Novinky
Popravdě, co se děje od dubna roku 2020 s prodejní strategií Renaultu - to už není Renault!! Začalo to novinkou - Cliem, které světe div se, už nedělají ve verzi Grandtour. Seženete pouze předešlý model a to se slabými motory 😡 Pak následovalo představení Capturu, tenhle PRCEK mezi rádoby MPV stojí se silnějším motorem přes 500 talířů, pokud si vezmete automat, jste tam za 600 talířů!! Předchozí Captur se pohyboval kolem 400 talířů už se slušným motorem a výbavou.... Korunu všemu Renault nasadil zdražením Méganů, ať už jakéhokoli modelu... Po faceliftu je tu startovací částka na 535 tácech... A proč? Prý proto, aby plnila prodeje hybridů dle pokynů Bruselu... Prostě klasice zvedla natolik cenu, že potencionálnímu zákazníkovi poté nabízí hybrid s cenou už relativně o nemnoho dražší!!!
Od roku 2000 jezdím v Renaultech, vlastně i moje manželka a starší syn! Je jasné, že toto jim už nežereme a půjdeme ke konkurenci, která alespoň nabízí čtyřhrnky... Slušná kvalita za slušnou cenu je u Renaultu už jen HISTORIE! A tak se Renaulte POKAKEJ!!! čest práci. :no:
Od roku 2000 jezdím v Renaultech, vlastně i moje manželka a starší syn! Je jasné, že toto jim už nežereme a půjdeme ke konkurenci, která alespoň nabízí čtyřhrnky... Slušná kvalita za slušnou cenu je u Renaultu už jen HISTORIE! A tak se Renaulte POKAKEJ!!! čest práci. :no:
A ty máš pocit, že u iných značiek to bude nejak zvlášť lepšie? Zobuď sa z toho sna...
Bla, bla, bla... jen samé kecy. Ale chápu, socka hodnotí podle českých cen skutečné ceny aut v Evropě... Renault prostě jen dorovnal ceny na evropskou úroveň, tady prodával dost dlouho za příliš nízké ceny.
Proč se asi nedělá Clio Grandtour? Nebyl dostatečný zájem. Zdražení Méganů? Základ 435 tisíc, kombi 490 tisíc. Nevím, kde bereš 535 tisíc. Ty plky o "Bruselu" jsou výplod chorého mozku.
A prosím, který Mégane má tříválec? Jo, pardon, socka nemá na Mégane...
Proč se asi nedělá Clio Grandtour? Nebyl dostatečný zájem. Zdražení Méganů? Základ 435 tisíc, kombi 490 tisíc. Nevím, kde bereš 535 tisíc. Ty plky o "Bruselu" jsou výplod chorého mozku.
A prosím, který Mégane má tříválec? Jo, pardon, socka nemá na Mégane...
Ten s 1.0Tce třeba...
Mégane má litrový TCe? Kde, u nás v ceníku není.
Po faceliftu měl dostat jako základ, koukám, že ještě není a začíná na 505 tisících za TCE140.
http😐/www.auto.cz/…in-hybrid-133132
Má mít 88kw v Meganu
http😐/www.auto.cz/…in-hybrid-133132
Má mít 88kw v Meganu
Vzhledem k tomu, jak šly obecně ceny nových aut nahoru, není žádná z novinek Renaultu nijak drahá. Koneckonců, konkurence v ceně Capturu s 1,3TCE nasazuje tříválce.
Vsade sa zdrazuje nielen u renaultu. Na to si musime uz zvykat. Z aut sa opat raz este stane zalezitost len tych bohatych .. ako pred 70 rokmi....
ale Renault Sport mi přijde jako silnější a zavedenější brand než Alpine. Takže nastrkat všechno pod relativně "novou" značku (ve smyslu známosti u široké veřejnosti) a navíc zaříznout A110, tedy to co Alpine nějak pojilo s minulostí a nahradit ji el. mixerem mi nepřijde jako smysluplný tah.
Proste to len strčili pod jednu hlavičku, ale asi spravili aj nejaké škrty.
S tou elektrikou - asi vedia viac jak my. Možno za pár rokov nové spaľováky naozaj nebudú budeš si môcť vybrať elektrinu alebo elektrinu. Za to ale automobilky nemôžu.
S tou elektrikou - asi vedia viac jak my. Možno za pár rokov nové spaľováky naozaj nebudú budeš si môcť vybrať elektrinu alebo elektrinu. Za to ale automobilky nemôžu.
Ona tak krásná modrá v F1 natolik chybí, že bych věřil ve změnu do začátku testování. Možná černá aktuálně proto, aby vynikla francouzská trikolora.
Přes všechny negativní příspěvky tady, má Renault na co navazovat a nejedná se o nijak dávnou historii. RedBull přes veškerou kritika získal všechny tituly právě s Renaultem, poslední konstruktérský primát s Alonsem není taky nijak pravěký.
Věřím, že si Renaut uvědomuje mrzkou sledovanost Formule E a zůstane v F1 i přes nelehkou situaci v automotive.
K produkčním autům není co napsat, spojení s elektrickou budoucností Lotusu vyznívá dost hořce (spíš tedy z hlediska Lotusu).
Přes všechny negativní příspěvky tady, má Renault na co navazovat a nejedná se o nijak dávnou historii. RedBull přes veškerou kritika získal všechny tituly právě s Renaultem, poslední konstruktérský primát s Alonsem není taky nijak pravěký.
Věřím, že si Renaut uvědomuje mrzkou sledovanost Formule E a zůstane v F1 i přes nelehkou situaci v automotive.
K produkčním autům není co napsat, spojení s elektrickou budoucností Lotusu vyznívá dost hořce (spíš tedy z hlediska Lotusu).
Jojo, to má velkou sledovanost... 😄 V to je určitě budoucnost. Všichni budou přikovaní u TV a elektroformule 😢 :no:
Myslím, že se jedná o představení nových barev pro F1 ne? O F-E tam toho tedy moc nenajdu, spíš výrobní strategii Alpine.
Formula E je nudna kvoli mestskym okruhom, nie kvoli technike. Keby kazdy zavod F1 bol v Monaku, tiez by to bola nuda s nizkou sledovanostou. Formule E si to sposobila sama mestskymi tratami, pravidlami a specifikaciou monopostov. Nizky vykon elektromotorov a nizka kapacita baterii, tak ako aj nulove pouzitie kondenzatorov, potrebnych na vysoko ucinne rekuperovanie a okamzite dodanie velkeho vykonu na ktore su dnesne baterie uplne nevhodne. Je to technika ktora by sa mohla preniest do cestnych EV sportiakov ale aj beznych aut. Ale toto je problem FIA a ten isty problem ma aj F1. Nezmyselna, komplikovana, nespolahliva a draha ICE technika ktora nema sancu uplatnit sa v beznych autach, sposobuje velke rozdiely medzi monopostami a zerie velku cast ich rozpoctu uplne zbytocne. Zvuk F1 ICE je otrasny co este viac znizuje atraktivitu. Problem je FIA, nie technika samotna.
Kedy si počul naposledy súčasnú F1 na živo?
Akakolvek formula znie vo videu rovnako ako na zivo, kde je to akurat hlasnejsie, pripadne aj s vibraciami v bruchu. Ak sa mi nepaci zvuk auta/monopostu nazivo, nepaci sa mi ani vo videu a naopak. Neviem co tym chcel basnik povedat. Ak chces obhajovat zvuk dnesnych MGU-H a turbom tlmenych na otackach obmedzovanych 6 valcov so starymi ci uz NA alebo turbo motormi, tak budes v drvivej mensine.
Takže nepočul, ďakujem za fundovanú odpoveď.
a černá barva? Panejo, proč, když k Alpine patřila vždycky modrá? To se tedy moc nepovedlo...
ty ses taky moc nepoved a stěžuje si někdo? 😁
Naopak, ta černá se pro tento tragický okamžik velice hodí - dobře vyjadřuje likvidaci této slavné značky lehounkých sporťáčků, která nastane, až ty paka do jejích modelů narvou tupě bzučící elektromotory a obludné baterky... 😒 :no: Sbohem, Alpine, sbohem Renault Sport! 😲 😒
Ty tam vážně nevidíš F1? 😉
Nenávist dovede hodně zaslepit, jak vidíš.
Jen nevím kvůli čemu. Alpine jako značka vstala z popela nedávno, spoustě lidí už dnes nic neříká. Tudíž switch na EV výrobní program mi nevadí.
Každopádně teď šlo primárně o představení přejmenovaného týmu F1, nic jiného si z toho zatím neberu.
Každopádně teď šlo primárně o představení přejmenovaného týmu F1, nic jiného si z toho zatím neberu.
sa mi to celkom páči a myslím že v reále to bude ešte lepšie ako všetky autá F1.
Čierna by mohla znamenať “čierny kôň” sezóny spolu s Fernandom?
Čierna by mohla znamenať “čierny kôň” sezóny spolu s Fernandom?
Vyse 85% nabijani EV sa deje v pohodli doma bez zbytocneho jazdenia na nejaku benzinku a bez moznosti vyrobit si palivo doma zadarmo. Mnoho majitelov EV nikdy nepouzilo verejnu nabijacku kedze nabijaju cez noc a kazde jedno EV zvladne priemerny celosvetovy denny najazd aj s ciastocne vybitou bateriou.
Kedze si dnes mozes kupit EV schopne super rychleho nabijania a jeden z najvacsich a najrozlahlejsich statov sveta ma dostatocne hustu siet super rychlych nabijaciek, problem mozu vytvorit iba staty a prevadzkovatelia nabijacich stanic ktore odflakli svoju pracu v tomto smere 😊 Opat raz a to nemozu ani EV ani Alpine.