Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucnost Renaultu: Jediný diesel, ale sedm elektromobilů, včetně dostupného retra

Renault plánuje do roku 2025 představit 14 nových modelů. Polovina z nich bude elektřinou poháněná. Chystá se navíc rozvoj ve velkých segmentech.
Zpět na článek
15. 1. 2021 08:32
15. 1. 2021 09:11
15. 1. 2021 10:38
15. 1. 2021 08:58
15. 1. 2021 09:06
15. 1. 2021 09:38
15. 1. 2021 09:52
15. 1. 2021 11:27
15. 1. 2021 11:33
15. 1. 2021 13:48
15. 1. 2021 16:52
15. 1. 2021 19:45
16. 1. 2021 10:41
16. 1. 2021 00:16
16. 1. 2021 10:40
17. 1. 2021 21:11
15. 1. 2021 14:30
15. 1. 2021 19:47
15. 1. 2021 22:13
15. 1. 2021 09:12
15. 1. 2021 10:02
15. 1. 2021 10:32
15. 1. 2021 11:01
15. 1. 2021 10:12
15. 1. 2021 11:30
15. 1. 2021 14:31
15. 1. 2021 16:46
15. 1. 2021 22:17
18. 1. 2021 00:00
15. 1. 2021 08:20
Při čtení toho článku
mne napadlo, že fosilní auta bez elektronických nesmyslů jde přirovnat ke klasickému telefonu s kabelem a sluchátkem. Kdo pamatuje nástup mobilů a chytrých mobilů, ten ví, že byly přijímány rozpačitě (je to pro snoby,je to drahé, já to nikdy nebudu potřebovat atd), A ty nové elektromobily s google-nesmysly ke smártfounům. Holt vývoj nezastavíš. Dnes nemá telefon s kabelem asi už nikdo a všichni tlačí na ucho černou uniformovanou placku. Na starý telefon nostalgicky vzpomínají, ale nechtěli by ho mít. Neříkám, co je dobře a co špatně, můj skeptický názor na elektromobilitu zde byl prezentován. Ale fakt, vývoj nezastavíš. Parní stroj nebo koňský potah už je dnes taky obrovská rarita.
Rozbalit vlákno
65
15. 1. 2021 08:42
Re: Při čtení toho článku
Klasická zcela nesmyslná elektrohujerská představ, korunovaná idiotským srovnámí s parním strojem. Auto nelze degradovat na nějaký kus spotřební elektroniky. I když se o to EU usilovně snaží likvidací veškerých tržních zákonitostí v oblasti automotive. A následky budou katastrofální - statisíce nových nezaměstnaných, zhroucený trh nových aut a obrovský nárůst ceny ojetin i průměrného věku aut v provozu... :-O :-( :no: :no: :no:
15. 1. 2021 08:44
Re: Při čtení toho článku
Co je nesmyslná představa? U vás na vesnici máte pořád ještě parní stroje nebo jezdíte s koňským potahem, nebo jak jsi to myslel?
15. 1. 2021 08:55
Re: Při čtení toho článku
To srovnání je nemyslné. Benzinový pohon se prosadil proti těžkému a neefektivnímu parnímu stroji s malým dojezdem pro své jasné přednosti a obrovský uživatelský pokrok přirozeným, tržním způsobem. Žádné tehdejší vlády ho neprosazovaly nějakými dotacemi a pokutami. Naopak elektroplečky mají ve srovnání s normálními spalovacími auty nesrovnatelně nižší užitnou hodnotu a praktičnost, přitom jsou ale mnohem dražší. Proto se přirozenou tržní cestou nikdy nemohou prosadit, kupující totiž nejsou i. d. i. o. t. i. :-)
15. 1. 2021 09:00
Re: Při čtení toho článku
Tak kabelový telefon někdo kdo není idi...ot má dodnes. Níže se k tomu přiznal.
15. 1. 2021 10:02
Re: Při čtení toho článku
Koukni do historie kdy prošel spalovací motor největším vývojem. Uvidíš zajímavé souvislosti. Rozhodně to bez peněz od státu nebylo.
15. 1. 2021 11:24
Re: Při čtení toho článku
Tak které tehdy vznikající automobilky byly subvencované státem? A jaké dostávaly tehdejší kupující od vlád pobídky a úlevy a jakým ekovýpalným byly postihováni provozovatelé parovozů? Tak šup šup, jsem jedno velké ucho! :-[] :-[] :-[]
15. 1. 2021 11:57
Re: Při čtení toho článku
Největšího pokroku v oblasti prosazení spalovacích motorů doslo v čase první a druhé světové války. Jejich vývoj byl financován, podporován a řízen státem.
15. 1. 2021 14:21
Re: Při čtení toho článku
To ano, ale spalovací motory se u aut masově začínaly používat už od přelomu 19. a 20. století. Ve 20. letech už to byla norma a už o desetiletí dříve chrlil Ford miliony Téček. A bez státních dotací, lidi o ně měli prirozený zájem! :-) :yes:
15. 1. 2021 15:06
Re: Při čtení toho článku
A co stálo za tím rozvojem? Rozvoj těžby a využití ropy - válečné účely.
Seriová výroba - poučení ze zbrojního průmyslu.
Rozvoj ve druhé světové válce opět. Vše orgaizováno státy a na státní úrovni i financováno.
Na přelomu 19. a 20. století rozhodně nešlo o masové použití.
Auto nebylo normou ještě dlouho.
15. 1. 2021 16:44
Re: Při čtení toho článku
V USA už v 10. letech bezesporu šlo o masové použití. Evropa byla pozadu tak o 40 let. :-)
15. 1. 2021 22:05
Re: Při čtení toho článku
Jasně, takže rozvoj aut se spalovacím motorem má na svědomí hlavně zbrojení a světové války! Pozoruhodně ujetá představa! :-)
15. 1. 2021 23:12
Re: Při čtení toho článku
Ano, bylo to hlavně zbrojení co pohanelo rychlý vývoj spalovacích motorů a zpracování ropy. Jistě historii znáš a víš jak moc pokročila technologie během válek tedy během období kdy se o trhu nedalo moc mluvit.
A ptal jsi se a automobilku kterou by podporoval stát. No jistě aspoň jednu z největších která vznikla jako státní úkol znáš.
17. 1. 2021 23:58
Re: Při čtení toho článku
Ano, VW, ale to byla opravdová výjimka, umožněná nástupcem nacismu. :-(
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 12:44
Re: Při čtení toho článku
Přestaňte si konečně vymýšlet taková nesmyslná srovnání, aby tím centrálně plánovaná elektromobilita začala dávat smysl. Nezačne. Nikdo nenařizoval prodeje dotykových telefonů, nikdo nedával za iPhone dvojnásobný bonus z pokut. Elektromobilita je elektromobilita, parní stroj byl parní stroj a iPhone je iPhone.
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 12:47
Re: Při čtení toho článku
:yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 10:13
Re: Při čtení toho článku
Tvoje ustavičná plácání o "elektrohujerech" v každém příspěvku už je fakt hodně trapné. Tím spíš, když se tu tváříš jako dospělý člověk.
15. 1. 2021 11:25
Re: Při čtení toho článku
Velice mě těší, že ti to vadí! Právě pro tebe a podobně postižené to píšu! :-)
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 12:36
Re: Při čtení toho článku
Ty jsi za blbce, ne já.
Já opravdu nemůžu za tvé utkvělé představy o ostatních, které jsou naprosto mimo realitu.
Avatar - wakantanka
15. 1. 2021 12:35
Re: Při čtení toho článku
Nechcem ti brať ilúzie, ale bohužiaľ pre drvivú väčšinu užívateľov je auto naozaj len spotrebič či prostriedok, ktorý ich dopraví z bodu A do bodu B a toto vnímanie nie je doménou len EU či Európy ako takej. Vodičov, ktorí radi šoférujú a vedia šoférovať je čím ďalej tým menej a automobilky tomu upravujú svoju ponuku, lebo trh určuje. :)
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 13:57
Re: Při čtení toho článku
Každý se chce dopravit co nejpohodlněji a nejlevněji. Bez ohledu na to, jak moc ho to baví.
15. 1. 2021 14:23
Re: Při čtení toho článku
Tak s EV to tedy levněji určitě nebude, právě naopak! :-[]
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 08:48
Re: Při čtení toho článku
Mám stále na stole v kanceláři telefon s kabelem
15. 1. 2021 08:50
Re: Při čtení toho článku
To je dobře.
Avatar - JirkaVejrazka
15. 1. 2021 09:30
Re: Při čtení toho článku
Jestli neni z bakelitu, tak je to pravdepodobne pocitac vypadajici jako telefon. A tvuj hlas po drate posila pres VoIP, tj. pocitacovy komunikacni protokol, co ma s dratovymi telefony pramalo spolecneho ;-)
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 09:54
Re: Při čtení toho článku
Je z bakelitu :D Vyfotil bych ti ho :D Má tedy i display jako stará ruská kalkulačka, takový, nefunkční :d Vypadá jak ty první zápaďácké hranaté telefony z 90tek :D Ale já to dost používám, je pořád po ruce, nemusí se nabíjet... jen to sluchátko má tu debilní korutící se šnůru!
15. 1. 2021 09:16
Re: Při čtení toho článku
Smartphony jsou ve vsech smerech lepsi nez kabelove telefony, prinaseji spoustu vyhod. Proto na ne zakaznici sami presli, nebylo potreba zadnych dotaci nebo danovych nezvyhodneni kabelovych telefonu. Cili klasicje trzni chovani.
U EV je to naopak. EV jsou drazsi, maji nizsi dojezd, pomalejsi doplneni energie, omezene typy (vse suv, crossovery, kde je napr kombik?). Aby se EV prodavaly, museji byt danove zvyhodnovany nebo spalovaky danove znevyhodnovany, trh zde nefunguje nebot je timto deformovan..
Takze ne, to prirovnani je uplne mimo misu..
15. 1. 2021 09:27
Re: Při čtení toho článku
Dobře, ale první mobily byly velké jako kufr. Dovolat se dalo jen někdy a někde. Baterka vydržela hodinu. Stály jako ojeté auto. A přesto se prosadily. První smartfony trpěly obdobně obdobnými nectnostmi. A přesto se prosadily. Dotace na EV jsou jen důsledek politické rezignace Západu na svobodné tržní podnikání a plíživý nástup ekofašismu. Ale na prosazení nových technologií aut a do aut má z historického hlediska jen menší význam. Mladí to prostě chtít budou, s tím nehneš.
Avatar - Roland Von Wagen
15. 1. 2021 10:59
Re: Při čtení toho článku
Co si představuješ tou novou technologií u aut? Snad ne elektromotor a baterky.
15. 1. 2021 14:23
Re: Při čtení toho článku
:-[] :-[] :-[] :yes:
15. 1. 2021 09:58
Re: Při čtení toho článku
v pripade elektromagnetickeho impulsu (treba pri jadernem vybuvhju) je vetsi sance, ze budou fungovat ty dratovy telefony nez ty s elektronikou
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 09:28
Re: Při čtení toho článku
Neznám nikoho, kdo by lpěl na nemobilním telefonu a trval na šňůře z důvodu lepších vlastností.
Na druhou stranu existují nepochybně miliardy lidí, kteří nevidí zastaralost spalovacích motorů, resp. nějakou technologickou nadřazenost těch elektrických, hloupý Romane.
15. 1. 2021 09:31
Re: Při čtení toho článku
Máš tam chybu. Nejmenuju se Roman. Zkus prosím diskutovat bez osobního útoku na moji inteligenci.
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 10:59
Re: Při čtení toho článku
Tohle už je hodně trapný, a věřím tomu, že i tobě, jen nevíš, jak z toho. Tak se vybodni na tenhle nick a vrať se k tomu původnímu, který stále máš. Chápu, proč jsi to udělal, ale holt to nevyšlo.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 11:04
Re: Při čtení toho článku
Já tedy popravdě nechápu, proč to udělal :D
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 11:08
Re: Při čtení toho článku
Udělal to proto, že jen otevřel pusu, už mu o ni všichni omlátili Priuse. Tak chtěl začít znovu, s "čistým štítem".
Avatar - Roman Horký
15. 1. 2021 11:13
Re: Při čtení toho článku
Zvláštní je, že jste všichni z mého auta tak na větvi, že neváháte urazit každého. Ó jak jste směšně malí.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 11:15
Re: Při čtení toho článku
Tak malí, jako je spotřeba Priuse! Ahoj Romčo, už zase ze záhrobí? :D
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 11:19
Re: Při čtení toho článku
Já z tvého Priusu na větvi nijak nejsem. Prostě je potřeba trocha autocenzury a neporovnávat svoje auto se všemi ostatními bez ohledu na relevanci, i když to k tomu člověka svádí (mě taky). Oni toho ostatní časem nechají - furt ti předhazovat Priuse.
15. 1. 2021 10:52
Re: Při čtení toho článku
Napsat, že je někdo hloupý hodně vypovídá o osobě toho, kdo to napsal.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 11:27
Re: Při čtení toho článku
Musím se Karla zastat, Roman tady napáchal dost zlé krve. Nejdříve všechna auta irelevantně porovnával s Priusem s ostrou kritikou všeho ostatního a poté se začal pouštět do lhaní a osobních útoků na diskutéry, několikrát usvědčen z hrubého chování a navážení se do diskutérů pak odešel zhrzený z diskuze. Je smutné, že si nevidí na špičku nosu a obviňuje všechny okolo, přitom to byl on, kdo toto rozpoutal..
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 11:32
Re: Při čtení toho článku
On je tu bulbabulda ode dneška novej, tak romču nezná. Tedy snad je skutečně novej, a ne zase jen něčí alter ego. :-)
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 11:34
Re: Při čtení toho článku
Taky jsem se už podíval a sdílím tuto obavu :D Asi se budu muset poptat někoho z redakce, jestli tu neřádí multiEGO :D
Avatar - Roman Horký
15. 1. 2021 11:43
Re: Při čtení toho článku
Přitom stačilo reagovat na obsah příspěvku, nikoli na osobu. Já sem můžu dnes napsat třeba to, že dnes je pátek a za minutu mám 5 mínusů. Ještě markantnější je, když někomu potvrdím jeho názor a za minutu u mne 5 mínusů a u něj 5 plusů. Je lhostejno, kdo mi je dává, neumusíš připomínat, že ty to nejsi. Vulgarit a útoků ad hominem jsi se taky nezdržel. Promiň, ale chcete si zde hrát na slušňáky a mistry argumentace, ale vidím jen fekálie ve vašich textech. Kdyby redakce zveřejňovala IP adresy diskutérů + kdo dává +/- tak by to bylo jasné.
Avatar - iudex
15. 1. 2021 11:51
Re: Při čtení toho článku
Keby redakcia zverejňovala IP adresy, nemohol by si sa hrať, že rohor je niekto iný. ;-)
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 11:51
Re: Při čtení toho článku
Častá nesmyslnost palců je tu faktem, to se netýká zdaleka jen tebe.
Napsat ti "hloupý" není žádná fakálie, jsou na světě horší věci. A pokud budu věřit Ozymu, což budu, tak sám taky nejsi výstavka ctností.
Avatar - Roman Horký
15. 1. 2021 12:02
Re: Při čtení toho článku
Karle, já snad nikdy, snad naprosto vyjímečně zaútočím nějakým failem ("hloupý") proti někomu JAKO PRVNÍ a nemám to rád. Co si vzpomínám, tak jako první jsem asi nějak neslušně nazval "meky", protože jeho názory mne iritovaly. OK, irituje tě, co píšu, prosím zkus mi to vyargumentovat. Stále věřím, že bychom se nemuseli urážet.
15. 1. 2021 14:26
Re: Při čtení toho článku
Hele, a podle čeho určuješ, jestli zrovna jsi Roman Horký, nebo rohor? :-[]
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 11:53
Re: Při čtení toho článku
Mínusy máš za to, že tě tu asi nějací lidé nemají rádi, já je sbírám taky, taky mám svůj fanklub, takže toto je irelevantní řešit, mnohdy je dávají lidé, co ani do diskuze nepřispívají. Já jsem použil vždy vše jen jako protiútok, protože ty si se rozpálil do běla za každou kritiku auta.

Ano, ať redakce klidně dá IP adresy diskutérů, mne je to fuk a troufnu si říct, že většině toho slušného diskuzního jádra taky, protože my se známe povětšinou osobně a neskrýváme se za anonymní profily, včetně lidí z redakce a i když do sebe rýpeme, málokdy je to v nepřátelském duchu...
Avatar - Roman Horký
15. 1. 2021 11:57
Re: Při čtení toho článku
Já nechci být nikoho nepřítelem. Je možné, že jsi na mne v nějakém vlákně nezaútočil jako první, ale potom ses jako první za svoji osobu přidal. Někdy jsi dokonce chybně pochopil smysl mého příspěvku (Fabie je průměrné auto pro průměrné lidi). Ačkoli jsem mínil de facto podpořit tvůj názor, rozpoutal jsi v tom vlákně válku až za hrob. Jen proto, že jezdím Toyotou Prius a líbí se mi to. Taky jsem tě prosil o konec války, na to jsi se mi vysmál, že ty jsi na to nikdy nepřistoupil. Tak jak je to s tebou? Musíme na sebe neustále vzájemně plivat?
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 12:03
Re: Při čtení toho článku
Ne, ty si prosil o nereagování, na to jsem se ti vysmál, to je dost velký rozdíl, já ti nabízel ukončení sporů a to nejen se mnou, ale i tvé útoky na další diskutující a na to si řekl, že odcházíš z diskuze, pokud chceš, projdi si tu diskuzi, takhle to tady akorát zaplevelíme.

Má nabídka platí - pokud se budeš chovat slušně ke všem, já k tobě budu taky slušný.

A za tvůj koment u Fabie se na tebe snesla kritika od jiných diskutérů, né ode mě a právem, co si tak pamatuji, opět tě odkážu do té diskuze na osvěžení paměti.
Avatar - Roman Horký
15. 1. 2021 12:09
Re: Při čtení toho článku
Díval jsem se, máš nárok to chápat tak jak píšeš, uznávám. Pojďme zkusit psát si napříště navzájem slušně. Držet se kontextu a soustředit se na obsah příspěvku.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 12:11
Re: Při čtení toho článku
To stejné jsem se ti snažil navrhnout už u té Fabie, ale platí to i pro ostatní diskutující. Na tomto se s tebou dohodnu, ale pokud se to zase bude opakovat, na hrubý pytel... ok?
Avatar - Roman Horký
15. 1. 2021 12:14
Re: Při čtení toho článku
Jasně, když mne kdokoli nazve neslušně, vyhrazuji si právo podobně reagovat. Taky třeba v případě, že se někde objeví slovo Prius mimo kontext. Na důkaz upřímnosti potvrzuju identitu rohor=Roman Horký.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 12:14
Re: Při čtení toho článku
Nejsme tu hlupáci, došlo nám to po prvních příspěvcích ;)
Avatar - Roman Horký
15. 1. 2021 12:15
Re: Při čtení toho článku
Napříště už budu tedy rohor, připadám si zde pod plným jménem jako nahý. Velice špatný redakční diskusní systém.
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 12:47
Re: Při čtení toho článku
To přece není systémem, že jsi si dal do nicku plné jméno. K tomu tě systém nenutil.
Nechceš si k "rohorovi" přidat i svůj nynější obrázek Priusu, ať to není matoucí? Není na tom nic špatného.
Avatar - Roman Horký
15. 1. 2021 12:53
Re: Při čtení toho článku
1. Jako rohor do tohoto vlákna už teď nic nevložím. Až zase do jiného. Píše mi to vždycky po několika reakcích, že Při přidání příspěvku nastala chyba.
2. Obrázek bych tam moc chtěl, ale nejde nahrát, ačkoli dodržuju max. rozměry i velikost, píse to Nastala chyba při ukládání obrázku
3. Tehdy jsem se přihlásil přes google a nikdy mi to už nedovolilo nick změnit.
Mám Windows 10 a Chrome.

A vůbec, ten bod 1 mě tady trápí pořád. Vypadám potom, že nechci odpovídat, ale není to tak. Chtěl bych, nejde to.
Avatar - _Karel_
15. 1. 2021 12:59
Re: Při čtení toho článku
Jo, tenhle web je softwarově snad ještě horší, než nová Oktávka , pravidelně se mi buď rozsype při načítání, nebo se nezapíše příspěvek, furt něco. Někomu by za to měli zlámat hnáty.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 13:05
Re: Při čtení toho článku
Tímhle si přihřál Hamunovu polívčičku :D Dobré přirovnání :D
15. 1. 2021 14:28
Re: Při čtení toho článku
No, aby sis sem místo nějaké nicku napsal své plné jméno, k tomu tě přece nikdo nenutil, ne? :-)
Avatar - Emel
15. 1. 2021 09:57
Re: Při čtení toho článku
Auta se prosadila tehdy, když jejich přednosti převážily jejich nevýhody, primárně díky technologickému pokroku (a sekundárně třeba kvůli přesunu lidí do města). Pokud se takhle prosadí elektromobily, pak nikdo neřekne ani ň... jo, určitě jsou tu nějací odmítači elektro z principu, většina ale jen nechce platit víc peněz za horší produkt (z pohledu spotřebitele).

PS: můžu se zeptat, co máte za auto?
Avatar - iudex
15. 1. 2021 10:12
Re: Při čtení toho článku
rohor a.k.a. Roman Horký má predsa Prius III, to je všeobecne známe. ;-)
Avatar - Emel
15. 1. 2021 12:32
Re: Při čtení toho článku
Zajímá mě, k jakému autu se přihlásí rohor...
Avatar - iudex
15. 1. 2021 12:59
Re: Při čtení toho článku
Už sa prihlásil (k Priusovi), viď vyššie príspevok Romana Horkého: "Na důkaz upřímnosti potvrzuju identitu rohor=Roman Horký." ;-)
15. 1. 2021 10:35
Re: Při čtení toho článku
To nie je úplne vhodné prirovnanie. Na mobily a potom smartfóny spoločnosť prešla pre potrebu jednoduchšej a všadeprítomnej možnosti komunikovať. Smartfóny nevyžadovali vybudovanie siete nabíjačiek, môj sa do hodiny nabije z domácej zásuvky alebo z powerbanky.

Ale čo tie elektromobily? Uznávam, že sa na vec pozerám z pohľadu Slováka, kde je očividne kartel Eonu a Ministerstva hospodárstva, ktorý brzdí rozvoj nabíjacej infraštruktúry. Normálne ma desí ten strašný nepomer, koľko elektromobilov automobilky ročne predstavia a koľko nových nabíjačiek u nás vznikne.

Čiže pokiaľ mi štát nezakáže môj starý naftový Renault, ktorý je v dobrom stave alebo brutálne nestúpne cena nafty, tak mňa nič nemotivuje k tomu, aby som prešiel na elektromobil. Kúpiť si smartfón s dátami ma motivovalo okolie, ktoré prestalo komunikovať cez operátorov a prešlo na sociálne siete a aplikácie.
Avatar - sorpersa
15. 1. 2021 08:32
Clio
Bolo by nádherné, keby takto vyzeralo nové Clio, myslím že úspech zaručený.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 09:11
Re: Clio
Jo i ne, protože nové Clio se povedlo a byla by škoda ho zabít, navíc Clio si za svou dobu existence vybojovalo vlastní charakter... toto by bylo skvělé jako zábavnější alternativa Clia, se silnějším motorem, něco jako francouzský minicooper.
15. 1. 2021 10:38
Re: Clio
To nie je dobrý nápad, lebo nedá sa na to v ďalšej generácii nadviazať. Je to presne príklad Beetlu či Mini. Nemajú sa príliš kam dizajnovo posúvať, aby to retro dávalo zmysel a ľudí časom omrzia.
15. 1. 2021 08:58
Renault
ještě nevyrobil normální auto a už se cpe do elektromobilů. :D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 09:06
Re: Renault
A co je to normální auto? Dáš příklad? Já jen, že s Renaulty mám celkem zkušenosti, stejně jako s jinou konkurencí a nějak jsem si nevšiml, že by ta auta nebyla normální.... jo, možná ty starší kusy méně reznou, tak to asi normální není :)
Avatar - sorpersa
15. 1. 2021 09:38
Re: Renault
Môžem potvrdiť, máme thaliu 2001 auto nad ktorým sa každý smeje, síce len ako pracovné, ale ja veľmi rád na ňom chodím, nerovnosťami pláva, spotreba neskutočná a minimum korózie po 20 rokoch, ani sa mi veriť nechce, iba povrchová na jednom podbehu a spodku jedných dverí...údržba :-)))))) za hubičku
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 09:52
Re: Renault
Tak já mám už třetího Rencka a naprostá spokojenost.

První byla Laguna 2 - ve své době krásné auto, bohužel s špatně řešeným olejovým filtrem u 1.9Dci (na tu dobu o dvě třídy kultivovanější, než tehdejší TDI) a spoustou blbostí, které měly své porodní bolesti z řad elektroinstalace, což mne postihlo jen okrajově.

Pak Clio 2001 - takže to co máš u Thalie, nenáročné levné auto na provoz, taky koupeno za tímto účelem a nyní Mégane 2008 kombi, opět jako nenáročné druhé auto na krátké trasy, výhoda těch aut je antikorozní ochrana a atmosférické jednoduché a odolné motory.
Avatar - xxc
15. 1. 2021 11:27
Re: Renault
Ako lacne rachotiny, druhe auta do rodiny, preco nie. Ludia su spokojni. Ale pre beznych ludi na normalne pouzitie asi nove Renaulty nie su, uz sa toho zbavuju aj ludia na ulici a predaje klesaju. Snad to de Meo zachrani.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 11:33
Re: Renault
Tak laciné rachotiny mi příjde zbytečně hanlivé, některé modely jsou špičkové, třeba ty z divize Renault Sport. Já mám Renault rád, protože ho všichni podceňují a proto umí jen mile překvapit.
Avatar - xxc
15. 1. 2021 13:48
Re: Renault
Ale preco ho podcenuju? Asi preto ze vyrabal, alebo este stale vyraba auta, ktore su horsie. Inak by sa predavali lepsie, nikto by ho nepodcenoval.
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 16:52
Re: Renault
Horší, já ti nevím jak moc horší je třeba Clio, které se už 20 let umisťuje mezi nejprodávanějšími auty Evropy většinou na 1-3. Místě...
Avatar - xxc
15. 1. 2021 19:45
Re: Renault
Ved toto idu zrusit, predavali ho za 8 990 € a zisk z toho ziadny. Ja som Clio nemal, ale zle jazyky tvrdia, ze tie auta vrzgaju uz na vyrobnej linke. Urcite si to vymysleli len tak, bez dovodu :-)
Avatar - Ozzman
16. 1. 2021 10:41
Re: Renault
Povídá se toho hodně... a vrzající auto není tak zásadní problem není, jako třeba fatální poruchy, tím neříkám, že se Renaultu nevyhýbají... ale Clia většinou v těch klasických motorizacích jezdí léta a nereznou, proto jsou oblíbena.
Avatar - Emel
16. 1. 2021 00:16
Re: Renault
Za který rok bylo první?
Avatar - Ozzman
16. 1. 2021 10:40
Re: Renault
Nevím, jestli za rok, ale v 2020 bylo v některých měsících první, psalo se o tom tady, ale jsem líný to hledat :) Většinou vítězí Golf.
Avatar - Emel
17. 1. 2021 21:11
Re: Renault
Jó, v některých měsících... a taky předminulej pátek odpoledne :-)

Dva roky bylo myslím #5
15. 1. 2021 14:30
Re: Renault
No právě. Renault Sport ten génius DeMeo právě zrušil. :-O :-( :no:
Avatar - xxc
15. 1. 2021 19:47
Re: Renault
To je snad jedno, ako sa to bude volat. Ci to Renault, alebo Alpine.
15. 1. 2021 22:13
Re: Renault
Jedno by to bylo, pokud by neoznámili, že všechny budoucí Alpiny budou zkratomobily... :-O :-( :no:
Avatar - 3_diamanty
15. 1. 2021 09:12
Bigster
Vyzera to na dalsi trhak v podani dacie.... uz nech je tu ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - SKAY
15. 1. 2021 10:02
Re: Bigster
Kam spěcháš? Stejně si to ne/koupíš.
Avatar - 3_diamanty
15. 1. 2021 10:32
Re: Bigster
Ja nikam. Len sa uz neviem dockat bigsteru... podla vsetkeho to bude opat trefa :*)
Avatar - SKAY
15. 1. 2021 11:01
Re: Bigster
Vypadá dobře :yes: tož kolik typujes cenu 4x4 650Tkč?
15. 1. 2021 09:55
muzeme o tom vest spory
muzeme s tim nesouhlasit,
ale to je tak vsechno,
co se proti tomu da delat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 10:12
Budoucnost,
která má hlavu a patu. Sem s tím!
Rozbalit vlákno
11
15. 1. 2021 11:30
Re: Budoucnost,
Bohužel jen tu patu. Pěknému designu totiž chybí pořádný, normálně použitelný motor. :-( :no:
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 12:39
Re: Budoucnost,
Budoucnost se na zaostalé neptá. Zelenou revoluci stejně nezastavíš.
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 12:48
Re: Budoucnost,
Asi jako jsme, bohužel, nezastavili revoluci rudou. Každopádně nad ní nebudu jásat.
15. 1. 2021 14:31
Re: Budoucnost,
Přesně. A bude mít stejně ničivé následky! :-O :-( :no:
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 15:09
Re: Budoucnost,
Jen pro pár zaslepenců. A ti nikoho trápit nebudou, vyčleníme vám nějakou rezervaci.
15. 1. 2021 16:46
Re: Budoucnost,
Tak jistě, koncentráky se už osvědčily jak náckům, tak i komoušům, to jsi nevymyslel nic nového. :-O :no:
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 20:07
Re: Budoucnost,
Ano, Spojené státy, náš vzor. :-)
Avatar - Blue Sun
16. 1. 2021 09:57
Re: Budoucnost,
Neučili tě ve škole, že rezervace pro původní obyvatele začali jako první vytvářet Američané? A teď co jsou, komunisté nebo nacisté?
18. 1. 2021 00:00
Re: Budoucnost,
Mluvil jsem o koncentrácích, nikoliv rezervacích. A na ty by v Evropě strejně nebyly volná uzemí. :-)
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 15:09
Re: Budoucnost,
Tak jestli ses účastnil zastavování rudé revoluce, ta zelená tě fakt nemusí trápit. :-D :-D
Avatar - iudex
15. 1. 2021 10:22
Obojstranné oholenie Renaultu
Nejdem tu nadávať na vedenie Renaultu ani plakať nad koncom spaľovákov. Avšak myslím triezvy pohľad na dopad ohlásenej stratégie je taký, že to pre Renault samotný bude mať negatívne dopady. Snaha o posun vyššie, výroba drahších áut a prenechanie lowcostu Dacii je síce fajn, ale popálili sa na nej už mnohí. Renault nemá dostatočne silný image, aby takýto umelý posun zvládlo. Notabene v situácii, keď svoju imidžovú divíziu R.S. posunú Alpine. Teda prídu o imagemakera, značku, ktorá spätne dodávala punc aj obyčajným verziám. Presne ako to bolo so Seatom a Cuprou: po oddelení Cupry sa darmo snaží Seat profilovať ako športová automobilka, keď nemá jediný ostrý model.
Takže takéto obojstranné oholenie Renaultu - zospodu v prospech Dacie, zvrchu v prospech Alpine - nemôže spôsobiť nič iné ako pokles predajov a tržieb. Osobne bol pre mňa REenault zaujímavý z dvoch pohľadov: ak som hľadal čo najlepšiu value for money, povedzme kompakt alebo kombík nižšej strednej, tak Megane vždy bodoval cenou a bolo to jedno z najdostupnejších rodinných áut, častokrát lacnejšie ako Hyundai či Kia. A druhý pohľad je z hľadiska ostrých hothečov, Megane R.S. mal skvelé parametre, image ostrého auta a to za dobrú cenu (ešte necelé 2 roky dozadu sa dal MRS kúpiť za 27t eur). Ak toto Renault zoberie, nezostane nič, pre čo by som sa na túto značku mal pozrieť pri výbere auta.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - 3_diamanty
15. 1. 2021 10:41
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Verme ze nejake tie dostupnejsie kusky mu nadalej zostanu... clio je super... tak snad aspon tu nebudu pokusat osud. Inak napr uz velky talisman dopadol presne ako som predpokladal... k nejakemu passatu ci superbu ani nepricucol ... tak snad sa poucili a nebudu sa tlacit opat tam kde je to uz nad ich sily ... inak v zalohe je tu este stale dacia... co by do buducna taky vlastne uz dostupnejsi renault len s inym logom... a napr taky duster sa v rusku dokonca predava s logom renaultu ako renault duster ... teda funguje to zda sa aj takto obratene .... rovnako povedzme ani s renaultom stepway ako prelepenou daciou by som tiez problem nemal ak by k tomu doslo... logo nelogo...
Avatar - Ozzman
15. 1. 2021 10:45
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Hezky shrnuto... bohužel se takto odkopává dost značek...
15. 1. 2021 11:06
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Pozri si tú včerajšiu tlačovku pre lepšie súvislosti. http://www.youtube.com/watch?…

Super, že továreň vo Flins bude repasovať jazdené autá a vracať ich s novou technológiou opäť na cesty. To sa mi veľmi páči takéto uvažovanie. Uvidíme, či to bude reálne možné, ale v čase masového nástupu elektromobilov keď to vyzerá, že o pár rokov nebude čo vyberať zo spaľovákov a elektromobily budú stále drahé, je to fajn riešenie.

Lacné Renaulty zmizli už dávno, to ešte snáď s Thaliou. Mégane napriek tomu, že je to fajn auto, už ľudí nezaujíma a segment je kvôli nemu stratový. Tak to skúsia s Arkanou a elektrickým crossoverom Mégane.

S poklesom objemov predaja samozrejme rátajú a ráta s ním dnes už každá automobilka. Jediným riešením je zjavne viac sa orientovať na služby. Ten objem nemohol donekonečna rásť, je to príliš konzumný spôsob života.

S Renault Sportom s tebou súhlasím, bude ho škoda, roky to budovali a má to podľa mňa lepšie meno ako Alpine.
Avatar - xxc
15. 1. 2021 11:30
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Ved oni aj planuju pokles predajov a trzieb, ale zaroven rast zisku. Naco su im najpredavanejsie auta v Europe, Clia, ktore predavali za 8 990 € a zisk z toho podla vsetkeho nemali.
Avatar - iudex
15. 1. 2021 11:49
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Tak je pekné si povedať, že budeme predávať s väčšou maržou, ale tú vyššiu cenu niekto musí akceptovať. A či je Renault v postavení, že si môže dovoliť ísť s cenami prudko nahor, o tom nie som zrovna presvedčený.
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 12:42
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Vidíš to ze svého a ještě středoevropského pohledu. Image R.S. je běžným kupcům naprosto ukradená, nestarají se o to, že nějaký model teoreticky může mít sportovní verzi. A co se týká celkové image značky, je jiná u nás a je jiná v západních zemích. Tady ji bereme za levnou alternativu mainstreamu, ale jinde je prostě na stejné cenové i kvalitativní úrovni.
Avatar - iudex
15. 1. 2021 12:57
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Tak pridám západoeurópsky pohľad. Vedľa mňa býva Francúz, čo robí v jednej automobilke a často debatujeme o autách. Hoci sám má Mercedes (jazdený), Megane R.S. je preňho pojmom. A súčasne bežné Renaulty sú preňho spotrebáky (sám mal Clio).
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 15:15
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Chjo... debaty autonadšenců fakt nevypovídají nic. Děláš to schválně? Hloupý nejsi, to vím, takže asi schválně. Opravdu myslíš, že pro běžné učitele, úředníky nebo třeba ajťáky je R.S. nějaký pojem? To je tak daleko od nich, že vůbec netuší, co to je.
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 13:07
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Docela to náhodou vyšlo Peugeotu. Nižší třídy nejsou vyloženě předražené, ale lacině rozhodně nepůsobí a mají styl, díky čemuž dosáhly úspěchu.

U Renaultu vidím riziko v zanedbání Clia a Capturu, což je základ jeho nabídky. Pokud budou tlačit R5 s výrazně vyšší marží, taky by mohli narazit. Je pochopitelné, že stejně jako všichni ostatní by chtěli zvýšit marže, ale chtít musí i zákazník, nejen oni.

Velká škoda je divize RS. MRS byl pojem, který jim pozvedl image. Co asi můžeme čekat od Alpine, kromě variace na TM3 Performance aneb "jede to v přímce, wow". Jediný model utnou a nahradí něčím totálně odlišným. Mám z toho pocit, jako když stavěli PR na bezpečnosti a pak to najednou utli a nechali to vyšumět.
15. 1. 2021 14:33
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Ano, Peugeot to udělal stejně destruktivně. Zrušil úžasné RCZ i skvělé hot-hatche 208 GTI a 308 GTI. Děs běs! :-O :-O :-O :-( :no: Jinak Hyundai má z rituální sebevraždy kultovních francouzských hot-hatchů (s třicet i více let budovanou tradicí) jistě obrovskou radost, eNka nebudou mít skoro žádnou konkurenci! :-[]
Avatar - iudex
15. 1. 2021 15:10
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Presne. Francúzi boli vždy silní v kategórii HH, teraz ale úplne vypratávajú pole a uľahčujú situáciu Hyundaiu, ktorý ju aj využíva. Nový i20N v podstate okrem FieSTy nebude mať žiadnu konkurenciou a aj i30N to má ľahšie. Mimochodom u nás sa už Megane RS minimálne pol roka nepredáva a je otázne, kedy a či vôbec sa ešte vráti.
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 15:10
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Zase na druhou stranu, Peugeot nemá ve sportovních derivátech takovou tradici a měl problém je nabídnout za rozumnou cenu, takže zůstaly nedoceněné. Ačkoli by mohlo Blue Suna zajímat, o co byla největší rvačka na každém Emotion day. Opravdu to nebyla nějaká posratá 2008, ale 308 GTI, kterou jednou přivezli i ve dvou exemplářích. Divize R.S. byla každopádně pojem. :-|
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 15:13
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
A o čem je Emotion Day? Zkusit se v něčem takovém projet. Hm, fajn, projedu se, hezký zážitek, ale stejně to nekoupím. Lidi se taky jdou svézt ve Ferrari nebo Lamborghini, a přesto si to auto pak nejdou koupit...
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 15:22
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Oni samozřejmě nečekali, že udělají tisíce objednávek na GTI, ale jako lákadlo a potvrzení toho, že je Peugeot relevantní automobilkou, to splnilo účel perfektně. Takhle se buduje image. Ne skrze 100koňové crossovery.
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 15:51
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Image je na nic, když se nedá přetavit do prodejů. A realita je taková, že lidem stačí GT line. O GTI se diskutuje, GT line se kupuje a řídí. Tak to je, tak to bude a nikdo to nezmění.
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 16:12
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
I všechny tyhle GT-line a R-line se odkazují na sportovní modely, od kterých si tu image propůjčují. Z čeho usuzuješ, že image sportovních modelů se nedá přetavit do prodejů? Že když Peugeot postaví roadshow na sportovním modelu, tak tím nezvýší zájem o značku jako celek? A Golf GTI se podle tebe neprodává? Poslední věta tvého příspěvku asi hovoří za vše. Ať už prohlásíš jakoukoli hovadinu, tak si ji musíš za každou cenu obhájit, i kdyby takovým marným pokusem. Zbytečná debata, fakt.
15. 1. 2021 16:48
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
No prostě typické Modré slunce, mistr demagogických tvrzení... :-O :no:
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 20:09
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Ne, opravdu to tak nefunguje, jak si myslíš. Už proto, že nějaká roadshow zaujme desetitisícinu ze všech zájemců. Zbytečná akce, zbytečné modely. Jejich konec je nejlepší důkaz.
15. 1. 2021 22:22
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Až na to, že jejich konec nezpůsobil nedostatek zájemců, ale jen a pouze debilní ekoteroristická politika EU!
Avatar - Blue Sun
16. 1. 2021 09:58
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Agresí a sprostým vyjadřováním revoluci stejně nezastavíš. Ale nevadí, o to krutější pro tebe ten osud bude.
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 15:12
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
No vidíš, a co z toho sis koupil? Ani RCZ, už vůbec ne ta GTI, protože tu neustále brojíš proti i-cockpitu. Tak o co ti jde, fňukno? Stejně na to nemáš, tak za co vlastně bojuješ?
A že Hyundai má nějaká "N", to fakt nikoho vůbec netrápí. Nejlíp je to vidět právě na faktu, že ostatní výrobci mají tuhle zbytečnou a okrajovou kategorii aut zcela na háku.
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 15:16
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Zase mi přijde, že sis asi spletl web, když kategorii HH nazýváš zbytečnou a okrajovou. Samozřejmě, že ji drtí emise, ale 5 let zpátky si z ní každý chtěl něco urvat. Ani dnes se jí Ford, VW, Honda nebo Hyu nechtějí vzdát.
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 15:49
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Proč bych si měl plést web? Jsme tu na autosport.cz Ne. Nebo na autonadšenci.cz? Aha, taky ne... Tak kde to jsme? Aha, na webu o autech, ne o jejich sportovních verzích. Vidím tu někde povolený vstup pouze pro nekritické obdivovatele hothatchů? No jo, není to tu. On je to pořád jen server o všech autech a z 90 % se věnuje těm zcela obyčejným... Ale ne, jak není člověk nadšenec, tak ho hned vyhánějí...
Před pěti lety už bylo zřejmé, že kategorie HH je na ústupu a teď už je skutečně okrajovou. Její místo začíná zabírat kategorie vysokovýkonných elektrických aut, a to bude budoucnost.
Avatar - twistedTSD
15. 1. 2021 15:56
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Mohl bych ta vysokovýkonná elektrická auta, která zabírají místo hot hatchů, vidět? Ideálně něco, co nestojí 2 mega, neváží 2 tuny a nesupluje jakékoli zážitky z řízení zátahem elektromotoru.
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 20:14
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Nemohl, protože nechceš. A s takovými lidmi se my, revolucionáři, nebavíme.
15. 1. 2021 16:51
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Ty meleš takové lživé levičácké kraviny, jak opsané z nějaké současné idiotské marketingové prezentace. :-O :-[] :-[] :-[] :no: Kdo bude "ta vysokovýkonná elektrická auta kupovat"? S tou příšernou nadváhou v řádu několika metráků, směšným umělým zvukem a rekuperačními brzdami nebudou zábavná ani trochu a svou neprodejnost dorazí absurdními cenami a směšným dojezdem (zejména při sportovní jízdě). :-)
Avatar - xxc
15. 1. 2021 19:52
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Dojazd je mozno smiesny, ale zabava za volantom je mozno aj lepsia. Staci si pojazdit a vyskusat.
Avatar - Blue Sun
15. 1. 2021 20:11
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Ty se bát nemusíš, do rezervace vám je vozit nebudeme. Necháme vás tam vymřít v důsledné izolaci od moderního pokroku. A o prodeje se neboj, však ty už zelená revoluce bez problémů zajistí.
15. 1. 2021 22:34
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Tak nějaké prodeje "zajistí" elektrohujerská revoluce jo? :D Ani omylem! Vždy, když nějací revolucionáři chtěli přirozené tržní principy nahradit nařízeními, zákazy, pokutami a podobným levičáckým svinstvem, skončilo to stejně - terorem, ekonomickým krachem a bídou! :-( :no:
Avatar - Blue Sun
16. 1. 2021 09:59
Re: Obojstranné oholenie Renaultu
Jen tvé zbožné přání, nic více. Tvá argumentace je slabá a zoufalá. Revoluce zvítězí!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud