Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Je uz verejne zname ze honda v eu s cistymi spalovakmi o rok ci dva uz uplne skonci... da sa teda cakat ze aj hrv po vzore jazzu uz pride len ako hybrid... a ja sa na taketo hybridne hrv od hondy uz teraz tesim :yes:
SKAY
Tak Honda nabízí hybridy od r 2000 Tak to bude asi v pohodě pohon. Horší že jen automat. absence 4x4 v Eu. ale todle asi duchodcům a vozicím se děckám vadit nebude ,narozdíl od cenovky 😁
Dost to moze konkurovat povedzme hybridnemu niru velkostne a pohonom ... aj ked popravde uz mensi hybridny jazz stoji tolko co niro... na druhej strane to ale urcite bude stat menej ako keby to malo byt ciste elektro... hondy skratka nie su lacne to je jasne
.. mne sa moc paci mensi jazz ale za cenu nira ( s 2700mm razvorom a priestorovymi pomermi v kabine ako v nizsej strednej triede ) v podstate mi nepride moc vyhodny... ale s tym aj tak nic nespravime.
.. mne sa moc paci mensi jazz ale za cenu nira ( s 2700mm razvorom a priestorovymi pomermi v kabine ako v nizsej strednej triede ) v podstate mi nepride moc vyhodny... ale s tym aj tak nic nespravime.
chybí výbava ,,holobyt,, Pak by ty ceny byly možna lepší otázka o kolik asi nema cenu dle H..
presne.. Ich cenová politika je nevyhovujúca pre európskeho zákazníka. Keby si pekne postupne nechali zaplatiť za každú hlúposť od možnosti sklopenia sedadiel až po moderných asistentov tak by sa na nich priemerný európsky zákazník s chuťou odbavil a možno by zaplatil aj viac ako by čakali 😄 Manažérov z Hondy by som lopatou nahnal na školenie do VAGu a ako skúšku by som im potom dal nakonfigurovať si auto podľa predstáv :-!
Oni ale Japonci vůbec nemají výrobní systém postavený na objednávání individuálně nakonfigurovaných vozidel. Takže by si asi neuspěl. 😄
Freddka
Zrovna nedavno me uber vezl v zanovnim HR-V. 5 tisic mil na tom mel, fungovka,
Podvozek dobry. Je to Honda.
Jinak ale prekvapive hrozny a ubohy auto na to, ze je to Honda a co to stoji. Ble.
Podvozek dobry. Je to Honda.
Jinak ale prekvapive hrozny a ubohy auto na to, ze je to Honda a co to stoji. Ble.
Arese
...Honda se ubírá zcela špatným směrem, takže jen další nové auto, které si zcela určitě nikdy nekoupím. 😁
Tak evdientne s tvým přístupem si nové auto uz nekoupis.
Mým přístupem?! Snad přístupem EU! A ano, počítám, že tak za cca 5 let už tomu tak bude, takže pak už opravdu budu kupovat jen zachovalé ojetiny. A určitě nebudu sám, takových lidí bude v EU desítky milionů. Důsledky to bude mít 2: výrazné zvyšování průměrného věku vozového parku a miliony zaměstnanců automobilek na dlažbě. Ale když to tak idyotská EU chce, prosím!
Ne, tvým přístupem. Ty ses rozhodl k odporu z principu, aniž cokoli vyzkoušíš. EU za tvou hloupost nemůže.
Za pár let si povíme, kdo měl pravdu, jo? Já se tedy nějakými grétistickým úředníky EU, kteří o automotive vědí úplné h. o. v. n. o. znásilňovat nenechám!
P. S. Loni jsem si poctivě vyzkoušel nový Leaf a jen přes mojí mrtvolu!
P. S. Loni jsem si poctivě vyzkoušel nový Leaf a jen přes mojí mrtvolu!
Copak se ti na novem Leafu nelibilo?
Jaka to byla verze?
Jaka to byla verze?
Stupeň výbavy si už opravdu nepamatuji. Jel jsem s tím asi 30km okruh, obsahující kus Prahy, okresku i dálnici a jakékoliv řidičské uspokojení tomu bylo na míle daleko. Připadal jsem si, jako bych řídil nějakou drezínu, žádný zvuk motoru, žádné řazení, mrtvé řízení a mizerně dávkovatelné rekuperační brzdy, no fakt děs běs. Ale i tak jsem moc rád, že jsem si vyzkoušel způsob pohonu, který si nikdy nekoupím! 😄
Tvl, děs běs.
Ty ani nevíš, jakou verzi jsi řídil?
Když to ''testuješ'' tohle bys alespoň mohl vědět.
O výbavu mně fakt nejde.
Jde o výkon (150k vs 217k) a baterku (40kWh vs 62kWh).
https😐/www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/cz/brochures/Techdata/Nissan_LEAF_Tech_data_CZ.pdf
Žádné řazení, žádný zvuk. Co jsi čekal? 😁
Nevím, jak se řídí drezína...
PS Ne všichni jsou jako ty a spousta lidí se chce především dostat spolehlivě v klidu každý den ve městě do práce. A k tomu si myslím, že ten Leaf může výborně posloužit.
Ty ani nevíš, jakou verzi jsi řídil?
Když to ''testuješ'' tohle bys alespoň mohl vědět.
O výbavu mně fakt nejde.
Jde o výkon (150k vs 217k) a baterku (40kWh vs 62kWh).
https😐/www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/cz/brochures/Techdata/Nissan_LEAF_Tech_data_CZ.pdf
Žádné řazení, žádný zvuk. Co jsi čekal? 😁
Nevím, jak se řídí drezína...
PS Ne všichni jsou jako ty a spousta lidí se chce především dostat spolehlivě v klidu každý den ve městě do práce. A k tomu si myslím, že ten Leaf může výborně posloužit.
Jo, byla to ta levnější, resp slabší verze. Ale nedostatek dynamiky mě u ní stejně netrápil. Hrozný byl ten samotný pocit z jízdy. Tohle zoufale nudné, motorově téměř bezhlučné, neřadící a zcela nezáživné přesunování z bodu A do bodu B opravdu nemá s automobilismem nic společného. A ano, nic víc jsem od toho nečekal, ale říkal jsem si, že si nějaké EV musím vyzkoušet, abych tu eurohujery nebyl napadán, že kritizuju něco, co jsem si ani prakticky nezkusil. 😄
Ne, samozřejmě, ty jsi ten nejlepší, nejmoudřejší a nejchytřejší. A ty budeš taky nejvíce trpět, až prostě nebude na vybranou. A já se ti pak budu zcela otevřeně smát, jaký jsi blb.
Tvůj popis Leafu tvou hloupost a zaslepenost jen dokazuje. Naštěstí jsou takoví jedinci už vymírající druh.
Tvůj popis Leafu tvou hloupost a zaslepenost jen dokazuje. Naštěstí jsou takoví jedinci už vymírající druh.
Ukaž mě prosím, kde jsem se označoval těmi tebou uváděnými superlativy, ty ubohý a trapný eurohujerský lháři!
Teda hlavně ty malý kolečka jsou v tý mohutný kastli zaražený jako prdy. Hned jsem si vzpomněl na další extrém v této disciplíně (zaraženoprdovost kol) a tím je náhodou další Honda...City kolem roku 2005 byla v tomto bezkonkurenční.
Např. na tomto sranci z áček je to dobře vidět ze zadního poloprofilu, jak malinké je opticky to zadní kolo...a ještě ty jiný puklice.
https😐/www.tipcars.com/…iha-7041835.html
https😐/www.auto.cz/diskuse/78748/1
Nejdřív podle tvých zdrojů HR-V ani nebude mít nástupce.
Potom na celém světě je ročně 620 tisíc BY-kupců (ne, ty jsou vlastně skutečný)...
A podle prototypu už to zkritizuješ.
No nic, utopený kola jsou u Hondy skutečně klasika a pro lidi co jim to vadí, je to velmi snadno řešitelný...
A pokud i ty uznáš, že ta kla jsou uHond (ale ne vždycky myslím) malá a utopená, tak evidentně nejsem ani zaujatý.
Čili pohoda. 😄
Nenrvuj se a neztrácej čas hrabáním s ve starých diskusích - neklikám na to.
Nebuď v křeči.
Take it easy.
Neboj, timhle se urcite nenervuju. 😁
Jestlize jsi na ten odkaz nekliknul, tak jen zduraznim, ze HR-V je celosvetove velmi uspesne auto.
P.S. Podle detailu zadní partie na titulce jsem si myslel, že to je článek o nějakém prototypu SUV od Jaguaru.
Nepisu, ze nechci pusobit zaujate. 😄
Za mňa - hybrid je lepší ako elektro, takže článok potešil 😄
Elektro by som dnes nekúpil a neverím tomu, že si pre neho niekedy v živote pôjdem do predajne, navyše s radosťou. Celé elektro sa mi zdá z dnešného pohľadu predajov a záujmu zákazníkov jedno veľké "sci-fi". Nie je možné ľuďom takto niečo prikázať - nie sme Severná Kórea...
Naproti tomu hybrid "by" som kúpil aj dnes. "BY" = momentálne nepotrebujem auto a neuvažujem ani o jeho výmene. Moje súčasné má necelé 4 roky a je v super kondícii.
Hlavne tohle HR-V bude mit jedinyho full-hybridniho konkurenta - CH-R.
S tim, ze system Hondy je asi jeste lepsi do mesta.
Pred pár dňami bol kdesi test dieslového a hybridného SUV (Kia Sorento). Iba v meste bol hybrid lepší.
Kazdopadne srovnatelna RAV-4 jezdi za sest.
Ale je to hodne o ridici, jizdnim stylu, rychlosti...
Poradil bys Honde vynechat svuj ctvrty nejuspesnejsi model a vyrabet jen HB?
Podle maskovanych prototypu se to tezko odhaduje. 😉
Jinak oprava, HR-V (soucasny) je na platforme Jazzu...