Dakujem za nepochopenie textu. Formulu 1 som zazil nazivo aj v TV, preto mozem tvrdit to co tvrdim vyssie a tvoj primitivny bezduchy tendnencny prispevok bol prekuknuty. Ak tu chces trollit ze zvuk dnesnej F1 je v pohode tak ti opakujem ze si v drvivej mensine.
Neplati, lebo tu nikoho neurazam ako hovado neschopne konstruktivnej argumentacnej diskusie kedze tu nezastavam nazory doporujuce faktom, len aby som tu trollil svoj osobny mylny nazor.
Akakolvek formula znie vo videu rovnako ako na zivo, kde je to akurat hlasnejsie, pripadne aj s vibraciami v bruchu. Ak sa mi nepaci zvuk auta/monopostu nazivo, nepaci sa mi ani vo videu a naopak. Neviem co tym chcel basnik povedat. Ak chces obhajovat zvuk dnesnych MGU-H a turbom tlmenych na otackach obmedzovanych 6 valcov so starymi ci uz NA alebo turbo motormi, tak budes v drvivej mensine.
Ten dovod je velmi jednoduchy. Ak by si benzinove stanice hladal 10 rokov po zacati predaja benzinovych aut, tak by si stravil vela casu zapriahnuty za kona, co sa aj bezne stavalo ;)
Vyse 85% nabijani EV sa deje v pohodli doma bez zbytocneho jazdenia na nejaku benzinku a bez moznosti vyrobit si palivo doma zadarmo. Mnoho majitelov EV nikdy nepouzilo verejnu nabijacku kedze nabijaju cez noc a kazde jedno EV zvladne priemerny celosvetovy denny najazd aj s ciastocne vybitou bateriou.
Kedze si dnes mozes kupit EV schopne super rychleho nabijania a jeden z najvacsich a najrozlahlejsich statov sveta ma dostatocne hustu siet super rychlych nabijaciek, problem mozu vytvorit iba staty a prevadzkovatelia nabijacich stanic ktore odflakli svoju pracu v tomto smere :) Opat raz a to nemozu ani EV ani Alpine.
Na benzínce se mi z nějakého důvodu nestává, že by jeden stojan dlouhodobě nefungoval, zbylé byly na další půlhodinu obsazené a když přijdu na řadu, tak se mi pauza protáhne z půl hodiny na hodinu, protože je nadrži zima.
Formula E je nudna kvoli mestskym okruhom, nie kvoli technike. Keby kazdy zavod F1 bol v Monaku, tiez by to bola nuda s nizkou sledovanostou. Formule E si to sposobila sama mestskymi tratami, pravidlami a specifikaciou monopostov. Nizky vykon elektromotorov a nizka kapacita baterii, tak ako aj nulove pouzitie kondenzatorov, potrebnych na vysoko ucinne rekuperovanie a okamzite dodanie velkeho vykonu na ktore su dnesne baterie uplne nevhodne. Je to technika ktora by sa mohla preniest do cestnych EV sportiakov ale aj beznych aut. Ale toto je problem FIA a ten isty problem ma aj F1. Nezmyselna, komplikovana, nespolahliva a draha ICE technika ktora nema sancu uplatnit sa v beznych autach, sposobuje velke rozdiely medzi monopostami a zerie velku cast ich rozpoctu uplne zbytocne. Zvuk F1 ICE je otrasny co este viac znizuje atraktivitu. Problem je FIA, nie technika samotna.
Takze chyba je na strane prevadzkovatelov nabijacich stanic, nie u EV, alebo u Alpine. ID.3 je odflaknute stratove narychlo upecene EV vyrobene pre normy, nie pre ludi, aby sme boli presni ;) Nezhadzuj na zaklade neho poriadne EV ktore jeho problemy nemaju a baterku si vedia predhriat.
Důvodů by mohlo být hodně, ale nebudu hádat, které konkrétně za to mohou. Nicméně zažrané jsou dost hluboko, když zásadním způsobem ovlivňují i rozpoznávací schopnosti jedinců...
Jen nevím kvůli čemu. Alpine jako značka vstala z popela nedávno, spoustě lidí už dnes nic neříká. Tudíž switch na EV výrobní program mi nevadí.
Každopádně teď šlo primárně o představení přejmenovaného týmu F1, nic jiného si z toho zatím neberu.
Vzhledem k tomu, jak šly obecně ceny nových aut nahoru, není žádná z novinek Renaultu nijak drahá. Koneckonců, konkurence v ceně Capturu s 1,3TCE nasazuje tříválce.
Ona tak krásná modrá v F1 natolik chybí, že bych věřil ve změnu do začátku testování. Možná černá aktuálně proto, aby vynikla francouzská trikolora.
Přes všechny negativní příspěvky tady, má Renault na co navazovat a nejedná se o nijak dávnou historii. RedBull přes veškerou kritika získal všechny tituly právě s Renaultem, poslední konstruktérský primát s Alonsem není taky nijak pravěký.
Věřím, že si Renaut uvědomuje mrzkou sledovanost Formule E a zůstane v F1 i přes nelehkou situaci v automotive.
K produkčním autům není co napsat, spojení s elektrickou budoucností Lotusu vyznívá dost hořce (spíš tedy z hlediska Lotusu).
Naopak, ta černá se pro tento tragický okamžik velice hodí - dobře vyjadřuje likvidaci této slavné značky lehounkých sporťáčků, která nastane, až ty paka do jejích modelů narvou tupě bzučící elektromotory a obludné baterky... :-(:no: Sbohem, Alpine, sbohem Renault Sport! :-O:-(
Tak zrovna od tebe to má váhu, odpade. Možná jsem se nepovedl, ale vždycky budu lepší než ty a spousta jiných zdejších podřadných. A víš ty co? Já jsem za svou nepovedenost rád, protože je o hodně lepší, než tvá povedenost. A vždycky bude.
Bla, bla, bla... jen samé kecy. Ale chápu, socka hodnotí podle českých cen skutečné ceny aut v Evropě... Renault prostě jen dorovnal ceny na evropskou úroveň, tady prodával dost dlouho za příliš nízké ceny.
Proč se asi nedělá Clio Grandtour? Nebyl dostatečný zájem. Zdražení Méganů? Základ 435 tisíc, kombi 490 tisíc. Nevím, kde bereš 535 tisíc. Ty plky o "Bruselu" jsou výplod chorého mozku.
A prosím, který Mégane má tříválec? Jo, pardon, socka nemá na Mégane...
Zrovna jsem si pouštěl poslední Bjornův trip. Nabíječky buď nefunkční, obsazené, nebo s nízkým výkonem, a když jednu vhodnou našel, tak se mu "revoluční" id.3 nabíjel 40 kW výkonem, protože měl zmrzlou baterii. Pro tebe zřejmě lákavá vize mobility.
Proste to len strčili pod jednu hlavičku, ale asi spravili aj nejaké škrty.
S tou elektrikou - asi vedia viac jak my. Možno za pár rokov nové spaľováky naozaj nebudú budeš si môcť vybrať elektrinu alebo elektrinu. Za to ale automobilky nemôžu.
Nikdy nehovor nikdy. Taká E-formula je nudná, lebo má zlý koncept. Benzín je železná košeľa, zvyk, od ktorého postupne upustíme, lebo iná cesta nebude. Bez ohľadu na tvoje či moje rozhorčenie a bez ohľadu na to, čo sa tu popíše. Myslím si, že Renault aj ďalšie automobilky to vidia z inej strany a oveľa ďalej ako my, a podľa toho sa správajú.
ale Renault Sport mi přijde jako silnější a zavedenější brand než Alpine. Takže nastrkat všechno pod relativně "novou" značku (ve smyslu známosti u široké veřejnosti) a navíc zaříznout A110, tedy to co Alpine nějak pojilo s minulostí a nahradit ji el. mixerem mi nepřijde jako smysluplný tah.
Popravdě, co se děje od dubna roku 2020 s prodejní strategií Renaultu - to už není Renault!! Začalo to novinkou - Cliem, které světe div se, už nedělají ve verzi Grandtour. Seženete pouze předešlý model a to se slabými motory :-/ Pak následovalo představení Capturu, tenhle PRCEK mezi rádoby MPV stojí se silnějším motorem přes 500 talířů, pokud si vezmete automat, jste tam za 600 talířů!! Předchozí Captur se pohyboval kolem 400 talířů už se slušným motorem a výbavou.... Korunu všemu Renault nasadil zdražením Méganů, ať už jakéhokoli modelu... Po faceliftu je tu startovací částka na 535 tácech... A proč? Prý proto, aby plnila prodeje hybridů dle pokynů Bruselu... Prostě klasice zvedla natolik cenu, že potencionálnímu zákazníkovi poté nabízí hybrid s cenou už relativně o nemnoho dražší!!!
Od roku 2000 jezdím v Renaultech, vlastně i moje manželka a starší syn! Je jasné, že toto jim už nežereme a půjdeme ke konkurenci, která alespoň nabízí čtyřhrnky... Slušná kvalita za slušnou cenu je u Renaultu už jen HISTORIE! A tak se Renaulte POKAKEJ!!! čest práci. :no: