Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Legendární offroad jako plug-in hybrid. Jeep Wrangler 4xe se začíná prodávat v Evropě

21 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... bez výkonu s vysokou spotřebou.

Dokonce už po PHEV je eskadra smrti Eurozávistivců.
Avatar - R32
R32
Pri plug-ine by som sa o dojazd nebál, skôr si myslím, že v teréne bude vadiť váha (batérii) navyše... ;-\
Avatar - Mokrous
Mokrous
To chci. Sice neznám hlubší místo, než je Mariánský příkop, ale nikdy nevíš... 😁
Mr.Murphy
.... 😁 😁 😁
ivan7
..tak takto so predstavujem eco vozidlo!!!!! :yes: .......tu fakt svetu preskocilo.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
No jo... sen kazdeho offroadistu.... ach jaj
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Snem každého pravého offroadisty je co nejjednodušší auto s maximální průjezdností pod heslem "co tam není se nerozbije". Tak mi nějaké takové auto v dnešní době ukaž. Po odchodu původního Defenderu už nezůstalo nic.
Avatar - R32
R32
MB G Profesional... prípadne Lda Niva 😒]
Arese
A již brzy dorazí pravý pokračovatel ikonického Defenderu, a to jak technický, tak i designově! 😊👍
Mr.Murphy
.... Wranglera můžeš mít s 2.0T, 2.2 TD a teď teda jako PHEV.... stačí si vybrat.... Pokud můžeš denně nabíjet, nejezdíš dlouhé trasy a ta zvýšená hmotnost nějak zásadně neovlivní terénní schopnosti (nebo do většího terénu nejezdíš), tak pro někoho to může být zajímavé....

a kdo PHEV nechce, kupovat si to fakt nemusí.... 😉
Avatar - R32
R32
Ver tomu, že +/- 300kg navyše ti terénne schopnosti ovplyvnia, pokiaľ sa teda bavíme o skutočnom teréne a nie o poľnej ceste kde prejde aj obyčajné auto.
Mr.Murphy
.... hmmmm.... "The one glaring issue, however, is weight. Depending on the model, the plug-in hybrid system adds anywhere from 694 to 804 pounds. That extra weight is sure to effect performance, especially in the soft sand." - https😐/www.cnet.com/…in-hybrid-debut/

fakt je tam těch 300kg navíc, což je brutus.... no záleží, na co to auto chceš.... pozérům to bude jedno, na polňačkách taky.... ale v opravdovém terénu už tohle musí být poznat....
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
300 kilo navíc je tedy šílený úlet. Metrák by se u PHEV dal pochopit, ale tři?
Mr.Murphy
Tak myslim ze i ten muj Sup iV ma tak 150kg navic oproti 1.5tsi.... takze u Jeepu kde bude vetsi baterka tak budiz 200.... ale 300kg je fakt palba....

Patrne tam hraji roli pozadavky na brodivost, tim padem nutnost dokonale izolace atd.... navic to ma dva elektromotory, no proste je tam toho moc....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Horší je, že v Compassu a Renegade si vybírat moc nemůžeš.
jonyt
Na svých strankách (jeep.de) Jeep uvádí kombinovaný výkon 280kW (380k).. Už kvůli výkonu a hlavně vzhledu bych toho Wranglera chtěl... ne že bych ho potřeboval 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a uděláš z toho mamacar. třeba u nás s tím ani nejde mimo cesty legálně jezdit.
Gustaf
Kombinovaný výkon je 280kW(380ps). Stovka za 7 sekund!
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Stovka za sedm sekund je u terénního vozidla opravdu podstatný údaj...
Gustaf
Tohle u nás(ČR) na ježdění v terénu nikdo kupovat nebude. Tohle bude typický městský a příměstský dostavník.
Avatar - curwasportiva
curwasportiva
Jesteze Chrysler ohlasil i V8 Wrangler, ktery tuhle uchylnost vyvazi... Narozdil od EU kde lidem serviruji podobne potraty, bez adekvatni alternativy...