Novinky
twistedTSD
2
Čekal bych v základu 1.0. Ten 12V mild hybrid bude úplně zbytečná zátěž, ale vyšší hmotnost je dnes žádoucí, takže co už no. CVT z toho mohli konečně vyhodit.
Anonym
2
Prej 22kg navíc. To není tak zlý.
3_diamanty
1
ta slabsia vykonova varianta so 103kw a s manualom tu bude ideal ... co viac tu treba... vyse 100kw 4 valcove turbo v crosse velkosti nejakeho ceedu..... tiez som sa tu obaval tej 1.0ky z juke ale nastastie tu uz kusok niekto aj rozmyslal co tam supnut.... predsa len kaskaj je uz vacsi voz ako juke.. aj tazsi .... s tym 4 valcom turbom to ale bude uz ok... navyse nadalej je to cross.. teda nehladajme tu nejake sportove vlastnosti ani nesledume tu casy na ringu... takze za mna ako mestsky/rodinny cross bude kaskaj opat neskutocny trhak :yes:
a před odchodem nám nabídne něco co nikdo nechce
poruchovost Kaškajů je značná, složité kombinované systémy budou jistě bezporuchové :-!
tak jen tak dál, cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly, jednou rudými, podruhé černými, potřetí zelenými ...
poruchovost Kaškajů je značná, složité kombinované systémy budou jistě bezporuchové :-!
tak jen tak dál, cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly, jednou rudými, podruhé černými, potřetí zelenými ...
Hnědá je cool! :-!
Ale k autu: Stejně jdou do Prčic a nikoho to nezajímá
Ale k autu: Stejně jdou do Prčic a nikoho to nezajímá
chvalabohu dizel aj tu konci... 😉 😒]
jo , konec dieslu v SUV fakt dává velký smysl... 😄 :no:
Nissan opět ztratí z už tak slabších prodejů.
Nissan opět ztratí z už tak slabších prodejů.
Čo je na dízalku zlé? Samozrejme ak nejazdí iba v meste.
je město a město
můj dízlák jede na okruhu mezi 6 litrů na 100, předepsaná maximálka 80
v bočních ulicích je to víc
pokud má diesel účinný dpf a scr, není žádným problémem
benzíny a diesely s BPF/DPF čistí vzduch, hlavně otěr z pneumatik, kterého nejvíc generují PHEV a EV
na (moderních) dieselech je toho tedy mnoho dobrého
starší diesely taky nevidím na silnicích rád
můj dízlák jede na okruhu mezi 6 litrů na 100, předepsaná maximálka 80
v bočních ulicích je to víc
pokud má diesel účinný dpf a scr, není žádným problémem
benzíny a diesely s BPF/DPF čistí vzduch, hlavně otěr z pneumatik, kterého nejvíc generují PHEV a EV
na (moderních) dieselech je toho tedy mnoho dobrého
starší diesely taky nevidím na silnicích rád
😁 Tak toto je ta najvacsia hlupost ktoru si tu napisal a to je co povedat 😊 DPF cisti vzduch? Oter z pneumatik? 😁 Ty si komik. To mas z autoforum, tam zvyknu pisat take nezmysly ze EV produkuju viac castic z pneumatik ako ICE, co je vysledok jednej tendencnej studie ktora zase porovnavala castice "Switftu vs Model S"? Takze podla teba, castice gumy su nasate do motrou lebo zazracne obidu jemny vzduchovy filter, potom by sa v pieste zazracne vyhli spaleniu ale ulozili by sa v DPF kde by cakali na dalsie zazracne bezzvyskove spalenie bez akychkolvek emisii 😁 Ty si toho musis teda este vel nastudovat od DPF filtroch a o ich az do 1000 nasobneho prekrocenia emisnych noriem pri vypalovani a preco cyklus vypalovania je nastaveny na 100km viac od WLTP cyklu merania sporteby a emisii. Ak budes zit v iluzii ze DPF je zazracne zariedenie ktore pri spalovani neprodukuje ziadne emisie tak nikdy nepochopis odklon od dieslov.
Wine, nejaka sebereflexe? 😄
Nejak se proti tobe vsichni spikli. 😁
A prestan to proboha hazet na EU.
Nebo kde jinde ze Nissan nabizi diesel?
Prijde ti aktualni US trh taky preregulovany?
Jasne, kdyz neco odporuje tvymu svetonazoru (diesel je cool), je to urcite komunismus, nacismus nebo ekoterorismus. :no😒br /> WTF
To je strasne laciny.
Nejak se proti tobe vsichni spikli. 😁
A prestan to proboha hazet na EU.
Nebo kde jinde ze Nissan nabizi diesel?
Prijde ti aktualni US trh taky preregulovany?
Jasne, kdyz neco odporuje tvymu svetonazoru (diesel je cool), je to urcite komunismus, nacismus nebo ekoterorismus. :no😒br /> WTF
To je strasne laciny.
aktuální trh dieselů v USA roste
všechny major automobilky přidaly do svého portfolia "malé" diesely, třeba u GM je to motor 1,6 a 6-válec 3,0 D, ten následně rozpůlili a 1,5 se prodává v Opelech
V USA hledají vhodné pohony pro různé typy vozidel
V EU se drtí "elektrifikace" za každou stranu, podporována dotacemi megalitických rozměrů...
... čímž neříkám že tady není malá skupina lidí která EV miluje, jen nesouhlasím s tím aby se 10% skupině ev-lidí musela přizpůsobovat 80% skupina "fosilů" 😄
Rád Tě napodobím v sebereflexi, až nějakou uvidím u Tebe
všechny major automobilky přidaly do svého portfolia "malé" diesely, třeba u GM je to motor 1,6 a 6-válec 3,0 D, ten následně rozpůlili a 1,5 se prodává v Opelech
V USA hledají vhodné pohony pro různé typy vozidel
V EU se drtí "elektrifikace" za každou stranu, podporována dotacemi megalitických rozměrů...
... čímž neříkám že tady není malá skupina lidí která EV miluje, jen nesouhlasím s tím aby se 10% skupině ev-lidí musela přizpůsobovat 80% skupina "fosilů" 😄
Rád Tě napodobím v sebereflexi, až nějakou uvidím u Tebe
Koukam, ze bych toho chtel po tobe zrejme prilis...
https😐/www.cnbc.com/…-it-out-yet.html
"Diesel is on the decline." 😲 😲 😲
Tohle nejak nekonvenuje s tvym tvrzenim, ze diesel trh v USA roste.
Ja si predstavuju tvoji sebereflexi v tom, ze se podivas zpet a reknes si: OK svet se vyviji jinak nez jsem si myslel... Asi to zkusim nejak akceptovat, namisto toho, abych svuj nechteny vyvoj prirovnaval ke zvracenym ideologiim.
Jak ty si konkretne predstavujes mou, sebereflexi? 😄 😄 😄
Svet se chova zhruba tak jak jsem predpokladal...
Ja tady leta hlasam o kolik je Tesla napred a hle ona se stane nejhodnotnejsi automobilkou sveta.
Proc asi?
Uz dlouhou dobu pisu o pokroku v bateriich.
A hle, ona jejich cena za deset let poklesla o 80%? procent.
Jestli je neco jinak, nez jsem si myslel, nemam problem to priznat. 😉
PS Pojem "megaliticke rozmery" slysim prvne a evokuje mne spis (pre-)historii.
https😐/www.cnbc.com/…-it-out-yet.html
"Diesel is on the decline." 😲 😲 😲
Tohle nejak nekonvenuje s tvym tvrzenim, ze diesel trh v USA roste.
Ja si predstavuju tvoji sebereflexi v tom, ze se podivas zpet a reknes si: OK svet se vyviji jinak nez jsem si myslel... Asi to zkusim nejak akceptovat, namisto toho, abych svuj nechteny vyvoj prirovnaval ke zvracenym ideologiim.
Jak ty si konkretne predstavujes mou, sebereflexi? 😄 😄 😄
Svet se chova zhruba tak jak jsem predpokladal...
Ja tady leta hlasam o kolik je Tesla napred a hle ona se stane nejhodnotnejsi automobilkou sveta.
Proc asi?
Uz dlouhou dobu pisu o pokroku v bateriich.
A hle, ona jejich cena za deset let poklesla o 80%? procent.
Jestli je neco jinak, nez jsem si myslel, nemam problem to priznat. 😉
PS Pojem "megaliticke rozmery" slysim prvne a evokuje mne spis (pre-)historii.
Proč lžeš? V EU se nedrtí žádná elektrifikace, zločinný lháři!
Nejvtipnější jsou ta tvá procenta. Podíl elektrických aut na prodejích každoročně roste, ale ty budeš stále tvrdit, jak je nikdo nechce. Příští rok už ta menšina bude dvacet procent, pak pětatřicet, ale za chvíli už najednou bude většinou... A pak všechny jako ty konečně trefí šlak a bude klid. 😁
Nejvtipnější jsou ta tvá procenta. Podíl elektrických aut na prodejích každoročně roste, ale ty budeš stále tvrdit, jak je nikdo nechce. Příští rok už ta menšina bude dvacet procent, pak pětatřicet, ale za chvíli už najednou bude většinou... A pak všechny jako ty konečně trefí šlak a bude klid. 😁
Co na to říct? Trabant byl v NDR nejprodávanějším automobilem a byly na něj mnohaleté pořadníky. Pak spadla berlínská zeď a ukázalo se, že v tržních podmínkách je absolutně nekonkurenceschopný. Proto bych ze statistik prodejů elektromobilů nedělal nějaké velké závěry.
No tady jde spis o zretelny trend.
Nez nejaka momentalni absolutni cisla.
A nic nenasvedcuje tomu, ze by se mel vyvoj baterii a elektroniky zastavit.
Naopak je jasne, ze aby dieselova auta plnila cim dal prisnejsi emisni normy, budou jen slozitejsi a drazsi.
Nez nejaka momentalni absolutni cisla.
A nic nenasvedcuje tomu, ze by se mel vyvoj baterii a elektroniky zastavit.
Naopak je jasne, ze aby dieselova auta plnila cim dal prisnejsi emisni normy, budou jen slozitejsi a drazsi.
S diesely to bylo tak. Významné prodeje měly jen tam, kde bylo vysoké daňové zvýhodnění nafty oproti benzínu. Ukázkový příklad je Belgie, kde měly velmi vysoký podíl na prodejích. Když pak daňové zvýhodnění snížili, podíl se rychle snížil. Připomíná to elektromobily dnes. Prodeje jsou významné tam, kde jsou vysoce zvýhodněny, například v Norsku.
Tak lidi budou VZDY kupovat to, co je ekonomicky vyhodnejsi.
Ale EV obecne ma pomerne slusnou perspektivu se stat brzy vyhodnejsim i bez dotaci.
TM3 je v ramci sve tridy uz vyrazne vyhodnejsi dnes.
Problem byl (a u nas stale je), ze nejvyhodnejsi je zaroven nejjedovatejsi.
No a od letoska muzou u nas jezdit vsechny ty kourici vraky s EU3 jeste o korunu na litr vyhodneji. :no: :no: :no:
Ale EV obecne ma pomerne slusnou perspektivu se stat brzy vyhodnejsim i bez dotaci.
TM3 je v ramci sve tridy uz vyrazne vyhodnejsi dnes.
Problem byl (a u nas stale je), ze nejvyhodnejsi je zaroven nejjedovatejsi.
No a od letoska muzou u nas jezdit vsechny ty kourici vraky s EU3 jeste o korunu na litr vyhodneji. :no: :no: :no:
Dízel je smrť, elektrika je budúcnosť a pre istotu jazdím benzínom.
Ty mi prídeš ako Marx&Engels a všetko dal nakoniec do "praxe" Lenin.
Ty mi prídeš ako Marx&Engels a všetko dal nakoniec do "praxe" Lenin.
Heled jeste driv se mi hodne libil hybrid.
A jeden uz jsem si skoro koupil.
Byla to dobra nabidka, predvadecka, jen mi nekdo predbehnul.
Ted jezdim benzinem s neprimym vstrikem EU5...
Dalsi auto bude elektricky.
Elektromobily delaji velky pokroky, v dobe koupe myho soucasnyho auta, byl alternativou jen Leaf s dojezdem asi 100km anebo prilis maly Zoe. Ted uz je situace jina.
A jeden uz jsem si skoro koupil.
Byla to dobra nabidka, predvadecka, jen mi nekdo predbehnul.
Ted jezdim benzinem s neprimym vstrikem EU5...
Dalsi auto bude elektricky.
Elektromobily delaji velky pokroky, v dobe koupe myho soucasnyho auta, byl alternativou jen Leaf s dojezdem asi 100km anebo prilis maly Zoe. Ted uz je situace jina.
Můžu se zeptat, do jakých modelů pro americký trh montuje GM diesely o objemu 1.5 a 1.6 litru? Já jsem žádný nenašel.
Jinak co se týče rozpůleného 1.5 pro Opely, to bude velmi krátká epizoda. Projede Astry jsou od faceliftu doslava katastroficky nízké (a ten rozpůlený tříválec je možná jedna z příčin) a za rok přijde nová generace s technikou a motory PSA.
Jinak co se týče rozpůleného 1.5 pro Opely, to bude velmi krátká epizoda. Projede Astry jsou od faceliftu doslava katastroficky nízké (a ten rozpůlený tříválec je možná jedna z příčin) a za rok přijde nová generace s technikou a motory PSA.