Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault 5 se vrací! Elektrický prcek je jen jednou z mnoha chystaných novinek

Společnost Renault dnes měla opravdu výživnou tiskovou konferenci, na které prezentovala plány pro blízkou budoucnost. A je jich opravdu hodně.
Zpět na článek
14. 1. 2021 12:17
14. 1. 2021 12:30
14. 1. 2021 13:00
14. 1. 2021 15:27
14. 1. 2021 15:57
14. 1. 2021 23:48
14. 1. 2021 23:49
15. 1. 2021 06:33
15. 1. 2021 10:15
15. 1. 2021 10:28
14. 1. 2021 13:27
14. 1. 2021 14:06
14. 1. 2021 15:48
14. 1. 2021 18:20
14. 1. 2021 20:51
15. 1. 2021 06:49
15. 1. 2021 09:02
15. 1. 2021 10:29
15. 1. 2021 10:55
14. 1. 2021 11:55
Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Jak zbytečné, jak marné.
Rozbalit vlákno
28
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 12:14
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
jj auto na které všichni čekali ... :no: :no: :no: :no: :no:
14. 1. 2021 12:45
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
jj, na kydy vás dvoch všetci čakali...
14. 1. 2021 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 1. 2021 13:12
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Tak zahraniční expert, to je vždycky výhra :-) :yes:
14. 1. 2021 13:37
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
To máš pravdu, voči tebe je expert každý.
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 13:38
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
premiér Babiš je také odborník, toho času Slovák dnes milující motýle
14. 1. 2021 13:54
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Vidíš to, u nás by asi neprerazil, tak to skúsil u vás. A vraj sa mu celkom darí. ;-)
14. 1. 2021 23:41
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Hlavně že slovenští politici fungují lépe. To vám přeju! :D
14. 1. 2021 13:36
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Tak to čakáš zle, ja som len laik, čo si sem chodí pokecať. A myslím si, že tí dvaja nado mnou teda kydajú dosť. na druhej strane, čo viac od Romana a Diesla čakať...
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 13:40
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Vy jste se od ČR s velkou vervou odtrhávali, dnes jsem s velkou vervou chodíte diskutovat ...
What is wrong with You, Slovaks ???
14. 1. 2021 13:45
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Tuto otázku si kladu často. Proč si nediskutují (nepracují, nebydlí) u nich doma? Tady je všichni utlačovali po desetiletí. Soudruh K., toho času známý slovenský herec musel v českých filmech mluvit česky, chudák. Proč dnes leze do českých filmů, je mi záhadou. To samé dříve veliký podporovatel soudruha Mečiara, soudruh R. z kapely E.
14. 1. 2021 13:54
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
To schválne, aby si bol viac nasraný, Romanko. :D :D
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 14:08
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Radši dvacet Slováků, než jeden takový náckoodpad jako ty.
14. 1. 2021 14:17
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Jo, teď jsi mi to nandal, ty už budeš asi velkej chlap.
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 15:05
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Na to není potřeba velkého chlapa. ;-)
Avatar - white label
14. 1. 2021 14:31
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Měl by sis začít klást úplně jiné otázky, pokud už na to není pozdě...
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 13:41
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Ani jméno Diesel neumíte napsat správně, opakuj si - Diesel, Diesel, Diesel
14. 1. 2021 13:55
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Nauč sa skloňovať, ťunťo.
Avatar - KANKUNEN
14. 1. 2021 14:09
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Od Diesela, tradičně to máš blbě ty. A už ses někdy nad sebou zamyslel, jestli nejsi náhodou pomatený jako kandidát KSČ v roce 1948? Studuj historii a pochopíš, možná.
14. 1. 2021 15:44
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Ak si si nevšimol, nepíšem česky. Keď nerozumieš, neozývaj sa. Zaobídem sa. ;-)
14. 1. 2021 13:09
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Nahodou ak by to dotiahli tak by to bolo zaujimave auto. A kludne by mohlo byt v predaji dlho ako 500ka. Asi by neboli stratovi. Dizajn sa mi paci. A elektrika je jedna z buducnosti. Mozno sa pride este s nejakym inym napadom, ale kym sa neobjavi musime to akceptovat.
14. 1. 2021 13:19
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
To auto by mělo snad smysl na pojíždění po městě. Bude mít asi mizerný dojezd. Jako jedno z aut v rodině pro jeden konkrétní účel snad. A když ho půjde nabíjet doma přes noc.
14. 1. 2021 13:31
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
no je to koncipovane ako male auto. A presne tak ho chapem. Do mesta vybavit bezne veci kam si sadnu 4ria ludia. Ako druhe auto v rodine. Dojazd by mohol byt okolo 180 az 200 km. Co by na taketo pouzitie v podstate stacilo.
14. 1. 2021 13:33
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Kdyby stálo do 10 tisíc EUR tak ano.
14. 1. 2021 15:13
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Skor do 17k. Za 10 si ani dnes poriadne nic nekupis.
14. 1. 2021 13:38
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Oni ukážu pár obrázkov, a ty už poznáš zmysel auto a dojazd. Odborník sa pozná.
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 14:03
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
No vidíš, a najednou to auto už smysl a účel má. Takže to nebude jen kvůli příkazu shora, co? Už najednou není zbytečné a marné, co?
To je tak krásné, když si místní eksperti umí prostřelit naráz obě nohy...
14. 1. 2021 13:57
Re: Auto, které existuje jen kvůli příkazu shora.
Správne. Ale niektorí proste nechcú chápať, že svet je a bude iný ako ich predstavy.
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 12:16
Kde už jsem jen tyto kecy-kydy slyšel ???
Tyto bláboly dnes blábolí víceméně všechny automobilky.

Už to ale nejsou automobilky ... Jsou to technologické společnosti se zaměřením na služby a čistou energii :no: :no: :no:
Od takovýchto společností bych raději auta nekupoval. Nežijí pro automobily ale pro generování zisků ... fuj :no:
Rozbalit vlákno
5
14. 1. 2021 12:49
Re: Kde už jsem jen tyto kecy-kydy slyšel ???
Doba sa mení, priemysel sa mení, firmy sa menia. Dinosaury nemajú šancu.
14. 1. 2021 13:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 1. 2021 13:40
Re: Kde už jsem jen tyto kecy-kydy slyšel ???
Utieraj si hubu radšej o vlastné gate, pepíku.
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 13:43
Re: Kde už jsem jen tyto kecy-kydy slyšel ???
Vida zase další Jánošik ....
14. 1. 2021 13:57
Re: Kde už jsem jen tyto kecy-kydy slyšel ???
Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2021 12:17
Zajímavý
Když by se to dotáhlo do sériové podoby, trochu zcivilnělo a dal se pod kapotu pořádný motor jako alternativa k tomu elektromobilu, vedle Clia by měl Renault stylovku. S nějakým TCe160 by to nemuselo lítat špatně!
Rozbalit vlákno
27
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 12:19
Re: Zajímavý
To se nestane, mělo by to moc vysoké emise :D :D :D :D :D Zkazilo by to touhu Renaultu stát se nejčistší "technologickou společností se zaměřením na služby a čistou energii" :-! :-! :-! :-! :-!
14. 1. 2021 12:48
Re: Zajímavý
Nie je to túžba Renaultu, je to nutnosť, ak sa nechcú ocitnúť na chvoste.
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 13:44
Re: Zajímavý
To už se jim díky EV podařilo,
mají obrovské propady.
Avatar - kari.laz
14. 1. 2021 12:27
Re: Zajímavý
S TCe by to mohlo bylo super. Odkaz na R5. Má to jistou dávku stylu.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2021 12:30
Re: Zajímavý
Jo, myslím, že by z toho mohl být francouzský Minicooper... tedy pokud by se z toho nezačaly dělat SUV a jiné hrůzné Crossovery :D
14. 1. 2021 12:47
Re: Zajímavý
Hej, len to neprehnať ako sa to "podarilo" Fiatu. Ten TCe by tam bol bombastický, ale iba elektro bude asi podstatne reálnejšie. Jak ide vývoj dopredu, budú baterky ľahšie a menšie, dojazd dlhší, tak si myslím, že ani to nebude márne. Ak to nezabijú cenou.
Avatar - kari.laz
14. 1. 2021 12:59
Re: Zajímavý
přesně tak. pěkně odladit podvozek, převodovku a s 1,33 parádní stylové mrštné autíčko. Mě osobně by v takové případě zaujalo.
O tom, že pokud by mělo úspěch, by jméno znásilnili na nějaký crossover, nebo SUV nemám pochyb :D
Avatar - Ozzman
14. 1. 2021 13:00
Re: Zajímavý
A tím SUV se to stane tak i tak :D
14. 1. 2021 13:13
Re: Zajímavý
Toto moze byt zaujimave aj ako elektro. Nie som velky fanusik elektrickych aut. Ale budu tu a tak som rad ked sa ukazu aj take, ktore by mohli mat nieco do seba. Ale mas pravdu v tom, ze GT alebo RS verzia by bola zaujimava.
Avatar - WinDiesel
14. 1. 2021 13:44
Re: Zajímavý
Ale jo, jako hračka to bude dobrý ...
14. 1. 2021 13:59
Re: Zajímavý
Tak tu nestraš a bež si po káčera tam kde si ho nechal. A keď budeš dobrý, možno ti pán ošetrovateľ nabudúce kúpi na šnúrku namiesto káčera autíčko.
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 14:06
Re: Zajímavý
A bez spalovacího motoru to není stylovka? Zajímavé uvažování...
Avatar - Ozzman
14. 1. 2021 15:27
Re: Zajímavý
Ne z Renaultu 5, který jezdil i jako rallye legenda
14. 1. 2021 15:47
Re: Zajímavý
Nebuď taký upnutý. Keby niekto spravil retro podľa parného auta, budeš aj dnes doň presadzovať paru? :-)
Avatar - Ozzman
14. 1. 2021 15:57
Re: Zajímavý
Nemám nic proti tomu, aby to bylo i EV, ale nabídnout zrovna toto jako spalovák v alternativě, byť v jedné motorizaci, by mohlo být zajímavé, nemusí být vše EV ne ?
14. 1. 2021 16:03
Re: Zajímavý
To je pravda, ale pokiaľ to s benzínom nebude, už to nebude ani pekné a štýlové? ;-)
Ja by som povedal, že to vyzerá super aj bez benzínu, ak ho tam dajú, bude to v súčasnej elektrickej ére bonus.
14. 1. 2021 23:48
Re: Zajímavý
Áá, parní demagogie už tu dlouho nebyla. Ale čas od času jí nějaký elektrohujer vždy vytáhne! :-[]
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 18:18
Re: Zajímavý
To je blbina. Stylovost auta přece neurčuje jeho pohon. A ten Renault 5 jezdil především jako levné a nenáročné přibližovadlo do měst a okolí, to z něj dělá legendu. Ne nějaká okrajová R5 Turbo nebo R5 Gordini...
14. 1. 2021 23:49
Re: Zajímavý
Bez komentáře, zesměšnil ses sám! :D
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 06:51
Re: Zajímavý
V očích zaostalých fosilií. To mě vůbec netrápí, jste druh určený k vyhynutí a nikomu nebudete chybět. Nejste ani natolik inteligentní, abyste pochopili, že hloupým štěkáním na diskusi nástup zelené revoluce ani nezpomalíte.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 06:33
Re: Zajímavý
No... právě sis naběhl s tím levným autem ,to v kontextu EV only moc nejde dohromady :)
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 06:50
Re: Zajímavý
Motáš dohromady dvě nesouvisející věci, což u tebe je dost netypické. A dost smutné.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 10:15
Re: Zajímavý
Pak tě asi nechápu.
Avatar - kari.laz
15. 1. 2021 08:53
Re: Zajímavý
"Ne nějaká okrajová R5 Turbo nebo R5 Gordini..."
Ty jsi vážně mimoň :D
Legenda je právě to co jsi napsal, ten odkaz na tu malou "bestii" na to jak jezdil v rally....
z tvého pohledu je i jedna z největších legend Fabia I Junior :D

Edit: Víš co si postavil syn před pár dny? Montisystém Renault R5 turbo Rallye Monte Carlo. Asi ani tam nevědí, že R5 turbo nejsou legendy, mají jich hned několik, napíšu jim, že Blue Sun jim vzkazuje, že to mají špatně :D
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 10:20
Re: Zajímavý
Jo jo, tvůj syn a Monti systém, ti jsou určující pro tvorbu legend...
Renault 5 je prostě více, než jen Turbo, které si tady všichni pamatujete. Stejně jako se Brouk či Kachna nestaly legendami kvůli sportovním verzím, není tomu tak ani u R5. A to se klidně stav na hlavu, realitu nezměníš. Ani svými směšnými pokusy o napadání mé osobnosti.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 10:28
Re: Zajímavý
Víš o tom, že ty sportovní úspěchy prodávají modely pro plebs? Na tomhle si postavil jeden čas Ford svůj marketing, Sierra, Escort, Mondeo, Fokus.. ostré verze vyhrávaly či se umistovaly v soutěžích a lidi pak Ford vnímali, že si i s tím nejobyčejnějším Fokusem kupují trochu "sportovního" ducha značky, což zrovna u Fordu platilo, protože ta auta měla a mají pořád skvělé jízdní vlastnosti.

Stejně jako Renault 5 toto Renault udělal s Cliem, Williams, Sport, RS... pak můžeme jít na další značky - Subaru, legenda rallye a většína aut mělo CVT či HDM a dynamiku horší, než většina Golfů...
Avatar - kari.laz
15. 1. 2021 10:58
Re: Zajímavý
Asi jsi to úplně nepochopil, ale už to kolik různých modelů R5 a to snad výhradně v nějaké speciální edici (spoustu variant Turbo, rally...) je, ukazuje, co tu legendu udělalo legendou. U Subaru každý vidí STI, u Lanceru EVO.
14. 1. 2021 13:27
Krasavec
Velmi povedené retro. :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 1. 2021 15:47
Re: Krasavec
Svätá pravda. Už len aby ho dotiahli do rovnako podarenej reality.
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 14:06
Proč
ne, povedené. Žádné nalepení pár prvků R5 na generický tvar, ale celkem citlivě využitý odkaz. Jen na mě nepůsobí úplně dobře ta kola, na tak malé auto už příliš velká.
Takže jo, pojďte do toho!
Rozbalit vlákno
7
14. 1. 2021 15:48
Re: Proč
To vieš, na štúdii sú veľké kolesá skoro vždy, v reáli sa to zakaždým trochu znormalizuje (a niekde až príliš)
https://carsnew2018.com/…019-skoda-rapid/
vs.
https://img.aaaauto.eu/thumb/700090066_640x480x81.jpg
Avatar - Blue Sun
14. 1. 2021 18:20
Re: Proč
Jsem zvědavý, jak dalece se tahle studie bude lišit od produkční verze. Nemuseli by to už moc měnit.
14. 1. 2021 20:51
Re: Proč
Premýšľam, ktorí palcovači Ti za tento príspevok klikali na palce dolu. Teba musí mať niekto v žalúdku... :D :D :D
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 06:49
Re: Proč
Místní podřadné fosilie zkrátka neunesou, že jsem chytřejší, než oni všichni dohromady. :-)
Avatar - kari.laz
15. 1. 2021 09:02
Re: Proč
Já ti mínus neklik, ale naprosto přesně vím, proč jiní jo, zkus možná začít u sebe, než začneš vířit vody takovýmto příspěvkem, kterým si jen kálíš do vlastního hnízda.

"Místní podřadné fosilie zkrátka neunesou, že jsem chytřejší, než oni všichni dohromady"
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 10:29
Re: Proč
Názory takových lidí mě vpravdě ani trošku nezajímají. Jestli něco mačkají jen kvůli tomu, že jsem chytřejší a oni se s tím neumí vyrovnat, jejich smůla.
Avatar - kari.laz
15. 1. 2021 10:55
Re: Proč
Víš, kteří lidé bývají nejhloupější? Ti co si o sobě myslí, že jsou nejchytřejší a ještě se to snaží veřejně prezentovat ;-)
Opravdu inteligentní člověk nemá při konfrontaci potřebu vytahovat svou inteligenci.