Ty máš tolik hybridních Toyot a pořád nechápeš, že se máš cítit být lepším člověkem? :D Až přijedš do obchodu, musíš všem říkat, že si přijel hybridem a velkým užraným SUV dávat za stěrač, že ničí planetu... pak se budeš cítit být výstřední... :D
Opouštím na vždy tyto diskuse. Toto je můj poslední příspěvek zde. Pište si svá moudra a žijte své životy. Je vás zde příliš mnoho, kteří se chováte jako hulváti. O slušnou diskusi nemáte většínou zájem. Sbohem.
Hodnotit ekonomiku skrz poměr inteligentních lidí v populaci? Hmmm, tak to by musela být valná většina obyvatel bohatých arabských států členy Mensy...
Nemám důvod, kdo útočil a choval se jako lhář a dobytek jsi byl ty, pak si navrhnul, že na sebe nebudeme reagovat, já ti na to nic nenapsal, takže žádná dohoda neexistuje, nebo né z mé strany akceptována, nic jsem neporušil... ostatně jak tak pozoruji, už sis tady mockrát stejným útočným stylem naběhl na vidle... včera s BlueSunem, níže proti Lamalovi a tak dále... pokud se chceš stále takto vymezovat v diskuzích (ostatně i tato tvá následná reakce je dalším polínkem do ohně), musíš počítat, že stejným stylem ti to bude opláceno od většiny diskutérů.
Já měl mnoho snah s tebou diskutovat normálně, asi by si měl začít hledat chybu u sebe... nejsem totiž jediný.
Takže se budeš dál chovat jako dobytek? Dávám ti poslední šanci, aby si se omluvil a choval normálně, veškeré útoky iniciuješ ty a pak se ještě tváříš, jako by si byl ty ten slušný a chytrý... není ti divné, že se proti tobě všichni spikli? Nebude to tebou ?
p.s. proč bych si měl kupovat Fábku ?
p.p.s. tvá posledost mínusy je zajímavá, ale jak jsem ti už napsal mockrát, já tě nemínusuji.. nedělám to nikomu.
A podívej se hlavně taky na tvou další odpověď zde v diskuzi, když jsem se ptal na tu dohodu..."Myslel jsem si to, ale na to ty nemáš" a "Vždyť říkám, nemá na to mentálně"
Opakuji ti to znovu a napsal ti to i Mikesus, žádná dohoda nebyla, to byl tvůj návrh, protože místo omluvy za tvé naprosto hulvátské chování si nabídl nesmyslnou dohodu na kterou já nepřistoupil, vrať se do té diskuze a podívej se tam pořádně.
Zde se chováš jako největší dobytek, co tu za dlouhou dobu byl, opakuji ti po druhé, omluv se tady všem diskutujícím, které tu napadáš od Areseho, Webpaju, Lamala, Mikesuse až po mne a zklidni hormon, pak se vrať a můžeme pokračovat v normální diskuzi o Fabii.
O mínusech jsi mlel ty a mockrát, jen si vzpomeň, pořád si měl za to, že tě mínusuji já a dole na to nepřímo narážíš, tak tě jen iformuji, že já to nedělám, nemám důvod, když se mi nelíbí tvé chování, napíšu ti to a to právě dělám.
pozri sa kto s tym jazdi v USA, u nas jazdi vacsina jazdenych... svojim zameranim je to obyc prakticke auto, suhlas s tym ze mu daju prednost ludia co myslia mozno viac ekologicky/ekonomicky...
ak by sa vsetci majitelia a fanuskovia priusu vyjadrovali ako ty, tak je to auto pre megahlupakov, ak je to auto pre nadpriemernych ludi v tvojom pripade to ocividne nie je intelekt ani vychova... no nevadi, stane sa, kazdopadne tvrdenie ze prius je aj bolo auto pre obyc. ludi ako aj fabia je pravdive a nijak to neubera na jeho kvalite a pozitivnych odlisnostiach, fabii vsak tiez nie...
jo a ten stary prius co mas na profilovke ma od toho noveho 4gen, ktory je skutocne (nepekne) vystredny daleko, tak si trochu mimo ;-)
Jako vizuálně to není zase tak špatné. Očividně širší, což je plus, protože v FIII se prakticky nedá sedět, pokud nejste 50 kilová ženština. FIII na zastaralé platformě je uvnitř už opravdu hodně stísněná, jak se více prostoru věnuje deformačním zónám.
Jako dovedl bych si to představit jako druhé vozidlo do rodiny na pojíždění po městě.
Ale s čím mám u Škody problém jsou ty litrové tříválce. Hnusný zvuk, nechutné vibrace do 2000 otáček, nechutně velká turbo díra doslova jako Grand Canyon ... při jízdě s tím se mi připomněla doba Škody 105, kde bylo taky nutné na křižovatce pár sekund před rozjezdem polechtat plyn a natočit trochu motor, aby se to rozjelo. Tady u toho litru šlápnete na plyn a skoro dvě sekundy nic. Jako pro někoho, kdo měl zkušenost s předchozím čtyřválcem 1,2TSi EA211 je tenhle litrový motor nepoužitelný. Velká škoda, že jej zrušili. Přitom vážil stejně, spotřebu měl v reálu stejnou, ale byl naprosto bez vibrací, ty poslední verze s řemenem nebyly ani slyšet, táhl od 1400 otáček, plus minimální prodleva malého turba. To byl ideální motor, škoda, že jej nevyvíjeli dále. Tříválec je proti tomu opravdu opruz. Silově problém nemá, ten výkon a točivý moment tam je, ale ten chod motoru a jeho chování obecně a projev ... to je hrůza. A je to důvod, proč bych si nakonec takové auto nekoupil. Prostě jak nebude v nabídce čtyřválec, tak do toho nejdu.
:-[] Tak a je pryč :D Doufám, že se nesplní to, co píše Dinar a neobjeví se tu za pár dní nový diskutér, který bude vyskakovat, jen když napíšeš, že Prius má ošklivou barvu :D
Roman Horký, definícia priemerného auta pre priemerných ľudí:
"Ty jsi opravdu chudáček. Kup si Fábku, hodíte se k sobě."
"Tady je fábka, služební vůz sexuálních menšin, a vy sem do toho natáhnete Prius."
"Kup si Fábku puso a neotravuj."
Čím jsem tě tu já osobně napadl první ? Že si rýpu do Priusu je osobní útok takový, aby si tu lidem nadával sprostě a urážel je ? Jestli tohle nezvládáš, nemáš tu co dělat... a co tady, na celém internetu... a ještě v kontextu toho, že ty tu dost útočíš na jiná auta sám od sebe...
Můžeš tedy alespoň indikovat na základě čeho jsi usoudil, že nová Fabia bude průměrných autem, pro průměrné lidi (sexuální menšiny vynechám, jelikož nemohou už z principu spadat mezi průměrné lidi)?
Pre hlupáka každý hlúpy - to presne sedí na teba. Kopeš okolo seba nožičkami, boxuješ ručičkami, prskáš, pľuješ a ukazuješ prstom, akí sú všetci hlúpi - a pritom jediný vypatlanec si tu ty. Že už tu pár kdejakých exotov bolo, ale ty si unikát.
Říct o zvuku 1,2 TSI nebo 1,4 TSI, že je to nádhera, to chce hodně zalepené uši. Všechny přímovstřikové motory stojí zvukově za nic, rozdíl mezi čtyřválcem a tříválcem je sotva postřehnutelný. Za 1,5 TSI ve Fabii bych si nepřiplatil proti 1,0 TSI, ten fakt nechybí. Spíše bude mrzet absence verze RS. Totéž jde vidět u Pola, kdy GTI je vyprodáno půl roku dopředu a 1,5 TSI snad už stáhli z prodeje. U malého auta buď řešíš cenu nebo něco extra...
EA211 1.2 81kW + 6kvalt bol do fabie vytecny pohon... presne ako vravis, na papieri rozdiel nenajdes v reale je obrovsky...problem su aj tie dlhe prevodovky, ktore tie neduhy korunuju, s DSG ten problem nemas aspon v pole to funguovalo dobre, len to bolo treba mat v sporte nech to drzi tie otacky trochu vyssie
Že skončily dobré časy už vím delší dobu, konkrétně pro mě s Euro 3 u nafty, ale jak rychle se ta šikana šíří, jsem fakt nečekal. Pro mě jasná zpráva je, že dobrý auta mám doma a tohoto se účastnit nehodlám a sponzorovat to už vůbec ne. Jak už jsem někde psal, adekvátní odpovídající cena novýho levnýho auta byla Thalia před deseti lety za 150tkč s klimou. Mám několik známých, co s ní jezdí do teď s minimální ztrátou hodnoty.
Ale nezlob, spíš se tu za pár dní objeví nějaký nový Eman Studený nick, vy, mentální kastráti, bez pravidelné produkce svých slovních průjmů dlouho nevydržíte. ;-)
I přes lehkou kamufláž je patrné, že to auto bude velmi líbivé, bez zbytečných designových kontroverzí, což je samozřejmě jen dobře. Skvěle působí i jeho proporce - čtvrtá generace konečně získala velkorysou šířku a výborně působí i relativně krátký přední převis. Obavy mám jen z interiéru - resp. z jeho zprznění samými nebezpečnými dotykovým ovladači jako u nové octávky. Taky umístění středních výdechů pod středovým tabletem je velmi nešťastné. Mluvil jsem už s několika uživateli Octavie IV, kteří si (kromě idiotského poruchového tabletového ovládání) stěžovali na nepříjemný průvan, útočící na pravou ruku řidiče a levou ruku spolujezdce...
Nevelký výběr motorizací není vina Škodovky, ale ekoteroristické legislativy EU. V segmentu B je nicméně silnější verze litrového tříválce ve spojení se 6st. manuálem ještě jakž takž snesitelná. Což je štěstí, protože nasazení čtyřválce 1.5 TSI moc nevěřím. Polo a Ibiza už o něj přišly... Skutečně vynikající zprávou je ovšem příchod (byť opožděný) nové Fabie Combi, která je pro řadu chudších českých rodin i obchodních cestujících ideálním řešením! 👍
Tak win ma styl vyjadřování jako Roman, i chování. Takze se této reakci nedivím. Žádnou hysterii, jako ostatní v tvých příspěvcích nevidíme. Jen Roman a win.
Větší auto - větší přidaná hodnota, takže si troufnu říct, že to jedno není. Náklady na výrobu budou +/- podobné, ale marže bude větší na "prestižnějším" modelu výše v hierarchii automobilky.
Jé... to je mi líto, já to takhle nechtěl.. :-!:-[]
No, bojím se, aby to nebyla pravda :D Doufám, že nebude kopat příště za nějakou značku, které fandím, jinak bych snad musel ta auta prodat, abych se nestyděl :D
Občas se to fakt nedá číst a vypadá to jako vyřizování účtů několika nejhorších nepřátel. Já se rád něco dozví, myslím že mám i co předat, ale ve vší slušnosti. O tom to je...
Romane když přijdeš do diskuse a začneš buď Priusem nebo tím, že to a to auto je pro průměrné lidi, tak se nediv, že se k tobě ostatní chovají jako hulváti. To neznamená, že nestojí o slušnou diskusi.
Jinde to nejni jiný, nedávno jsem vyzkoušel Opel Combo R3, na volnoběh to vypadalo fajn, ale při rozjezdu se tam to "zakopávání" tříválce prostě hnusně projeví, pak už to zase jelo příjemně. K tomu ty nesmyslně natažený kvalty taky hrůza. ;-\
Pokuty jsou započtené v ceně u dražších aut, u levných subkompaktů by to cenu dostalo do výšin, kde by byly neprodejné, takže se výrobci snaží levná auta škrtit co to jde. Fabia nebo Ibiza nejsou výjimkou.
Silnější motor asi nemá smysl, pokud by to nebyl HH. Jak říkáš, cena by lezla nahoru a když už to někdo koupí v TOP výbavě, asi by stejně bral s automatem (tipuji, že to bude mít automobilka vypozorováno, že pro manuál nejsou kupci).
Noo. nič sa nemení, stále to isté...na tomto dizajne pôjdu ešte 10 rokov a možno aj viac, ale je to fauvé group, že? Ale zase lepšie ako 208ma s tými malými zadnými dverami... to je fail 10 ročia, darmo má pekný pištek, podľa mňa TOP v tejto triede je i20 nová... ešte som zvedavý, či sa konečne spamätajú u Kie s Riom a aká bude nový B Fiat. Novú Fiestu som nevidel už dlho...aaaaaaaa Rencka celkom fajn s Cliom aby som nezabudol ...
podobne je na tom Vitara s 1.6 atmo benzinom, v bazaroch su prakticky na cenach za ktore sa predavali v case ked boli v predaji
ps: tie starsie auta ti budu za par rokov na draka, PHM ako aj emisne restrikcie to rychlo vyriesia... hlavne cena PHM pojde najblizsie roky dramaticky hore ako sucast EU uhlikovej neutrality... tiez som si myslel, ze som si kupil to spravne auto v spravny cas, ale co s tym ked bude stat benál 2-3 nasobok ? moc sa vyvazat nebudem...
No, tak jsem se podíval a moje radost je ta tam. 1.5 TSI nabízí jen s nejdražší výbavou a co hůř, jen s DSG! :-O:-(:no: Tak to si můžou ten čtyřválec strčit někam! :-(:-(:-(
Nevydupali. Musíme si zvykat, že silnější motorizace z nabídky různě mizí a zase se objevují podle vývoje prodejů a plnění emisí CO2 automobilky. Škoda Karoq vloni přišla o 2.0 TSI a letos je zase v nabídce. 1.5 TSI v Ibize je stejná story, splnili loňské cíle, takže 1.5 zase chvíli pustí a když nebude něco vycházet, tak ji klidně v druhé půlce roku opět z nabídky vyhodí. Zvláště levnější modely tohle čeká velmi často, protože malá auta mají malé marže a na pokuty si nevydělají.
Tak tak, u svých zkratowozů mají energetickou "nádrž" odpovídající zhruba 15-20 l benzínu či nafty! A ještě jim váží cca 300 kg a tankují ji často celé hodiny! :-[]:-[]:-[]
Tipuji cenu nic moc vybaveného vozu s vybrujícím tříválcem 70 kW a 5-stupňovou převodovkou od kolem 400 tis., s ovládáním všeho přes displej s poloviční funkčností...
No hlavně, že to má pěkný design
Jediný důvod je minimalizace hmotnosti kvůli debilním limitům CO2. Ale slušná automobilka ti alespoň nabídne nádrž normálních rozměrů na přání a bez příplatku (jako to už po léta dělá MB).
DSG vadí a to už jen z toho důvodu, že prodražuje auto. Pokud by ten motor byl například od střední výbavy a s manuálem, dost by se to projevilo na ceně a i na prodejích, ale to asi zase evidentně úplně nechtějí.
Na druhou stranu proč jo, když možnosti existují. Boužel by o normální motor byl okrajový zájem. A částečně by tomu pomohla vyšší cena a dost možná spojení jen s automatem, což by cenu ještě zvedlo a tak "každý" sáhne po tříhrnku.
Že by si ho Španělé vydupali? Ač jsou ty tříválce spolehlivý, prostě ten hrubší chod je při rozjezdu a v autě znát a vadí mi. Když slyším běžet tu starší řemenovou 1,2, nebo 1,4TSi, je to fakt nádhera. :yes::yes:
Prius je divný, zvláštní, pro někoho nehezký, pro někoho modla ...
Rozhodně to není průměrné auto pro průměrného občana, na to je i příliš drahý cenovka skoro 2x tolik než průměrná nudná Fabia s dobrou užitnou hodnotou.
Bohužel se tou cestou nevydala jedna značka, ale skoro všechny. A určitě radši skousnu menší dojezd (u spalováku, který nemá problém s tankováním) než jiné problémy...
Ale tak jako zpestření občas nějakou tu automobilovou ošklivku samozřejmě vidět lze. Ale je to podobné jako u holek - stejně podvědomě toužíš po (automobilových) krasavicích. :-)
Můžeš si vybrat auto s dojezdem 150 (EV ), pres nejakych 500 ( EV a ICE s malými nadrzemi) až po 1000+km (velke diesely, nektere HEV nebo PHEV ).
To ze si někdo koupí auto s nádrží 40 litrů a spotřebou 7l, je jen rozhodnutí zakaznika to akceptovat.
Tak neříkám, že by byla nejprodávanější, ale jako člověk jezdící tuhle třídu bych to měl za ideál. Kdyby nebyla malá auta seškrcená emisemi, určitě by to nabízeli.
Očividně to lidi nechtějí, neříkej mi, že je automobilka tak hloupá a kdyby po tom byl takový "hlad" od reálných zákazníků a ne bykupců z diskuzí, tak to nevyrobí, když toto vše má k dispozici, motor i převodovku :)
Tak tady mám opačný názor, zrovna na rozjezdy byl litr pohodlnější. Plynulejší. Ale zase neměl rád pomalé popojíždění, protože si toho plynu dává sám víc. A i přesto, že ho je lepší držet nad 2k otáček, narozdíl od 1,2. Tak měl nižší spotřebu. Víceméně 6ka byla až na dálnice. Ale na tento nový litr jsem ještě žádné recenze nečetl, tak jsem na něj zvědavý.
Kdo bude chtít a bude mít tak 450 500T muze vyčnivat z davu s dyzajnovkama ala MC a scout- snad ho nezprasi obrovskymi stribrnými plasty.
Fabka asi zase slušný standart z venku nic extra a vevnitř levny dotykac misto čudliku... Jeden motor dve převodovky a cng budou asi muset stacit...A snad zustane i bohata nabídka připlatku :yes: Nedávno jsem po kombiku pokukoval ,ale ceny težce mimo :no:
Ale fuj prosímtě, kdyby měli 1.5 a manuálem, tak už volám Provident. Nevím, co je to za trend, že cokoli výkonnějšího musí mít automat, ideálně průměrnou HDM. Mohli by to klidně pojmout jako warm hatch.
Pokud vidím, co na videu vidím, tak si k tomu přidejte linie ala Fiat či Alfa Romeo, ostatní konkurence půjde do kopru, hlavně Toyota a Renault s Peugeotem. Je to jejich konec :no:
A není to jedno? Víc Fabií - méně Scal...Méně Fabií - Více Scal. Ono by to zase tak velké prolínání nebylo a jestli zaplatím za Fabii, nebo za Scalu je už asi jedno. Nepředpokládám, že Fabia s 1,5 TSI by byla zase tak levná, že by automaticky Scala vypadla z možností.
Me se libi, jak tu klauni najebou diskuzi hovnama a jeste se u toho tvari jak “jen” diskutuji. Je jedno z jaky strany, jestli to nekdo zacal, ale kazdej kdo je v tom namočenej ma problem. Tvl precti si to vsechno po sobe? Prijde ti to normalni? Jsi marod!
S tebou nejde udělat slušná dohoda, takže opravdu nebyla. To jen já naivní vůl jsem si myslel, že byla.
Já se za ty reakce, které byly emotivní, můžu omluvit, ale ty budeš zase první, kdo mne napadne.¨Schválně, za jak dlouho?
Proč jsi se hystericky urval a reaguješ na mne mimo kontext? Tady to není o Priusu, ani o Toyotě. A nikde jsem nenapsal, že Toyota je pro hlupáky, nebo kde to vidíš? Opravdu nerozumím, o co ti jde?
Ne, v pohodě. Nakonec jsem rád, jak se tady všichni 4 mínusáři demaskují jako magorové. Kdybych napsal, že Prius je normální auto, bude tady milion keců, že ani náhodou. Když napíšu, že je výstřední, tak je najednou úplně normální. Jinak o tobě jsem si dosud myslel, že máš v hlavě mozek a používáš ho. Blbá nálada dnes nebo něco nevyšlo?
Pro hlupáka každý hloupý. Co je to s vámi lidi? Tady je fábka, služební vůz sexuálních menšin, a vy sem do toho natáhnete Prius. Jste mimo kontext všichni.
No ale to je viac menej extrém. Bežný užívateľ/kupec Fabie netočí republiku na otočku. Menšia nádrž bude vadiť obchoďákom, ktorí to auto nafasujú a nebudú mať na výber.
Parkrat se mi povedlo 43litrovou nadrz projet za den, ale je pravda ze jsem projel celou republiku, Praha-Ostrava-K.Vary a vyšlo to akorát na tu nadrz ještě s mensi rezervou.
Pokiaľ tam nebude sendvičová podlaha ako PSA platforma CMP, prípadne poriadne bitúmenové flastre, tak bude hlučná.
Teraz našťastie ten zadok u veľa áut odhľuční ,,dvojpodlažný" kufor ;-)
Poskakovat bude, to je prostě fyzika, krátký rozvor, ale nemusel by být méně komfortní a hůře odhlučněný, ajko taková moderní slušná Bčka, jako Clio či Yaris.
Aha, to jsem nevěděl. Ostatně i v Rapidu bylo to TSI jen s DSG, nevím, já si prostě nemyslím, že automobilka je tak hloupá, aby neměla spočítané, že taková auta lidi nechtějí a chtějí se manuálem a oni je nechtějí udělat... to by bylo přeci nelogické. Takže, buď je zájem tak malý, že je to irelevantní, nebo zasahuje vyšší moc (matka VW?)...
Nicméně i kdyby Škodovka takovou Fabii vyrobila, nebude stát méně, než 500-600 tisíc, možná i více s 1.5TSI a kdybych hledal ostřejší Bsegment, určitě bych si nešel pro něco takového. Na tomto poli ještě pořád válčí třeba Ford, nebo sesterské Polo, popřípadě je tu ještě skvělý Swift Sport... je škoda, že to vzdal Renault, protože ten tyhle malá ostrá autíčka uměl jako jeden z nejlepších, viz legendární ostrá Clia.
Nudy na silnicích bylo dost. Jsem občas rád za netradiční zpestření. V práci třeba pravidelně potkávám předFL Multiplu... Nedávno tam někdo měl Subaru Impreza s tím šíleným trojdílným kukučem z roku kolik, 2005, 2006? Tak nějak?
Ale cena přece zdaleka není jediným kritériem, podle které zákazník vybírá. Spousta z nich si za cenu takové vrcholné Fabie koupí raději méně vrcholnou Scalu. Takže Škoda by o své zisky rozhodně nepřišla! :-)
za mně, nebude drncat ( obávám se, že bude, ale naděje umírá poslední), nebude vydávat rány od náprav při přejezdu nerovností, nebude uskakovat v zatáčkách na nerovnostech. To je takový základ od B segmentu.
Jasan, nic stare by som miesto Clia nechcel... mozno Megane GT 1.6DCi 118kw, tam uz tusim bola EU6c... ale za cisty diesel by som to nepovazoval :-)
iV O4 uz vobec, zbytocne velke pre mna, extremne tazke pre mna a ... vlastne je toho moc :-)
Vyberat z koncernu, diesel v cene O4 iV tak asi A3 s TDi EVO v socke :D
Ja vím. Ale chtel jsi RS se spotřebou do 4 litrů. Určitě ale myslel fabii PD. Ale už ta moje 1.4 TDI PD vyráběla pri zrychlování takových sází, ze by se tím dalo topit v elektrárně.
Lepšia normovaná spotreba = menšia zásoba nutného paliva. Ktorá iná automobilka okrem MB ti dá na prianie väčšiu nádrž? Však to auto je primárne na mestskú a prímestskú premávku, kde sú benzínky na každom rohu. Dovolím si tvrdiť, že len veľmi malé percento užívateľov dokáže vyjazdiť dennodenne 40 litrovú nádrž.
Swift Sport má mít dynamiku 1.0 TSI, takže to už bude velmi warm. Fiesta je plnohodnotný HH a nevím, kolik stojí, přijde i20, ale P GTI se teď neprodává. Ten výběr je fakt omezený. Scala 1.5 TSI stojí 450-500 tKč, takže Fabia by rozhodně nemusela stát 600. Bylo by to fajn. Ale jasně, člověk už je dnes rád, když sežene něco lepšího než 90k litr.
Na tom automatu se asi neshodneme, obzvláště u relativně silného malého auta, které by bylo do jisté míry i zábavné, ale jinak souhlas. Navíc mi přijde že poslední dobou automobilky nabízejí hlavně to co musí, chtějí a rafinovaně to podsouvají a opěvují, než aby vyloženě vyhověli většímu spektru zákazníků, ačkoli často technilogie již mají a nestálo by to nic, nebo alespoň ne moc. Ale to už je můj úhel pohledu.
No promiň ale většina reakcí na jeho příspěvky byla velice hrubá, dehonastace, nadávky, moc nevyskakuj wole. Nejste lepší než on.
To že někdo něco napíše blbě neznamená že budete hystericky reagovat jako Demokrati na Trumpa. :no:
Ak to bude jazdiť v priemere za 5 l tak to máš akčný radius cca 750 km plus 100 rezerva. Mne to málo nepripadá a mám nádrž 80 litrovú akurát v ďaleko väčšom a ťažšom aute.
A víš že jo? Mne hloupí lidé opravdu frustrují. A že třeba nejsme ekonomicky silnější, než Švýcarsko, když je u nás tolik vysoce inteligentních lidí viď?
V tom případě si myslíš prakticky totéž co já. Viz mů úplně prvníj příspěvek. zde Nebere mi hlava proč jsi na mne začal útočit. Myslím, že je to nedorozumění.