Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat představuje omlazený Abarth 595, nově nabídne režim Škorpion

Ondřej Mára Ondřej Mára 13. 1. 2021 • 08:15
41
11
Zobrazit náhledy (41)
Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Competizione Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Esseesse Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo Abarth 595 Turismo

Omlazený Abarth 595 je dostupný ve čtyřech verzích, jejichž výkon se pohybuje od 145 po 180 koní.

Fiat představil omlazený Abarth 595, modelový rok 2021, určený pro evropské trhy. Nabídky se přitom skládá ze čtyř verzí - základní 595, Turismo, Competizione a Essesse. Zákazníci se přitom mohou těšit jak na klasický hatchback, tak na verzi s otevřenou plátěnou střechou.

Pod kapotou všech verzí modernizovaného Abarthu 595 je 1,4litrový turbem přeplňovaný čtyřválec, splňující emisní normu Euro 6D. V závislosti na zvolené výbavě pak motor nabízí tři stupně výkonu. Základní 595 nabízí 145 koní, Turismo 165 koní a verze Competizione i Essesse nabídnou až 180 koní.

video

V případě nejsilnějších verzí použila automobilka Fiat přeplňování turbodmychadlem Garrett GT 1446, podvozek je vybaven tlumiči Koni FSD, na všech nápravách jsou použity kotoučové brzdy Brembo s lehkými hliníkovými třmeny a nechybí ani mechanický samosvorný diferenciál.

Všechny motorizace jsou standardně spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou, za příplatek ale Fiat nabízí i robotizovanou převodovku se sekvenčním řazením pádly pod volantem.

Po designové stránce se ladily pouze drobnosti. Fiat například vyměnit režim Sport za režim Škorpion, standardně přidal volant se zploštělou dolní stranou a rozšířil nabídku volitelných doplňků. V závislosti na výbavě si tak zákazníci mohou připlatit například za hnědé kožené čalounění Helmet Brown, obložení palubní desky Alcantarou, nová kožená sedadla nebo karbonový volič převodovky.

V závislosti na výbavě lze také nově objednat matně modrou barvu karoserie Rally Blue, sadu nových 17“ litých kol, designem připomínajících tvary kol z Lancie Delta Integrale, nebo nový titanový výfukový systém Akrapovič, který je ovšem dostupný pouze pro vrcholnou verzi Essesse.

Po stránce technologické výbavy je standardem moderně vybavený 7“ infotainment Uconnect s podporou Apple CarPlay i Android Auto. Zákazníci si ovšem mohou připlatit ještě za prémiové audio BeatsAudio, které přináší 8kanálový zesilovač a celkový výkon soustavy až 480 W.

Související články

Témata
Avatar - Martin911Turbo
15. 1. 2021 12:00
Re: Punto
Určitě bude z Citroenu C3 :-)
Avatar - Martin911Turbo
15. 1. 2021 12:00
Re: Paráda...
Okolo bydliště mi jezdí pravidelně do práce 595 Competizione a rachot je to slušnej, taková nasraná vosa :-)
14. 1. 2021 00:02
Re: Punto
Ámen! :yes:
13. 1. 2021 22:11
Punto
Fiat by mal predstaviť hlavne nové Punto
13. 1. 2021 19:44
Re: Paráda...
Jj, akorát že spíš 595 ;-) (pokud tedy nešlo o Porsche)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku