Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda ukončila výrobu HR-V, nástupce už bude pouze elektrifikovaný

Ondřej Mára Ondřej Mára 14. 1. 2021 • 07:40
38
20
Zobrazit náhledy (38)
Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo Honda HR-V Sport 1.5 Turbo

Nová Honda HR-V by měla dorazit během několika následujících měsíců. Očekávat přitom můžeme výrazně odlišný vzhled i pouze elektrifikované pohonné jednotky.

Podle informací britských kolegů z AutoCar ukončila Honda výrobu druhé generace crosoveru HR-V, která se vyráběla od roku 2013. Představení třetí generace se očekává v příštích měsících, přičemž uvedení na trh by Honda s trochou optimismu mohla stihnout ještě letos, přinejhorším ale až začátkem příštího roku.

O ukončení výroby druhé generace Hondy HR-V mělo být rozhodnuto v souvislosti s přísnějšími emisními normami, které vstoupily v platnost se začátkem tohoto roku. Třeba ve Velké Británii tak už HR-V zmizelo i z nabídky webových stránek a zůstává dostupné pouze prostřednictvím dealerů. Na českých stránkách automobilky je ale model stále přítomen a funkční je i konfigurátor.

Druhá generace modelu HR-V byla dostupný s tradičními benzínovými i naftovými spalovacími motory, tomu je však konec. Honda se totiž před časem zavázala, že do roku 2022 vyřadí ze své evropské nabídky modely s čistě spalovacími motory. Třetí generace HR-V, stejně jako další nové modely automobilky, tak bude osazena pouze elektrifikovanými pohonnými jednotkami.

Kromě výrazných změn pod kapotou se však očekávají i výrazné změny po stránce designu. Například příď kompaktního crossoveru by měla být inspirována modelem Civic, zatímco záď by měla linií střechy kopírovat populární trend SUV-Coupe. To už ostatně naznačily některé fotografie maskovaných prototypů.

Interiér by měl být pojat v minimalistickém stylu, opět by se však měl inspirovat novou Hondou Civic. Počítá se také s pestrou nabídkou moderních technologií, včetně asistenčních systémů, a nabídkou různých variant. S ohledem na trendy sportovních SUV tedy očekáváme přinejmenším návrat verze HR-V Sport.

Související články

Témata
15. 1. 2021 11:34
Re: jedno z tych v eu nedocenenych aut
Mám opačný názor lebo reálne som to auto šoféroval pretože v roku 2017 si ho kúpil švagor s atmosferickou 1.5 a CVT v plnke so šiberom.Bolo to v čase keď auta ešte nezdražovali a dal za to 25 000 Eur čo sa mi na adekvátny výkon a velkosť auta zdalo a aj teraz zdá strašne vela.Moje poznatky sú také že auto má síce výbornú výbavu ale je tu viacero ALE.CVT s týmto motorom je dobrá tak max na posúvanie sa v kolónach ináč tú dynamiku na okreskách a dialniciach zabíja a je hlučná čo potvrdil aj švagor,prístrojovka a infotainment s grafikou škaredé vzadu si dospelý človek pri vystretom chrbáte opiera hlavu o strop od samého začiatku mu pískali pri brzdení brzdy a nezlepšilo sa to ani po výmene doštičiek a kotúčov po 45 000 km /kvalita Honda/ a najhoršie na celom aute je katastrofálna umelá látka na výplni dverí.To ako by tam bola látka z kombinetky.Po tejto kritike sa švagor so mnou nevypráva lebo som mu povedal že to auto má hodnotu tak max 18 000 Eur lebo za 25 000 Eur sú určite lepšie autá.Ale v konečnom dôsledku pokial je on s ňou spokojný ...ale nečudujem sa že končí lebo má v Europe slabé predaje,drahý servis,s CVT slabú dynamiku a dosť vysokú spotrebu na daný výkon a najväčší problém vidím v cene ako vždy. :no:
15. 1. 2021 10:05
Re: jedno z tych v eu nedocenenych aut
Ak sa bavíme o klasickej 1.5 bez turba tak v HR-V jedine s manuálom. Veľmi pomalá CVT-čka ten motor úplne ubila. Rovnakú 1.5ku mám v Jazzovi a je to neskutočne dravý a točivý motor. Posledný solídny V-TEC bez turba v našich končinách.
15. 1. 2021 09:41
Re: Logické riešenie
S první, třídveřovou generací jsem kdysi jezdil a bylo to moc sympatické autíčko. Druhá generace se moc nechytla a třetí bude kvůli "elektrifikaci" totální vejbuch. Sbohem, Hondo! Odhaduju, že budeš brzy následovat Mitsubishi a Nissan... :-( :-O A ani se ti nedivím, na takto debilně přeregulovaném trhu, jako je EU, nemá cenu mrhat prostředky! :-( :no:
15. 1. 2021 07:02
Re: jedno z tych v eu nedocenenych aut
Nevím, nakolik byl ta 1,5 šikovná. Jak jezdila?
14. 1. 2021 23:37
Logické riešenie
S tou elektrifikáciou sa to dalo čakať. Nepochybujem o tom, že motorizácia to bude vydarená keďže pôjde v šľapajách CR-V a Jazzu. Pri HR-V je navyše šanca, že sa budú snažiť o "športovejšie" vyladenie. No ako tak posledné roky pozerám na cenovú politiku Hondy, obávam sa, že v našich končinách to môže byť rozlúčka na veky vekov.. Dúfam, že sa mýlim..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku