100kw/h rychlonabijanie :D. ved to je pouzitelne iba do mesta. neviem komu sa chce stat 45 minut na stanici. Tesly z roku 2016 maju 250kw/h a bezne mas 150kw nabijacky. Zrychlenie z 0-100 za 8.9 sekundy :D. Moja fiesta st line 1.0 125hp ecoboost ma 0-100 za 9 sekund. Je to vtip. Dalsi dokaz ze vsetci este stale nedobehli teslu z roku 2016. Vsak model S z roku 2012 ma 150kw nabijanie.
Presne tak, kolega sa mi čudoval načo je pre mňa podstatné ťažné keď nechcem príves.
Až nabehol do BMW, že chce ho originál dodatočne spraviť kvôli bicyklom a cena 5000 Eur (neviem či aj riadiaciu jednotku chceli meniť, alebo nejaké chladenie).
Podľa theverge.com 39 950 Eur net price, tj. asi bez DPH? Tj. v ČR od 1,04 mil. Kč bez DPH a 1,26 mil. s DPH? Klasické GLA začína okolo 700 tis. Kč bez DPH.
Carwov.co.uk uvádza dojazd nižší, cca 265 mil (426 km) oproti theverge.com pod 300 mil (pod 500 km). Som zvedavý na reálny dojazd.
- www.theverge.com/…ange-price-specs
- Mercedes-Benz threw back the curtain on the EQA crossover, its latest electric vehicle as part of a slate of new EVs that are being planned for the coming years. The compact SUV will have a range of less than 300 miles, a 66.5kWh battery pack, and a net list price of €39,950 ($48,442).
za tažné. Lidi to v Německu kupujou kvůli kolů.
Koncern zvládá tažný na EV špatně. Taková Octa kombi RS ho nemá ani možnost přikoupit, a to se bavíme jenom o PHEV.
Druhá otázka je, jak daleko to s přívěsem v zimě dojede.