Novinky
Arese
5
...hlavně, že zachovali manuální převodovku! S tím autem musí být kopec zábavy, jen bude třeba tolerovat hodně tvrdý podvozek. Ceny za verze Abart jsou tradičně hodně mastné a poloha řidiče vůči volantu je u 500 velmi, velmi kompromisní.... Ta velká výška sedáku je ještě snesitelná (snížit lze ale jen jeho zadní část, čímž se stane jeho sklon příliš velký), ale chtělo by to nějaký nástavec pod volant, který by ho k řidiči alespoň o 5 cm přiblížil. To ovšem platí pro všechny 500 se spalovacím motorem (jak je to u nové EV generace nevím).
Přejít do diskuze
I po tech letech se za nim clovek pokazde otoci, protoze se proste povedl. Hezke barvy, spousta vselijakych limitek, takze clovek malokdy vidi dve stejna auta. Ale ta poloha v nem je fakt hrozna. To si clovek pripada jak kdyz nesedi v aute, ale na nem.
.... hele hlavně ten zvuk verze 959 je fakt brutální..... kdysi jsem ho v Itálii potkal (nějaká Italka vezla děcko ze školy 😁 ) a když se otáčel na parkovišti tak všichni čuměli jak kdyby tam manévrovalo La Ferrari 😉
Okolo bydliště mi jezdí pravidelně do práce 595 Competizione a rachot je to slušnej, taková nasraná vosa 😄