Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyTom
Jede porad zaruka u KIA 7 let? A je to opravdu na vše? Diky
Na samotny motor je tusim "len" 5 rokov ci?... zvysok 7.... ale tak neviem ci sa nieco aj v tomto zmenilo
Bolo 7r alebo 150.000km.
VW Caddy minulý generace mělo teď ke konci v ČR záruku milion km.
To mám aj na Proace, 5r alebo 1.000.000km a je to frantík.
Ty si koupil Toiku?! 😁
Už ju máme cez 2 roky, to je správny rodinný koráb.
Až by si chcel ale niečo tvojmu srdcu blízke tak mám pre teba Galaxy.
Až tak ss.
Až by si chcel ale niečo tvojmu srdcu blízke tak mám pre teba Galaxy.
Až tak ss.
Tak to jo, nějak se ten Toyota mor rozleza 😁 k nám se infiltrovala zatím jen do rodiny, ale sám ještě odolavam 😁
Nechci se navážet.
Ale Proace je...fakt hrozný auto, jako jeho sourozenci. Taková směšná karikatura Multivanu. Ale vím, že jsi v poho a asi ti vyhovuje na to, na co ho máš a nemáš jen to.
Ale musel jsem. V případě tohohle nemůžu mlčet. 😲
Ale Proace je...fakt hrozný auto, jako jeho sourozenci. Taková směšná karikatura Multivanu. Ale vím, že jsi v poho a asi ti vyhovuje na to, na co ho máš a nemáš jen to.
Ale musel jsem. V případě tohohle nemůžu mlčet. 😲
Skúšal som aj konkurenta od VW. Je to fajn a čosi lepšie auto ale tá cena??? Pre mňa neobhajiteľná a 4x4 nutne nepotrebujem.
Ta cena je humus.
Tento nebo příští týden mi přivezou novou 6.1čku. Ani ne Multivan, jen dost plná Biturbo Caravella, ani ne 4x4 a oblizuje zespodu dvě mega. Teda ceník.
btw můžeš ji se mnou skouknout. Docela se těším.
Tento nebo příští týden mi přivezou novou 6.1čku. Ani ne Multivan, jen dost plná Biturbo Caravella, ani ne 4x4 a oblizuje zespodu dvě mega. Teda ceník.
btw můžeš ji se mnou skouknout. Docela se těším.
Tak u nás to bolo snaď v plnej paľbe (180PS,nezávislé topení,ťažné,masáž) fakt jemne cez 1M.
Kludne sa stavím. :yes:
Kludne sa stavím. :yes:
V 7 rocnej zaruke urcite nie je navigacia, displeje, radio a proste palubna elektronika. Na tieto veci Kia dava iba 3 roky... S tym sa ale moc uz nechvali.
Citujem: Na audio, video, navigační systémy a jejich komponenty, které jsou součástí výrobku vozidla Kia, se poskytuje záruka po dobu 3 let / 100 000 km od data prvního uvedení do provozu, dle toho co nastane dříve. Na ostatní audio a navigační systémy poskytuje záruku jejich výrobce.
Citujem: Na audio, video, navigační systémy a jejich komponenty, které jsou součástí výrobku vozidla Kia, se poskytuje záruka po dobu 3 let / 100 000 km od data prvního uvedení do provozu, dle toho co nastane dříve. Na ostatní audio a navigační systémy poskytuje záruku jejich výrobce.
adam007
Máme ve firmě tato auta jako služební. Moje zkušenost po 2 letech a cca 70tis km.
Plusy
Vyšší světlá výška - lepší nastupování, ale stejně sedím co nejníže. Pohodlí na cestování pro 4 osoby (mám 190cm a místa je všude dost). So šířky má člověk opravdu hodně místa. Dále, člověk má na vše tlačítka, žádné upatlané displeje či malé čudlíky. Polohovatelná zadní opěradla. Motor se ochotně vytáčí - za cenu krátké převodovky. Ale má to své mínusy, viz níže.
Mínusy (za mě)
Na 19 (i na 17) kolech méně pohodlné, než můj 12let starý Megane II GT. Malý kufr (fakt malý na tak velké auto). Díky dieselu a těžišti se hrne ven ze zatáček (a to nezávodím), zároveň se naklání. Co mě štve jsou plastové výplně dveří. No a motor diesel s 85kw je vhodný pro 2 osoby s lehkou bagáží. Ale i tak na D1 do kopce si člověk musí podřadit na 5. Motor bohužel díky krátké převodovce více točí. Dešťový a světelný senzor za mě reaguje s velkým zpožděním (oproti Mazdě či Peugeotu).
Pro koho podle mě je? Kdo jej chce. Určitě není pro rodinu s dětmi (kde dát kočárek, zavazadlo?), na dálniční cestování (vyšší aero hluk nad 130 + více točí). Na courání měst👋mimo město je to ideál. Ale opravdu k tomu člověk potřebuje SUV?
Plusy
Vyšší světlá výška - lepší nastupování, ale stejně sedím co nejníže. Pohodlí na cestování pro 4 osoby (mám 190cm a místa je všude dost). So šířky má člověk opravdu hodně místa. Dále, člověk má na vše tlačítka, žádné upatlané displeje či malé čudlíky. Polohovatelná zadní opěradla. Motor se ochotně vytáčí - za cenu krátké převodovky. Ale má to své mínusy, viz níže.
Mínusy (za mě)
Na 19 (i na 17) kolech méně pohodlné, než můj 12let starý Megane II GT. Malý kufr (fakt malý na tak velké auto). Díky dieselu a těžišti se hrne ven ze zatáček (a to nezávodím), zároveň se naklání. Co mě štve jsou plastové výplně dveří. No a motor diesel s 85kw je vhodný pro 2 osoby s lehkou bagáží. Ale i tak na D1 do kopce si člověk musí podřadit na 5. Motor bohužel díky krátké převodovce více točí. Dešťový a světelný senzor za mě reaguje s velkým zpožděním (oproti Mazdě či Peugeotu).
Pro koho podle mě je? Kdo jej chce. Určitě není pro rodinu s dětmi (kde dát kočárek, zavazadlo?), na dálniční cestování (vyšší aero hluk nad 130 + více točí). Na courání měst👋mimo město je to ideál. Ale opravdu k tomu člověk potřebuje SUV?
U sesterky presli z p407 kombi s bruchom na zemi a megaprevismi k tucsonu v r 2016 a dodnes si tento krok pochvaluju... a to maju uz dve male deti... vyssia svetlost je fajn .... aj mne by sa uz obcas zisla... este z pajera si pamatam ze vtedy clovek nic neriesi.. ziadne vysoke obrubniky.. ani nejake vymole na ceste... ani vyjazd na zahradu pocas zablatenej nespevnenej cesty po dazdi nebol problem... samozrejme nie je to len i vyhodach.... su tu aj nevyhody... vyssia spotreba.... horsia aerodynamika ...ide o to co prevazi u daneho zakaznika... za mna ale suvecko ak to clovek vyuzije tak ma vyznam aj ako jedno hlavne auto na vsetko...
Tak asi něco dělám špatně, protože jezdím s auty docela dost v nejrůznejších podmínkách a nikdy jsem nepotřeboval SUV... Na zablácené cestě po dešti vyjedu taky, protože mám na jednom autě pohon všech kol, a pokud je to tak špatné, že tedy předokolka nestačí.... tam by si hrabal s předokolkovým SUV stejně, jako s předokolkovým kombíkem.
k čemu je vyší světlost na silnici tedy? říkáš že je lepší, ale k čemu. Jediné mně napadne, že člověk neumí parkovat u obrubníku. Corolla má sakra nízko nárazník a nemám problémy ani s vysokými obrubníky. Stačí na ně nejezdit. Od toho tam i jsou, aby se na ně nenajíždělo.
Meky
Je fajn, ale už je zastaraný.
Cudne, že to tester nespomenul.
Problem je totiž absencia asistentov, ktoré sú len v najvyššej výbave resp za výrazný príplatok.
Po doplnení na úroveň konkurcie je cena privysoká.
Aktuálny sportage teda žiaľ dáva zmysel len v nižších výbavach a len pre veľmi neinformovaneho kupca.
Na druhej strane, záruka a spoľahlivosť sú stále na špičke triedy.
Cudne, že to tester nespomenul.
Problem je totiž absencia asistentov, ktoré sú len v najvyššej výbave resp za výrazný príplatok.
Po doplnení na úroveň konkurcie je cena privysoká.
Aktuálny sportage teda žiaľ dáva zmysel len v nižších výbavach a len pre veľmi neinformovaneho kupca.
Na druhej strane, záruka a spoľahlivosť sú stále na špičke triedy.
Když potřebuješ k řízení asistenty, nebudeš si kupovat auto končící generace. Já si právě takové vybral, aby tam těch otravností bylo co nejméně. Takže smysl dává těm, kdo o otravné asistenty fakt nestojí. A takových je zatím stále docela dost.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
caliban
Vůz KIA Sportage si koupí pravděpodobně pouze postižený člověk, s tímto názorem nelze nesouhlasit.
Len postihnutý človek dokáže vyplodiť takýto príspevok ako ty.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...mě u této Kie Sportage nikdy moc nenadchl, ale za pracoviště řidiče jí patří veliká 1! Přístrojový štít i všechny ovládací prvky jsou řešeny naprosto optimálně, přesně takto to má vypadat! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Auto s relativně malým dieselovým motorem na takové SUV, což se projevuje jak v dynamických schopnostech, tak ani spotřeba není kdovíjaká (je zkrátka normální). S pohonem 4x2 nezískám ani nic navíc. U Ceedu budou lepší jízdní vlastnosti, nižší spotřeba, motor si s autem lépe poradí.
Předpokládám, že tuhle Sportage si pořídí někdo, komu jsou jízdní parametry ukradený, chce azkrátka jen aby ho to odvezlo a je to buď starší člověk, nebo nějak pohybově omezený (postižený) a tak zvolí vyšší stavbu karoserie.
Vlastně je pořád fajn. A to píšu s vědomím, že je to korejec a SUV.
Za ty prachy v pohodě.
K tomu vkusu, tohle se mi ve své době líbilo o dost více
http😐/hips.hearstapps.com/…6-s-original.jpg?…*
Ale interiér o dvě třídy horší, než konkurence a jízdní vlastnosti taktéž.. Zkousel jsem ho s 85kw 1.7Crdi a to byla síla... teda vlastně nebyla 😁
{"error":"Invalid size parameter: 640:"}
EDIT: už som na to prišiel, koniec odkazu
fill=2:1&resize=640:
treba vymazať
.
Fakt to jde za plynem hezky😒br />https😐/www.youtube.com/watch?…
Poté v roce 2019 v automatu nějaká sociál edition, ani tempomat to nemělo. Automat si škubnutím někdy dokázal podat ruku s DSG, hlavně v kolonách, když nečekal, že se povolí plyn místo dalšího přidávání. Líné rozjezdy a předjíždění radši ani neuvažovat, nebo si dobře plánovat. Ale zase to mělo tuším 70l nádrž, se spotřebou 6,5l nafty to i někam dojelo bez tankování.
Všechno cos napsal je sice pravda - a jim je to jedno. Je to móda.
Z kolika já jsem mluvil. Všechno cos napsal jsem jim řekl. Všechno si to vyslechli, vodkejvali...a koupili SUV.
Pro pohodové ježdění na chatu a nakládání dětí do auta jsou auta typu Sportage pro takové běžné uživatele v mnoha ohledech příjemnější a praktičtější. Takže já bych neřekl, že je to úplně iracionální. Ačkoliv ten faktor "macho" auta tam bude určitě taky 😊
Nechci mentorovat co je nebo není lepší. SUV nám doma slouží ke spokojenosti taky a vím proč se kupovalo.
Image lůzy je pro mě těžko pochopitelná věc.
Každá krůta ve středovybaveným Karoqu se tváří na svět jako z McLarenu.
Je to věc touhy po pochybné image střední třídy. Kdyžs chtěl kdysi image, byla to lima, sporťák, Cabrio nebo offroad. Dneska se to musí (image a použitelnost) vlézt do jednoho auta na splátky. A je tu navoněná bída - malá SUV bez čtyřkolky. A jak píše ASXfreak...v očích těch lidí je to imidžovka.
Vem si, že racionálně to nejde zdůvodnit. Je to teda věc módy.
SUV vytlačila nejen kombi, ale i skoro po všech stránkách pro rodinu lepší MPV.
Ja som sa momentálne našiel v osobných užitkáčoch, ukazujú si na mňa prstom, ale zas mám na to vlastné praktické dôvody.
Dokonce i s tím 1,6TDI.
Svět je plnej chromejch offroadistů :-!
A ve finále jsem rád! Ale image by mě nenapadla!
IX20 1.4 zlata atmosfera aj s vysokym posedom :-!
jo a jazdim na renaulte, dava mojmu image ten spravny šmrnc 😁
ver mi ze keby mitsu malo male auto tak pojdem tam ho skusit... ale bohuzial lancer uz siel mimo mna cenovo aj velkostne.... skusal som aj to predosle rio a i20tku v tom case ale polo sa mi videlo lepsie a cenou pritom porovnatelne ( mal som vianocny bonus 1100 eur ) .. nehovoriac o tom ze k polu mam aj patricny vztah.. uz som totiz starsou generaciou 6N1 jazdil 2 roky a dalsiu 6N1cku ma doma zase otec bordovu ... takze asi aj to pomohlo aby som sa rozhodol pre polo ... je to defakto uz tretie polo v rodine za tie roky .... takze. .. tak.. ono poznas ten pocit ked sadnes do auta a mas jasno... jak mal jasno bracha s lancerom ( a to skusal v tom case aj auris.. prvy i30 a pod ) tak ja som po nasadnuti do pola mal v tom case tiez hned jasno.... a nelutujem... idealne male auto pre mna... samozrejme casom clovek sa namlsa a chce viac a viac... dnes ma laka uz proste nieco vacsie a rovno aj SUVecko ... a nakoneic mozno aj jazdenka.... uvidime casom ked bude potreba niecoho vacsieho...
za mna je skoda ze skoncil colt... ono ten posledny bol kusok ako MPVecko .. ziadny krasavec... ale bolo to aspon priestranne a prakticke auto ...
ktore by si sa zase nekupil, pretoze si mal Kiu WENGU a IX20, ktore boli za super peniaz s atmosferami 1.4 a 1.6 a nekupil si si to... zase len žvásty a ani si neodpovedal preco si tieto dva korejske modely neriesil ... nevadí
venga ta 12 by bola holatko na plechacoch s dynamikou felicie.. to som fakt nechcel... pozri... za 12 mam fakt slusne vybavene polo... so slusne zivym motorom... mne to takto vyhovuje takze tak 😉
PS: od kie predosle rio som skusal .. ale vengu ani tuk.. tu som ani nepozeral ... a dodnes vobec ma ani nelaka
Preco si neskusil Kia Wenga/IX20 ? To su priestranne auta na urovni pola s vyssim posedom, atmosferami vytuzenych znaciek. ASX 1.6 s manualom a prednym pohonom by si za 13 kupil tiez...
jeden mi cpe predrazeneho forda iny ASX.. uz len cakam ze mi neikt ozacne do 13 litrov cpat jazdeny bentley... 30 rocny... parada
ASX ako vravim u nas vtedy pod 15 a pol nebolo ( lancer stal v zaklade okolo 14 500 ) ... takze v tomto sa uz nebudem viac k tomu vracat.... navyse podobne ako civic.. bol by bohuzial dodnes priestorovo nevyuzity ... ale uz do buducna ked bude potreba niecoho vacsieho a budeme jazdit v aute uz traja tak vazne uvazujem o nejakom SUVecku.. aj kvoli bezpecnosti ... uvidime
neboj to vyžehlíme, ked pride ten spravny test, ozvem sa 😉 😁
Tu ale ide o situáciu ako celé roky ideš po krku VW, hájiš korejcov či japoncov a nakoniec skončíš u VW.
Ono reálna situácia je trošku iná ako”BY” diskuterska. Ktovie či by si nakoniec neskončil v 3er namiesto Stingera/Arteonu keby k tomu prišlo.
´´ale voci hatchu ci kombiku su na tom suvecka imidzovo proste lepsie a nie je to moj vymysel... ja za to fakt nemozem .... ale tak to proste je....´´
Navíc ti takové auto umožní daleko ostřejší rozjezdy na sněhu a pak se pohybuješ skokově v rychlostech, v kterých už to není příjemné.
Jasně, pokud s tím jedeš opatrně, je to vždy lepší, ale blbnutí už muže nést následky...
Už před dvěma lety v bezpečí na polygonu jsem zkusil s plným plynem zatočit v široké zasněžené zatáčce, letěl jsem bokem ven za hrabání všech kol 😁
Vím, že mne hodně ostřílených matadorů vysměje, že objevuji ameriku, ale ono moc možností a troufalosti se svým autem toto zkoušet zatím nebylo 😊
Dnes by inak najvacsi zmysel davalo nove Sandero za 284 900kc mas Essential+klima 10tis s 1.0TCe bez zbytocnej vybavy a ceny... nova platforma mu konecne dala solidnu pasivnu bezpecnost a este lepsie jazdne vlastnosti a tuhsiu karoseriu... idealny cas zacat kupovat 😄
Projel jsem si teď stejnou trasu s předokolkou, jako sice to nedělá tu parádu, že to střílí do boku, ale cítil jsem se tak nějak bezpečněji 😁
... keby mam 4x4 isto by som si to s nim vedel uzit, dlho som pred cliom premyslal o impreze 2.5i r 2010 tj 3generacia... 2.5i s manualom boli len v USA, ale za dovoz by to mozno stalo, je to presne to co tym 2.0R chybalo a nemuselo to byt WRX ktore ma naklady na servis a prevadzku uplne inde... navyse 2.5t vo WRX je nespolahliva a s 5kvaltom bohuzial aj poriadne uzrana...
nieco k tym slavnym litrom od forda https😐/www.autoforum.cz/…im-testu-zadrel/
Výše si ale psal, že cpu Mondeo a Kugu do diskuzích, kam nepatří, taky jsem si nevšiml ,že bych někde místo kabrioletu cpal kombík ,nebo SUV.... ty ano? Kde ?
Ozz: pruhy by na bielom póle nevynikli, ale pridali by krutiák aj 50nm nad 3tisíc, ktory tam uz neni
1.4 jsem nejel.