Vrchol nabídky v originálním a dobrém stavu si vysokou cenu asi držet bude. Ale jezdit bych v tom teda nechtěl, nebezpečnou přetáčivost nemusí zkrotit ani to ESP a na 17" to bude asi hodně tvrdé.
hele kupodivu to trvdé není. Já jsem sháněl pěkné RS skoro rok a nakonec jsem ho sehnal. Mám ji druhý rok a už jsem dokončil kompletní fázi restaurování. A mám na tom 17" na léto a 16" na zimu a ten rozdíl v tvrdosti není skoro žádný. Já jsem na tvrdý podvozek dost háklivý, ale je to v pohodě. Popravdě se mi na tom jezdí lépe, než ve dvojkovém RS na 18", to je fakt peklo, ale tohle docela jde.
Ono hodně tu tvrdost ovlivňují gumy. Seriově tam patří 205/50 R17, jenže lidé tam hodně dali 225/45/17 a to je fakt tvrdý. Na těch 205 je to OK.
Ta přetáčivost drsná. Na tu jsem si zvykal, člověk si musí fakt dávat bacha a dlouho jsem se s ní učil jezdit. Ono ten podvozek je nastavený na dobu kdy ho vyvíjeli fakt dobře, ale problém je, že ten motor má fakt sílu a jde krásně až do omezovače a to samozřejmě na nižších převodech trhá do přetáčivosti.
Jinak jsem s ní ale spokojený. Koupil jsem ji asi 125, 100 do ní nacpal a už jsem měl nabídku na 200. Faktem je, že jsem měl kliku na abnormálně zachovalý interier, na ten jsem nemusel sáhnout, takže cenu si to držet bude.
Ale já to mám jen pro radost a z nostalgie, v roce 2004 mi bylo 15 a moc se mi líbila.tak to mám jen pro radost.
Samozrejme sú to tvoje peniaze a ak si fanda značky tak beriem, ale mne príde to auto nezaujímavé.
Moja srdcovka je BMW e30, ideal by bola 325i kulé/kabriolet ale tie peniaze im za to nedám čo teraz pýtajú. :no: Krízu na nich :-)
Pamatuju si, že u běžných nelimitovaných RS byly standardem 205/55 R16.
Je fakt, že těm RS se hodně rychle opotřebovávají ty sedačky. Otázkou je, jestli je to nekvalitou, nebo zda lidi nevěděli, že o kůži se musí starat. V každém případě je to do budoucna zajímavý youngtimer.
čoveče to bych ani neřekl, že ty sedačky tam nějak zásadně odcházeli. Jak když jsem ji sháněl, tak mě spíš překvapilo jak skoro všechny auta měli sedačky pěkné. Problém spíš byl v tom, že ten bílej interier lidi neudržovali a prasili to a pak se odlepovala látka na dveřích, to bylo blbý. Ale sedačky tu kůži měli fakt kvalitní, když se o to teda lidi samozřejmě starali. Na druhou stranu to tehdy byla poctivá kůže. To se s tou umělinou, kterou dávají teď do současných škodovek teda nedá srovnat.
Rozdil v tvrdosti mezi 16" a 17" neni skoro zadny, ale mezi 205/50 a 225/45 ano? Pokud auto drnca na velkych kolech, tak ma spatne nastaveny podvozek a drncat bude vzdycky. Takove to "nepohodli vyresi o palec mensi kola" je spis novinarske chlacholeni.
... za pár polepů, které se při normálním použití časem začnou odlepovat a praskat... To by musel být kupující opravdový fanatik značky (a Octy I. gen.) :D
Ty polepy byly kvalitní. Problém byl, že s tím lidé jezdili do myčky, což mezi námi u jakéhokoliv auta limitované edice nechápu, ale to je jejich věc.
Problém u těhle octavii nebyly polepy, ale bílá barva, protože v té době škodovka neměla metalickou bílou a kvůli stárnutí klasického uni laku ty polepy šli do háje
Tohle je vzácná verze a cenu určitě bude držet, spíš časem půjde nahoru. Já mám verzi 1,9 TDi 66Kw výbava elegance. A budeš se divit, taky si už pár let drží cenu. Bohužel na jiném levelu - ne 150 Tis jako RS WRC edition ale tak na 30 Tis.
Však to bylo řečeno v článku. Vyrobilo se jen 100 kusů, od toho odečtěme 25 kusů s pravostraným řízením, bouračky, auta nenávratně napadená tunery ... a zbyde několik kusů. Tohle je opravdu vzácnost a vzhledem k to,u, že jde o nejvyšší specifikaci, tak tím více je to atraktivní.
Konec konců, nemusí ani jít o speciální limitované edice. Pokud byste si třeba v roce 1989 koupil obyčejného Favorita a choval byste se k němu jako ke sběratelskému kousku, dnes byste za něj dostal několikanásobek. Většina jeho sourozenců z výrobních linek už totiž skončila ve vysoké peci a zachovalý Favorit je vzácnost.