Tak prima. Ještě pořádný spalovací motor pod kapotou (což sníží jeho cenu tak
o 2/3 a použitelnost se dostane úplně do jiných sfér) a bude to cajk! :-):yes:
.... hele hlavně ten zvuk verze 959 je fakt brutální..... kdysi jsem ho v Itálii potkal (nějaká Italka vezla děcko ze školy :D ) a když se otáčel na parkovišti tak všichni čuměli jak kdyby tam manévrovalo La Ferrari ;-)
I po tech letech se za nim clovek pokazde otoci, protoze se proste povedl. Hezke barvy, spousta vselijakych limitek, takze clovek malokdy vidi dve stejna auta. Ale ta poloha v nem je fakt hrozna. To si clovek pripada jak kdyz nesedi v aute, ale na nem.
...hlavně, že zachovali manuální převodovku! S tím autem musí být kopec zábavy, jen bude třeba tolerovat hodně tvrdý podvozek. Ceny za verze Abart jsou tradičně hodně mastné a poloha řidiče vůči volantu je u 500 velmi, velmi kompromisní.... Ta velká výška sedáku je ještě snesitelná (snížit lze ale jen jeho zadní část, čímž se stane jeho sklon příliš velký), ale chtělo by to nějaký nástavec pod volant, který by ho k řidiči alespoň o 5 cm přiblížil. To ovšem platí pro všechny 500 se spalovacím motorem (jak je to u nové EV generace nevím).