Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejlevnější Tesla možná dorazí již za rok, naznačují to dokumenty z Číny

Nejlevnější Tesla by měla stát v přepočtu okolo 540.000 Kč a její výroba by mohla být zahájena již v příštím roce.
Zpět na článek
12. 1. 2021 13:48
12. 1. 2021 18:25
13. 1. 2021 09:58
13. 1. 2021 11:29
14. 1. 2021 00:17
12. 1. 2021 09:26
ja chci prcka :-)
uvital bych ctyrmistne auto kratsi nez citigo pod 400.000 s dojezdem klidne jen 300 km..
Rozbalit vlákno
8
12. 1. 2021 09:56
Re: ja chci prcka :-)
Mně by stačilo i dvoumístné ala Smart s dojezdem 150 km, ale cenu pod 300. Klidně může být Baojun e300 https://en.wikipedia.org/…wiki/Baojun_E300 .
Avatar - netcar.xx
12. 1. 2021 10:09
Re: ja chci prcka :-)
Je špatný, když si člověk sám sebe neváží a stačí mu tepláky z tržnice.
12. 1. 2021 10:19
Re: ja chci prcka :-)
To jsou tepláky s fajfkou :-) .
Společnost Baojun je čínská automobilová značka, kterou vlastní společný podnik General Motors a SAIC Motor, SAIC-GM-Wuling Automobile. Značka Baojun byla založena v roce 2010 jako levnější alternativa ke stávajícím značkám GM Chevrolet a Buick, které se prodávají také v Číně. Výrobky společnosti soutěží s domácími čínskými výrobci, jako jsou Chery, Geely, Changan, Haval a Trumpchi. (zdroj Wikipedia)
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 10:51
Re: ja chci prcka :-)
Moc kecáš, jsou to prostě tepláky z tržnice.
12. 1. 2021 21:23
Re: ja chci prcka :-)
A pak jsou ještě lidé, kterým to vyjde akorát na ty tepláky z tržnice. A z mojí zkušenosti, obvykle se s nimi domluvím lip, než s těmi ve značkovém ohozu...
Avatar - speedfred
12. 1. 2021 10:55
Re: ja chci prcka :-)
Keby to bolo do kila a s dojazdom 200km tak jednu beriem. :-!
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 12:03
Re: ja chci prcka :-)
4místní auto kratší jak citigo, aneb at žije skrčenina vid

Předem si rezervuj tak 600 lekcí u fyzioterapaeutky, vyjde to to na lidovku 420 000, to je přidaný bonus :-) :-) :-)
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 16:59
Re: ja chci prcka :-)
vyrveš sedačku jako schwartzeneggger a sedneš si rovnou na zadní ...
Avatar - netcar.xx
12. 1. 2021 10:07
Tesla za 540 litrů
To bude mít místo palubovky bambusovou tyč s klipsem na přichycení vlastního smartphonu /tabletu.
Rozbalit vlákno
51
12. 1. 2021 10:28
Re: Tesla za 540 litrů
Ale prosimte :-)
Avatar - Dinar
12. 1. 2021 10:33
Re: Tesla za 540 litrů
Je to tesla, takže displej tam bude, obří, je za pár korun, spíš sedačky budou mít potahy z recyklovaných pneumatik a palubovka bude z kelímků od jogurtu.
Avatar - speedfred
12. 1. 2021 10:40
Re: Tesla za 540 litrů
Hoši nerobte im to (Teslafans) :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 10:55
Re: Tesla za 540 litrů
Čo je takové to Teslafans Kefalín? :-!
Teslovy ventilátory? :D
Avatar - speedfred
12. 1. 2021 11:08
Re: Tesla za 540 litrů
*Teslafans = urcitý druh diskutujúcich ktorý o Tesle čítali,niektrorý videli a dokonca aj jazdili. Ani jeden ju však nemá a jazdí MHD,benzínom či dokonca dízlom.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 11:58
Re: Tesla za 540 litrů
je to spolek fanatiků a neomarxistů a trollů snažících se naštvat ostatní.
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 17:00
Re: Tesla za 540 litrů
teď si je s tím dieselem pěkně nasssralll :*)
12. 1. 2021 22:05
Re: Tesla za 540 litrů
Dvě věci - všichni tady bez výjimek fandime třeba supersportum a o žádném majiteli tu nevím... a ta druhá - za deset let tady budou titéž, co se zaklinaji, ze oni nikdy!!! spokojeně chrochtat:)
12. 1. 2021 23:25
Re: Tesla za 540 litrů
Tak zrovna o tebe, kamoš, som si nemyslel, že neovládaš základný pravopis. Dva "ypsilony" na necelých dvoch riadkoch, to je biedna bilancia aj pre malého školáka - nepočítam preklepy a čiarky. :-|
Avatar - speedfred
13. 1. 2021 06:21
Re: Tesla za 540 litrů
Tak to sa vo mne strašne mýliš.V škole som mal samé patky iba zo správania trojku.🤔
13. 1. 2021 06:55
Re: Tesla za 540 litrů
:-) :-) :-) :yes:
13. 1. 2021 08:29
Re: Tesla za 540 litrů
No, zas taký odborník na autá by tie ypsilony mohol zvládnuť. ;-)
Avatar - speedfred
13. 1. 2021 09:40
Re: Tesla za 540 litrů
Ja nie som ziadny odborník na autá.
Ideme mať lekciu pravopisu?
Spravil som chyby ale to sa deje (veľmi ma to ale mrzí) a niektoré slová stále píšem s “i” a aj budem. 🤷 Sorry
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 10:53
Re: Tesla za 540 litrů
Aby to nakonec nebyl pěškobus :D
Nebo by mohla být elektřtina vyráběna spolujezdcem, takový range extender.
Divím se že už to soudruzi nepřikázali.
12. 1. 2021 12:18
Re: Tesla za 540 litrů
Ahoj Dinare,
pobavils :D stejne jako klip na palubce. :D :yes:

Bohuzel mi to pripomina, jak se Müller posmival Tesle. Bei allem Rešpekt.
https://youtu.be/wSklSKRkIpk

A jak to dopadlo? Ted by hrozne radi chteli Teslu dohnat. :D :D :D
https://www.auto.cz/…il-sef-vw-136255

Nejak je presel smich. Ja nechapu, ze vas tady v ty diskuzi jeste ne.. :-!
Evidentne mate z tech ropnych vyparu delsi vedeni. :-)

Ktery BMW ze se muze postavit nejvykonnejsim Teslam?
A jaky se postavi letos Modelu S plaid?

https://youtu.be/LBjp91zqnn8

Jenze ty do toho pak sednes a reknes, ze se ti to nelibi. Hlavne ze Radical (ktery ma stejny cas na Laguna Seca) je luxusni kocar. ;-)

Bei allem Rešpekt.
Avatar - Dinar
12. 1. 2021 13:11
Re: Tesla za 540 litrů
Máš takový dětinsko-komoušský pohled na svět, kdo nejde s námi...

Svými komenty k tesle jen říkám, že mně se tesly nelíbí, to jak vypadají, jak jsou vyrobené, potažmo kvalitou interiéru, a že osobně nejsem ochoten za nic z toho, co tesla aktuálně vyrábí, utratit svoje peníze. To je celé.

Dospělý člověk by mohl umět respektovat preference jiného, já prostě takto současné výrobky tesly vnímám a hotovo. A jestli je tesla úspěšná, někdo ji dožene atd., atp., co s tím chodíš za mnou? O ničem takovém nikdy nepíšu, na podobná témata nespekuluju. Nejsem finančně nijak závislý na automotive, kterémkoliv výrobci, takže je mi úspěch/neúspěch tesly jako firmy srdečně jedno.

A ta tvoje přirovnání, tesla vs. radical, :D :D evidentně to psychicky nezvládáš, GTI tobě podobným druhdy radíval mokrý hadr na hlavu. Zkus to, třeba se ti uleví. ;-)
12. 1. 2021 13:39
Re: Tesla za 540 litrů
ale ved on je taky hlupacik :-) ako vcera zacal pod testom M340ix zase tie svoje litanie o tom, ake je bmw v porovnani s teslou 3 shit. vobec nikoho to nezaujimalo, ale aj tak si nemohol pomoct a musel zasvinit diskusiu :-) to je ako keby siel na portal milovnikov supersportov s tym, ze btw velke terenne SUV je aj tak lepsie ako vsetky ich sportiaky dokopy ... proste demencia :-)
12. 1. 2021 13:53
Re: Tesla za 540 litrů
A proc ty zasvinujes diskuziu zde? :D
12. 1. 2021 21:34
Re: Tesla za 540 litrů
Na okruhu srovnávali TM3 performance s M3 - v Top Gearu - to jsou ale dementi :-|
12. 1. 2021 23:32
Re: Tesla za 540 litrů
Zrovna na teba sme všetci čakali, že nám to tu vysvetlíš, usoplenec. Žaluješ jak malý Jofo v škole. Diskusie si vie každý prečítať sám, a rovnako si spraviť svoj názor. Tak láskavo sklapni, škodoradostného bonzáčika k šťastiu nikto nepotrebuje.
12. 1. 2021 13:59
Re: Tesla za 540 litrů
Asi me spatne chapes, zase ty vypary...
Treba vcera jsem psal o objektivnich vlastnostech.
Muj pohled je dany predevsim znalosti oboru narozdil od vetsiny hateru.
A to si neber osobne. ;-)

Ja ti zadne preference neberu. A nikde jsem nic takoveho nepsal.
Dokonce mi tve prirovnani ke kelimkum od jogurtu vazne pobavilo.

Jen ve vedlejsi diskuzi ctu nazor barika, jak moc je Tesla hnusna.
A k tomu veskere zdejsi komenty o interieru. Ten mozna neni uplne top.
Ale je jednoduchy kvalitni a minimalisticky.
A rozhodne ty a tve komenty neodpovidaji realite, tak jako vcera srovnani s Renaultem.

Alespon ze jsi pobavil...
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 14:04
Re: Tesla za 540 litrů
Jistě minimalismus je pro bolševiky základ, v Číně meli kdysi všichni taky jen šedé a modré pláště. :-) :-)
Tak tam mrdneme kus plastu z PET flašky, doprostřed tablet a všem soudruhům to musí stačit.

Děkujeme, nechceme :-) :-)
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 17:13
Re: Tesla za 540 litrů
Tak o tom bych už uvažoval, vezmeš mne na milost? :-O
Vzhledem k současnému dění by se v Evropě dala čekat lecjaká novinka, jen asi ne velký americký pick-up s objemným dieselem pod kapotou. Přesto sem právě takové auto míří.
Pohonná jednotka byla naladěna na 264 koní a 600 Nm točivého momentu, jenž bude standardně přenášet osmistupňový automat. Dále pak nechybí stálý systém Command-Trac 4x4, stejně jako dvoustupňová redukční převodovka či přední a zadní nápravy Dana 44. Již z toho je přitom jasně patrné, že navzdory nemalému výkonu se Gladiator zaměří hlavně na jízdu v terénu a nikoliv na silniční dynamiku. Tomu odpovídají i velkorysé nájezdové úhly, brodivost 760 mm či 17palcová kola s off-roadovým obutím.
Avatar - Dinar
12. 1. 2021 14:06
Re: Tesla za 540 litrů
Tak snad ti opravdu ten mokrý hadr zabere, budeme doufat. ;-)
12. 1. 2021 14:16
Re: Tesla za 540 litrů
Ja jsem schopny pripustit, ze BMW ma lepsi interier.

Ty asi ale zrejme bohuzel nechapes o kolik jsou motory Tesla Model 3 V OBJEKTIVNICH (meritelnych) parametrech lepsi, nez motor 340i. ;-)
Objektivni parametry jsou treba vykon, pouzitelne otacky, tocivy moment a jeho prubeh a odezva na "plyn". Ty se pak odrazi i v (objektivni) dynamice v primce.
A to jsme se jeste nedostali k pohonu 4x4, kde by BMW odjelo jak zpraskanej pes...

Tim ale netvrdim, ze nemuzou rozhodovat ty neobjetivni, jako charakter a zvuk.
A u tech neobjektivnich se da tezko tvrdit, co je lepsi.

Jsem rad, ze chodis do diskuze o Tesle. Dozvis se spoustu noveho. ;-)
Avatar - Dinar
12. 1. 2021 14:42
Re: Tesla za 540 litrů
V tom je právě rozdíl mezi námi, zatímco ty jsi teoretik, já praktik, v ceně tesly S jsem za posl. třicet let koupil nějakých deset aut a různých modelů tesly za posl. deset let projel x kusů, např. vč. tehdy úplně prvního do ČR dovezeného kusu tesly roadster, pro mně ta auta, potažmo elektromobily, nejsou žádná novinka, to jen tys objevil Ameriku a máš pocit, že nám teď musíš sdělovat nějaké převratné informace, navíc, bohužel, ani nemáš vlastní zkušenost a vesměs jen mudruješ nad papírovými hodnotami.

Mě tesla neoslovuje, jakkoliv o jejích výkonech nijak nespekuluju, protože jsem zkusil, takže svým přesvědčováním o "objektivních hodnotách" se vlamuješ do otevřených dveří, a to že mi tu neustále cpeš nějaká srovnání, mnohdy až absurdní viz. ten radical, je jen k pousmání. Jestli máš jako svůj životní program boj za teslu, prosím, pro mě je sice tenhle způsob vidění světa legrační, ale je to tvoje věc, jen, že na mě sdělovači Pravd dojem nikdy nedělali. ;-)
12. 1. 2021 18:01
Re: Tesla za 540 litrů
Jsi dobrej. A praktik i zavodni. :yes: Ze te nejaka znacka neoslovuje je v pohode. A BMW ti preju. Dobra znacka, jedna z mych nejoblibenejsich. A ne kvuli kvalite interieru...

Skoda ze nemas vic nadhledu. :-)

To vis, kdyz se pustis do Tesly (kelimky od jogurtu..), musis pocitat s krutou odplatou.

PS Nejak si nepamatuju, ze jsme se spolu bavili s cim vsim mam zkusenosti a kolika Teslama jsem jezdil. Jen s aktualnim 3er jsem jeste nejel... Ty jsi jel s M3 Performance? Nebo jen teoretizujes? Me oslovuje BMW i Tesla...
Ten Radical jsem uvedl proto, (krome toho ze s nim jezdis) ze ma na Laguna Seca skoro stejny cas. Mne to prijde obdivuhodny u velky limuziny. Tobe ne. OK. Ale promin, ja jsem jen teoretik.

https://youtu.be/kLUbiH53RLg
Avatar - speedfred
12. 1. 2021 18:48
Re: Tesla za 540 litrů
Choď sa zviesť s Radicalom, to je kapánek iný zážitok ako vo velkej tichej limuzíne aj keď hodne výkonej. Ona to naháňa akurát výkonom, kde 3x menej výkonná placka je troška v deficite.Zákruty a brzdy to je už iné.
Mne sa napríklad TM3 celkom páči, ale či BY som za ňu dal tých 1.3M neviem.
12. 1. 2021 19:16
Re: Tesla za 540 litrů
Ze je to jiny zazitek poznam i jako teoretik. :-)

Proto jsem dal ten odkaz na Radical.
Ale se zkousenim Radicalu nepocitam, preci jen uz to stoji dost.
Kazdopadne diky, na okruhu to bylo fajn a kdybys mne to nedoporucil, ani by me to nenapadlo...

Mne by kdyz uz zajimala ta nova Martinova jednicka.
Ale nerad bych mu ji znicil. A o SMG bych mel asi strach.
A taky uz jsem nejak pozbyl zavodni ambice. :-)

Jinak mas dobrej vkus, Alfa, BMW, Tesla...
Priznavam, ze kdyby slo jen o emoce, poradi by bylo abecedni.
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 08:25
Re: Tesla za 540 litrů
Reagovat na takové pitominy se mi až příčí, ale když to sem dáváš, tak jsem taky mrknul, i na ofiko laptimes z LS, a tam se píše, že nejrychlejí EV (tesla M3perf) tam zajela 1.37. Čas RS3 tam není, ale na stránce místního radical cupu jsem našel časy z kvalif. kol, SR3ky to jezdí kolem 1.25 a SR8 kolem 1.17, což mi přijde jako dost rozdíl na to, abych napsal, že tesla má na LS stejné časy jako radical. Jak říkám, už to srovnání je pitomost,

Jinak, stejný čas jako RS3 zajede v Mostě i sériová 911 GT3, nevím, co si s podobnou argumentací vůbec počít. "Kupujte Teslu, má stejný čas na kolo jako Radical". Hmm, to určitě zabere a prodeje poskočí. ;-)
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 08:06
Re: Tesla za 540 litrů
"...krutá odplata" :D :D Tvl, ty ty diskuse fakt bereš jako boj, boj za svatou věc, neskutečný... :-[] :-[]

Tváříš se, jaký nejsi chytrák, přitom nejsi schopen pobrat úplné polopatismy. Píšu ti, že na to, abych si pořídil teslu mám peněz dost, že jsem jich vyzkoušel dost na to, abych věděl, jaké jsou a jak jezdí, takže důvod, proč teslu nemám, není v tom, že se dosud neobjevil netový mesiáš, aby mi sdělil Pravdu, že je tesla nejlepší na světě a já konečně prohlédnul, ale v tom, že ji prostě nechci. A co se mi na teslách nelíbí, a proč mi nevyhovují, jsem tu psal xkrát. Jinými slovy, tu svoji "osvětu" si strč za kloubouk a respektuj moje preference, aniž by ses musel prosťáčkovsky uchylovat k nesmyslným "objektivním parametrům", jako je srovnávání časů tesly a radicalu na Laguna Seca.

Mmch. právě na tom je nejvíc vidět, žes jen teoretik, do každého komentu cpané odkazy na články, zmínky o tesle, sledování jejich časů na okruzích, probůh, deset z deseti reálných majitelů tesly v ČR netuší, co nebo kde je Laguna Seca, co je vůbec okruh, kolik má jejich tesla kW, tohle ohromování bezvěrců rychlostí tesel je nejlepším poznávacím znamením těch, kteří za teslu svoje peníze nikdy neutratili, teoretiků...
13. 1. 2021 09:33
Re: Tesla za 540 litrů
Heled, pred tou krutou odplatou jsem psal neco o nadhledu.
;-)
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 09:47
Re: Tesla za 540 litrů
No, ten ti právě chybí, reakce na můj jednořádkový tip, že nová "levná" tesla bude auto s interierem z kelímků od jogurtu a gumovými potahy sedadel byl tenhle tvůj elaborátní "nadhled":

A jak to dopadlo? Ted by hrozne radi chteli Teslu dohnat.
https://www.auto.cz/…il-sef-vw-136255

Nejak je presel smich. Ja nechapu, ze vas tady v ty diskuzi jeste ne..
Evidentne mate z tech ropnych vyparu delsi vedeni.

Ktery BMW ze se muze postavit nejvykonnejsim Teslam?
A jaky se postavi letos Modelu S plaid?

To je panečku k věci a ten nadhled. :-[] :-[]
Problém je, milý hochu, právě v tom, že si nevidíš na špičku nosu.
13. 1. 2021 10:04
Re: Tesla za 540 litrů
Ale tak zase ja sem chodim diskutovat...

Bohuzel misto odpovedi jsi se zacal naparovat. :-)

S tim co jsi citoval mas nejaky problem?
Krome tech vyparu.. Sorry.
Ja se sem chodim bavit. :-)

Ja jsem vdecnej Tesle za to, co dokazala.
A to nejvic co dokazala je, ze EV vyrobilo Porsche. :yes:
Protoze o tom uz se da diskutovat.
O Tesle evidentne ne, lidi maji rudo pred ocima.
Uz se tesim na to i4, protoze potom snad veskera diskuze nebude o interieru a kvalite. ;-)
13. 1. 2021 10:16
Re: Tesla za 540 litrů
Já pořád čekám na ty info o skutečném stavu klimatu z prestižních vědeckých kruhů :yes:
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 10:17
Re: Tesla za 540 litrů
Chápu, že to nějak zkoušíš, ale tohle je vedle, ukázková demagogie. :D

Ty sem nechodíš diskutovat, chodíš "vyučovat" teslismus, a právě tím naparováním, ve stylu, já vím, co vy ne, "muj pohled je dany predevsim znalosti oboru narozdil...", hloupým teoretizováním při srovnávání nesrovnatelného, urážením, "mate z tech ropnych vyparu delsi vedeni" atp.

Tvoje reakce na můj první koment je naprosto neadekvátní, přesto jsem byl na tebe slušný a jsem přesvědčen, žes inteligentní natolik, že message, skrze to, co jsem ti tu napsal, k tobě dorazila.
Jak s tím naložíš, tvoje věc.
13. 1. 2021 11:11
Re: Tesla za 540 litrů
Jaký teslismus? Já sám nejspíš skončím u jiné značky EV...

Já diskutuju především o technických záležitostech pod 340i...

A v případě posměšků na Teslu jsem dal tvé posměšky do kontextu.
Tomu tvýmu jsem se alespoň zasmál.
U Müllera to pohrdání bylo myšleno vážně.
13. 1. 2021 07:54
Re: Tesla za 540 litrů
nemůžu si pomoct, ale z jiného textu včera:

"Když jsem chtěl ve 2004 vyměnit stávající E39 530i, tak jsem zvažoval dokonce útěk k hondě (legend), tak se mi E60 nelíbila, nakonec jsem ji koupil, ale design a zpracování interieru jsme nerozchodil nikdy."

Ta E60 nebo E39 byla za 2,2-3M jako Tesla S? Nebo to byly jiné auta? Za posledních třicet let deset S-klasse?
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 08:15
Re: Tesla za 540 litrů
Věděl jsem naprosto přesně, kdo se na tohle chytí, jen mě udivilo, že to nebylo už včera. :-[] :-[]

Kolik stála tesla S v roce 1997, 2001, 2005? Nebo, co tu chceš srovnávat?

A proč hned S-Klasse? Co třeba dvakrát X5 za 2,5, RR sport za 2,7 ať se dostaneme do doby, která má při srovnání s teslou smysl...

Starý na to, abys věděl, že z fin. hlediska je zcela jistě min srovnatelné, dát za E39 v roce 1997 1,8 mio jako dnes 2,5 mio za jakékoliv auto.
13. 1. 2021 08:21
Re: Tesla za 540 litrů
Já jsem se právě z legrace podíval, protože jsem tu E60 525d kupoval taky, kolik tehdy stála srovnatelná 530d a našel jsem 1,5M což je hezké, protože se to auto reálně prodává víceméně pořád za stejné částky, už 15 let.
Takže by bylo zcela na místě argumentovat časovou hodnotou peněz - jenomže tady to tak evidentně není.
X5 35i vidím za 1,5M - dát mega za příplatky - klobouk dolů :yes:

a ad chytí nechytí - takové argumenty kdo co vlastnil jsou promiň, ad jedna zcestné - zdejší redaktoři určitě nejezdí v Rollsech, ad dvě - takové vychloubání je vždycky trošku trapné...
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 08:30
Re: Tesla za 540 litrů
Přečti si, proč to píšu, říkám mu tím, že důvod proč teslu nemám, není, že bych na ni neměl, staví se nechápavě, proto to píšu polopatě, ta diskuse se táhne, ty tu účelově vytáhneš větu, protože taky bojuješ (i když ne za teslu, u tebe je to spíš psychický dinar boj), a to je trapné. Máš-li něco k meritu, sem s tím, jinak si svoje moralizovaní strč... víš kam. ;-)
13. 1. 2021 08:52
Re: Tesla za 540 litrů
kdo jezdí v S-classe, nejezdí v éčku. jak kdysi napsal tvůj přítel Pája, určitě se mi to nepodaří doslovně, ale bylo to něco ve smyslu
"Dinar tu vyšší střední jezdí už léta blablabla"
a model S je o třídu výš, to je celé.
a co mi vadí je spíš tvoje shazování ostatních, každý je klaun, teoretik, ztrapňuje se, je k smichu apod. Tohle nemáš zapotřebí...
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 09:09
Re: Tesla za 540 litrů
Celé je to, co jsem ti napsal, důvod proč jsem nákupy zmiňoval, co z toho děláš ty, to je skutečná trapnost. Bojuješ nějaký svůj vnitřní boj, proč a nač, nevím, a jestli to máš nebo nemáš zapotřebí, taky ne, je to tvoje věc...
13. 1. 2021 09:14
Re: Tesla za 540 litrů
Nejspíš by dávalo smysl to sem psát, kdyby tě Don Vito obvinil z toho, že bys beztak Teslou rád jezdil, ale nemáš na ni ;-)
ale nic takového jsem tu neviděl...
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 09:53
Re: Tesla za 540 litrů
Nejspíš by ses neměl motat do diskuse, které nerozumíš.

Ale o nějakou podstatu debaty v případě tvého vmísení se do ní nejde, to víme oba, pro tebe je podstatné, že jsem to já. Musím uznat, že bych nikdy neřekl, jaký na tebe budu mít vliv, ty si snad děláš i výpisky... chvalitebné, jen čti pozorněji. ;-)
13. 1. 2021 10:13
Re: Tesla za 540 litrů
Dinare, zopakuju ti to ještě stokrát, diskuse na internetu pro me nejsou osobní, potkali jsme se jednou, bylo to fajn, žádný komplex nebo hate se nekoná. Mám pocit, ze averzi na me mas ty, tituly jako pozer, klaun apod by tomu mohly napovidat.
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 10:28
Re: Tesla za 540 litrů
Ano, mám tě za pozéra, čistě pro to, co tu tak posl. dva roky píšeš, a protože tě za toho pozéra mám, tak ti to sděluju, žádní falešní sobi. Není to averze, právě proto, že jsem tě viděl osobně, proto mi to přijde spíš legrační, protože se tu stylizuješ do něčeho, čím nejsi, a tím myslím, že jako živá figura jsi byl mnohem přirozenější a uvěřitelnější.
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 09:58
Re: Tesla za 540 litrů
Vzpoměl jsem si, že jsem tu druhou X5 použil na blogu při srovnání s tehdejší novinkou RR sportem. https://blog.auto.cz/…pravnene-ambice/ Pořizovačka skoro na tisícovku přesně 2,5 mio, a to nebyla v Mpaketu.
To jen pro pořádek, na cintání si pentle při těchto tématech jsou tady jiní, víme, že...
13. 1. 2021 10:10
Re: Tesla za 540 litrů
A takových aut bylo za 30 let už aspoň deset :-) :-) :-)
Jen ta Tesla na částce 2,5 nejmíň - před pár lety začínala, X5 byla o mega min.
Avatar - Dinar
13. 1. 2021 10:21
Re: Tesla za 540 litrů
Přesně jedenáct, posledních 25 let mám vždy doma auta dvě.
Už si uvědom, že je komické, aby mě tu na tohle téma tahal za nohu někdo jako ty, pozérů futrál, co kupuje auta v základu. ;-)
13. 1. 2021 11:21
Re: Tesla za 540 litrů
čistě technicky, ty auta si pronajímáš. Asi je velký rozdíl platit měsíční splátku a vysázet na stůl /obrazně/ celou kupní cenu. To jen tak na okraj ;-)
Auta v základu? Néééé, snaží se mi něco vnutit, naposled to byl automat, teď mi zase nutí pohon všech kol...:) co je proboha pózérského na tom - nebo obráceně co ze mě učiní toho pravého a vyvoleného petrolheada - zaškrkávat položky příplatkové výbavy? Když jsem si naposled konfiguroval před pár lety 340i, a byla akce 25% dolů, ale jen za předpokladu příplatkové výbavy v určité hodnotě, seděli jsme tam hodinu s tím prodejcem a nebyl tam schopen najít nic, co by mi dokázal i racionálně vysvětlit, že to opravdu potřebuju... máte v tom Radicalu na okruhu nějakou příplatkovou výbavu? a potřebuješ to k něčemu k řízení?
až si koupím 911ku v základu, bude to žebříčku níž, než naložená 530d?
12. 1. 2021 10:54
dalsi hrebicek do rakve naftakum
za 5 roku budou ceny elektro a spalovaku srovnany
naftak v osobnich autech konci.
pro tech par zoufalcu co vetsinu dne travi tocenim volantu aby prodali par "hrncu" se naftak nevyplati dal vyvijet a vyrabet.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 11:58
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Za 5 let budou všude masivní blackouty a dojedeš leda po perdelky :-) :-) :-) :-)
https://www.idnes.cz/…o-zahranicni_tbr
12. 1. 2021 12:32
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
viz nize u kankunena ty blackoute
cekam, kdy slovo blackout daj kvuli rasistickymu naznaku na blacklist ...
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 12:41
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Četl si ten šlánek kašpare?

„Počet nouzových zásahů dramaticky narůstá. Zatímco ještě před několika lety musela Wien Energie kvůli stabilizaci sítě ročně zvýšit výrobu elektřiny krátkodobě jen asi patnáctkrát, v posledních letech to bylo až 240krát,“ řekl Strebl. Pro jeho firmu jsou pro stabilizaci zásadní elektrárny na zemní plyn.

Ale zemní plyn neomarxistům z Bruselu taky vadí, takže co dál? :-) :-)
12. 1. 2021 13:06
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
no a co jako
kdejakej novinar napise spoustu blabolu aby to vypadalo co nejdramaticteji
navic kazdej technickej problem ma reseni
chytry site a elektromobily jsou dobrym resenim, ktery omezi spicky a prebytky a prispeje k vyrovnani site
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 13:31
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Jasně, když se ti to nehodí do krámu a potvrzuje to nesmyslnost větrníků a fotovoltaiky jako hlavních zdrojů energie, je to blábol novinářů.

Klasické komunistické vidění světa. Kdo s námi nesouhlasí je nepřítel lidu :-) :-) :-)
12. 1. 2021 13:45
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
ja sem ten clanek cet vcera.
vysel me z toho blabol na pozadi reality, ve kterem si navzajem nekolikrat odporuji
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 14:01
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Ne, vychází z toho, že větrníky a fotovoltaika jsou nestabilní zdroje 100% závislé na vývoji počasí, které bude víc a víc nestabilní a nefungují na něj ani předpovědi, takže když má zítra pršet svítí slunce, když má foukat je bezvětří a když má být jasno je mlha do 11:30.

Za tohoto stavu se na tyto zdroje jako hlavní zdroje energie může spoléhat jen naprostý šílenec bez technického vzdělání nebo poametný zelený marixstický aktivistký kašpar.

Jediné co fnguje nezávisle na počasí je Plyn, uhlí, jádro a ropa. Nic dalšího
12. 1. 2021 14:13
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
vedi to, umej na to reagovat, nevidim v tom problem
ja treba nechapu jakej je rozdil "pred nekolika lety" a "v poslednich letech", nebo ze "evrope hrozil masivni blackout", ale elektriku dovezli z evropy.
kdyby bylo tak zle, tak nekoho jednoduse odstrihnou a zadnej blackout nebude.
pro me blabol, snaha o senzaci za kazdou cenu a ty jim to zeres i s navijakem
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 14:23
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Před několika lety třeba do 2010 a poslední roky třeba 2011-2020?? :-) :-) Zkus zapojit selský rozum. Třeba ti to docvakne.

Až jí nebude odvézt odkud díky vypnutí uhelek a jádra co pak? Co nastartuješ jako záložní zdroj, když bude bezvětší a mlha a nebudeš mít uhelky a plyn? Povídej, přeháněj, ČEKAM!


Až ten první blackout nastane, tak se těš, spolu s ním přijde choas, rabování, vraždy, vyřizování účtů a totální desktrukce společnosti a přežije ten kdo má za barákem, les, zásoby nafty, plynu a elektrocentrály a hlavně zbraně a dost munice :-) :-)
12. 1. 2021 14:35
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
pred nekolika lety je pro me treba pred 3 lety, posledni dobou treba poslednich 10 roku, minuly tyden, mesic, stoleti, proste nejaky obdobi ...
jen silenec by nechal spadnou zemi do blackoutu, kdyz muze elektriku dovezt, a v nejhorsim neco odpoji, v pripade chytrych siti v prvy rade treba to nabijeni elektromobilu nebo ohrivani vody v bojlerech.
ver tomu, ze vedi moc dobre co maj delat a nejaky plany a postup na to opravdu maj. ne jako babis, kterej pred mesicem vykrikoval, ze plany na ockovani ma, ale vcera zmatene povykoval, ze shani, kde vubec budou vockovat
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 15:49
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Jo takže budem vypínat a bude elektrika pro domácnosti 10 hodiny denně třeba jako eventualita.

KLDR rulezz :-) :-)

Eko prostě bude, i kdybychom měli zničit svět :-)
12. 1. 2021 16:54
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
takze konecne chapes, ze zadnej masivni blackout evrope nehrozil jak redakturek pise v tom svym blabolu
ale ze to trvalo ...
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 17:07
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
jsi mimoň wole,
kdybys byl alespoň zábavný ale ty umíš jen nudit :no:
Avatar - Barrichello
13. 1. 2021 10:37
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Ne, konečně chápu jak je vaše eko mobilita a Green deal naprosto ubohý a komický :-) :-)
12. 1. 2021 14:42
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Prosim konkretne jake pasaze si navzajem odporuji. Konkretne prosim.
Je to tam napsane velice jasne - FVE + vetrniky jsou nestabilni zdroje a kdyz stoupne poptavka po elektrine a aktualne nefouka ani nesviti slunce, vznika velky problem, rozvodna sit zacne kolisat a blizi se pomalu k masivnimu vypadku. Pokud by nemohli pouzit elektrinu z okolnich statu, muzou si jit koupit rovnou svicky.
12. 1. 2021 14:53
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
uz sem to psal
"pred nekolika lety" vs. "v poslednich letech"
"evrope hrozil masivni blackout" vs. "elektriku dovezli z evropy"
13. 1. 2021 10:52
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Tak ten problém v odkazovanem článku má původ v Rumunsku a v době kdy vznikl nedošlo k žádným výkyvům v produkci Oze.
Vše zatím ve fázi vyšetřování. Nic víc oficiálně k tomu není.
Avatar - KANKUNEN
12. 1. 2021 12:15
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Je jen tvé pomatení, že silovou energii posuzuje jako data. 500 Mbit preneseš tenkou šňůrkou. 500 A kabelem jak anakonda. Technika v průmyslu zdražuje a u aut půjde tak ze srandy dolů. A to ještě nepočítám, že ty suroviny pro baterky by se mohly začít dobývat ekologicky a pěkně by je to prodražilo. Mysli reálně a ne jak nadšený komunista.
12. 1. 2021 12:31
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
jestlize se do 5 let u nas podari prodat 1/4 milionu eletroaut s prumernym rocnim najezdem 20tis km a spotrebou 0.2kWh/km, tak za rok spotrebujou 250E3*20E3*0.2kWh elektriky, tedy 1000E6 kWh, tedy 1TWh elektriky. obrovsky cislo ....
... ale elektrarny v cesku vyrobi 80TWh elektriky za rok, tedy 80x vic a z toho 20TWh vyvezou.
a navic velka cast elektromobilu se bude nabijet "nocnim"proudem, kdy je elektriky prebytek.
takze se to zas tak nepozna.

nekdy je lepsi dat na srdce a intuici, ale jindy je lepsi pouzit rozum, kankunene
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 12:42
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Odečti uhelný elektrány, které chtějí kompletně vpynout a napiš nový příspěvek, bud tak laskav :-)
Děkujeme
12. 1. 2021 13:03
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
2025 vs. 2038 ...
kaspare
Avatar - Barrichello
12. 1. 2021 13:32
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Ty jsi narxistickej probruselskej kašpar
12. 1. 2021 14:13
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
:D :D :D
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 17:08
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
tak marxistickej nebo narcisistní ? :D
On Narcis není, on je jen wůl
Avatar - Barrichello
13. 1. 2021 10:37
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
překlep :-)
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 17:04
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
To o tom končení nafťáku až tady plkáš přes 5 let
zatím se nafťáky 20% prosadily v hybridech a PHEV, takže máš smolíka wole
celkově se stabilizovaly na 30% takže OK
a teď se můžeš třeba vzteknout :yes:
12. 1. 2021 22:08
Re: dalsi hrebicek do rakve naftakum
Dřív nebo později půjdou spalovací motory do muzea... tak to proste je. To je realita.
Avatar - Roman Horký
12. 1. 2021 11:22
Tyto přepočty cen
zatím většinou dopadají tak, že v ČR je dolar za 50.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Beefcake
12. 1. 2021 13:48
To fakt ?
":. Nové baterie však budou znamenat i nutnost upravit tzv. „Battery-packy“, ve kterých jsou uloženy A pak tady máme čas potřebný k vývoji, testování, atd. "
To vazne v TESLE nevedia ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
12. 1. 2021 17:10
Re: To fakt ?
ono to mimochodem bude znamenat náklady které budou muset započíst do ceny ...
Avatar - Blue Sun
12. 1. 2021 18:25
Re: To fakt ?
Nesmyslná spekulace pisálka, neřeš to. To by nebyl článek o Tesle, aby si tam nenašli něco, jak si kopnout.
Avatar - Ji/Ri
13. 1. 2021 09:58
Neauto
Uznávám technologii, vývoj, novátorství. Ale nesedí mi kantýna, nesedí mi podvozek, nesedí mi bezpohlavnost zvenku. Ale uznávám, že je to výborné neauto.
A za peníze Tesly si už jeden v bratru pořídí i jiné AUTO. Jízda s teslou je prkenná, gumová, interiér je takový divnaký a ta televize upřostřed je masakr .... ale mám v okolí pár kamarádů, co si to koupili a nic proti. Jen je to zatím takové neuchopitelné neauto. Něco jako moderní osobní šalina.
Já to zatím z těchto důvodů nechci.
Rozbalit vlákno
2
13. 1. 2021 11:29
Re: Neauto
ano, čekáme na to, až tradiční výrobci budou vyrábět - protože s věci jako je podvozky mají daleko větší zkušenosti než Tesla - taky elektromobily a počkáme si na srovnání. Jsem zvědavý na elektrickou trojku od BMW.
14. 1. 2021 00:17
Re: Neauto
A to vis ze sefkonstrukter pro vsechny tesly je podvozkar z BMW? :-)
Nekde o tom byla zminka, ale uz je to hromada let, co delali Model S. Nicmene taky Model S je pry velmi dobry podvozek na urovni BMW 5. Ja tom nejel, tak co ja vim