Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetá Toyota Prius XW30 (2009 - 2015): Reklama na hybrid. Spotřebou ale nezáří

Z priusu se stala automobilová celebrita, ačkoliv vlastně skoro v žádné disciplíně vyloženě nenadchne a nezáří ani spotřebou.
Zpět na článek
7. 1. 2021 13:05
7. 1. 2021 15:15
7. 1. 2021 15:08
7. 1. 2021 15:22
7. 1. 2021 15:36
7. 1. 2021 21:57
8. 1. 2021 12:11
7. 1. 2021 18:35
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:05
Spolehlivost
Zabalena do nevzhledné hroudy.

Jako ojetina s automatem na cukání kolem města z pohledu jak se říká "jít na jistotu" je tohle auto geniální, nic moc lepšího koupit nejde, ale problém je cena, omezená nabídka ojetin a hlavně, že takové auto nehledá každý. Sám jsem před dvěma měsíci takové auto sháněl, požadavky byly vlastně jen dva - automat a spolehlivost. I přes svou hrdost a fakt, že se mi to vůbec, ale vůbec nelíbí a nové bych si to nikdy nekoupil, tak bych tento nehezký automobil překousl jako ojetinu, před nejistotou jiného auta s nevyzpytatelným automatem, nicméně je jich málo a nejsou levné (i ty nejlevnější starší stojí pořád k 200 tisícum), proto jsem se na to nakonec vykašlal a koupil něco jiného..

Škoda, že nejezdí více Aurisů HSD první generace, to je mnohem zajímavější auto do města a okolí s normálním vzhledem, nýbrž ceny takových ojetin i s vysokým nájezdem byly docela vysoké.
Rozbalit vlákno
66
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:08
Re: Spolehlivost
Sám jsi nevzhledný. Mě se 3 gen. moc líbí. Velice praktický interiér, spousta krytých úložných prostorů. Velice ergonomické ovládání elektrických zařízení. Variabilita. Hyper-aerodynamický design.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:18
Re: Spolehlivost
Zase útočíš osobně? Nejdřív jsem si myslel, že si zakomplexovaný chudák, co měří celý svět optikou deset let starého Priusu, který má sice pozitiva, ale taky velkou řadu negativ, pak jsem si chvíli myslel, že nejsi takový a chceš normálně diskutovat. Dnes jsem si jistý, že můj první dojem byl ten správný...
7. 1. 2021 13:20
Re: Spolehlivost
A to ses chceš tlačit do Kojota Worldu. Mezi ně.
:-!
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:27
Re: Spolehlivost
Zrovna s tebou jsem se o tom bavil, že sháním poskakovadlo s automatem a přebíral jsem se tunami modelů, když už to mělo spolehlivý motor, byla tam dvouspojka s potenciálem oprav v polovině hodnoty vozu, nebo fajn převodovka a motor na prd, nebo to zase hnilo... Ten Prius je z pohledu jednoduchého servisu prostě volba rozumem, sice rezignuješ na život, ale nemusíš jezdit do práce autobusem :D Nakonec jsem vzal ale něco jiného a jsem rád, byť to žere jako 3 Priusy :D
7. 1. 2021 13:28
Re: Spolehlivost
Jasně že si to pamatuju.
Ale Prius jsi snad ani nezmiňoval.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:31
Re: Spolehlivost
Byly drahé a hnusné, více se mi líbil AurisHDS - stejná technika v trochu zkousnutelnějším kabátě (první generace), ale měl jsem limit 100-150, když by to bylo joooo hezky, tak možná i 200, ale to začínaly kusy s skoro 200tisíci km. Kdyby tam byl slušný Prius za 150, možná bych uvažoval.. :)
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:35
Re: Spolehlivost
Auris máme v rodině taky, ale není to HSD Bééééé Béééé Béééé zhroutil se mi svět. Dvojkový Prius bys sehnal i za 100. Případně jedničkový za 30 kdybys fakt hrozně moc chtěl Prius (ironie).
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:40
Re: Spolehlivost
Auris není zrovna dobré auto, ale v mých očích zajímavější, než Prius... jinak dvojkový za sto možná, ale nájezd 3x kolem rovníku.. to mne tak neláká.
Avatar - JirkaVejrazka
7. 1. 2021 13:49
Re: Spolehlivost
3x kolem rovniku neni tak moc, to se vetsina aut da povazovat za "lehce zabehle" :)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:54
Re: Spolehlivost
Ale notak Jirko... tohle není Oktávka TDI :-[] :-[] :-[]
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 19:53
Re: Spolehlivost
No neni. Tohle najede mnohem vic bez poruchy.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:29
Re: Spolehlivost
Ty jsi lepší bavič než jsem čekal. Koupí Priusu rezignuješ na život. To mě poser nohu opravdu.
7. 1. 2021 13:30
Re: Spolehlivost
No minimálně se z tebe stane divnej pabouk.
Prius, plná huba keců, batikovaný trika a slamák. :D
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:32
Re: Spolehlivost
Musím se zastat, že Prius za to nemůže, jeden zdejší diskutér má 2 a je naprosto normální, myslím, že s postižením už se musíš narodit a Prius ti charakter dokreslí :D Není to o tom, že sis koupil auto, co se ti líbí, musíš o tom přesvědčit i ostatní ! A to je takový Roman Horký :)

p.s. ten nový PHEV vlastně přes pro mne UFO styl není vůbec špatný, hezky zatáčí (Hamuna - baterky v podlaze, víš jak) a do stovky to i fajn jede, ale není to auto pro každého.
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 19:55
Re: Spolehlivost
Phev ma baterky v kufru, vlastně nad zadni nápravou.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:33
Re: Spolehlivost
Mám jen ten Prius, vlastně taky ne, on není psaný na mne. Vlastně ho jen řídím.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:22
Re: Spolehlivost
Ale jdi. Prius je "ošklivý" a ostatní auta jsou "krásná". Skoro bych podezříval Toyotu, že záměrně stvořila tento virál, protože jedinci bez vlastního názoru a vkusu se chytnou. Správně, mezi nás se netlač. Raději se vmáčkni mezi VWmily. Ti diskutují vždy hyperkorektně, že pane Fosteku?
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:29
Re: Spolehlivost
Poslední VW jsme z rodiny prodávali v roce 2014, já mimo mé první auto (Seat Cordoba poslední generace), který jsem podědil, nikdy koncernovwé auto neměl a nemám, vyjma služebních a to si nevybereš... Dokonce i tu Toyotu máme v rodině.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:31
Re: Spolehlivost
Ne, tak ale řešili jsme, který tábor slušněji diskutuje. Nikoli, kdo co kdy vlastnil. Já sám jsem měl jednoho VW Jettu 2 a to bylo super autíčko. Ale to je hrozně moc dávno.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:38
Re: Spolehlivost
Také jsme měli Jettu (5).... já si kopu sám za sebe... Jinak ty tu Toyotaklubu děláš spíš ostudu, větišna je slušných...
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:42
Re: Spolehlivost
Já nevím, jestli jsem nějak moc neslušný v kontextu několika zdejších diskutérů, kteří nemají problém kohokoli v každém příspěvku nazvat prasetem a poslat do pr...le. Mě se to příčí a nerad se snižuju k něčemu takovému. To až když někdo plácá nesmysly nebo záměrně lže - nechápej to osobně, nemyslím to tak.
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 19:59
Re: Spolehlivost
V kontextu nekterych se presne radis na úroveň Prochyho a jemu podobných, kteří nadávají ostatním, kdyz s nimi nesouhlasí.
Kdyz nekdo nemluvi pravdu, dej argument. Jak muzes vedet, ze nekdo vedome lze?
7. 1. 2021 13:29
Re: Spolehlivost
MERCEDES ÜBER ALLES!!!
Donald včera zabojoval, jsem v extázi!!! Tak vypadá korektnost.
SET CAPITOL ON FIRE GUYS!!"!!!
7. 1. 2021 14:03
Re: Spolehlivost
Ty dnes iróniou prekypuješ...
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 19:56
Re: Spolehlivost
Píšeš něco, co on nenapsal. Napsal, ze prius je ošklivý. Ne ze vse ostatní jsou hezká auta. Tenhle Prius opravdu zrovna není ani průměr designu, jako každá Toyota te doby. Ale mohlo byt i hůř.
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2021 00:29
Re: Spolehlivost
Mně se celkem líbí. Ale je to prostě prius.
7. 1. 2021 13:42
Re: Spolehlivost
No musím uznat, že tato generace Priusu je nejméně hnusná ze všech. Všechno je holt relativní! :-)
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:43
Re: Spolehlivost
Cením. Tak má vypadat objektivní nezaujatý názor. Když už se někdo chce negativně vyjádřit k designu Priusu.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:47
Re: Spolehlivost
Bereš si osobně, když se někomu Prius nelíbí? To je docela síla...
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:51
Re: Spolehlivost
Jak bych to vyjádřil. Mě je prostě líto, že zůstaly nedoceněny skvělé designové prvky. Například přední světlomety komunikující se zaoblením A-sloupku, to je fajnovost. Pohled z boku je aerodynamická lahůdka. Zevnitř boční okénka - jako v Apollu 11. Kdo nechce vidět, nevidí. Kdo neuzná, tomu nevysvětlíš.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:54
Re: Spolehlivost
Takové detaily najdeš ale u spousty auta budou obecně hezčí (rozuměj budou se líbit více lidem), než Prius... a to nemluvím o tom příšerném interiéru s rychloměrem uprostřed, nejhorší a nejméně ergonomické řešení... pro mne.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:58
Re: Spolehlivost
Jo, proti gustu.... Už se to tady s tím středovým panelem řešilo mnohokrát. Až budeš blbě vidět bez brýlí nablizko, oceníš ho jen z toho důvodu. A když budeš fanatik do digitálu jako jsem už 40 let já tak ho oceníš (ty osobně jistě ne).
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 14:19
Re: Spolehlivost
Mám v jednom autě digitální přístrojový štít, ale je tam, kde má být :)
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 14:22
Re: Spolehlivost
Nemáš, jen s to myslíš.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 14:28
Re: Spolehlivost
Aha... dobře tedy :D Takže, když se mi tam promítá navigace, měním vzhled budíků a tak, tak to je asi analog.. chápu :)
Avatar - JirkaVejrazka
7. 1. 2021 14:41
Re: Spolehlivost
Neni to v Priusu, tak je to analog! ;-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 14:42
Re: Spolehlivost
Chápu :-! :yes:
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 14:49
Re: Spolehlivost
Ty tvoje omalovánky pod volantem (divím se že ne ještě níž) jsou k smíchu akorát.
Avatar - JirkaVejrazka
7. 1. 2021 14:53
Re: Spolehlivost
A s temito komentari chces, aby te nekdo povazoval za cloveka, se kterym se da diskutovat?
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 15:03
Re: Spolehlivost
To už jsem Jirko vzdal. Proč bych se donkychotsky snažil rozumně diskutovat s jedinci, kteří mají o 1000 procent větší ego a jsou přesvědčeni o své pravdě? Nejmenuju se Jan Hus. A mysli si o mě co chceš, ale já si o budících utopených pod volantem myslím svoje. Nikdo mě nepřesvědčí, že se můžu zároveň dívat na ně i před sebe.

A všimni si prosím, že každému odpovídám podle jeho mentální úrovně.
7. 1. 2021 15:32
Re: Spolehlivost
Tak to už sis s tímto nesmyslem mohl rovnou koupit Peugeota! :-[]
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 20:07
Re: Spolehlivost
Označuješ ostatní presne tak, jak to sedi na tebe. Zatím jediný přesvědčený o své pravde jsi ty. On má digital, div se ja mam digital taky a na normálním miste. Nemusim otáčet hlavu, abych si přečetl ty udaje z toho archaickeho LCD. A ten monochromatickej LCD co je v tom tvým priusu možná bylo použito v tom Apollo.
A k smíchu jsi akorát ty. Ale chápu, že ti to přijde jako omalovánky v porovnani s monochromatickým LCD co máš ty. I v ostatních Toyotach te doby to byla ostuda, kdyz jsme je kupovali. Ostatni měli bez problemu barvu, tady tečkami ukazany cisilka.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 15:09
Re: Spolehlivost
Jo to jo, protože nemají grafiku ze 70tych let... vid.. jsi ubožák...
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 15:13
Re: Spolehlivost
Ty někoho osočuj z osobních útoků, zrovna ty, který musíš každé vlákno zakončit útokem na diskutéra. Jojo, Freude, zase na tebe došlo.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 15:17
Re: Spolehlivost
Opět jsem reagoval jen na tvé hrubé chování a lhaní, už minule jsem tě z lhaní usvědčil, radši si to nekomentoval, nyní také, moderní auta mají běžně digitální přístrojový štít i přes tvůj výsměch, jen lžeš.. proč sem vůbec chodíš ? Trollit? Nebo proč ?
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 15:20
Re: Spolehlivost
Ozzmane, v mém chápání světa je velmi neslušné někomu říct, že lže. To za prvé. A za druhé, nerozumím, kde jsem lhal? Ty si asi ve svém zjednodušeném světě myslíš, že každý statement, se kterým ty nesouhlašíš, je lež?
Jde ti to ten tvůj přístrojový panel? Ne, ten pro mne není digitální. Je to jen barevná obrazovka.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 15:41
Re: Spolehlivost
Lzes že mě auto nemá digi štít, ani nevíš jaké auto mam. Pak v minulé diskuzi, kam si tahal Prius jsem tě za to pokaral a ty si mne nazval lharem, že to není pravda, dal jsem tit am 5 příkladů z té diskuze, že lhář si ty a taky nic... Takový rozhovor mne nebaví, chováš se jako někdo s bipolární poruchou, placas nesmysly a utocis na lidi, poté hned zase radši tvdris že je to ironie a podobně, ale běda, jak to někdo udělá tobě, vyletís jak čertík z krabičky. Pro mne zůstaneš zakomplexovanym jedincem, ještě že všichni Toyotaci nejsou jako ty...
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 15:50
Re: Spolehlivost
Prosím mohli bychom se domluvit, že na sebe nebudeme vzájemně reagovat? Dokážeš to? Děkuji a sbohem.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 15:54
Re: Spolehlivost
Vždyť si tu reagoval ty na mne v mém příspěvku :-[] :-[] :-[] :-[] to snad nemyslíš vážně :D
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 16:02
Re: Spolehlivost
A byla to chyba, proto se budu snažit na tebe nereagovat a prosím pěkně tebe, jestli bys mohl přestat reagovat na mne. Děkuji.
7. 1. 2021 15:15
Re: Spolehlivost
Jak se přesně pozná kde má být přístrojový štít?
Avatar - Blue Sun
7. 1. 2021 19:00
Re: Spolehlivost
Romča ti to vysvětlí, on tomu jediný rozumí.
7. 1. 2021 15:08
Re: Spolehlivost
Vzhled 3. Gen se mi taky moc líbí, jak píšeš, ale výhled vzad i vpřed je horší.
A myslím že pár těch design prvků bylo i okopírováno od Priusu později.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 15:11
Re: Spolehlivost
Ten výhled je fakt špatnej. Ano, dvě věci mne štvou na Priusu Gen 3:
1. špatný výhled dozadu (dopředu je pro mne OK)
2. málo topí, respektive moc dlouho trvá, než se roztopí
7. 1. 2021 15:22
Re: Spolehlivost
Tak výhled dopředu pro mě nejlepší není, ten sloupek dokáže ledacos schovat.

Málo topí? To pořád někde čtu a nechápu?
Když jsem Prius sháněl, tak jsem tak nějak počítal s tím, že to bude hůř topit...
Vůbec bych neřekl, že špatně topí, naopak jsem mile překvapen, že se rychle ohřeje a to mám teplo fakt rád.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 15:25
Re: Spolehlivost
Tak srovnávám to s Peugeotem 406, ten po kilometru jízdy topí. Prius ne. Že bych něco měl špatně nastaveno na panelu ovládání klimatizace?
7. 1. 2021 15:36
Re: Spolehlivost
Tam není moc co nastavit, foukání na sklo, zaplé vyhřívání oken nebo to nechat na automat.
Osobně mi nepřijde že by měl problém se ohřát. A už vůbec, když to srovnám s nějakou naftovou tragédií.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 15:41
Re: Spolehlivost
To mne překvapuje, musím se pustit do pokusů tedy :-)
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 20:13
Re: Spolehlivost
Prisu 3.gen jsem jezdil jen PHEV a ten taky topil trochu hůř. Ale jezdil jsem spis na elektriku, takze to bylo pochopitelné.
7. 1. 2021 21:57
Re: Spolehlivost
Já si zatím na topení nemůžu stěžovat. Třeba až bude - 15, tak změním názor, ale spíš si myslím že ne, protože spalovák se bude spouštět o to častěji.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 1. 2021 09:11
Re: Spolehlivost
Jel jsem s Priusem (2. gen) pri venkovni teplote -26, spalovak se vubec nevypinal :)
8. 1. 2021 12:11
Re: Spolehlivost
To nevím, jestli v našich končinách ještě někdy takové teploty zažijem.
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 20:04
Re: Spolehlivost
Jako u Apolla? Takze tak 60 let starý design. No to je tedy vyhra.
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 20:03
Re: Spolehlivost
Objektivni nezaujaty nazor. Všechny Toyoty v te době vypadaly hnusně. Možná Avensis po 1.fl. Ale Auris, predface yaris, tenhle prius, prius plus, Avensis predface, corolla. To všechno bylo proste divné a stále je. A to jsme několik tech modelu měli. Na design to nejezdi,. Ale nebudu tvrdit že to je vykvet. Aspon se designove Toyota trochu polepšila, sami to přiznali pred par lety.
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 19:51
Re: Spolehlivost
Musím říct, že jsi fakt ubozak. Když nesouhlasis, útočiš osobne? Za takove jako ty se stydím, ze jezdim Toyotou.
7. 1. 2021 13:14
Chladici kapalina
Libi se mi zmínka o chladici kapaline. Kdo to dnes meni, skoro nikdo. Teda my tady asi jo, nebo holt nemame takovej najezd a auto prodame, ale je fajn tahle informace. O vymene oleje v prevodovce nemluve 👍
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:16
Re: Chladici kapalina
Olej v "převodovce" Priusu se mění po 250 tisících km. Chladící kapalinu vám doplní/vymění v rámci plánovaných servisních prohlídek.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:24
Re: Chladici kapalina
Koupil jsem 12tiletou ojetinu, která jezdila celou dobu do autorizaku, taky jsem koukal, že tam byla chladicí kapalina i brzdová měněna... holt, když to jede podle servisního plánu, autorizák si to nechá rád zaplatit :D Na bývalém autě jsem za 300 tisíc km nic takového nedělal :D
Avatar - Blue Sun
7. 1. 2021 19:01
Re: Chladici kapalina
Já měnil chladicí kapalinu na Neonu, ale jen proto, že mi vodní pumpa udělala pápá. :-D
Avatar - twistedTSD
8. 1. 2021 00:39
Re: Chladici kapalina
Já chladící kapalinu ve starém autě měnil, protože modrá toho moc nevydrží, a ve druhém autě zkrátka proto, že ho chci provozovat dlouhodobě a nezasírat chladič, termostat atd. kaly nenechat ji rozežrat těsnění. Stojí to pár korun.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:14
Opravil bych vám jednu malou nepřesnost
Záruka na akumulátor Priusu gen. 3 (2009-2015) je 11 let.
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2021 13:19
Tak taková to byla reklama
že se nástupce za dva roky teď prodalo míň, než je prstů na rukou. :no:
...teda když započítám Plusko, je jich 13 ať nežeru. To je víc, než 1 za dva měsíce.
Je to po Supře další trhák.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - JirkaVejrazka
7. 1. 2021 13:58
Re: Tak taková to byla reklama
Nastupce se pomerne dlouho (vic nez rok?) vubec neprodaval, Toyota ho stahla z ceskeho trhu. Tim nijak nekomentuju prodejni uspesnost. Kdyz ale napises "za dva roky", tak to proste neni pravda.
8. 1. 2021 10:49
Re: Tak taková to byla reklama
Je zajímavý, že Plusko jezdí po celé evropě na západ od nás jako taxík úplně všude. Nevím jestli nebyl nějak zvýhodněný. Jinak to za ty prachy, obzvlášť když se prodával jako starý model (ještě vloni), to u nás nedávalo smysl...
Avatar - JirkaVejrazka
8. 1. 2021 10:57
Re: Tak taková to byla reklama
Kdyz si das dohromady prostornost pro pasazery, spolehlivost auta, jednoduchost pouziti HSD a usporny provoz ve meste (zvlast v zacpach), tak to jako taxik zacne davat smysl.
8. 1. 2021 12:24
Re: Tak taková to byla reklama
Sice nemám plusko, ale přesně tak to je. Auto s kterým můžu popojíždět pár km po městě.
Žena odveze děti do školky, já se odvezu do práce.
Vybíral jsem auto na popojíždění a tohle byla volba rozumu, je bezproblémové a navíc se mi auto líbí.
Mohl jsem mít za tu cenu auto o 5 let mladší ale sehnat auto se slušným motorem, automatem a spotřebou do města? Dnes už nic takového není.
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 12:40
Re: Tak taková to byla reklama
Toyota s HSD je volba rozumu a jistoty. Obzvlast kdyz to bereš do města.
8. 1. 2021 13:48
Re: Tak taková to byla reklama
Já proti tomu nic nemám, přijde mi to jako taxík ideální, jel jsem hodněkrát. Ale zaráží mě, že u nás vůbec. Respektive nezaráží, za podobnou cenu Superb/Passat v dobré výbavě v naftě. A naopak takové taxiky jsem na západě moc nepotkal, to už spíš rovnou MB E - to je teda můj úplně nejoblíbenější taxík :D Takže si myslím, že v tom hraje roli nějaká regulace taxi vozů a zvýhodnění hybridů. Protože mimo taxiky si na druhou stranu nemohu vybavit, že bych potkal...
Avatar - JirkaVejrazka
8. 1. 2021 13:57
Re: Tak taková to byla reklama
Nevim, je to mozne. Nevim jak dnes, ale pred par lety byla mesta, kde Priusy tvorily treba 30-50% vsech taxiku. Ale netusim, jestli slo o nejake zvyhodneni, nebo jen ekonomickou uvahu taxikaru. Ne vsude jsou Toyoty tak drahe (relativne k ostatnim autum), jako u nas.

Mohlo samozrejme jit o nejake slevy na dani nebo financni pobidky velkych mest. Pro velke mesto je samozrejme vyhodne, kdyz vyznamnou cast taxiku tvori hybridy, zvlast pokud je husta doprava a taxiky jsou na kazdem rohu (treba NYC).
8. 1. 2021 16:40
Re: Tak taková to byla reklama
Myslím že u taxi jde hlavně o tu ekonomickou stránku, do auta jen lejou benzín, kupujou gumy a mění oleje, možná žárovku.

Jinak srovnávat Priuse ve spolehlivosti se Superbem a Passatem? :-)
7. 1. 2021 13:23
Kristepane AAA-Topol
slinták za pět korun drahej. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Missouri
7. 1. 2021 13:27
Není to zábavné?
Kdo se chce bavit, ať nesedá za volant. Za volantem se pracuje. Tedy v silničním provozu rozhodně. Jinak Prius je fajn, pokud vám nevadí jeho vysoká hmotnost, tudíž potřeba speciálních pneumatik, jeho ošklivost a jeho nepraktičnost. A také pořád vysoká cena. Nízké provozní náklady považuji za mýtus. Mnohem lépe člověku poslouží obyčejná Corolla jen s jedním motorem. Já s ní jezdím dlouhodobě za průměrných 5,5 l/100 km. A stála nová 400 k. Prius stojí víc než dvakrát tolik a stejně si vezme kolem pěti litrů. A prakticky nemá kufr. Spolehlivost ve srovnání s Corollou je totožná. Takže kdo se za volantem nepotřebuje bavit, pro toho je Corolla mnohem rozumnější volba. ;-)
Rozbalit vlákno
14
7. 1. 2021 13:32
Re: Není to zábavné?
To je trhák. Sofiina volba. Jedne rejžokastrol, nebo druhej?!
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:38
Re: Není to zábavné?
Větší blbost, než že Prius nemá kufr, se často neslyší. Jeden zdejší diskutér by tě vyzval, aby sis vytáhnul hlavu z ..... Vždyť ta Corrola ho má menší chlape.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:39
Re: Není to zábavné?
No, má tak na notebook, minimálně ten nový PHEV
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:45
Re: Není to zábavné?
Tady se řeší ten trojkový, který znám nejlépe. Bože co my jsme v tom už všechno odvezli, to bys nechápal.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 13:52
Re: Není to zábavné?
Asi ne, protože takové auto bych si na odvoz věcí nepořizoval
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 13:56
Re: Není to zábavné?
Ani já ne, přesto se hodilo k odvozu některých předmětů v daný čas.
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 20:17
Re: Není to zábavné?
Trojka, resp obyčejný jakýkoliv prius maji normální kufr. Obzvlast ve srovnání s corollou SDN.
7. 1. 2021 13:44
Re: Není to zábavné?
Tak nevím jak ty, ale já se za volantem svých aut bavím. I když to nejsou žádné sporťáky. :-)
Avatar - JirkaVejrazka
7. 1. 2021 13:58
Re: Není to zábavné?
Jake specialni pneu? Ja kupuju bezne pneumatiky pro dany rozmer kola, zadne specialni pozadavky jsem nikdy nezaznamenal.
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 14:00
Re: Není to zábavné?
Divím se Jirko, že jsi do toho šel. Na takovou oslovinu jsem neměl sílu reagovat ani já.
Avatar - JirkaVejrazka
7. 1. 2021 14:02
Re: Není to zábavné?
Mala ukazka toho neexistujiciho kufru: https://moje.auto.cz/?…

Je to sice kousek o generaci starsi, ale kufr maji podobny.
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 20:19
Re: Není to zábavné?
Corolla SDN je spis lowcost. V době Aurisu obzvlast, ted uz to neni tolik znat, ale v porovnani s TS nebo HB je to poznat. Chybějící prvky výbavy, jine sedacky, jine materiály.
8. 1. 2021 08:25
Re: Není to zábavné?
Hmotnosť Priusu sa mi hľadať nechce, ale Corolla hybrid váži 1400kg a žiadne špeciálne pneu nie sú potrebné. Prius bol vždy v inej cenovej ako Corolla(neviem prečo), Takže ak chceš porovnávať cenu, tak v rámci modelu Corolla, tam je cenoví odskok 3200 EUR a ak chceš automat, tak 1800. Rozdiel v spotrebe na trasách čo bežne jazdíme 1,5 litra.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 1. 2021 09:10
Re: Není to zábavné?
Prius byl drazsi nez Corolla, protoze pro Toyotu byl vykladni skrini hybridni technologie a davali do nej to nejlepsi, co v te dobe meli (v ramci Toyoty). Uz 2. generace Priusu (zahajeni prodeje 2003) mela ovladani hlasem, 4. generace byla myslim prvni Toyota, kde byly automaticky vsechny jejich bezpecnostni prvky, navic vzdy bezdratove dobijeni mobilu atd. Tj. Prius musel zapatit vyvoj technologii. Corolla je spis masovka a tomu musi odpovidat i cena. I kdyz ta posledni Corolla se fakt povedla a asi neni duvod zvazovat dnes Prius.

Osobne si myslim, ze dalsi generace Priusu uz nebude, vsechny technologie uz jsou bezne v mainstreamu a pro existenci dalsi generace asi neni duvod.
7. 1. 2021 15:41
Jak proboha ten bazarník....
...může u Priusu vychvalovat "prostornou kabinu", když si v něm vyšší zadní cestující nemá kam dát hlavu? :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Roman Horký
7. 1. 2021 16:25
Re: Jak proboha ten bazarník....
Nevšimnul jsem si. Vezli jsme tam chlapa 195cm a liboval si ohledně místa na nohy a nad hlavou. Naopak třeba já se svými 180 cm jsem v jednom BMW sedanu třískal hlavou o strop. Kabina Priusu 3 je skutečně velmi prostorná, ačkoli zvenku se to tak nezdá.
7. 1. 2021 16:41
Re: Jak proboha ten bazarník....
:-[] :-[] :-[] Tak tomu fakt nevěřím. Já se svými 188 cm jsem v tomto Priusu vůbec nemohl narovnat hlavu (při normálním přirozeném posezu s nepředsunutým zadkem)! Vždyť úplně stačí se podívat na linii zadní partie střechy, kvůli aerodynamice je ve stylu kupé! :-[] :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
7. 1. 2021 16:50
Re: Jak proboha ten bazarník....
Ale ty si to měl z toho, že si pořád musel koukat na ten automat... :-[]
7. 1. 2021 17:55
Re: Jak proboha ten bazarník....
Docela vtipná poznámka, ale ve skutečnosti jsem si jen zkušebně "sedl za sebe" a pak už se přesunul za volant. A po jízdě místo řidiče strašně rád opustil. :-[]
7. 1. 2021 18:35
Spotreba
Romco, co takhle napsat neco qeci?

Co spotreba?
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2021 22:48
Jeremy finds the best use for a Prius
https://3.bp.blogspot.com/…yota-prius-3.jpg
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mikesus
7. 1. 2021 23:15
Re: Jeremy finds the best use for a Prius
to je ale druhá gen, jestli vidím dobře. To ti určitě Roman vysvětlí.
Avatar - Dylan McKay
8. 1. 2021 13:33
Legenda spolehlivosti
Je mi opravdu jedno co si kdo myslí o Priusech. Já nic jiného než hybridy od Toyoty a Lexusu nekupuju. Spolehlivost a nízké náklady jsou pro mě důležité. Znám mraky lidí, co už taky nic jiného nechtějí.
Prius splnil svůj úkol a vyšlapal cestu dalším hybridním Toyotám od Yarisu po Ravku... :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mikesus
8. 1. 2021 14:24
Re: Legenda spolehlivosti
Nas zrovna 3gen priusem taky přesvědčili na HSD a uz mame jen to. Proc měnit, kdyz clovek nemusí řešit závady.
10. 1. 2021 00:56
Topení...
Problém v topení nevidím, pár kilometrů a fouká teplý vzduch... Co ale nechápu, jednostupňové vyhřívání sedaček, to je smutné....
Rozbalit vlákno
1
20. 1. 2021 12:13
Příspěvek připomíná spam. Je do rozhodnutí administrátora dočasně skrytý.
Avatar - kuk
13. 8. 2022 15:37
Papouškujete furt dokola ty stejný kraviny.
Jezdím s tím už půl roku a žádnej obtěžující hluk vytočené 1,8 na dálnici se nekoná, ani když to valim 140 km a víc. Buhví jak s tím jezdíte?!? Odhlučnění je super. Pomalé zahřívání vnitřku vozu se fakt nekoná. Vytopení kabiny je stejně rychlé jako u jiného auta, Todle je blábol. Auta co pomalu a málo topěj jsem už měl, ale Prius to rozhodně není. Čistě na baterku už mi 2 km fakt neujede. Asi už má horší kapacitu. Spotřebu ve městě rozhodně nemám ke 4 litrům, ale za 5 litrů. Buď to neumím, nebo na to má vliv starší baterka a vyšší nájezd auta. Na dálnici mám spotřebu jen kus větší, ale nijak dramaticky. Chtít od auta určeného pro nízkou spotřebu adrenalínový zážitek je pěkná pitomost. Když chci přidat, tak je rozhodně svižnější než můj starý Golf a i do kopce předjedu co potřebuju pokud si přidám výkon elektromotru pomocí tlačítka Power, Auto jezdí normálně a jízdu v něm si užívám. Krejzy interiér mi nevadí a sedačky jsou pohodlný i pro mou dlouhou postavu. Co se týče prostoru tak přechod z kombíku mi nepřipadá nijak omezující.
Rozbalit vlákno
0