Novinky
Proboha, to proporčně vypadá jako ta nejkratší (málo vídaná) verze Véčka.
Tohohle se fakt děsím.
Bojím se smrti legendy. Je to pro mě obrovská tragedie. Měli jsme Multivany od T2. S rodičema. Moře, hory, tábory se psem. Pak sám. To samý. Statisíce kilometrů. Hodně z toho prospanejch vzadu na letišti. V Chorvatsku když byla válka. Na Ukrajině když byla oranžová revoluce. Karpaty, Pyreneje, Alpy.
Ne, tohle je konec
Už teď to vím.
Tohohle se fakt děsím.
Bojím se smrti legendy. Je to pro mě obrovská tragedie. Měli jsme Multivany od T2. S rodičema. Moře, hory, tábory se psem. Pak sám. To samý. Statisíce kilometrů. Hodně z toho prospanejch vzadu na letišti. V Chorvatsku když byla válka. Na Ukrajině když byla oranžová revoluce. Karpaty, Pyreneje, Alpy.
Ne, tohle je konec
Už teď to vím.
ale tvoje naříkání mi připomělo takovou jednu středověkou báseň.
Francois Villon: Balada sličné zbrojmistrové nevěstkám
Víš, hlavně ta poslední sloka😒br />
Holka, co před vámi tu sténá,
ta propukla v svůj nářek táhlý,
protože už je vyřazena
tak jako mince, kterou stáhli.“
Sorry nešlo to dát jako reakce.
Francois Villon: Balada sličné zbrojmistrové nevěstkám
Víš, hlavně ta poslední sloka😒br />
Holka, co před vámi tu sténá,
ta propukla v svůj nářek táhlý,
protože už je vyřazena
tak jako mince, kterou stáhli.“
Sorry nešlo to dát jako reakce.
Víš o tom autě starou bačkoru.
A toho Villona takhle přebásnila mamčina kámoška. :-!
Ale jo, já akorát nemám dneska na toto dnes náladu. 😒
A toho Villona takhle přebásnila mamčina kámoška. :-!
Ale jo, já akorát nemám dneska na toto dnes náladu. 😒
Jsem jak ten Souček. Tušil jsem, že tam bude nějaká souvislost. Ale OK, respektuju. Víš s kolika dobrýma věcma jsem se musel v životě rozloučit, protože se je výrobce rozhodl nahradit paskvilem?
Tohle s Multivanem je spíš "Tušení stínu"....než souvislosti.
S podivem pozoruju, že budeš docela sečtělej.
Jinak ...nevím. Podle aut se mi zdá, že nejsi schopen rozeznat dobrou věc.
S podivem pozoruju, že budeš docela sečtělej.
Jinak ...nevím. Podle aut se mi zdá, že nejsi schopen rozeznat dobrou věc.
Tak ono jde o to NA CO dobrou. Mám jiné priority než ty, ale to nemusí znamenat, že moje nebo tvoje priority jsou špatné.
Člověk by čekal, že takovou ikonu (rozuměj jen do T4) konečně nahradí něčím stejně tak ikonickým a na silně poruchové a enormně předražené T5 a T6 se v poklidu zapomene... Ale dle Spy fotek i defacto už reálných malůvek to bude jen opět silně předražené a elektronikou prošpikované a přeturbené cosi, hrající si na nafouklé MPV... 😞 by mě zajímalo, jak na tohle budou chtít stavět záchrankové nástavby...
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/volkswagen/transporter/109082/new-2021-volkswagen-transporter-t7-spotted-uncamouflaged
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/volkswagen/transporter/109082/new-2021-volkswagen-transporter-t7-spotted-uncamouflaged
Tak T4 byla samotný vrchol.
S pětihrnkem TDI je to jedno z nejepších aut co kdy kdo vyrobil.
T5 až T6.1 ještě boxujou. Hlavně ty poslední Biturba se povedly.
Tímhle to končí.
S pětihrnkem TDI je to jedno z nejepších aut co kdy kdo vyrobil.
T5 až T6.1 ještě boxujou. Hlavně ty poslední Biturba se povedly.
Tímhle to končí.
Inak s tych photos na autoe😜resse to vyzera ze toto je fakt skor o nastupcovi Sharan/Alhambra a T-cka budu riesene plne po samostatnej linke na platforme s tym fordom. Predpokladam, ze asi aj sanitky a Californie.
Tak oni řeší v EU velice aktuální emise CO2 a pro asistenční systémy zastaralou elektronickou platformu, do které již nechtějí investovat. Vůz musí zhubnout (odhad z 2,4t na 2,0t) a zmenšit čelní plochu (můj odhad z 3,5m2 na 3m2), použitím elektroniky z Golfu také výrobce ušetří. Že to bude technicky spíše nový Sharan, než dle volby jména jasně populárnější Multivan, na to s*r* pes. Třeba to zákazník sežere. Alespoň tak si to přeje marketingové oddělení...
Ještě tam pár nálepek maskujících tvary a prolisy je, ale tomuhle designu tedy nějak neumím přijít na chuť. 😒
Na druhou stranu, pokud užitková verze dostane jiný základ než Multivan, není to přeci pro přestavby a nástavby problém, ne?
Na druhou stranu, pokud užitková verze dostane jiný základ než Multivan, není to přeci pro přestavby a nástavby problém, ne?
Alias symboly dechtofilstva 😄
Sharan je moje piate auto a zaroven prve diesel. Zobral som 2.0 TDI 4 motion s DSG.V zivote som si nemyslel, ze moje dalsie bude diesel. Pozeral som benzin a hybrid. Auta co si menoval, su jedine auta, kde das 3 moderne velke detske sedacky vedla seba do Isofixou. Skus pohladat auto s benzinom pripadne hybridom a tak aby to nebola q7. Takze hold your horses s tym odsudzovanim. 1.4TSI v Sharane skutocne neni alternaiva, ktoru by si zvolil pre prazdne auto s vahou tesne pod 1.8tony. Skor je to nevyhnutnost.
Mam Alhambru MY16 a dalsi auto uz bude "osobni dodavka".
U Multivanu T7 se ale bojim, ze prostor bude mensi, rozumej jak v aktualnim Sharanu. Ale cena jak za Multivan, rozumej vic jak za Sharan.
U Multivanu T7 se ale bojim, ze prostor bude mensi, rozumej jak v aktualnim Sharanu. Ale cena jak za Multivan, rozumej vic jak za Sharan.
Suhlasim, a tiez sa bojim, ze to bude drahsie ako Sharan o dost. Lebo ked sa pozries na dnesny 6.1 tak aby si nemusel riesit dvere, svetla a mal tam aspon taky motor ako Sharan tak zoberies highline s automatom a 4x4 biturbom v highline a to sa bavime s par doplnkami o 65-70k cennikovych. Cize to sme v pasme kde sa da nehovrim ze S line ale da zobrat q7 so 6valcom a tromi sedadlami s isofixami v zadnom rade.
že to není ta kulatá zoufalost á la studie Bulli.
A čo na nej bolo zúfalé, prosím ťa? Bolo to trochu malé, vyzeralo to ako na podvozku Golfa, ale ten dizajn bol náhodou zaujímavý a v dnešnej dobe by to bola na rozdiel od väčšiny súčasných Volkswagenov ozdoba ciest.
Mně se tenhle design právě vůbec nelíbil. Neurčitý, nesourodý, rozplizlý, bez vztahu ke značce, pro mě zcela nezajímavý. Asi tak stejně šílený nápad jako přestavby Travellerů na repliku modelu H. Jako unikát dobré, pro masové nasazení nesmyslné.
Auto bude stát na osobní platformě MQB a Multivan tak už nebude mít s Transporterem nic společného...
Za vsim hledejte hlavni duvod a to je snizovani emisi.
Soucasny Multivan T6 ma pohotovostni hmotnost lehce pod a vetsinou pres 2 tuny.
EU tlaci na snizovani a to lze kdyz se snizi hmotnost. A ta se snizi jinou platformou.
Porovnejte s Travellerem, ktery ma pohotovostku od 1,6 az 1,7 tuny.
Ten jiz vychazi z platformy pro osobaky.
Soucasny Multivan T6 ma pohotovostni hmotnost lehce pod a vetsinou pres 2 tuny.
EU tlaci na snizovani a to lze kdyz se snizi hmotnost. A ta se snizi jinou platformou.
Porovnejte s Travellerem, ktery ma pohotovostku od 1,6 az 1,7 tuny.
Ten jiz vychazi z platformy pro osobaky.
Auto velikosti Multivanu posazené na MQB bude mít zase přes 2 tuny. Stačí se podívat na velká SUV na MQB v Číně a v USA (Atlas, Teramont), která mají vysoko přes 2 tuny. Takový Kodiaq, který je vedle Multivanu prdítko má v 7 místném provedení psanou pohotovostní hmotnost 20 metráků (4x4, nafta, automat nějaká výbava, RS měla psaných dokonce 2047kg).
Důvod tohoto kroku vidím spíše ve snaze šetřit, chtějí do Multivanu dostat řadu prvků, které mají v osobácích a do dodávek se jejich vývoj nevyplatí, takže to cpou na platformu osobáků kde náklady budou sdílet s miliony vyrobených aut. Takže snižování za tím vidím, ovšem nikoliv hmotnosti auta, ale nákladů automobilky.
Konec konců velké MPV na MQB už jezdí, jmenuje se Viloran, prodává se v Číně a pohotovostní hmotnost má 2,2 tuny. Kdyby do něj prdli ještě šestiválec jako je třeba v Atlasu (což v Evropě nehrozí), tak bude na 2,5 tuny jen to fikne.
https😐/viloran.svw-volkswagen.com/
Důvod tohoto kroku vidím spíše ve snaze šetřit, chtějí do Multivanu dostat řadu prvků, které mají v osobácích a do dodávek se jejich vývoj nevyplatí, takže to cpou na platformu osobáků kde náklady budou sdílet s miliony vyrobených aut. Takže snižování za tím vidím, ovšem nikoliv hmotnosti auta, ale nákladů automobilky.
Konec konců velké MPV na MQB už jezdí, jmenuje se Viloran, prodává se v Číně a pohotovostní hmotnost má 2,2 tuny. Kdyby do něj prdli ještě šestiválec jako je třeba v Atlasu (což v Evropě nehrozí), tak bude na 2,5 tuny jen to fikne.
https😐/viloran.svw-volkswagen.com/
A čo bude s portugalskou továrňou, ktorá 25 rokov vyrábala Sharany, Alhambry? Ostane im T-Roc?
Resp toto jsem tu psal včera.
Z Mulťáka bude digitální Šaryk a z Téčka Tranďák. :no:
Kéž se mýlíme.
V tom bylo to kouzlo.
Bolo by fajn, keby tam bol nejaký dizajnový odkaz na transportery s motorom vzadu, boli aj nejaké dizajnové štúdie, a celkom vydarené.