udělejte z Mondea a Insignie prostě Crossovery nebo co to je.
A celej segment (pořád ne zanedbatelnej a už vůbec ne, když jsi v něm sám) opanuje koncern s Pastevcem a Supem.
Zbyde z konkurence Pažout a to je z mainstreamu asi šlus.
otazka je, ako dlho budu pazouta zivit. znaciek maju teraz viac nez dost, ta technika z 508 by sa dala par krat naklonovat pod alfou, oplom. Mozno aj 508 bude v dalsej generacii crossoverom
nezabudol, len neviem si v dnesnom svete predstavit uspesne fungovat lanciu a alfu. Mimo talianska bohuzial predaje budu mizive. Budem rad, ak to prezije so ctou aspon alfa a ja sa dozijem novej generacie julie, malo byt aj odvodene kupe a konkurencia pre bmw 5.
Nojo. Mondeo a Insi jsou za loňský rok v Evropě řádově na 20t. Přitom Insi je dost možná v komplexu nejlepší auto ve třídě... a takový auto vyvinout stojí ranec.
Uvidíme co bude... Mondeo je globální model, Opel je součástí nového velkokoncernu... třeba v tom najdou nějaký ekonomicky smysluplný způsob jak to vyrábět.
Každý si holt chválí to své.
To je běžná praxe u aut.
Stačí kouknout na Moje Auto.
Samé voz 9 až 10 bodůT
Takže asi tak...
Ale i když si myslím něco jinýho, byl bych moc rád, aby takový auto zůstalo. Nové jméno? Co třeba jméno Omega?
Obecně máš jistojistě pravdu, ale když to vezmu konkrétně, jsem tu asi 7 let a za tu dobu jsem tu nepotkal nikoho objektivnějšího, než je Emel. To jen k té první větě. ;-)
Jistě jistě.
Na druhou stranu... než jsem Opel koupil, tak jsem nijak vřelý vztah k té značce neměl (a vlastně pořád nemám). Jestli jsem něčemu "neobjektivně" fandil, tak to byla Mazda a Škodovka. A Opel si to místo v garáži prostě vybojoval, neměl jsem nijak omezený výběr. Pořád tu nadáváš na BYkupce... a jakmile si někdo to auto koupí, tak chválí svou garáž, to je těžký :-)
PS: omezený krom peněz samozřejmě... a agresivní cenová politika Opelu v tom taky hrála roli.
Nene, vůbec jsem to tak nemyslel. Za BYkupce tě nepovažuju, naopak.
Ale každej si strašně chválí svoje auto. To je obecný - viz jak jsem psal to Moje Auto.
A já s od toho oprostil. To můžu klidně napsat.
Zase... já neříkám, že je Insi bez chyb. Benzínové motory měl třeba koncern lepší (s lepší dynamikou i spotřebou... částečně to může být i převodovkou) - to je pro mě třeba dost podstatné mínus - asi největší co to auto má. A má i další... systém jízdy v pruzích je parodie, prostornost liftu je sotva průměr... našel bych toho víc.
U konkurentů jsou ale chyby taky (klidně ti napíšu jaké jestli tě zajímá konkrétní auto) a mě osobně z toho Insi před 3 rokama vyšla (relativně těsně) nejlíp... a od té doby (teď už bychařsky od počítače) nevidím na trhu nic, co by mě přimělo změnit názor. Samozřejmě bych musel projet ty nové dvoulitry...
Budeš se divit, ale i já, jakožto jezdec konkurence musím uznat, že na tom, co píše Emel něco je a když mi zaříznou Mondeo, jakože vše tomu nasvědčuje, že už je to tutovka, tak Insignia by bylo jedno z prvních aut, které budu uvažovat, pokud se rozhodnu zůstat v D segmentu... nelíbí se mi tolik, mám k němu subjektivní připomínky, ke kombíku více (vzhled zádě), ale pořád je to výrazně zajímavější svezení, než konkurence, za pořád zajímavé ceny...
Ked som si kupoval auto tak cenova politika Oplu ma dost brala. Insignia sa mi pacila. Za mna je opel momentalne nedoceneny a to je skoda, pretoze mi pride, ze ponuka lepsie modely ako VW posledne roky
Insignia je celkovo dobre auto. Problem vysokeho hodnotenia je z casti nadsenie majitela. Ale aj celkovo vysoka kvalita sucasnych aut. Po konstrukcnej stranke sme v podstate na vrchole. Medzi autami citis rozdiel. Ale celkovo aj najlacnejsi model ti da to co ocakavas za danu sumu. Neratam pripadne chyby z vyroby. To sa stane.
Kým nedali na výber predávali celkom dobre. Problém bol aj v tom, že chceli byť priveľmi nemeckí a úprimne prečo si kupovať Francúza čo sa tvári ako Nemec?
...co Vás to napadlo dát k tomuto článku fotografie Buicku Avenir?! Vám už opravdu máklo, nebo co... Nová generace je připravována na koncernové platformě a s Buickem už nebude mít nic společného. Možná to i víte, ale protože jste novinářský hňup nejhoršího druhu, kašlete na profesionalitu a předkládáte čtenářstvu kraviny. A Váš šéf k tomu říká, že tak skvělý tým ještě nikdy v ACZ nepracoval a pokud se to někomu nelíbí, nemá ACZ navštěvovat.
Jste sebranka HŇUPŮ!
“využít sdílení techniky třeba s Jeepem, jehož platformy s pohonem všech kol by byly pro takové auto jistě důstojnější než architektura EMP2 známá z kompaktních modelů PSA.“
No a akoze v com? EMP2 je podľa mna jedna z top platforiem, ktoré teraz sú stačí si pozrieť moose testy, pri SUV od PSA na taku stabilitu sa nechytajú ani športové modely ostatných vyrobcov! A odporúčam autorovi si požičať napr. hybridnú DS7 s 4x4 nech si vyskúša jazdné vlastnosti na snehu, oproti klasickej štvorkolke necítim PRI BEŽNOM používaní žiadne kompromisy.
Není to svým způsobem ironie, že s narůstajícími nároky na emise/spotřebu se automobilky předhánějí v uvádění co největších aut? Aby se to časem neobrátilo proti nic.. ale beru, táhne to prodeje a prý je na nich vyšší marže.
Tak to máme Mondeo pryč (resp. přechod na crossover) a nyní jak přes kopírák totéž u Opelu. Oba koncerny koukám vyklízí cestu Passat a Superbu. Opravdu si pánové ve vedení výše uvedených značek myslíte, že to je dlouhodobě dobrá cesta, vzdát to a vyklízet konkurenci celý segment "nízkých" Déček? :-(
Když se podíváš na prodejní čísla, tak ten segment nemá budoucnost. Ano, je to cesta. 508 zaujala jiným designem a pojetím, ale to je všechno. Do velikosti střední třídy pomalu dorůstá nižší střední a nabízí tolik prostoru, že střední třída prostě přestává být potřeba. Větší crossover obě značky stejně potřebují, ale proč k němu souběžně držet nezajímavý sedan a kombi?
Nakonec, u Passatu se už spekuluje o konci sedanu a nová generace Superbu je taky zatím v nejistých mlhách. Tady už hraje prim prémiová konkurence, která ovládá první příčky segmentu.