Nová Honda HR-V by měla dorazit během několika následujících měsíců. Očekávat přitom můžeme výrazně odlišný vzhled i pouze elektrifikované pohonné jednotky.
tak by se chtělo napsat: "BYkupci zastřelili dalšího japončíka."
Ovšem tento model nebyl úspěšný nikde na světě a obzllášť špatně mu to šlo v celé Evropě.
Po Mitsubishi a Nissanu je můj kůň na odchod z Evropy (nebo její části) právě Honda. Má těžiště trhu jinde a na autech je to znát. A nemá zapotřebí kličkovat mezi bruselskejma manýrama, aby prodali pár tak tak rentabilních kár.
Když to takhle povede Mazda (bez dieselu a 4x4), je dalším adeptem na odchod z Evropy. Honda je jasná, Nissan odchází ... Mitsubishi odchází .... Suzuki bude brzy jen převlečenou Toyotou.
Se mi zdá že je za tím nějaký propracovaná strategie EK jak vyhnat Japonce z Evropy a uvolnit místo pro Frantíky a Němce, hlavně pro VAG.
To napsali na Autofóru ... snad jen v USA. Důvodem je však ta skutečnost, že z tamní nabídky vypadl model Jazz, se kterým HR-V sdílí platformu a jenž má symbolicky nahradit.
Toto HR-V Sport s 1,5 VTEC Turbo s manuálom bolo veľmi príjemné auto. Už som taký viac na automaty, ale tuto som si vyslovene užil ten manuál.
No a nový Jazz mám tiež rád. Hybrid tam lepšie funguje ako v CR-V, je to také príjmne svojské auto, kým nepríde diaľničné stúpanie. Len teda nové HR-V so špionážnych fotiek zatiaľ vyzerá ako predošlý Tucson.
made in japan... podobne ako lancer... levorg a pod....
mne osobne sa hrv vzdy pacila a pozdavala... s tou sikovnou 1,5tkou idealna ... skoda len ze mozno ta cena bola kusok vyssia ... lebo... lebo honda... ako bezna konkurencia ale inak krasne auto... prakticke sikovne... idealne posadene aj ako uz rodinne vozitko pre mladu rodinku... az sa divim ze ma tak slabe predaje... ale asi cena... motor a tak dale a tak dale... konkurencia ozaj nie je uz dnes slaba a aj ked to je super auticko a za mna hodne nedocenene tak asi to chcelo viac motorov pripadne unosnejsiu cenu....
Ak sa bavíme o klasickej 1.5 bez turba tak v HR-V jedine s manuálom. Veľmi pomalá CVT-čka ten motor úplne ubila. Rovnakú 1.5ku mám v Jazzovi a je to neskutočne dravý a točivý motor. Posledný solídny V-TEC bez turba v našich končinách.
Mám opačný názor lebo reálne som to auto šoféroval pretože v roku 2017 si ho kúpil švagor s atmosferickou 1.5 a CVT v plnke so šiberom.Bolo to v čase keď auta ešte nezdražovali a dal za to 25 000 Eur čo sa mi na adekvátny výkon a velkosť auta zdalo a aj teraz zdá strašne vela.Moje poznatky sú také že auto má síce výbornú výbavu ale je tu viacero ALE.CVT s týmto motorom je dobrá tak max na posúvanie sa v kolónach ináč tú dynamiku na okreskách a dialniciach zabíja a je hlučná čo potvrdil aj švagor,prístrojovka a infotainment s grafikou škaredé vzadu si dospelý človek pri vystretom chrbáte opiera hlavu o strop od samého začiatku mu pískali pri brzdení brzdy a nezlepšilo sa to ani po výmene doštičiek a kotúčov po 45 000 km /kvalita Honda/ a najhoršie na celom aute je katastrofálna umelá látka na výplni dverí.To ako by tam bola látka z kombinetky.Po tejto kritike sa švagor so mnou nevypráva lebo som mu povedal že to auto má hodnotu tak max 18 000 Eur lebo za 25 000 Eur sú určite lepšie autá.Ale v konečnom dôsledku pokial je on s ňou spokojný ...ale nečudujem sa že končí lebo má v Europe slabé predaje,drahý servis,s CVT slabú dynamiku a dosť vysokú spotrebu na daný výkon a najväčší problém vidím v cene ako vždy. :no:
S tou elektrifikáciou sa to dalo čakať. Nepochybujem o tom, že motorizácia to bude vydarená keďže pôjde v šľapajách CR-V a Jazzu. Pri HR-V je navyše šanca, že sa budú snažiť o "športovejšie" vyladenie. No ako tak posledné roky pozerám na cenovú politiku Hondy, obávam sa, že v našich končinách to môže byť rozlúčka na veky vekov.. Dúfam, že sa mýlim..
S první, třídveřovou generací jsem kdysi jezdil a bylo to moc sympatické autíčko. Druhá generace se moc nechytla a třetí bude kvůli "elektrifikaci" totální vejbuch. Sbohem, Hondo! Odhaduju, že budeš brzy následovat Mitsubishi a Nissan... :-(:-O A ani se ti nedivím, na takto debilně přeregulovaném trhu, jako je EU, nemá cenu mrhat prostředky! :-(:no: