbije. To je hlavni ukol auta, přeprava z místa A do místa B. A tose ani seatu ani fiatu moc nedaří. 😒]
Avatar - miromen
miromen
Dedukce Maňas.
Anonym
Prodals Mustanga?
Měl radši vykopnout tu krůtu, co si vydupala větší byt.
Teď tě totiž čekají fagani.
Tvůj život skončil :no: 😒]
Avatar - lamal
lamal
Ako to myslis, je problem napisat do diskusie v ACZ nazor, ze Variant je predrazeny ?
Avatar - lamal
lamal
V preklade si napisal, ze predrazene vozitko moze predavat aj VW aj Mercedes, alebo ina znacka, s tym suhlasim.
To neznamena, ze variant nie je predrazeny. A tiez to neprotireci tomu, ze napr. Xceed v teste za tie peniaze ponukne ovela vacsiu hodnotu.

Cele toto palčekovanie je len o tom, ze niektore persony nezniesli pohlad na vetu, ze variant je predrazeny a ze Kia ponukne daleko lepsi pomer ceny a hodnoty... oboje nic nove.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
vybral by sis auto pro neřidiče - benzín, automatickou převodovku, elektrickou parkovací brzdu. Je tedy evidentní, že jsi neřidič
Avatar - lamal
lamal
Fostek sem mylne dotiahol mercedes do tejto debaty nie ja... ten vie tiez napisat pekne kraviny.
Avatar - lamal
lamal
Nie VW cely je predrazeny, v dosledku toho je predrazeny aj variant pochopitelne. Fostek nepisal o Mercedese A class, on spomenul len Mercedes tj. ako nieco drahe co sa predava... nehladiac na to, ze to je produkt premiovej triedy.

Ja som pisal, ze nejaky nedavno testovany Xceed ponuka za rovnaky peniaz ovela lepsi pomer ceny a hodnoty co s tym ma vseobecne Mercedes ??
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vylhané jak? Jelikož to není PHEV, tak to není jen prvních 100km. PHEV by mel pod 50g.
A ano, i když pridam 10% jako rozdil pri neoptimalnim provozu, jsme na 95g.
Avatar - lamal
lamal
Samozrejme, ty vsetko pochopis, aj tak pises blbosti. Apple je tiez najlacnejsi, pretoze sa vyborne predava jo ? 😁 A premia je iluzia kvality a kupuju ju len blbci za velke peniaze...

... pekna drubez sem leze
King of rain
Když vidím ceny Golfa, tak myslím že je zbytečné to kupovat....když tu je v plný palbě tohle. :yes: :yes: :yes: A v Nline.....a tam kde Golf cenově začíná, I30 je už skoro v plné palbě...

http😐/www.hyundai.cz/…-n-line-novy.pdf
ProchyTom
Jsem slabsi kousek, horko tezko sem dodelaval bakaláře, mam problem s uznavanim autorit a vlastne si beru vsechno moc osobne. Neumim moc komunikovat. Ale snazim se. Rad bych treba reagoval na komenty, ale aplikace to neumi a na webu v telefonu je to vsechno tak titěrný, že jsem z toho otrávenej a než bych se proklikal, tak je večer anych pak zjistil, že mě to odhlásilo a že se musim znova přihlásit. Jenže tim, že mam problém komunikovat, tak jsem porušil několikrát pravidla a byl jsem zablokovanej a tak jsem si udělal další profil. No a to je celá story. Jinak prodal jsem Mini a Mustanga. Bmw uz jde taky do sveta. Kupujeme s mladou vetsi byt a koupim Mini Clubman jcw. Tak ted budu zas chytrej jak rádio, co znamená opravdový hot hatch 😅
ProchyTom
Takze to mame benzinove motory 1,5tsi kde vyrobce udává spotrebu okolo 5 litru. No, takze real bude 6,5 jako mam odzkouseno u kratke verze. Ale to znamena ze by sporivy jezdec mohl po zajeti klidne pod 6 jezdit. Prumer mesto, okresky, dalnice. Vsechno dohromady, proste jezdis, nekdy stojis, vezes rodinu, dovolenou a mas prumer s benzinem 6,5. Chapes to?