Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMůže být z jedničkové Octavie ceněný youngtimer? Zrovna za tuhle chce majitel hodně peněz
21 komentářů
Arese
... za pár polepů, které se při normálním použití časem začnou odlepovat a praskat... To by musel být kupující opravdový fanatik značky (a Octy I. gen.) 😁
Taky už jsem to auto viděl s vybledlýma a otrhanýma polepama. Vypadalo to příšerně, škodovka evidentně použila nějaký laciný shit. 😒 :no:
Ty polepy byly kvalitní. Problém byl, že s tím lidé jezdili do myčky, což mezi námi u jakéhokoliv auta limitované edice nechápu, ale to je jejich věc.
Problém u těhle octavii nebyly polepy, ale bílá barva, protože v té době škodovka neměla metalickou bílou a kvůli stárnutí klasického uni laku ty polepy šli do háje
Problém u těhle octavii nebyly polepy, ale bílá barva, protože v té době škodovka neměla metalickou bílou a kvůli stárnutí klasického uni laku ty polepy šli do háje
Anonym
ale nikdy jsem nikde neviděl, že by si drželo cenu něco, o co se všude zakopává. Cenu si drží to, co je vzácné.
Tohle je vzácná verze a cenu určitě bude držet, spíš časem půjde nahoru. Já mám verzi 1,9 TDi 66Kw výbava elegance. A budeš se divit, taky si už pár let drží cenu. Bohužel na jiném levelu - ne 150 Tis jako RS WRC edition ale tak na 30 Tis.
Však to bylo řečeno v článku. Vyrobilo se jen 100 kusů, od toho odečtěme 25 kusů s pravostraným řízením, bouračky, auta nenávratně napadená tunery ... a zbyde několik kusů. Tohle je opravdu vzácnost a vzhledem k to,u, že jde o nejvyšší specifikaci, tak tím více je to atraktivní.
Konec konců, nemusí ani jít o speciální limitované edice. Pokud byste si třeba v roce 1989 koupil obyčejného Favorita a choval byste se k němu jako ke sběratelskému kousku, dnes byste za něj dostal několikanásobek. Většina jeho sourozenců z výrobních linek už totiž skončila ve vysoké peci a zachovalý Favorit je vzácnost.
Konec konců, nemusí ani jít o speciální limitované edice. Pokud byste si třeba v roce 1989 koupil obyčejného Favorita a choval byste se k němu jako ke sběratelskému kousku, dnes byste za něj dostal několikanásobek. Většina jeho sourozenců z výrobních linek už totiž skončila ve vysoké peci a zachovalý Favorit je vzácnost.
MATTESS
Na fotkách je Octavia RS WRC Edition 100 a autor píše o Octavii WRC. Řekl, bych WRC by stále trochu více.
Otrava
Nesejde na tom za kolik se prodává, ale za kolik se koupí. Pak vznikají různé legendy a sny o rychlém zbohatnutí.
Ono hodně tu tvrdost ovlivňují gumy. Seriově tam patří 205/50 R17, jenže lidé tam hodně dali 225/45/17 a to je fakt tvrdý. Na těch 205 je to OK.
Ta přetáčivost drsná. Na tu jsem si zvykal, člověk si musí fakt dávat bacha a dlouho jsem se s ní učil jezdit. Ono ten podvozek je nastavený na dobu kdy ho vyvíjeli fakt dobře, ale problém je, že ten motor má fakt sílu a jde krásně až do omezovače a to samozřejmě na nižších převodech trhá do přetáčivosti.
Jinak jsem s ní ale spokojený. Koupil jsem ji asi 125, 100 do ní nacpal a už jsem měl nabídku na 200. Faktem je, že jsem měl kliku na abnormálně zachovalý interier, na ten jsem nemusel sáhnout, takže cenu si to držet bude.
Ale já to mám jen pro radost a z nostalgie, v roce 2004 mi bylo 15 a moc se mi líbila.tak to mám jen pro radost.
Moja srdcovka je BMW e30, ideal by bola 325i kulé/kabriolet ale tie peniaze im za to nedám čo teraz pýtajú. :no: Krízu na nich 😄
Je fakt, že těm RS se hodně rychle opotřebovávají ty sedačky. Otázkou je, jestli je to nekvalitou, nebo zda lidi nevěděli, že o kůži se musí starat. V každém případě je to do budoucna zajímavý youngtimer.