Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Nová Škoda Fabia zachycena v provozu! Vypadá o poznání dospěleji
213 komentářů
Meky
dalsi klon Pola, nie je tam co pokazit, drobne odychlky dizajnu, technologie z DE. Klasika.
Ostre rysy, lacne plasty, 1,0 TSI, vela asistentov.
Problemom bude mala nadrz, tipujem 40 litrov ako pri Pole.
V kombi verzii slusna ponuka okolo 15000 € s motorom 81kw.
:yes:
Ostre rysy, lacne plasty, 1,0 TSI, vela asistentov.
Problemom bude mala nadrz, tipujem 40 litrov ako pri Pole.
V kombi verzii slusna ponuka okolo 15000 € s motorom 81kw.
:yes:
40 litrov ti v B segmente príde ako málo? Však s tým bežný človek nemá otočiť republiku na jednu nádrž?!
Ve svém Puntu 1.4 mám 45 l a považuju to za slušný standard. Menší nádrž bych rozhodně nechtěl, i když s ním jezdím hlavně město a okolí.
Ak to bude jazdiť v priemere za 5 l tak to máš akčný radius cca 750 km plus 100 rezerva. Mne to málo nepripadá a mám nádrž 80 litrovú akurát v ďaleko väčšom a ťažšom aute.
Polo má tu 40l nádrž i k dvoulitru, což je totální úlet.
Jediný důvod je minimalizace hmotnosti kvůli debilním limitům CO2. Ale slušná automobilka ti alespoň nabídne nádrž normálních rozměrů na přání a bez příplatku (jako to už po léta dělá MB).
Lepšia normovaná spotreba = menšia zásoba nutného paliva. Ktorá iná automobilka okrem MB ti dá na prianie väčšiu nádrž? Však to auto je primárne na mestskú a prímestskú premávku, kde sú benzínky na každom rohu. Dovolím si tvrdiť, že len veľmi malé percento užívateľov dokáže vyjazdiť dennodenne 40 litrovú nádrž.
Parkrat se mi povedlo 43litrovou nadrz projet za den, ale je pravda ze jsem projel celou republiku, Praha-Ostrava-K.Vary a vyšlo to akorát na tu nadrz ještě s mensi rezervou.
No ale to je viac menej extrém. Bežný užívateľ/kupec Fabie netočí republiku na otočku. Menšia nádrž bude vadiť obchoďákom, ktorí to auto nafasujú a nebudú mať na výber.
Mno, ale do Fabie sa s najväčšou pravdepodobnosťou nedostane ani 1,5 TSI, o dvojlitri nehovoriac.
Ano, 40 litrů mi přijde hodně málo. Clio III mělo 52 litrů a bylo to tak akorát, hodilo by se i šedesát.
Nevím. Mam 43 a nemam problem v lete dosáhnout 1000km. Teď v zimě spis radši tankuju driv, ale 700-800 je jistota.
No ale nemáme všichni HSD. 😁
to je ovšem vaše dobrovolná volba, že berete klasiku s malou nádrží.
Byl jsi na kurzech demagogie? 😒]
Můžeš si vybrat auto s dojezdem 150 (EV ), pres nejakych 500 ( EV a ICE s malými nadrzemi) až po 1000+km (velke diesely, nektere HEV nebo PHEV ).
To ze si někdo koupí auto s nádrží 40 litrů a spotřebou 7l, je jen rozhodnutí zakaznika to akceptovat.
To ze si někdo koupí auto s nádrží 40 litrů a spotřebou 7l, je jen rozhodnutí zakaznika to akceptovat.
Rozhodnutí zákazníka není to, že nákupem nového auta přijde o 5-10 litrů.
Ja myslim, ze aut s vetsi nádrží je stále dost. Jen nesmí lpet na značce, kdyz ta se vydala danou cestou. Nebo nebrecet, ze je mala.
Bohužel se tou cestou nevydala jedna značka, ale skoro všechny. A určitě radši skousnu menší dojezd (u spalováku, který nemá problém s tankováním) než jiné problémy...
petrolhead
Uvidíme jaká bude nadílka motorů, kdyby tam byla nová 1,33TCe od Renaultu, nemělo by to chybu. :yes: :😉
Arese
I přes lehkou kamufláž je patrné, že to auto bude velmi líbivé, bez zbytečných designových kontroverzí, což je samozřejmě jen dobře. Skvěle působí i jeho proporce - čtvrtá generace konečně získala velkorysou šířku a výborně působí i relativně krátký přední převis. Obavy mám jen z interiéru - resp. z jeho zprznění samými nebezpečnými dotykovým ovladači jako u nové octávky. Taky umístění středních výdechů pod středovým tabletem je velmi nešťastné. Mluvil jsem už s několika uživateli Octavie IV, kteří si (kromě ***ského poruchového tabletového ovládání) stěžovali na nepříjemný průvan, útočící na pravou ruku řidiče a levou ruku spolujezdce...
Nevelký výběr motorizací není vina Škodovky, ale ekoteroristické legislativy EU. V segmentu B je nicméně silnější verze litrového tříválce ve spojení se 6st. manuálem ještě jakž takž snesitelná. Což je štěstí, protože nasazení čtyřválce 1.5 TSI moc nevěřím. Polo a Ibiza už o něj přišly... Skutečně vynikající zprávou je ovšem příchod (byť opožděný) nové Fabie Combi, která je pro řadu chudších českých rodin i obchodních cestujících ideálním řešením! 👍
Nevelký výběr motorizací není vina Škodovky, ale ekoteroristické legislativy EU. V segmentu B je nicméně silnější verze litrového tříválce ve spojení se 6st. manuálem ještě jakž takž snesitelná. Což je štěstí, protože nasazení čtyřválce 1.5 TSI moc nevěřím. Polo a Ibiza už o něj přišly... Skutečně vynikající zprávou je ovšem příchod (byť opožděný) nové Fabie Combi, která je pro řadu chudších českých rodin i obchodních cestujících ideálním řešením! 👍
Pokud tam bude ten dotykový blázinec, praktické auto přestává být praktickým
Opravdu si myslíš že lidi s brýlemi budou takové auto kupovat? Tyto lidi to bude s.r.á.t.
Opravdu si myslíš že lidi s brýlemi budou takové auto kupovat? Tyto lidi to bude s.r.á.t.
Ibiza ho zpět v konfigurátoru.
Fakt? Tak to je po[ěšující zpráva! To by pak znamenalo, že šanci má i Fabia IV! 😊👍
Jo.Tady je ceník😒br />
https😐/www.seat.cz/…a-katalogy/ibiza
https😐/www.seat.cz/…a-katalogy/ibiza
No, tak jsem se podíval a moje radost je ta tam. 1.5 TSI nabízí jen s nejdražší výbavou a co hůř, jen s DSG! 😲 😒 :no: Tak to si můžou ten čtyřválec strčit někam! 😒 😒 😒
Stejně by sis to nekoupil 😁 Navíc Fabie se 150k v neostré verzi asi nemá ambice být nějakým hothatchem, takže DSG nevadí...
Ale s paketem Monte Carlo, sportovním podvozkem, červenou barvou a 1.5 TSI s manuálem by mohla být parádní warm hatch! 😄 :yes:
Jo a cenově by to kanibalizovalo jiné modely automobilky.. asi to budou mít dobře vypočítané 😊
Ale cena přece zdaleka není jediným kritériem, podle které zákazník vybírá. Spousta z nich si za cenu takové vrcholné Fabie koupí raději méně vrcholnou Scalu. Takže Škoda by o své zisky rozhodně nepřišla! 😄
DSG vadí a to už jen z toho důvodu, že prodražuje auto. Pokud by ten motor byl například od střední výbavy a s manuálem, dost by se to projevilo na ceně a i na prodejích, ale to asi zase evidentně úplně nechtějí.
Pak by nebyl důvod kupovat Skálu 😉
A není to jedno? Víc Fabií - méně Scal...Méně Fabií - Více Scal. Ono by to zase tak velké prolínání nebylo a jestli zaplatím za Fabii, nebo za Scalu je už asi jedno. Nepředpokládám, že Fabia s 1,5 TSI by byla zase tak levná, že by automaticky Scala vypadla z možností.
Větší auto - větší přidaná hodnota, takže si troufnu říct, že to jedno není. Náklady na výrobu budou +/- podobné, ale marže bude větší na "prestižnějším" modelu výše v hierarchii automobilky.
Že by si ho Španělé vydupali? Ač jsou ty tříválce spolehlivý, prostě ten hrubší chod je při rozjezdu a v autě znát a vadí mi. Když slyším běžet tu starší řemenovou 1,2, nebo 1,4TSi, je to fakt nádhera. :yes: :yes:
Nevydupali. Musíme si zvykat, že silnější motorizace z nabídky různě mizí a zase se objevují podle vývoje prodejů a plnění emisí CO2 automobilky. Škoda Karoq vloni přišla o 2.0 TSI a letos je zase v nabídce. 1.5 TSI v Ibize je stejná story, splnili loňské cíle, takže 1.5 zase chvíli pustí a když nebude něco vycházet, tak ji klidně v druhé půlce roku opět z nabídky vyhodí. Zvláště levnější modely tohle čeká velmi často, protože malá auta mají malé marže a na pokuty si nevydělají.
Vzhledem k neustále rostoucím cenám je zřejmé, že ekopokuty jsou započítány v ceně vozidla. Výrobce to na sobě rozhodně nenechá.
Pokuty jsou započtené v ceně u dražších aut, u levných subkompaktů by to cenu dostalo do výšin, kde by byly neprodejné, takže se výrobci snaží levná auta škrtit co to jde. Fabia nebo Ibiza nejsou výjimkou.
Přitom by stačilo do toho dát namísto zážehového motoru diesel, hned by emise CO2 klesly o třetinu...
To mi připomíná, že největším ekolofickým hříchem a zároveň i obchodním faulem VW bylo, že CiGo se nevyrábělo s dieselem! :no:
To mi připomíná, že největším ekolofickým hříchem a zároveň i obchodním faulem VW bylo, že CiGo se nevyrábělo s dieselem! :no:
Neuvěřitelná legislativní idiocie EU v praxi... 😲 😒 :no:
Že skončily dobré časy už vím delší dobu, konkrétně pro mě s Euro 3 u nafty, ale jak rychle se ta šikana šíří, jsem fakt nečekal. Pro mě jasná zpráva je, že dobrý auta mám doma a tohoto se účastnit nehodlám a sponzorovat to už vůbec ne. Jak už jsem někde psal, adekvátní odpovídající cena novýho levnýho auta byla Thalia před deseti lety za 150tkč s klimou. Mám několik známých, co s ní jezdí do teď s minimální ztrátou hodnoty.
podobne je na tom Vitara s 1.6 atmo benzinom, v bazaroch su prakticky na cenach za ktore sa predavali v case ked boli v predaji
ps: tie starsie auta ti budu za par rokov na draka, PHM ako aj emisne restrikcie to rychlo vyriesia... hlavne cena PHM pojde najblizsie roky dramaticky hore ako sucast EU uhlikovej neutrality... tiez som si myslel, ze som si kupil to spravne auto v spravny cas, ale co s tym ked bude stat benál 2-3 nasobok ? moc sa vyvazat nebudem...
ps: tie starsie auta ti budu za par rokov na draka, PHM ako aj emisne restrikcie to rychlo vyriesia... hlavne cena PHM pojde najblizsie roky dramaticky hore ako sucast EU uhlikovej neutrality... tiez som si myslel, ze som si kupil to spravne auto v spravny cas, ale co s tym ked bude stat benál 2-3 nasobok ? moc sa vyvazat nebudem...
Odpověď je turbodiesel 😁 😁
odpoved na clio rs ? to veru nie 😒 ... ak bude raz treba auto na dlhe trate A-B tak v pohode... len dieselgate papa chce za to EVO trochu moc 😐
Otevři svou mysl, vím o jednom RS, co umí jezdit za 4 na sto a táhne vodspodu 😁
s EU 6d ?
O4 RS iV. Na papíře. I kdyz ten zatah odspodu nevim nevim.
ugh to nikdy.... bavili sme sa o diesloch, iV tym podla mna nemyslel... skorej F RS 1gen 1.9tdi...
Ja vím. Ale chtel jsi RS se spotřebou do 4 litrů. Určitě ale myslel fabii PD. Ale už ta moje 1.4 TDI PD vyráběla pri zrychlování takových sází, ze by se tím dalo topit v elektrárně.
Jasan, nic stare by som miesto Clia nechcel... mozno Megane GT 1.6DCi 118kw, tam uz tusim bola EU6c... ale za cisty diesel by som to nepovazoval 😄
iV O4 uz vobec, zbytocne velke pre mna, extremne tazke pre mna a ... vlastne je toho moc 😄
Vyberat z koncernu, diesel v cene O4 iV tak asi A3 s TDi EVO v socke 😁
iV O4 uz vobec, zbytocne velke pre mna, extremne tazke pre mna a ... vlastne je toho moc 😄
Vyberat z koncernu, diesel v cene O4 iV tak asi A3 s TDi EVO v socke 😁
Říct o zvuku 1,2 TSI nebo 1,4 TSI, že je to nádhera, to chce hodně zalepené uši. Všechny přímovstřikové motory stojí zvukově za nic, rozdíl mezi čtyřválcem a tříválcem je sotva postřehnutelný. Za 1,5 TSI ve Fabii bych si nepřiplatil proti 1,0 TSI, ten fakt nechybí. Spíše bude mrzet absence verze RS. Totéž jde vidět u Pola, kdy GTI je vyprodáno půl roku dopředu a 1,5 TSI snad už stáhli z prodeje. U malého auta buď řešíš cenu nebo něco extra...
SKAY
Kdo bude chtít a bude mít tak 450 500T muze vyčnivat z davu s dyzajnovkama ala MC a scout- snad ho nezprasi obrovskymi stribrnými plasty.
Fabka asi zase slušný standart z venku nic extra a vevnitř levny dotykac misto čudliku... Jeden motor dve převodovky a cng budou asi muset stacit...A snad zustane i bohata nabídka připlatku :yes: Nedávno jsem po kombiku pokukoval ,ale ceny težce mimo :no:
Fabka asi zase slušný standart z venku nic extra a vevnitř levny dotykac misto čudliku... Jeden motor dve převodovky a cng budou asi muset stacit...A snad zustane i bohata nabídka připlatku :yes: Nedávno jsem po kombiku pokukoval ,ale ceny težce mimo :no:
Anonym
Opouštím na vždy tyto diskuse. Toto je můj poslední příspěvek zde. Pište si svá moudra a žijte své životy. Je vás zde příliš mnoho, kteří se chováte jako hulváti. O slušnou diskusi nemáte většínou zájem. Sbohem.
Tož val val, a už sa nevracaj! 😁
No promiň ale většina reakcí na jeho příspěvky byla velice hrubá, dehonastace, nadávky, moc nevyskakuj wole. Nejste lepší než on.
To že někdo něco napíše blbě neznamená že budete hystericky reagovat jako Demokrati na Trumpa. :no:
To že někdo něco napíše blbě neznamená že budete hystericky reagovat jako Demokrati na Trumpa. :no:
Občas se to fakt nedá číst a vypadá to jako vyřizování účtů několika nejhorších nepřátel. Já se rád něco dozví, myslím že mám i co předat, ale ve vší slušnosti. O tom to je...
Ale nezlob, spíš se tu za pár dní objeví nějaký nový Eman Studený nick, vy, mentální kastráti, bez pravidelné produkce svých slovních průjmů dlouho nevydržíte. 😉
Přitom by stačilo, chovat se normálně... ale jak je vidět, všichni jsme blázni, jen ty letadlo.. měj se 😉
P.s. teď ti dám ten tvůj vytoužený lajk, ale kladný ! :yes:
P.s. teď ti dám ten tvůj vytoužený lajk, ale kladný ! :yes:
Tak trochu cítím, že i kvůli tobě ztrácíme hodnotného diskutéra 😉
Vidím to na nový nick 😄
Vidím to na nový nick 😄
Jé... to je mi líto, já to takhle nechtěl.. :-! 😒]
No, bojím se, aby to nebyla pravda 😁 Doufám, že nebude kopat příště za nějakou značku, které fandím, jinak bych snad musel ta auta prodat, abych se nestyděl 😁
No, bojím se, aby to nebyla pravda 😁 Doufám, že nebude kopat příště za nějakou značku, které fandím, jinak bych snad musel ta auta prodat, abych se nestyděl 😁
Romane když přijdeš do diskuse a začneš buď Priusem nebo tím, že to a to auto je pro průměrné lidi, tak se nediv, že se k tobě ostatní chovají jako hulváti. To neznamená, že nestojí o slušnou diskusi.
potooczech
Jako vizuálně to není zase tak špatné. Očividně širší, což je plus, protože v FIII se prakticky nedá sedět, pokud nejste 50 kilová ženština. FIII na zastaralé platformě je uvnitř už opravdu hodně stísněná, jak se více prostoru věnuje deformačním zónám.
Jako dovedl bych si to představit jako druhé vozidlo do rodiny na pojíždění po městě.
Ale s čím mám u Škody problém jsou ty litrové tříválce. Hnusný zvuk, nechutné vibrace do 2000 otáček, nechutně velká turbo díra doslova jako Grand Canyon ... při jízdě s tím se mi připomněla doba Škody 105, kde bylo taky nutné na křižovatce pár sekund před rozjezdem polechtat plyn a natočit trochu motor, aby se to rozjelo. Tady u toho litru šlápnete na plyn a skoro dvě sekundy nic. Jako pro někoho, kdo měl zkušenost s předchozím čtyřválcem 1,2TSi EA211 je tenhle litrový motor nepoužitelný. Velká škoda, že jej zrušili. Přitom vážil stejně, spotřebu měl v reálu stejnou, ale byl naprosto bez vibrací, ty poslední verze s řemenem nebyly ani slyšet, táhl od 1400 otáček, plus minimální prodleva malého turba. To byl ideální motor, škoda, že jej nevyvíjeli dále. Tříválec je proti tomu opravdu opruz. Silově problém nemá, ten výkon a točivý moment tam je, ale ten chod motoru a jeho chování obecně a projev ... to je hrůza. A je to důvod, proč bych si nakonec takové auto nekoupil. Prostě jak nebude v nabídce čtyřválec, tak do toho nejdu.
Jako dovedl bych si to představit jako druhé vozidlo do rodiny na pojíždění po městě.
Ale s čím mám u Škody problém jsou ty litrové tříválce. Hnusný zvuk, nechutné vibrace do 2000 otáček, nechutně velká turbo díra doslova jako Grand Canyon ... při jízdě s tím se mi připomněla doba Škody 105, kde bylo taky nutné na křižovatce pár sekund před rozjezdem polechtat plyn a natočit trochu motor, aby se to rozjelo. Tady u toho litru šlápnete na plyn a skoro dvě sekundy nic. Jako pro někoho, kdo měl zkušenost s předchozím čtyřválcem 1,2TSi EA211 je tenhle litrový motor nepoužitelný. Velká škoda, že jej zrušili. Přitom vážil stejně, spotřebu měl v reálu stejnou, ale byl naprosto bez vibrací, ty poslední verze s řemenem nebyly ani slyšet, táhl od 1400 otáček, plus minimální prodleva malého turba. To byl ideální motor, škoda, že jej nevyvíjeli dále. Tříválec je proti tomu opravdu opruz. Silově problém nemá, ten výkon a točivý moment tam je, ale ten chod motoru a jeho chování obecně a projev ... to je hrůza. A je to důvod, proč bych si nakonec takové auto nekoupil. Prostě jak nebude v nabídce čtyřválec, tak do toho nejdu.
EA211 1.2 81kW + 6kvalt bol do fabie vytecny pohon... presne ako vravis, na papieri rozdiel nenajdes v reale je obrovsky...problem su aj tie dlhe prevodovky, ktore tie neduhy korunuju, s DSG ten problem nemas aspon v pole to funguovalo dobre, len to bolo treba mat v sporte nech to drzi tie otacky trochu vyssie
Tak tady mám opačný názor, zrovna na rozjezdy byl litr pohodlnější. Plynulejší. Ale zase neměl rád pomalé popojíždění, protože si toho plynu dává sám víc. A i přesto, že ho je lepší držet nad 2k otáček, narozdíl od 1,2. Tak měl nižší spotřebu. Víceméně 6ka byla až na dálnice. Ale na tento nový litr jsem ještě žádné recenze nečetl, tak jsem na něj zvědavý.
Jinde to nejni jiný, nedávno jsem vyzkoušel Opel Combo R3, na volnoběh to vypadalo fajn, ale při rozjezdu se tam to "zakopávání" tříválce prostě hnusně projeví, pak už to zase jelo příjemně. K tomu ty nesmyslně natažený kvalty taky hrůza. ;-\
ProchyToman
Me se libi, jak tu klauni najebou diskuzi hovnama a jeste se u toho tvari jak “jen” diskutuji. Je jedno z jaky strany, jestli to nekdo zacal, ale kazdej kdo je v tom namočenej ma problem. Tvl precti si to vsechno po sobe? Prijde ti to normalni? Jsi marod!
caliban
Zlaté časy 1.2 TSI s 55 litrovou nádrží, bez klimatizace na tabletu 😢
Přesně! 😒
P.S. Ale že je Roomster hnusná bouda jako svařená ze dvou nesourodých půlek, na tom stále trvám! 😁
P.S. Ale že je Roomster hnusná bouda jako svařená ze dvou nesourodých půlek, na tom stále trvám! 😁
Aspoň to nebylo nudné auto.
Tak v případě Roomstera se raději budu nudit :-! 😁
Nudy na silnicích bylo dost. Jsem občas rád za netradiční zpestření. V práci třeba pravidelně potkávám předFL Multiplu... Nedávno tam někdo měl Subaru Impreza s tím šíleným trojdílným kukučem z roku kolik, 2005, 2006? Tak nějak?
Ale tak jako zpestření občas nějakou tu automobilovou ošklivku samozřejmě vidět lze. Ale je to podobné jako u holek - stejně podvědomě toužíš po (automobilových) krasavicích. 😄
Modrý blesk
Tipuji cenu nic moc vybaveného vozu s vybrujícím tříválcem 70 kW a 5-stupňovou převodovkou od kolem 400 tis., s ovládáním všeho přes displej s poloviční funkčností...
No hlavně, že to má pěkný design
No hlavně, že to má pěkný design
Asi jo, jen si ale zapomněl dodat, že tak 80 000 Kč z této šílené částky bude činit ekovýpalné pro euromarxistickou EU! 😲
Česky až tak dobre neviem, ale slovo "vibrace, vibrovat" poznám. Ale čo je to "vybrující tříbálec"?
PavelZ
Pokud vidím, co na videu vidím, tak si k tomu přidejte linie ala Fiat či Alfa Romeo, ostatní konkurence půjde do kopru, hlavně Toyota a Renault s Peugeotem. Je to jejich konec :no:
To je dobrej vtip 😁 😁
Takhle jsem se nezasmal dlouho. Hned na začátku, nemecka kvalita a elegance 😒] 😒]
Takhle jsem se nezasmal dlouho. Hned na začátku, nemecka kvalita a elegance 😒] 😒]
Já měl mnoho snah s tebou diskutovat normálně, asi by si měl začít hledat chybu u sebe... nejsem totiž jediný.
p.s. proč bych si měl kupovat Fábku ?
p.p.s. tvá posledost mínusy je zajímavá, ale jak jsem ti už napsal mockrát, já tě nemínusuji.. nedělám to nikomu.
Porušil jsi naši dohododu, že na mne nebudeš reagovat. I já ji poruším. Ano, je
to průměrné auto pro průměrné lidi. Svoji službu splní a tím to končí.
A propos, co to zde meleš o mínusech? Jaký je kontext? Co je cílem?
Opakuji ti to znovu a napsal ti to i Mikesus, žádná dohoda nebyla, to byl tvůj návrh, protože místo omluvy za tvé naprosto hulvátské chování si nabídl nesmyslnou dohodu na kterou já nepřistoupil, vrať se do té diskuze a podívej se tam pořádně.
Zde se chováš jako největší dobytek, co tu za dlouhou dobu byl, opakuji ti po druhé, omluv se tady všem diskutujícím, které tu napadáš od Areseho, Webpaju, Lamala, Mikesuse až po mne a zklidni hormon, pak se vrať a můžeme pokračovat v normální diskuzi o Fabii.
O mínusech jsi mlel ty a mockrát, jen si vzpomeň, pořád si měl za to, že tě mínusuji já a dole na to nepřímo narážíš, tak tě jen iformuji, že já to nedělám, nemám důvod, když se mi nelíbí tvé chování, napíšu ti to a to právě dělám.
Takže jak ?
Já se za ty reakce, které byly emotivní, můžu omluvit, ale ty budeš zase první, kdo mne napadne.¨Schválně, za jak dlouho?
12:41 Mikesus: "Prius 3.gen výstřední? Čím? Neergonomií?"
12:41 Roman horký: "Pro hlupáka každý hloupý"
Ty jsi opravdu priusák 😒]
A jen prosím, jak člen sexuální menšiny může být reprezentantem průměrných lidí?
jo a ten stary prius co mas na profilovke ma od toho noveho 4gen, ktory je skutocne (nepekne) vystredny daleko, tak si trochu mimo 😉
Auta mozu byt uplne odlisne (technika, dizajn, filozofia) a zameranim rovnake...
Preco by priusa niekto hanil len preto, ze je to hlavne prakticke vozitko pre obyc ludi ?
"Ty jsi opravdu chudáček. Kup si Fábku, hodíte se k sobě."
"Tady je fábka, služební vůz sexuálních menšin, a vy sem do toho natáhnete Prius."
"Kup si Fábku puso a neotravuj."
Ovšem zdejší uhrovatí mládenci nemohou Fabku vystát, protože manuální převodovku neumí obsluhovat.
Už žiadne 2,0TDI a čiptuning!
Takový výbuch dlouho potlačované frustrace...
Rozhodně to není průměrné auto pro průměrného občana, na to je i příliš drahý cenovka skoro 2x tolik než průměrná nudná Fabia s dobrou užitnou hodnotou.
´´fábka, služební vůz sexuálních menšin´´
´´Jste mimo kontext všichni.´´
´´Pro hlupáka každý hloupý.´´
´´Kup si Fábku puso a neotravuj.´´
Nicméně i kdyby Škodovka takovou Fabii vyrobila, nebude stát méně, než 500-600 tisíc, možná i více s 1.5TSI a kdybych hledal ostřejší Bsegment, určitě bych si nešel pro něco takového. Na tomto poli ještě pořád válčí třeba Ford, nebo sesterské Polo, popřípadě je tu ještě skvělý Swift Sport... je škoda, že to vzdal Renault, protože ten tyhle malá ostrá autíčka uměl jako jeden z nejlepších, viz legendární ostrá Clia.
Buchot tam bude a autá podržia, pokiaľ budú tlmiče a silentbloky čerstvé 😉
Teraz našťastie ten zadok u veľa áut odhľuční ,,dvojpodlažný" kufor 😉