Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat představuje omlazený Abarth 595, nově nabídne režim Škorpion

Omlazený Abarth 595 je dostupný ve čtyřech verzích, jejichž výkon se pohybuje od 145 po 180 koní.
Zpět na článek
Avatar - Martin911Turbo
15. 1. 2021 12:00
Re: Paráda...
Okolo bydliště mi jezdí pravidelně do práce 595 Competizione a rachot je to slušnej, taková nasraná vosa :-)
Avatar - sorpersa
13. 1. 2021 22:11
Punto
Fiat by mal predstaviť hlavne nové Punto
13. 1. 2021 19:44
Re: Paráda...
Jj, akorát že spíš 595 ;-) (pokud tedy nešlo o Porsche)
13. 1. 2021 18:23
Re: Paráda...
Tak prima. Ještě pořádný spalovací motor pod kapotou (což sníží jeho cenu tak
o 2/3 a použitelnost se dostane úplně do jiných sfér) a bude to cajk! :-) :yes:
13. 1. 2021 17:59
Re: Paráda...
.... hele hlavně ten zvuk verze 959 je fakt brutální..... kdysi jsem ho v Itálii potkal (nějaká Italka vezla děcko ze školy :D ) a když se otáčel na parkovišti tak všichni čuměli jak kdyby tam manévrovalo La Ferrari ;-)
13. 1. 2021 17:48
Re: Paráda...
Nová 500 už má konečně volant stavitelný ve dvou osách
Avatar - netcar.xx
13. 1. 2021 16:33
Re: Paráda...
I po tech letech se za nim clovek pokazde otoci, protoze se proste povedl. Hezke barvy, spousta vselijakych limitek, takze clovek malokdy vidi dve stejna auta. Ale ta poloha v nem je fakt hrozna. To si clovek pripada jak kdyz nesedi v aute, ale na nem.
13. 1. 2021 16:13
Paráda...
...hlavně, že zachovali manuální převodovku! S tím autem musí být kopec zábavy, jen bude třeba tolerovat hodně tvrdý podvozek. Ceny za verze Abart jsou tradičně hodně mastné a poloha řidiče vůči volantu je u 500 velmi, velmi kompromisní.... Ta velká výška sedáku je ještě snesitelná (snížit lze ale jen jeho zadní část, čímž se stane jeho sklon příliš velký), ale chtělo by to nějaký nástavec pod volant, který by ho k řidiči alespoň o 5 cm přiblížil. To ovšem platí pro všechny 500 se spalovacím motorem (jak je to u nové EV generace nevím).