Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Volkswagen Multivan se už blíží. Využije MQB a nahradí Sharan

40 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Proč mám pocit, že to zase doj*ebou. Jak T7 ala tranzit, tak Mulťák. Snad se mýlím.
Anonym
Předběhls mě.
Resp toto jsem tu psal včera.
Z Mulťáka bude digitální Šaryk a z Téčka Tranďák. :no:
Kéž se mýlíme.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak třeba bude Mulťák obrovský osobák a T bude větší pracovní dodávka. A to by bylo dobře.
Anonym
Nebylo!
V tom bylo to kouzlo.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tranďák byl "svůj" , teď hrozí že to bude jen další v davu, alespoň ten odvozený od Tranzita. A trochu se bojím je mulťák bude "větší Golf"
traveldrive
Snáď nie, už by sa nejaký vydarený Volkswagen zišiel. Len nech to nedokašlú predisplejovanou palubkou a hlavne cenou, lebo VW síce išiel v niečom kúsok dolu vodou, ale sebavedomie to nie je.
Bolo by fajn, keby tam bol nejaký dizajnový odkaz na transportery s motorom vzadu, boli aj nejaké dizajnové štúdie, a celkom vydarené.
Anonym
Proboha, to proporčně vypadá jako ta nejkratší (málo vídaná) verze Véčka.
Tohohle se fakt děsím.
Bojím se smrti legendy. Je to pro mě obrovská tragedie. Měli jsme Multivany od T2. S rodičema. Moře, hory, tábory se psem. Pak sám. To samý. Statisíce kilometrů. Hodně z toho prospanejch vzadu na letišti. V Chorvatsku když byla válka. Na Ukrajině když byla oranžová revoluce. Karpaty, Pyreneje, Alpy.
Ne, tohle je konec
Už teď to vím.
traveldrive
Nelám nad ním palicu. Možno prekvapí.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Vlna jede, vlní se, jen tak ji nezastavíš.
Musíš až úplné dno aby ses odrazil.
Vlnu v půlce její cesty nezastavíš.
traveldrive
Nikdy nehovor nikdy. Čo keď...
Avatar - Anonym
Anonym
ale tvoje naříkání mi připomělo takovou jednu středověkou báseň.
Francois Villon: Balada sličné zbrojmistrové nevěstkám

Víš, hlavně ta poslední sloka😒br />
Holka, co před vámi tu sténá,
ta propukla v svůj nářek táhlý,
protože už je vyřazena
tak jako mince, kterou stáhli.“

Sorry nešlo to dát jako reakce.
Anonym
Víš o tom autě starou bačkoru.
A toho Villona takhle přebásnila mamčina kámoška. :-!
Ale jo, já akorát nemám dneska na toto dnes náladu. 😒
Avatar - Anonym
Anonym
Jsem jak ten Souček. Tušil jsem, že tam bude nějaká souvislost. Ale OK, respektuju. Víš s kolika dobrýma věcma jsem se musel v životě rozloučit, protože se je výrobce rozhodl nahradit paskvilem?
Anonym
Tohle s Multivanem je spíš "Tušení stínu"....než souvislosti.
S podivem pozoruju, že budeš docela sečtělej.
Jinak ...nevím. Podle aut se mi zdá, že nejsi schopen rozeznat dobrou věc.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak ono jde o to NA CO dobrou. Mám jiné priority než ty, ale to nemusí znamenat, že moje nebo tvoje priority jsou špatné.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Hitler měl prioritu ovládnout swět.
To tedy dle Tebe neznamená že jeho priorita byla špatná 😐
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Mam doma obe knizky.... este od otca... aj tusenie tiena aj tusenie suvislosti.. zelena a oranzova vazba.... uz hodne stare kusky :yes:

No ale k veci.... ze multivan uz nepriamo nahradi aj sharana ma neprekvapuje.... dalo sa to cakat kedze klasicke mpv nam uz koncia
DEVIL
Člověk by čekal, že takovou ikonu (rozuměj jen do T4) konečně nahradí něčím stejně tak ikonickým a na silně poruchové a enormně předražené T5 a T6 se v poklidu zapomene... Ale dle Spy fotek i defacto už reálných malůvek to bude jen opět silně předražené a elektronikou prošpikované a přeturbené cosi, hrající si na nafouklé MPV... 😞 by mě zajímalo, jak na tohle budou chtít stavět záchrankové nástavby...

https😐/www.autoe😜ress.co.uk/volkswagen/transporter/109082/new-2021-volkswagen-transporter-t7-spotted-uncamouflaged
Anonym
Tak T4 byla samotný vrchol.
S pětihrnkem TDI je to jedno z nejepších aut co kdy kdo vyrobil.
T5 až T6.1 ještě boxujou. Hlavně ty poslední Biturba se povedly.
Tímhle to končí.
Vermo
Inak s tych photos na autoe😜resse to vyzera ze toto je fakt skor o nastupcovi Sharan/Alhambra a T-cka budu riesene plne po samostatnej linke na platforme s tym fordom. Predpokladam, ze asi aj sanitky a Californie.
Avatar - mariov8
mariov8
Tak oni řeší v EU velice aktuální emise CO2 a pro asistenční systémy zastaralou elektronickou platformu, do které již nechtějí investovat. Vůz musí zhubnout (odhad z 2,4t na 2,0t) a zmenšit čelní plochu (můj odhad z 3,5m2 na 3m2), použitím elektroniky z Golfu také výrobce ušetří. Že to bude technicky spíše nový Sharan, než dle volby jména jasně populárnější Multivan, na to s*r* pes. Třeba to zákazník sežere. Alespoň tak si to přeje marketingové oddělení...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ještě tam pár nálepek maskujících tvary a prolisy je, ale tomuhle designu tedy nějak neumím přijít na chuť. 😒
Na druhou stranu, pokud užitková verze dostane jiný základ než Multivan, není to přeci pro přestavby a nástavby problém, ne?
traveldrive
Z tohoto záchranky nebudú, leda tak menšie dodávky. Záchranky budú skôr z Transportetov.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ale nebude je nikdo kupovat.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Alias symboly dechtofilstva 😄
Anonym
Jsi jenom blbej pitchus. :no:
Kdybys fetoval dehet, bylo by ti fajn.
Ale ty nééé, ty si wapkuješ lebku zevnitř rovnou h o v na ma. :-!
Vermo
Sharan je moje piate auto a zaroven prve diesel. Zobral som 2.0 TDI 4 motion s DSG.V zivote som si nemyslel, ze moje dalsie bude diesel. Pozeral som benzin a hybrid. Auta co si menoval, su jedine auta, kde das 3 moderne velke detske sedacky vedla seba do Isofixou. Skus pohladat auto s benzinom pripadne hybridom a tak aby to nebola q7. Takze hold your horses s tym odsudzovanim. 1.4TSI v Sharane skutocne neni alternaiva, ktoru by si zvolil pre prazdne auto s vahou tesne pod 1.8tony. Skor je to nevyhnutnost.
_Vasek_
Mam Alhambru MY16 a dalsi auto uz bude "osobni dodavka".
U Multivanu T7 se ale bojim, ze prostor bude mensi, rozumej jak v aktualnim Sharanu. Ale cena jak za Multivan, rozumej vic jak za Sharan.
Vermo
Suhlasim, a tiez sa bojim, ze to bude drahsie ako Sharan o dost. Lebo ked sa pozries na dnesny 6.1 tak aby si nemusel riesit dvere, svetla a mal tam aspon taky motor ako Sharan tak zoberies highline s automatom a 4x4 biturbom v highline a to sa bavime s par doplnkami o 65-70k cennikovych. Cize to sme v pasme kde sa da nehovrim ze S line ale da zobrat q7 so 6valcom a tromi sedadlami s isofixami v zadnom rade.
Anonym
Neztrácej s tím hovadem čas.
Je to zoufalec v Subaru s kvičícím CVT co tady jednou za čtrnáct dní vyleze a vy se re se krz klávenici.
Strup.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
že to není ta kulatá zoufalost á la studie Bulli.
traveldrive
A čo na nej bolo zúfalé, prosím ťa? Bolo to trochu malé, vyzeralo to ako na podvozku Golfa, ale ten dizajn bol náhodou zaujímavý a v dnešnej dobe by to bola na rozdiel od väčšiny súčasných Volkswagenov ozdoba ciest.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Mně se tenhle design právě vůbec nelíbil. Neurčitý, nesourodý, rozplizlý, bez vztahu ke značce, pro mě zcela nezajímavý. Asi tak stejně šílený nápad jako přestavby Travellerů na repliku modelu H. Jako unikát dobré, pro masové nasazení nesmyslné.
Horčica
Ten masový dizajn málokedy presne kopíruje štúdiu. Koncepty sú vždy trochu prvoplánové a nie dosť premyslené.
Avatar - SKAY
SKAY
Tak z ,,Buli,, bude zkratokrabice....neprodávalose neco ala studie buli v usa?
simson33
Auto bude stát na osobní platformě MQB a Multivan tak už nebude mít s Transporterem nic společného...
henry.prta
Za vsim hledejte hlavni duvod a to je snizovani emisi.

Soucasny Multivan T6 ma pohotovostni hmotnost lehce pod a vetsinou pres 2 tuny.
EU tlaci na snizovani a to lze kdyz se snizi hmotnost. A ta se snizi jinou platformou.

Porovnejte s Travellerem, ktery ma pohotovostku od 1,6 az 1,7 tuny.
Ten jiz vychazi z platformy pro osobaky.
Šimpanz
Auto velikosti Multivanu posazené na MQB bude mít zase přes 2 tuny. Stačí se podívat na velká SUV na MQB v Číně a v USA (Atlas, Teramont), která mají vysoko přes 2 tuny. Takový Kodiaq, který je vedle Multivanu prdítko má v 7 místném provedení psanou pohotovostní hmotnost 20 metráků (4x4, nafta, automat nějaká výbava, RS měla psaných dokonce 2047kg).
Důvod tohoto kroku vidím spíše ve snaze šetřit, chtějí do Multivanu dostat řadu prvků, které mají v osobácích a do dodávek se jejich vývoj nevyplatí, takže to cpou na platformu osobáků kde náklady budou sdílet s miliony vyrobených aut. Takže snižování za tím vidím, ovšem nikoliv hmotnosti auta, ale nákladů automobilky.
Konec konců velké MPV na MQB už jezdí, jmenuje se Viloran, prodává se v Číně a pohotovostní hmotnost má 2,2 tuny. Kdyby do něj prdli ještě šestiválec jako je třeba v Atlasu (což v Evropě nehrozí), tak bude na 2,5 tuny jen to fikne.
https😐/viloran.svw-volkswagen.com/
Avantime
A čo bude s portugalskou továrňou, ktorá 25 rokov vyrábala Sharany, Alhambry? Ostane im T-Roc?
traveldrive
Tak snáď pre ňu nejakú pracovnú náplň vymyslia. 😉