Novinky
Tyto bláboly dnes blábolí víceméně všechny automobilky.
Už to ale nejsou automobilky ... Jsou to technologické společnosti se zaměřením na služby a čistou energii :no: :no: :no:
Od takovýchto společností bych raději auta nekupoval. Nežijí pro automobily ale pro generování zisků ... fuj :no:
Už to ale nejsou automobilky ... Jsou to technologické společnosti se zaměřením na služby a čistou energii :no: :no: :no:
Od takovýchto společností bych raději auta nekupoval. Nežijí pro automobily ale pro generování zisků ... fuj :no:
Doba sa mení, priemysel sa mení, firmy sa menia. Dinosaury nemajú šancu.
Když by se to dotáhlo do sériové podoby, trochu zcivilnělo a dal se pod kapotu pořádný motor jako alternativa k tomu elektromobilu, vedle Clia by měl Renault stylovku. S nějakým TCe160 by to nemuselo lítat špatně!
To se nestane, mělo by to moc vysoké emise 😁 😁 😁 😁 😁 Zkazilo by to touhu Renaultu stát se nejčistší "technologickou společností se zaměřením na služby a čistou energii" :-! :-! :-! :-! :-!
S TCe by to mohlo bylo super. Odkaz na R5. Má to jistou dávku stylu.
Jo, myslím, že by z toho mohl být francouzský Minicooper... tedy pokud by se z toho nezačaly dělat SUV a jiné hrůzné Crossovery 😁
Hej, len to neprehnať ako sa to "podarilo" Fiatu. Ten TCe by tam bol bombastický, ale iba elektro bude asi podstatne reálnejšie. Jak ide vývoj dopredu, budú baterky ľahšie a menšie, dojazd dlhší, tak si myslím, že ani to nebude márne. Ak to nezabijú cenou.
Toto moze byt zaujimave aj ako elektro. Nie som velky fanusik elektrickych aut. Ale budu tu a tak som rad ked sa ukazu aj take, ktore by mohli mat nieco do seba. Ale mas pravdu v tom, ze GT alebo RS verzia by bola zaujimava.
A bez spalovacího motoru to není stylovka? Zajímavé uvažování...
Ne z Renaultu 5, který jezdil i jako rallye legenda
Nebuď taký upnutý. Keby niekto spravil retro podľa parného auta, budeš aj dnes doň presadzovať paru? 😄
Nemám nic proti tomu, aby to bylo i EV, ale nabídnout zrovna toto jako spalovák v alternativě, byť v jedné motorizaci, by mohlo být zajímavé, nemusí být vše EV ne ?
To je blbina. Stylovost auta přece neurčuje jeho pohon. A ten Renault 5 jezdil především jako levné a nenáročné přibližovadlo do měst a okolí, to z něj dělá legendu. Ne nějaká okrajová R5 Turbo nebo R5 Gordini...
Bez komentáře, zesměšnil ses sám! 😁
No... právě sis naběhl s tím levným autem ,to v kontextu EV only moc nejde dohromady 😊
"Ne nějaká okrajová R5 Turbo nebo R5 Gordini..."
Ty jsi vážně mimoň 😁
Legenda je právě to co jsi napsal, ten odkaz na tu malou "bestii" na to jak jezdil v rally....
z tvého pohledu je i jedna z největších legend Fabia I Junior 😁
Edit: Víš co si postavil syn před pár dny? Montisystém Renault R5 turbo Rallye Monte Carlo. Asi ani tam nevědí, že R5 turbo nejsou legendy, mají jich hned několik, napíšu jim, že Blue Sun jim vzkazuje, že to mají špatně 😁
Ty jsi vážně mimoň 😁
Legenda je právě to co jsi napsal, ten odkaz na tu malou "bestii" na to jak jezdil v rally....
z tvého pohledu je i jedna z největších legend Fabia I Junior 😁
Edit: Víš co si postavil syn před pár dny? Montisystém Renault R5 turbo Rallye Monte Carlo. Asi ani tam nevědí, že R5 turbo nejsou legendy, mají jich hned několik, napíšu jim, že Blue Sun jim vzkazuje, že to mají špatně 😁
Jo jo, tvůj syn a Monti systém, ti jsou určující pro tvorbu legend...
Renault 5 je prostě více, než jen Turbo, které si tady všichni pamatujete. Stejně jako se Brouk či Kachna nestaly legendami kvůli sportovním verzím, není tomu tak ani u R5. A to se klidně stav na hlavu, realitu nezměníš. Ani svými směšnými pokusy o napadání mé osobnosti.
Renault 5 je prostě více, než jen Turbo, které si tady všichni pamatujete. Stejně jako se Brouk či Kachna nestaly legendami kvůli sportovním verzím, není tomu tak ani u R5. A to se klidně stav na hlavu, realitu nezměníš. Ani svými směšnými pokusy o napadání mé osobnosti.
Víš o tom, že ty sportovní úspěchy prodávají modely pro plebs? Na tomhle si postavil jeden čas Ford svůj marketing, Sierra, Escort, Mondeo, Fokus.. ostré verze vyhrávaly či se umistovaly v soutěžích a lidi pak Ford vnímali, že si i s tím nejobyčejnějším Fokusem kupují trochu "sportovního" ducha značky, což zrovna u Fordu platilo, protože ta auta měla a mají pořád skvělé jízdní vlastnosti.
Stejně jako Renault 5 toto Renault udělal s Cliem, Williams, Sport, RS... pak můžeme jít na další značky - Subaru, legenda rallye a většína aut mělo CVT či HDM a dynamiku horší, než většina Golfů...
Stejně jako Renault 5 toto Renault udělal s Cliem, Williams, Sport, RS... pak můžeme jít na další značky - Subaru, legenda rallye a většína aut mělo CVT či HDM a dynamiku horší, než většina Golfů...
Velmi povedené retro. :yes:
ne, povedené. Žádné nalepení pár prvků R5 na generický tvar, ale celkem citlivě využitý odkaz. Jen na mě nepůsobí úplně dobře ta kola, na tak malé auto už příliš velká.
Takže jo, pojďte do toho!
Takže jo, pojďte do toho!
To vieš, na štúdii sú veľké kolesá skoro vždy, v reáli sa to zakaždým trochu znormalizuje (a niekde až príliš)
https😐/carsnew2018.com/…019-skoda-rapid/
vs.
https😐/img.aaaauto.eu/thumb/700090066_640x480x81.jpg
https😐/carsnew2018.com/…019-skoda-rapid/
vs.
https😐/img.aaaauto.eu/thumb/700090066_640x480x81.jpg
Jsem zvědavý, jak dalece se tahle studie bude lišit od produkční verze. Nemuseli by to už moc měnit.
Premýšľam, ktorí palcovači Ti za tento príspevok klikali na palce dolu. Teba musí mať niekto v žalúdku... 😁 😁 😁
Místní podřadné fosilie zkrátka neunesou, že jsem chytřejší, než oni všichni dohromady. 😄
Já ti mínus neklik, ale naprosto přesně vím, proč jiní jo, zkus možná začít u sebe, než začneš vířit vody takovýmto příspěvkem, kterým si jen kálíš do vlastního hnízda.
"Místní podřadné fosilie zkrátka neunesou, že jsem chytřejší, než oni všichni dohromady"
"Místní podřadné fosilie zkrátka neunesou, že jsem chytřejší, než oni všichni dohromady"
Názory takových lidí mě vpravdě ani trošku nezajímají. Jestli něco mačkají jen kvůli tomu, že jsem chytřejší a oni se s tím neumí vyrovnat, jejich smůla.
What is wrong with You, Slovaks ???
To je tak krásné, když si místní eksperti umí prostřelit naráz obě nohy...