Novinky
0
tyjo! VW a já musím ač nerad říct, že se mi dost líbí :yes: :yes:
tudydudy
0
cece,me uz docela taky.Vw tomu dal celkem kvalitni design a to se u krabic ceni.Jen ten elektromotor.V autickach na ovladani toci okolo 30 000,jasne,zde to musi vydrzet,ale myslim,ze na uroven,aby budouci majitele mohli machrovat,,toci mi to jako formule"to u Vw mohli vysponovat.
Tak toto se koncernu opravdu nepovedlo! K čemu elektromotor? K čemu baterie? K čemu nádrže na vodík? Vždyť ta energie se musí někde jinde vyrobit a s velkými ztrátami!
Dnes už i každé malé dítě ví, že nejekologičtěji, nejúčiněji a vůbec nejdokonaleji získáme energii spálením nafty v TDI!
Toto je pro koncern krok 20 let zpátky na úroveň neumětelů jako je Toyota (Lexus) a pod...... :no:
Dnes už i každé malé dítě ví, že nejekologičtěji, nejúčiněji a vůbec nejdokonaleji získáme energii spálením nafty v TDI!
Toto je pro koncern krok 20 let zpátky na úroveň neumětelů jako je Toyota (Lexus) a pod...... :no:
Tak to je blbost dne. Jseš vedle z těma ztrátama i s tou Toyotou.
Mě osobně připada koncept elektromobilu do města jako poměrně realistická myšlenka (odmysleme si ty vodíkové články). V LA jsem byl a můžu odpovědně říct, že alternativa ke spalování uhlovodíků v autech je asi jediný co ty lidi může zachránit od udušení. Stoupající cena benzinu v USA totiž dřív nebo později způsobí boom dieselů a to bude jejich konec.
Navíc to auto je fakt hezký i když VW mi jinak nic moc neříká.
Mě osobně připada koncept elektromobilu do města jako poměrně realistická myšlenka (odmysleme si ty vodíkové články). V LA jsem byl a můžu odpovědně říct, že alternativa ke spalování uhlovodíků v autech je asi jediný co ty lidi může zachránit od udušení. Stoupající cena benzinu v USA totiž dřív nebo později způsobí boom dieselů a to bude jejich konec.
Navíc to auto je fakt hezký i když VW mi jinak nic moc neříká.
On je "E😜ERT"!!! Ako si dovoľuješ ho kritizovať??? Predčí všetkých nás dokopy a ešte o kúsok viac!
Synci, kdyz mi v tuto skoro mrazivu dobu na dvore blafne nas moderni VW s pridavnym bufikem, je to smrad, za ktery bych rad pripatil, aby nebyl. Skoro jak suseduv stary komin z uhlaku. Taky bych rad videl nejaky moderni TDI, ktery ti pri brzdeni motorem tlaci naftu zpatky do nadrze. E😜erte, porad, kde ze sa to da kupit?? Hned tam jedu, bo je to bomba!! Bo ten tvuj krok o 20 roku zpatky je do rozmachu trolejbusu. Kdyz sem s nima zacal jezdit na MHcko, byla to bomba!! Bus, co nesmrdi ani v zime, to svet nevidel!! Dneska ty trolejbusy konecne zacinaju tlacit aj do malych kar, akurat misto dratu do site tam strkaju baterky, co tu eletriku z brzdeni umi docela sezrat. Tus cus, Petis
V Speede som čítal že do výroby mal prísť v roku 2007. >😁 Stratil sa vo večných lovísk alebo odložili výrobu?
Speedu never ani slovo. Sú to trtoši. Nečítam to, odkedy v jednom článku strhali Porsche Carrera a na vedľajšej strane vychválili do neba Fabiu RS aké je to úžasné, priam športové náradie, vraj škoda peňazí za Imprezu, RS stačí. Tým ma dojali, ale už im neverím >😁
Speed a Carauto (nemýlím-li se, jde o stejné vydavatelství, snad i redakci) nekupuji. Nesnáším zoufalé rady ve stylu: "15 způsobů jak prodriftovat zatáčku; 30 aut, se kterými budete nejlepší na světě; 10 možností, jak sníst za volantem DB7 housku se salámem;...". Kupuji Automobil revue, byť je na štíru s aktuálností, ovšem kvůli té existuje internet.
Co se to deje ? VW snad pochybuje o budoucnosti kristalove cistych a nejuspornejsich TDIcek? Baterie? Solarni clanky? Paneboze. Vzdyt preci podle vsech dostupnych studii je jediny smysluplny pohon naftovy spalovaci motor. Ze by se studie mylily? Ale ne, budte v klidu. To jsou jenom takove marketingove hratky. Na vystavy udelame neco chytreho a do prodejny si prijdete pro TDI. Jeste nejmene dalsich 50 let.
Ty blbe! tu karu ma robit Skodovka v Kvasinach! Ted sa o tem rokuje ve vlcim hradu a esi si fanda do aut tak sa primluv u svojiho panbicka, aby to vyslo, bo takto sa by tu mohla robit skoro desetina trhu evropy. To by sa tu v cechach meli skoro vsici dobre a my tam na morave bysme mohli kopat ty blby z hundaje mezi bochniky. Tus cus, Petis
Este k temu TDI na prodejnach. Nedavno sem kupil Golfa TSI a tak sem sa ptal proc su vsude same TDI a ne TSI a oni mi nakecali, ze pry ty TSI nikdo nechce. To su ti lidi volove nebo kravy! Tak, jak sem sa od ledna nablbnul s tym TSI, sem si s TDI moh nechat zdat! Blbe jedno pismeno, ale rozdil, jak svina!!! Enomze prodejce mi prozradil, ze lidi su blbi, TSI nechcu a tak oni musiju furt prodavat TDI. To je ale slamastika!!
tak to je bohužel pravda,ale za kolik bude za deset let nafta? Já jsem dal nabídku motoru na metan, ale zatím se nikdo neozval,možná až se někomu rozsvítí tak se napakuje.jinak to w nic moc.
Presne o tom mluvim. Je pravdepodobne, ze to bude vyrabet Skoda (asi spise ve Vrchlabi) ale s jakym motorem? Hadej. S palivovym clankem? S elektromotorem? Ale jdi. V modelarne uz frezujou miliony pismenek T a D a I ktere tam polaci budou lepit na kapotu.
Na Volkswagen pokrokové a v globále chvályhodné počínanie. Ak to nie je nejaká búda. Neviem si predstaviť, ako v tejto karosérii prakticky, bez vstupov vzduchu v čelnej maske, chcú uchladiť palivové články. Alebo že by mali chladič pod celým spodkom auta? 😄
Hoci si tiež myslím, že ide skôr o reklamu a nenápadnú prezentáciu "zmeny názoru" výrobcu ako o snahu o prakticky použiteľný pohon. Minivoz, hoci s hybridným pohonom, bude stále minivoz, aj keď práve kvôli motorizácii by bola jeho cena vo vysokých sférach, tým pádom by asi veľmi predajný nebol.
Malá karoséria sa priam ponúka na "čistý" elektromobil. Ak sa vydajú týmto smerom, budú mať (aj) moju úctu a uznanie.
Dizajn nie je natoľko pokrokový, aby niekoho zdvihol zo stoličky, v rámci zvyklostí VW ale slušne inovatívny. A navyše (napriek zvyklostiam VW) aj sympatický a príjemný, takže minimálne :yes: si zaslúži. A dvakrát, pokiaľ sa v tejto podobe bude dať aj kúpiť. 😉
Hoci si tiež myslím, že ide skôr o reklamu a nenápadnú prezentáciu "zmeny názoru" výrobcu ako o snahu o prakticky použiteľný pohon. Minivoz, hoci s hybridným pohonom, bude stále minivoz, aj keď práve kvôli motorizácii by bola jeho cena vo vysokých sférach, tým pádom by asi veľmi predajný nebol.
Malá karoséria sa priam ponúka na "čistý" elektromobil. Ak sa vydajú týmto smerom, budú mať (aj) moju úctu a uznanie.
Dizajn nie je natoľko pokrokový, aby niekoho zdvihol zo stoličky, v rámci zvyklostí VW ale slušne inovatívny. A navyše (napriek zvyklostiam VW) aj sympatický a príjemný, takže minimálne :yes: si zaslúži. A dvakrát, pokiaľ sa v tejto podobe bude dať aj kúpiť. 😉
Já mám spíš pocit, že většina elektromobilů s PČ nemá vstupy na chlazení. Navíc vysokoteplotní článek nevyžaduje tak účinné chlazení (ale to si už možná jen blbě pamatuju). Jen by mne zajímalo, zda to bude jediná vlaštovka, nebo VW zkusí aplikovat podobné druhy pohonu i do jiných modelů. Hlavně těm větším by to slušelo. Jediným miniautem s hybridním pohonem byla Honda Insight, ale kolik lidí o ní dneska vůbec ví?
K mini autu podľa mňa viac ide čiste elektrický pohon, naposledy som videl to malé Mitsubishi MiEV, a myslím, že je to správna cesta. Dojazd 160 km, výkon 47 kw, rýchle dobitie na 80% za 30 minút, doma zo siete naplno za noc...to je ono.
To chladenie - myslím, že aspoň nejaké vstupy by tam mali byť, možno sú tak dobre maskované... 😉
To chladenie - myslím, že aspoň nejaké vstupy by tam mali byť, možno sú tak dobre maskované... 😉
Tak s tím elektropohonem souhlasím. Najezdit 160 km po městě, to snad ani nejde.
Zkus se podívat na GM Autonomy, tam je veškerá elektronika v skateboardu podvozku a taky to nemá žádné vstupy vzduchu. Tady se mi navíc zdá, že nějaké vstupy vzduchu jsou v náraznících, je tam cosi jako mřížka mezi dvěmi plastovými díly.
Zkus se podívat na GM Autonomy, tam je veškerá elektronika v skateboardu podvozku a taky to nemá žádné vstupy vzduchu. Tady se mi navíc zdá, že nějaké vstupy vzduchu jsou v náraznících, je tam cosi jako mřížka mezi dvěmi plastovými díly.
tak toto bych nekoupil ani kdybych už do konce života měl chodit pěšky.toto je otřesná parodie na auto.ETFUJ!!!to se musí i porsche v hrobě obracet.brrr
Moc se mi to autíčko líbí! Jen bych vyměnil palivové články za třeba malý tříválec. Jinak super :yes:
Tak tímto bych do práce jezdil od zítřka. Palivové články zavrhnout, zbytečně prodražují a komplikují jinak relativně jednoduché vozítko. A nebo by se tam i za nižšícenu vešlo více baterií a dojezd by byl lepší. Zvenku designově čisté, uvnitř jen jedna výtka - ten displej uprosřed na palubce vypadá jako přilepený na poslední chvíli. Mám strach, že bych ho kolenem ulomil. chce to čistě zakomponovat do palubky. Skořepinový sedadla hezký, šetří to místo, ale musí se udělat dobře, aby byly pohodlný. Vyrobitelné to dnes je, to VW věřím, chybí jedinej údaj - CENA. Bez toho vodíku by nemusela být strašná, možná dokonce přijatelná.
Je divné,že tohoto Wolksvagena ještě nezačal chválit GTI,výjimečně bych se s ním shodl
Kdo jste nekdy jezdili po Kalifornii, urcite se zeptate, jaky asi bude dojezd pri tamnim brutalnim vyuzivani klimatizace? :no😒br />
A jaka asi bude cena a zivotnost tech akumulatoru. Vydrzi alespon tolik, co pneumatiky? :no😒br />
A jak se asi bude na tech skorepinovych sedadlech sedet ruznym lidem? Nebo jim tam sedadla snad budou odlevat na zakazku podle jejich tela? :no😒br />
Takze asi nejlepsi napad jsou ty slunecni clanky na strese. Kdyz to nechate par dnu na ulici, nabije se to samo... :yes:
A jaka asi bude cena a zivotnost tech akumulatoru. Vydrzi alespon tolik, co pneumatiky? :no😒br />
A jak se asi bude na tech skorepinovych sedadlech sedet ruznym lidem? Nebo jim tam sedadla snad budou odlevat na zakazku podle jejich tela? :no😒br />
Takze asi nejlepsi napad jsou ty slunecni clanky na strese. Kdyz to nechate par dnu na ulici, nabije se to samo... :yes:
Nechapu, co to mate vsichni s tim cistym elektromobilem versus FC. Vzdyt fuel cell je presne to same, co je aku. Proste premenuje chemickou energii na elektrickou. Nedobiji se, ale doplnuje se latka. Ale i do obycejneho aku musite latku doplnovat. Sice az po 1000 cyklech, ale zato latku hure dostupnou, jedovatou. Nevidim v tom temer zadnou vyhodu.