Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Martin Vaculík proklepl ojetou Audi A3. Slavné bazary Světa motorů nově i ve videu!

Martin Vaculík Martin Vaculík 21. 1. 2021 • 06:02
31
24
Zobrazit náhledy (31)
Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3 Audi A3

Rodinným stříbrem časopisu Svět motorů je rubrika bazar, pro tento rok dokonce rozšířená ze čtyř na šest stran. Aktuální novinkou jsou pak krátká videa, kterými kolegové svou práci doprovodí. První natočil Martin Vaculík o Audi A3. 

Třetí generace Audi A3 se představila na ženevském autosalonu v roce 2012. Byla tak prvním vozem koncernu VW, který přinesl novou platformu MQB a motory Volkswagen EA 211 skloněné dozadu. Právě stejná pozice pod kapotou, jako mají větší agregáty od Audi či koncernové diesely, umožnila konstruovat motorový prostor kompaktnější a vytvořit více místa pro posádku.

Více než o audi se dnes kupující ojetin většinou zajímá o sourozence, co přišli pár měsíců po A3 - zejména pak Škodu Octavii III. Informace o stejné technice je však zavádějící, na A3 je mnoho věcí vyřešeno jinak. A nejde jen o hliníkový podmotorový rám místo plechového, ale třeba i o celou karosérii. Více už ve videu Martin Vaculík.

Související články

Témata
Avatar - Ronault.
31. 1. 2021 11:05
Re: super kauf
Přesně, úplně totéž napadlo i mě. 8 let statý kompakt za 389 000 Kč...
Avatar - trapid
26. 1. 2021 00:04
super kauf
Tak jsme se dozvěděli, že jen blb by nekoupil tuhle skvělou malou Audinku. Sice je stará (pardon - mladá) jen 8 let, dozadu a do kufru se skoro nic nevejde, poněkud rezaví, má nejhorší motor a nejhorší převodovku, baterku těsně před smrtí, ale považte - jen za 4 kila. No nekupte to!

Tohle byla od Vaculíka reklama, jak vyšitá. Velké zklamání... . :-(
25. 1. 2021 23:17
DSG
Mám na Touranu 2018 1.6TDi SCR BMT se stejnou převodovkou 7 DSG najeto 160 000km a převodovka pořád funguje bez zaváhání. . Manuál je určitě mnohem spolehlivější než DSG, ale 100 000 není ani pro tu jednodušší DSG problém. Otázkou je, co se bude dít od 200 000 dále.. Jinak ten hate na nezávislé servisy nechápu, v plzeňském autorizovaném servisu mi při výměně skla orvali barvu strunou z hrany střechy až na plech na víceméně novém autě, takže to dnes (po dvou letech) viditelně rezne a naproti tomu s několika neautorizovanými servisy mám velice pozitivní zkušenosti. Takže pozor na to zobecňování.
Avatar - lordlord
25. 1. 2021 09:34
Re: Video
mám 2 metry, u svého auta sedačka cca uprostřed, potřebuji vidět na parkování atd., u firemního až na podlaze - parkuji v rozlehlých areálech a nevadí ani to vystupování
24. 1. 2021 18:34
Video
Tentokrát se to moc nepovedlo. Jako dávat do spojitosti výšku sedačky s kvalitou řidiče je pitomost. Že mám při 184 cm sedačku úplně dole je a.) protože to tak prostě vychází b.) vidím dál ve všech směrech a opravdu mě zajímá, co je "200 metrů" před autem (prostě co se děje dost daleko abych měl čas reagovat a stejně tak i ti za mnou) a zároveň před auto vidím c.) co je těsně před nárazníkem mi řeknou senzory, zničehonic se tam nic neobjeví d.) vidím i na semafory když jsem první (viz. Hloubětín, tam je to extra chytře řešeno). Samozřejmě sedačka dole je něco jiného než lůžková úprava.

Žer to používá žena my spíš ukáží odrané prachy. Když jsem viděl, co s tím dokázala ta moje, tak jsme se s kamarádama podívali na auta jejich poloviček a jak přes kopírák. Ony ty hnáty s podpadky prostě nezvednou. Teď už preventivně lepím fólii.

A že se někdo stará o auto poznám spíš jinak - nepoškrábané plasty, všechny účty, výměny oleje po 10-15 tis. (už to ukáže, že majitel se zajímal), celková čistota a třeba koroze to rozhodně není. Prostě to poznáte, servis to sice umyje, ale nejdou do spár, mezi sedačky a tunel, do kapes ve dveřích. Nějaký detailer to zamaskuje, ale to nikdo neudělá, prozože si za interiér vezmou od bůra výš.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud