Nechcete ex-armádní Tatru 815? Tady jich mají hned několik
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Tatra 815 • Zdroj: bazos.cz
Jestli z nějakého důvodu toužíte po nákladní Tatře 815, která za sebou má službu v armádě, našli jsme místo, kde byste si mohli vybrat.
Jde o bývalý vojenský areál v Chrasti u Chrudimi, kde společnost Jaro prodává (a také opravuje) armádní techniku a náhradní díly na ni. Nabídka zahrnuje právě i vozy Tatra 815.
Těch má firma na prodej hned několik. Z fotografií, které doprovázejí inzerát na známém inzertním portálu, to dokonce vypadá jako takový netradiční autobazar. Zelené nákladní tatrovky jsou všude,
Prodejce pak upřesňuje, že nabízí vozy třínápravové i čtyřnápravové. Stav se jistě bude u konkrétních strojů lišit, proto firma uvádí jen "startovací" cenu. Ex-armádní 815 v Chrasti dostanete nejlevněji za 400 tisíc korun.
Sledujte nás na Instagramu @auto.cz!
Legendární Tatra 815 je s českou (a předtím československou) armádou výrazně spojena několik desítek let. Od roku 1983, kdy se rozběhla sériová produkce vozu, našla v armádě uplatnění například jako vojenský valník se střední kabinou T 815 VVN 26 265 8x8.1R nebo vojenský tahač se čtyřdveřovou kabinou T 815 VT 26 265 8x8.1R.
Tato čtyřnápravová vozidla byla vybavena dvanáctiválcem T3-930 o výkonu 265 kW a druhé uvedené provedení si poradilo s přívěsem do hmotnosti 70.000 kg. V armádní flotile bychom však našli i jiné konfigurace modelové řady 815, včetně například verze s krátkou kabinou a třínápravovým podvozkem.