Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

BMW i4 za rohem. Odhaluje zákulisí vývoje

17 komentářů

Anonym
řekl, že BMW bude vyrábět středně velké coupé, co bude mít 4 dveře a 2 tuny, tak bych nevěřil.
cjoctavian
Mna viac udivuje BMW ako predokolkovy minivan s trojvalcom 😒]
Anonym
Tak to je fakt.
A navíc hnusnej.
Mig_35
horší je, že BMW takové vozidlo dělá i se spalovacím motorem😊
Freddka
Co placas, pred 20 lety uz byla X5 davno na trhu.
Ses starej a uz si nepamatujes, jen samy jooo tenkraaat... 😄
Anonym
A to je "středně velké coupé"?
Jak jsem starej, tak ty jseš vylízanej. :-!
Freddka
😁 :😉
Avatar - speedfred
speedfred
viete niekto podľa čoho a ako sa meria dojazd?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak si sám napsal = nová norma WLTP

www.auto.cz/…nec-lhani-110305
DonVito
https😐/www.vda.de/…rs-measured.html

The measurement is carried out as prescribed in the previous fuel consumption measurement specification: the battery must be fully charged at the start of test bench test. Immediately after testing, test engineers reconnect the vehicle to a charger. The cable is equipped with an electricity meter. This meter measures the total amount of current, which has the advantage that the battery’s energy losses during charging are detected as well. The resulting value is divided by the range determined in test bench testing.
Mig_35
proč nejdou výrobci standardních automobilů cestou elektrifikace stávajících modelů - a ejhle, první vlašťofka😊
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ne vždycky to efektivně jde. Některé platformy prostě zástavbu elektrického pohonu neumožňují. Postupně se to mění, ale ještě pár let to potrvá.
No a druhá věc je snaha některých o oddělení elektrické a klasické linie. VW šel oddělenou cestou, Peugeot naopak elektrickou cestou u klasiky. Což mimochodem bylo dříve, než u BMW.
Šimpanz
Cestou elektrifikace stávajících modelů už se vydala řada výrobců (za všechny Smart EQ, Kia Soul EV, e-Golf, Mini electric) nicméně zjistili, že platforma vhodná pro spalovák není moc výhodná pro EV a naopak, platforma šitá pro EV (sendvičová struktura pro baterky uložené v celé podlaze mezi nápravami) není moc vhodná pro spalovák. Takže ta i4 určitě není první vlaštovka, ale spíš jedna z posledních.
Mig_35
Nadsázka : ok, já mluvil o autech 😊
Freddka
Kdyz zacnou michat platformu spalovaku s EV tak vis, ze na to EV proste jeste hazi bobek.

Budto das baterky do podlahy a tudiz je ta platforma na nic pokud tam das spalovak, anebo to michas a vyrabis prasopes.
Flajzi
Elektrifikace stávajících spalováků je nahov_no. Nevyužiješ všechny benefity, které ti nabízí elektropohon a je to fakt kočkopes. Nedá se to moc míchat... To je zatím má zkušenost s auty, která jsou od začátku navržena pouze jako EV a auty, co vychází z nebo sdílejí platformu ze spalováků.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Dokud to půjde, fosil je pro mě jasná volba. A taky ty BMW GT/GC kastle se mi nikdy nelíbily. Teď do toho daj eletriku, no někoho to třeba zasáhne. Jsem zvědavý.