Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nechcete ex-armádní Tatru 815? Tady jich mají hned několik

Jestli z nějakého důvodu toužíte po nákladní Tatře 815, která za sebou má službu v armádě, našli jsme místo, kde byste si mohli vybrat.
Zpět na článek
13. 1. 2021 10:36
13. 1. 2021 11:11
13. 1. 2021 13:06
13. 1. 2021 14:21
13. 1. 2021 13:12
14. 1. 2021 08:27
13. 1. 2021 16:27
12. 1. 2021 21:03
Zaujímalo by ma
koľko také vojenské tatrovečky žerú. Škoda, že sú to všetko valníky, sklápače by možno boli použiteľné.
Rozbalit vlákno
21
13. 1. 2021 07:16
Re: Re: Zaujímalo by ma
To nikdo.
Avatar - JirkaV8
13. 1. 2021 11:27
Re: Re: Zaujímalo by ma
Tatra hodně žere, pokud má reduktory v kolech. U 813 to bylo typické, u 815 spíš ne. Hodně žere i klasický V12 s 2 kobrama nad kabinou, ale V8 350HP je v pohodě. S běžnou šestikolkou S3 můžeš jezdit za 32-34L vpohodě. Pozor na vozy VVN, tedy vojenské. Není to technicky úplně to stejně, někdy mají nižší nosnost atd. Pravda je, že Tatra se líbí skoro všem (mi taky), ale vedoucí autoprovozů říkají, že to auto peníze domů nenosí. Tak si koupí třeba 5x Mana s hydractivem a Tatru mají jednu, jako čestnou záložní ;-)

V souvislosti s Tatrou bych také rád bohužel upozornil na projekt vytunelované zpackané pseudo cestovky, největší expedice kolem světa TKS pana Havlíčka. Expartnera pošpinit, psát mu do zaměstnání lživé dopisy, lhát mu a i ostatním o falešných pohledávkách. Poměnit stanovy lidem, chlubit se že vrací peníze za zrušené etapy když nevrací. Rozbít si motor vodíkem, i když byl na jeho nevhodnost upozorňován. Mechaniky a řidiče nazvat hatery, ale údajně řidičů a mechaniků je v záloze stále 100-200. Účastníci z první části mizeli jako houby po dešti. Ježdění na Céčko s auty co mají 14+2 sedadel nebo konverzace max na úrovni mávajícího gif pejska, už jen třešničky. Že v létadle létají opice už ani citovat nebudu. :no: :no: :no:
12. 1. 2021 23:29
Re: Zaujímalo by ma
A co misto nich vlastne armada pouziva?
13. 1. 2021 07:24
Re: Zaujímalo by ma
Tatry 810, ne?
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2021 09:14
Re: Zaujímalo by ma
Tatry 815 se používají stále, teď se nakupuje T-815-7. Tatry 810 nahradily V3S a některé T-815 4x4.
13. 1. 2021 00:30
Re: Zaujímalo by ma
Tak v terénu 100l/100km
Normální cesta jako silnice se dá dostat na 70l/100
13. 1. 2021 07:10
Re: Zaujímalo by ma
Kecy, normovaná to v terénu není, ale 100/100 měly možná ZILy.....
http://www.tatratech.wz.cz/…/t815vvn8x8.html
Avatar - Roman Horký
13. 1. 2021 07:36
Re: Zaujímalo by ma
45 to už je na cesty ideální. Těch 70 by bylo fakt moc.
Avatar - wakantanka
13. 1. 2021 08:26
Re: Zaujímalo by ma
A ty čo tu? Však si sa včera demonštratívne so všetkými rozlúčil.... :-)
13. 1. 2021 16:07
Re: Zaujímalo by ma
Neříkal jsi, že na tomto diskusním fóru končíš? To ti to tvé předsevzetí dlouho nevydrželo! :-[]
Avatar - Barrichello
13. 1. 2021 10:28
Re: Zaujímalo by ma
70 na silnici nežere ani ZIL nebo Ural s benzínem, natož s diesĺem. Nesmysly.

To žral možná Kraz 255 s nákladem
14. 1. 2021 11:00
Re: Zaujímalo by ma
Chcete mě přesvědčovat těch aut mame 20 přímo těchto osmikol tak to musím znát ne jezdíme s tím běžne a vime kam se dostáváme. Toto co si sem napsal je je nesmysl. Dokonce i těchto Tater o kterých je zde psáno jsme spolumajitele takže bohužel vaše nesmysli vám neklapli ;-)
Avatar - Barrichello
14. 1. 2021 11:04
Re: Zaujímalo by ma
Bohužel nafta nemůže 70 nikdy žrát :-) Tak máte nějaké dolítané herky ve špatném technickém stavu :-)
Avatar - wakantanka
13. 1. 2021 08:24
Re: Zaujímalo by ma
Na ceste či v teréne? Tipujem že pod 40 to nebude ani na ceste. :-)
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2021 09:15
Re: Zaujímalo by ma
Těch 40 je celkem reálných. V terénu 60-70 podle zatíženosti. Sto litrů si dokázal vzít tahač s podvalníkem nebo AV-15 s autem v závěsu.
Avatar - wakantanka
13. 1. 2021 09:21
Re: Zaujímalo by ma
Sklápačky čo jazdili pri stavbe tunela Branisko mali normu 100 na 100 a šoféri mali kopu nafty do plusu, takže reálne vedeli jazdiť za tých 60 - 80 tak ako píšeš.
13. 1. 2021 07:59
Žlutý Domichávač
je focený v Kojetíně na fotbalovém stadionu.Tehdy stál podvozek 300 000 Kčs.
Vyrábělo ho VŽKG.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LuCZiano
13. 1. 2021 10:36
Dobrý je
Dobrý je, že ty valníky nebudou zhuntovaný těžkými náklady.... znám takové, co to od vojáků koupili, předělali na sklopku a jezdí si s tím na soukromo.
Na přestavbu na nosič kontejnerů nebo na plošinu ideál.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2021 11:11
Re: Dobrý je
Valník předělaný na sklopku? Na taktických pneu, nebo to byly silniční verze z nosičů kontejnerů a Multiliftů?
Avatar - LuCZiano
13. 1. 2021 13:06
Re: Dobrý je
Toho co znám předělával cisternu na sklopku.
Pneu má teď silniční, co měl předtím nevím.
Avatar - Blue Sun
13. 1. 2021 14:21
Re: Dobrý je
Cisterna... ty byly na silničních i vojenských podvozcích. Mohlo být obojí, silniční by se dala přestavět. Nápravy té vojenské jsou totiž jiné a kola nejdou zaměnit.
Avatar - LuCZiano
13. 1. 2021 13:12
Re: Dobrý je
Tak jsem ještě dohledal foto vysokozdvižné plošiny MP16 na podvozku T815 a je to 4x4 a gumy mají šípový vzor... a to je z valníku.
14. 1. 2021 08:27
Re: Dobrý je
Myslím že teď už to nikdo nepřihlásí, to je EU0, takže jen pro přestavbu a vhodných TP moc nebude, myslím že žádné. Ty auta skončí v cizině, nebo na Truck Trialu.
13. 1. 2021 14:13
A sem mi psát půjde nebo
taky ne? Aha, tady jo akorát sem nemám co říct. Tak dík.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mariov8
13. 1. 2021 16:27
Norma
První 815 V8 Turbo, nastavené na 225kW, mělo na taktických gumách v provedení 6x6 normu 43L/100km, pokud si matně pamatuji. Do 40L to v létě jako sólo v pohodě jezdilo.
Rozbalit vlákno
0