Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Skončí Opel Insignia? Ve hře je příchod crossoveru a nové jméno

41 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Crossover ve stylu outbacku a k tomu 4x4, Hdi a Aisin. Fakt jen ve stylu vyššího kombíku. 1,51 m jako má Formentor, to není žádná bouda.
Anonym
Ano, co víc si přát!
Dáme jednu lidovou, přímo z domoviny Opelu!
A všichni!
"Wer Scheisse frisst und Popel kaut, der fährt auch das was Opel baut!"
:D
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A ještě tu o Fiatu a s překladem. :yes:
TobeConti
Dal som plus pretoze som sa zasmial. Ale na druhu stranu Astru a Insigniu mam rad :)
Ringhofer
Jo, source většiny článků na ACZ už o tom píše tady: https://www.motor1.com/…-st-renderings/.
Brzy se to objeví i na ACZ ve špatném až zoufalém překladu...
Anonym
udělejte z Mondea a Insignie prostě Crossovery nebo co to je.
A celej segment (pořád ne zanedbatelnej a už vůbec ne, když jsi v něm sám) opanuje koncern s Pastevcem a Supem.
Zbyde z konkurence Pažout a to je z mainstreamu asi šlus.
ptr078
otazka je, ako dlho budu pazouta zivit. znaciek maju teraz viac nez dost, ta technika z 508 by sa dala par krat naklonovat pod alfou, oplom. Mozno aj 508 bude v dalsej generacii crossoverom
Anonym
jj, všechno je možný.
Zapomněls na Lancii, tu já rád.
Nemuseli dělat trapný DS, měli ty luxusní verze stavět pod Lančkou.
ptr078
nezabudol, len neviem si v dnesnom svete predstavit uspesne fungovat lanciu a alfu. Mimo talianska bohuzial predaje budu mizive. Budem rad, ak to prezije so ctou aspon alfa a ja sa dozijem novej generacie julie, malo byt aj odvodene kupe a konkurencia pre bmw 5.
Anonym
To bych taky chtěl vidět!
Třeba Alfa GT vypadá i dnes líp, než většina současných aut!
Ale právě když existuje stupidní DS, mohli na to použít Lancii.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Lenže v dobe keď pustili do sveta DS neboli spojení s FCA a už vôbec nemali prachy aby Lanciu kúpili. Ale veď ty to veľmi dobre vieš 🙂
rohor
V Evropě ano.
Avatar - Emel
Emel
Nojo. Mondeo a Insi jsou za loňský rok v Evropě řádově na 20t. Přitom Insi je dost možná v komplexu nejlepší auto ve třídě... a takový auto vyvinout stojí ranec.

Uvidíme co bude... Mondeo je globální model, Opel je součástí nového velkokoncernu... třeba v tom najdou nějaký ekonomicky smysluplný způsob jak to vyrábět.
Anonym
Každý si holt chválí to své.
To je běžná praxe u aut.
Stačí kouknout na Moje Auto.
Samé voz 9 až 10 bodůT
Takže asi tak...
Ale i když si myslím něco jinýho, byl bych moc rád, aby takový auto zůstalo. Nové jméno? Co třeba jméno Omega?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Obecně máš jistojistě pravdu, ale když to vezmu konkrétně, jsem tu asi 7 let a za tu dobu jsem tu nepotkal nikoho objektivnějšího, než je Emel. To jen k té první větě. ;-)
Anonym
Však já to nemyslím tak nějak agresivně. Emela beru.
Avatar - Emel
Emel
Jistě jistě.
Na druhou stranu... než jsem Opel koupil, tak jsem nijak vřelý vztah k té značce neměl (a vlastně pořád nemám). Jestli jsem něčemu "neobjektivně" fandil, tak to byla Mazda a Škodovka. A Opel si to místo v garáži prostě vybojoval, neměl jsem nijak omezený výběr. Pořád tu nadáváš na BYkupce... a jakmile si někdo to auto koupí, tak chválí svou garáž, to je těžký :-)

PS: omezený krom peněz samozřejmě... a agresivní cenová politika Opelu v tom taky hrála roli.
Anonym
Nene, vůbec jsem to tak nemyslel. Za BYkupce tě nepovažuju, naopak.
Ale každej si strašně chválí svoje auto. To je obecný - viz jak jsem psal to Moje Auto.
A já s od toho oprostil. To můžu klidně napsat.
Avatar - Emel
Emel
Zase... já neříkám, že je Insi bez chyb. Benzínové motory měl třeba koncern lepší (s lepší dynamikou i spotřebou... částečně to může být i převodovkou) - to je pro mě třeba dost podstatné mínus - asi největší co to auto má. A má i další... systém jízdy v pruzích je parodie, prostornost liftu je sotva průměr... našel bych toho víc.
U konkurentů jsou ale chyby taky (klidně ti napíšu jaké jestli tě zajímá konkrétní auto) a mě osobně z toho Insi před 3 rokama vyšla (relativně těsně) nejlíp... a od té doby (teď už bychařsky od počítače) nevidím na trhu nic, co by mě přimělo změnit názor. Samozřejmě bych musel projet ty nové dvoulitry...
Anonym
Já ti teď napíšu SZ.
Připrav se na to, že je to šílený. Totálně.
Ale je to pravda.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Budeš se divit, ale i já, jakožto jezdec konkurence musím uznat, že na tom, co píše Emel něco je a když mi zaříznou Mondeo, jakože vše tomu nasvědčuje, že už je to tutovka, tak Insignia by bylo jedno z prvních aut, které budu uvažovat, pokud se rozhodnu zůstat v D segmentu... nelíbí se mi tolik, mám k němu subjektivní připomínky, ke kombíku více (vzhled zádě), ale pořád je to výrazně zajímavější svezení, než konkurence, za pořád zajímavé ceny...
TobeConti
Ked som si kupoval auto tak cenova politika Oplu ma dost brala. Insignia sa mi pacila. Za mna je opel momentalne nedoceneny a to je skoda, pretoze mi pride, ze ponuka lepsie modely ako VW posledne roky
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Viem presne o com pises Emel.... mam to podobne len s vw
TobeConti
Insignia je celkovo dobre auto. Problem vysokeho hodnotenia je z casti nadsenie majitela. Ale aj celkovo vysoka kvalita sucasnych aut. Po konstrukcnej stranke sme v podstate na vrchole. Medzi autami citis rozdiel. Ale celkovo aj najlacnejsi model ti da to co ocakavas za danu sumu. Neratam pripadne chyby z vyroby. To sa stane.
škodovák
Teď by docela dávalo smysl kdyby v zámoří Opely prodával Chrysler jako to dříve bylo s Buickem. Nemuselo by to být marné.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To by bylo vtipné, protože Buick dodnes prodává Opely.
Avatar - wakantanka
wakantanka
zabudol si na tvoju "obľúbenú" Camry 🙂
škodovák
... letos uvede novou C5.
Anonym
Tak to bude ten Pažou. Ale to auto nebude nikdo kupovat.
Protože ho všichni kupovali kvůli Hydractivu.
Avatar - xxc
xxc
ani nie, lebo to nekupoval skoro nikto a ked to neskor ponukali aj s "ocelovym" podvozkom, tvoril dost velku cast predajov
Avatar - wakantanka
wakantanka
Kým nedali na výber predávali celkom dobre. Problém bol aj v tom, že chceli byť priveľmi nemeckí a úprimne prečo si kupovať Francúza čo sa tvári ako Nemec?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nebude to zabalená bída ala 5008?
Ringhofer
...co Vás to napadlo dát k tomuto článku fotografie Buicku Avenir?! Vám už opravdu máklo, nebo co... Nová generace je připravována na koncernové platformě a s Buickem už nebude mít nic společného. Možná to i víte, ale protože jste novinářský hňup nejhoršího druhu, kašlete na profesionalitu a předkládáte čtenářstvu kraviny. A Váš šéf k tomu říká, že tak skvělý tým ještě nikdy v ACZ nepracoval a pokud se to někomu nelíbí, nemá ACZ navštěvovat.
Jste sebranka HŇUPŮ!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Nejčastější komentář ACZ, děkuji za upozornění, už jsem chybu opravil.
mirek661
“využít sdílení techniky třeba s Jeepem, jehož platformy s pohonem všech kol by byly pro takové auto jistě důstojnější než architektura EMP2 známá z kompaktních modelů PSA.“

No a akoze v com? EMP2 je podľa mna jedna z top platforiem, ktoré teraz sú stačí si pozrieť moose testy, pri SUV od PSA na taku stabilitu sa nechytajú ani športové modely ostatných vyrobcov! A odporúčam autorovi si požičať napr. hybridnú DS7 s 4x4 nech si vyskúša jazdné vlastnosti na snehu, oproti klasickej štvorkolke necítim PRI BEŽNOM používaní žiadne kompromisy.
Avatar - Otrava
Otrava
Není to svým způsobem ironie, že s narůstajícími nároky na emise/spotřebu se automobilky předhánějí v uvádění co největších aut? Aby se to časem neobrátilo proti nic.. ale beru, táhne to prodeje a prý je na nich vyšší marže.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ekoevropa, čím těžší auto , tím menší pokuta.
Arese
Tak to máme Mondeo pryč (resp. přechod na crossover) a nyní jak přes kopírák totéž u Opelu. Oba koncerny koukám vyklízí cestu Passat a Superbu. Opravdu si pánové ve vedení výše uvedených značek myslíte, že to je dlouhodobě dobrá cesta, vzdát to a vyklízet konkurenci celý segment "nízkých" Déček? :-(
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Když se podíváš na prodejní čísla, tak ten segment nemá budoucnost. Ano, je to cesta. 508 zaujala jiným designem a pojetím, ale to je všechno. Do velikosti střední třídy pomalu dorůstá nižší střední a nabízí tolik prostoru, že střední třída prostě přestává být potřeba. Větší crossover obě značky stejně potřebují, ale proč k němu souběžně držet nezajímavý sedan a kombi?
Nakonec, u Passatu se už spekuluje o konci sedanu a nová generace Superbu je taky zatím v nejistých mlhách. Tady už hraje prim prémiová konkurence, která ovládá první příčky segmentu.
doninthanon
Nejhezčí Opel, který byl kdy vyroben a půjde do kytek. Jak typické pro tuto dobu.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Nejhezčí... je hezké, že se o něm tak mluví, ale když ho nikdo nekupuje, pak je odchod ze scény více než logický.