Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMartin Vaculík proklepl ojetou Audi A3. Slavné bazary Světa motorů nově i ve videu!
24 komentářů
lamal
5
s datami len za priplatok :D To ani v Dacii nevymysleli. Aspon je drahsie ako nejaky Lexus, tak je tym padom lepsie auto... hm aj s tou prevodovkou, ktora sa dozije 100tis :-O
brk77
0
Tak je to 2013. Třeba v Yetim se USB-A v základu objevily až v MY 2016. Taky se Škodovka chytla za nos a Scala z 2019 pro změnu skočila rovnou do USB-C, což některé taky úplně nepotěšilo.
lamal
0
doba bola ina to ano, ale z principu...
TondaSverak
po evangelické farářce, co s ní jezdila jen do kostela na zpověď! A než ho šoupla do bazoše, tak ještě vyměnila olej a převodovku.. a to všechno za směšných 400k..že si ji Vaculík nekoupil. :-[]
cena by nebola spatna, keby to ujednas na nejakych 360tis, tak za A3 s dobrym najazdom budis.. .skoda ze tato 7DSG a otazne ACT nie je moc perspektivny hnaci retazec a to sa prejavi aj na poklese hodnoty... pri 100tis km je nejaky hybrid od toyoty este len v zabehu a nie na vymenu prevodovky.
aj by som napisal, ze to je inak kvalitne auto, lenze ako mozes ignorovat prevodovku co odide po 100tis km ? to je kvalita ? nie je... ked chces kvalitne audi musis brat diesel
aj by som napisal, ze to je inak kvalitne auto, lenze ako mozes ignorovat prevodovku co odide po 100tis km ? to je kvalita ? nie je... ked chces kvalitne audi musis brat diesel
Úplně nechápu, proč si kupovat zrovna A3 v sedanu, je to stejný jako koupit si A1 s 1l motorem nebo A1 obecně. Připlatíš si vyloženě za nic.
A4 sedan už dává větší smysl a má i lepší motory.
A4 sedan už dává větší smysl a má i lepší motory.
Me prijde sedan hezci nez HB A3, tak treba v tom nebudu sam, a proti A4 je (nova) A3 levnejsi. Vzhled a cena, to byvaj dost silne, ne-li ty nejsilnejsi argumenty. ;-)
Tak kazdy ma od auta jina ocekavani. Zrovna ja mam A3 sedan :) Chtel jsem sedan, a A4 byla zbytecne velka/draha na to, ze v tom aute vetsinou jezdim sam. Navic se mi A4 sedan zvenku moc nelibi. Ano, A4 ma o neco hezci interier, ale ve srovnatelne vybave (dvoulitr nafta, automat, SLine, LEDky, atd.), je taky o 20.000€ drazsi :) Veci, ktere jsou jen v A4 a do A3 se ani nedavaji (hlavne asi ten sestivalec a mozna nejaka premiova kuze nebo tak neco) bych stejne neobjednaval...
Vlastne jak pise fOE - vzhled a cena :-[]
No a za ten cenovej rozdil jsem si jeste zvladnul koupit roadster a jeste mi zbyla spousta penez na benzin do nej ;-)
Vlastne jak pise fOE - vzhled a cena :-[]
No a za ten cenovej rozdil jsem si jeste zvladnul koupit roadster a jeste mi zbyla spousta penez na benzin do nej ;-)
Tak za 4 kila je ta A3 zánovní. Tam bych se fakt nebál o zanedbaný stav auta, ale kupovat A3 za 400??? To bych si skoro vybral něco jinýho než ničím nezajímavou A3 s obyčejným motorem.
Arese
... ve SM na 6 stran je velice chvályhodný počin, protože se sílící bruselskou elektrodebilitou poptávka po ojetinách prudce poroste... :-O :-(
Naopak články o nových automobilových novinkách, které se pomalu mění z atraktivních vozů na trapné a předražené tříválcové pojízdné tablety, bude číst čím dál méně čtenářů, nemluvě o nesmyslných zkratowozech...
Naopak články o nových automobilových novinkách, které se pomalu mění z atraktivních vozů na trapné a předražené tříválcové pojízdné tablety, bude číst čím dál méně čtenářů, nemluvě o nesmyslných zkratowozech...
No psat tohle zrovna pod ojetinou, do ktery musel majitel/ka narvat 40t Kc za opravu prevodovky a kde je pochybny vypinani valcu a pravdepodobne problemy se spotrebou/redenim oleje, karbonovanim ventilu atd...
JTDLE
No nevim, ale za ty penize defakto 8 let stary auto se zacinajici korozi po spatne oprave, kde navic plno veci se muselo ,,rozchodit” ? Jako proti gustu...
bobojoe
Tohle není zrovna nejlepší kus, v čem je Audi A3 lepší, než Škodovka.
Já A3 měl, Sportback o generaci níž.
A když jsem ji porovnával se stejnou Oktávkou, tak samozřejmě kromě většího kufru byla ve všem ostatním horší a to za stejnou cenu!
Nebylo se vůbec o čem rozmýšlet. Osobně bych si funglovku A3 nekoupil, ale u ojetiny je to pro mě jasné. Pokud nepotřebujete kufr, tak proč Škodovku? Servis vyjde na stejno.
Já A3 měl, Sportback o generaci níž.
A když jsem ji porovnával se stejnou Oktávkou, tak samozřejmě kromě většího kufru byla ve všem ostatním horší a to za stejnou cenu!
Nebylo se vůbec o čem rozmýšlet. Osobně bych si funglovku A3 nekoupil, ale u ojetiny je to pro mě jasné. Pokud nepotřebujete kufr, tak proč Škodovku? Servis vyjde na stejno.
Generacia od generacie bol rozdiel vacsi medzi A3 a Skodou... to este 1 a 2kova octavia bola realnymi vlastnostami a materialmi relativne vysoko oproti koncernu.
lordlord
Až redaktor rozhýbal.... to nikdo z bazaru ani nevyzkoušel? To je prověřené auto? Sedačka nahoře může být i po někom, kdo se tam v bazaru stará o auta.
Tentokrát se to moc nepovedlo. Jako dávat do spojitosti výšku sedačky s kvalitou řidiče je pitomost. Že mám při 184 cm sedačku úplně dole je a.) protože to tak prostě vychází b.) vidím dál ve všech směrech a opravdu mě zajímá, co je "200 metrů" před autem (prostě co se děje dost daleko abych měl čas reagovat a stejně tak i ti za mnou) a zároveň před auto vidím c.) co je těsně před nárazníkem mi řeknou senzory, zničehonic se tam nic neobjeví d.) vidím i na semafory když jsem první (viz. Hloubětín, tam je to extra chytře řešeno). Samozřejmě sedačka dole je něco jiného než lůžková úprava.
Žer to používá žena my spíš ukáží odrané prachy. Když jsem viděl, co s tím dokázala ta moje, tak jsme se s kamarádama podívali na auta jejich poloviček a jak přes kopírák. Ony ty hnáty s podpadky prostě nezvednou. Teď už preventivně lepím fólii.
A že se někdo stará o auto poznám spíš jinak - nepoškrábané plasty, všechny účty, výměny oleje po 10-15 tis. (už to ukáže, že majitel se zajímal), celková čistota a třeba koroze to rozhodně není. Prostě to poznáte, servis to sice umyje, ale nejdou do spár, mezi sedačky a tunel, do kapes ve dveřích. Nějaký detailer to zamaskuje, ale to nikdo neudělá, prozože si za interiér vezmou od bůra výš.
Žer to používá žena my spíš ukáží odrané prachy. Když jsem viděl, co s tím dokázala ta moje, tak jsme se s kamarádama podívali na auta jejich poloviček a jak přes kopírák. Ony ty hnáty s podpadky prostě nezvednou. Teď už preventivně lepím fólii.
A že se někdo stará o auto poznám spíš jinak - nepoškrábané plasty, všechny účty, výměny oleje po 10-15 tis. (už to ukáže, že majitel se zajímal), celková čistota a třeba koroze to rozhodně není. Prostě to poznáte, servis to sice umyje, ale nejdou do spár, mezi sedačky a tunel, do kapes ve dveřích. Nějaký detailer to zamaskuje, ale to nikdo neudělá, prozože si za interiér vezmou od bůra výš.
mám 2 metry, u svého auta sedačka cca uprostřed, potřebuji vidět na parkování atd., u firemního až na podlaze - parkuji v rozlehlých areálech a nevadí ani to vystupování
Danec
Mám na Touranu 2018 1.6TDi SCR BMT se stejnou převodovkou 7 DSG najeto 160 000km a převodovka pořád funguje bez zaváhání. . Manuál je určitě mnohem spolehlivější než DSG, ale 100 000 není ani pro tu jednodušší DSG problém. Otázkou je, co se bude dít od 200 000 dále.. Jinak ten hate na nezávislé servisy nechápu, v plzeňském autorizovaném servisu mi při výměně skla orvali barvu strunou z hrany střechy až na plech na víceméně novém autě, takže to dnes (po dvou letech) viditelně rezne a naproti tomu s několika neautorizovanými servisy mám velice pozitivní zkušenosti. Takže pozor na to zobecňování.
trapid
Tak jsme se dozvěděli, že jen blb by nekoupil tuhle skvělou malou Audinku. Sice je stará (pardon - mladá) jen 8 let, dozadu a do kufru se skoro nic nevejde, poněkud rezaví, má nejhorší motor a nejhorší převodovku, baterku těsně před smrtí, ale považte - jen za 4 kila. No nekupte to!
Tohle byla od Vaculíka reklama, jak vyšitá. Velké zklamání... . :-(
Tohle byla od Vaculíka reklama, jak vyšitá. Velké zklamání... . :-(