Škoda 130 RS je možná nejobdivovanějším závodním strojem české automobilky. Designér Škody si zkusil představit, jak by tahle legenda mohla vypadat dnes.
No nevím asi máme každý jiný názor.... Mne teda tady přijde větší spojitost než u HN 200 RS. Už ty sklony obou čel se víc blíží 130 RS https://www.bete-studio.cz/…bt_133_rs-10.jpg https://i2.wp.com/…-09-1024x512.jpg https://media1.7x.cz/…b1c.jpg/titl.jpg
Z boku i ty zadní okénka jsou si více podobná.Možná kdyby předek HNka nebyl zhora tak dokulata ale to asi nešlo kvůli tvaru světel z Bentley tak by to vypadalo lépe....Mne prostě to HNko neoslovilo ani trošku a to jsem obě verze jak oranžovou i modrou viděl naživo protože jezdí docela často tady na Uherskohradišťsku. Oranžové tuším vlastní majitel firmy Kovo Hofmann která za tím spolu s Novaque stojí
Jej krivky podstatne lepšie vystihujú tvary a štýl pôvodného vozu, BT133RS nebyť predných svetiel môže byť hoci Lotus, Jaguar alebo čokoľvek. Dizajnová spojitosť s predlohou je minimálna.
To by mne zajímalo co má ze Škody to HN 200 RS ? Víc to vypadá jak inspirované 200 RS než 130 RS. A upřímně žádný velký zázrak to není a velký boom to neudělalo, vím o třech kusech, oranžové s SPZ HN ERKO1, Modré SPZ HN ERKO2 a třetí bylo někde v cizině ve světle modré podobný odstín jako měl reinkarnovaný Rabbit AK-47 a ten měl modrou z palety Aston Martin a nyní je opět v oranžové Lambo
V první řadě to co vidím a co do techniky. Nevím, jak to teď bude mít Škoda, ale přes celý předek je svítící linka, což má Enyaq a předpokládám, že to bude poznávací znamení elektrickýh Škodovek. Tudíž, pokud by to mělo být elektrický, tak je škoda i toho papíru, na který to nakreslil. Tomu ale úplně nenasvědčuje páka na středovém tunelu. Otázka je, co to má být. Ruční brzda? Pokud ano, nikde není nic jiného a napovídalo by to tomu, že to bude opravdu elektro, tudíž k ničemu a to obzvláště s přihlédnutím k tomu, jak sám zdůrazňuje, na sportovní auto. Pokud to je hlavice sekvenční převodovky, zní to zajímavě, ale pak by se hodila u ruční brzda, pokud by to opravdu mělo být "více ultimativní" , ale pokud to má být spíše civilní rychlejší, tak tento ústupek holt podstoupili, pak ale nechápu tu sekvenci, pokud to není tedy klasický manuál, což by asi taky mohlo být, i když tarem to moc nevypadá. Další věc je pohon. Protože Škodovka nemá žádné auto, které by hnalo zadek. Maximálně by to mohlo být na hladexové čtyřkolce, což je spíše bída a nebo na předku a tam pak jaksi chybí ten základní odkaz na 130RS.
Malůvka tedy pěkná, ale pokud by to mělo opravdu vyjet, tak to bude stejně na MEB a bude to odpad, co maximálně bude zajímavě vypadat.
A okrem nich ešte panoramatické čelné sklo, to hnusné ploché čo tam nakreslil akoby vzal z nejakého hranatého Volkswagenu, horná časť - sklá a strecha sa s oblým spodkom auta bijú, je to absolútne nezladené.
Displej cez celú prístrojovku je úlet, kreativita Škody asi našla svoje hranice.
No a ako pozerám, dizajnérovi už nezostal čas nakresliť zadnú časť... No, nedivím sa, keď sa predtým vybúril na lietadielkach.