Po návratu k Pařížské klimatické dohodě oznámil prezident Biden další plán, jak snižovat emise. Spolu s tím chce ale podpořit americký automobilový průmysl.
I sanitky mohou být elektrické, proč by ne? Není to zase tak nesmyslné řešení. Pokud ta sanitka někde jen čeká na výjezd, může být celou dobu napojená k nabíjení a po návratu znovu.
Přesně.
A takhle jsou v Německu do zásuvky permanentně zapojeny i benzínové sanitky.
A když se rozjede, zásuvka se vytrhne a navine zpátky do auta.
Je to tak už desítky let.
Věř tomu, že dneska se nic takového neděje a většina sanitek, alespoň převozových by se nestačila dobýt ani omylem. V aktuální situaci jsou převozy pacientů natolik časté, že by elektrické sanitky měli absolutně k ničemu. A že je to dáno tím, co tu je? Ano, ale to může být klidně napořád a nebo přijde něco jiného a sanitky pak budou stát na kabelu, řidič chrápat uvnitř a odpovídat, že za tři hodiny už konečně bude moct vyjet? A nebo se zdoj/ztroj násobí počet sanitek, aby to mohli střídat?
Taže je to absolutní nesmysl mít jaké koli vozidlo IZS na elektriku. Ta vozidla musí jezdit a ne satát na nabíječce.
Kariku,
ale vždyť je to přece TAK jednoduché :D
- zvýšíme spotřební daň na tekutá paliva
- zvýšíme daňové zatížení
- vybereme více prachů
- z těch se větší část (novočeštinou řečeno) "odkloní
- z toho zbytku se nakoupí stovky elektrosanitek, aby na každou, jednu, která jezdí, se 3 mohly nabíjet
a bude vyřešeno :D:D
Že na to není připravená infrastruktura? Že je to další MEGA tunel na prachy? Že celá Evropa už teď balancuej na ostří nože a žije v nebezpečí fatálního black-outu, protože "zelené" zdroje jsou naprosto nestabilní a jaderky se nestaví?
Ale fuj, přece bys nevěřil takovým "fejk ňjůzům", těm přece věří jenom staré struktury... Nebo i ty chceš, abychom tě považovali za starou strukturu?
Vidíš JAK je to jednoduché ...
JJ, chybí mi tady blicí smajlík :-(:-(:-(
Kazdy z mojej generacie (mam 38) si pameta z detstva nieze ine ale ze uplne ine zimy. Tempo narastu teploty je enormne. Ked sa pozeram na svoje deti tak nechcem aby si ma pametali ako sebeckeho hlupaka, ktory aj napriek zdevastovanej prirode kupoval diesle. Mozes tu cynicky glosovat kolko chces a mozno kratkodobo aj k veci, ale to ani len nezacina byt argumentom ze sa netreba vzdat spalovacich motorov. Tak ako si dnes moje deti nevedia predstavit dohodnut shodzku cez pevnu linku tak dufam ze ich deti si nebudu vediet predstavit auto spalujuce tuhe palivo a vypustajuce emisie.
Ty chceš zachránit přírodu a tak podporuješ tu největší ekologickou katastrofu v tomto odvětví, co se tu děje?
Zkoušel jsi si projít fakta obyčejným selským rozumem dál, než k prvnímu dieselu před barákem? Místo aby jezdila auta s natolik nízmýni emisemi (Euro6 a výš) a běžně se opotřebovala a nahradila, tak se tlačí výměny, neekologicky se recykluje mraky "zdravých" aut, aby se pak drancovala planeta na další nerostné suroviny potřebné k výrobě bateríí a nových aut obecně. Napadlo tě kolik je protřeba emisí na výrobu auta jako takvého? Myslíš že na své zahradě budeš mít sníh, když CELÝ svět bude na to základní kašlat? Dokud se největší znečšťovatelé nezaměří na skutečné problémy, tak jsou prohlášení jako ta tvá naprosto lichá a k smíchu. Všichni elektrofans mají před očima klapky a myslí si, že elektrem spasí svět. Ne, nespasí a s nějvětší pravděpodobností to bude větší ekologická zátěž, než doposud. Takže se se sněhem rozluč, "Teslou" před barákem to nezlepšíš. Dokud budou se budenesmyslně plýtvat vším, nebude se chránit příroda, bude se vyloženě trávit plasty a jedovatými látkami, které nikdo neřeší, tak to opravdu tímhle nevytrhneš a dokonce naopak.
Tieto reakcie je zbytcne hrotit. Nepisem ze som za seknutie a od zajtra vsetko elektro. Sam mam sluzobny superb diesel (mimochodom pytal som si aspon ten hybrid lebo cen a naklady su podobne a poslali ma kade lahsie) a manzelka ma Sharan diesel. Mame 3 deti. Samozrejme ze to dojazdim, a ked budem mat moznost kupim v buducnosti auto na elektriku. Clanok bol o plosnej vymene uz fakt starych aut za nove elektricke co tu bolo glosovane kolegom tak som na to reagoval. Ale je to aj o pristupe, napriklad ked zastavis s vykuchanym mondeom a vypnytum start/stopom rano na racku v bratislave vedla zastavky cakajucich ludi na elektricku asi to neni najprijemenjsie, najme ked takych fesakov tam stoji zo desat. Cisto prakticky zacat aj v ceskoslovenskych centrach miest podporovat elekromobilitu jednoducho znizi ucty za liecbu rakoviny v budcnosti. lebo aj ked to rovnaky kolega opet raz glosuje, faktom je ze diesel vypusta pevne (tuhe, fosilne) castice ktore bez, ale aj s dpf-kom vypustis a dychaju to deti, a uz toto vobec neni o CO2.
Auto na tuhé palivo si sice představit dokážu, ale že bych jich na silnicích nějak moc potkával...
V novodobé historii země byla příoda nejvíc zdevastovaná v době socialismu, teď se z toho pomalučky zhrabává
Periodická kolísání sluneční aktivity, sucho, které spustilo stěhování národů, klimatické optimum X. - XIV. století, snižování průměrných teplot, více srážek a zhoršení zemědělských výnosů od konce XIV. století, "malá doba ledová"... NIC z toho nemělo s automobilismem nic společného.
Furt nic?
Hmmmmmm, tak nic
Tak vyšetřování údajného Black out už má první zveřejněné výsledky a o oze tam nešlo. Dokonce to nezachranovalo ani Česko se svýma JE jak tu bylo prezentováno.
Co tam máte dal z vašich konspiračních webů? 😄
Tak samozrejme, že elektrina nie najvhodnejšie riešenie pre všetko. Len treba správne zadefinovať použitie. Napríklad mám kamoša čo jazdí sanitkou len a areáli nemocnice. Má Transportera vykuchaneho ex záchranárskeho. 5 a 6 rýchlosť na ňom už nikto nezaradí, aj zaradená 4 je malý sviatok. Elektro by bolo riešenie.
Kolik takových sanitek je, co jezdí jen v areálu nemocnice? Tam pro mě za mě ať so to vozí čím chtějí, to není úplně případ, kde by to vadilo. Ale drtivá většina sanitek jezdí více. Není problém najezdit několik set denně a často pak jde sanitka z ruky do ruky, když končí směna jednomu, přijde druhý. Bohužel tady ještě dlouho nebude prostor na tyhle nesmysly. Možná pár nějakých, které mají na specifické účely. Ale rozhodně ne všechny, nebo většinu.
není starý mumlající tragéd. Je to další z jeho šílených kroků během prvních dnů ve funkci. Je to krajně nebezpečný zelenorudý extremista a mnohem nebezpečnější člověk, než velkohubý, ale schopný Donald Trump!
Katastrofa je, že táhne do boje proti spalovacím motorům elektřinou...která se v USA vyrábí nejvíce ze zemního plynu a na druhém místě je uhlí!
A ještě otevře náruč všemožným náplavám, často parazitům, kteří už čekají před branami USA. Že se nezajde podívat do zamořené Evropy, jako třeba Švédsko, nebo Německo, jak tam ten parazitický odpad krásně naplňuje podstaty integrace do společnosti.
To jistě, původních obyvatel tam moc není. Ale je to celkem dávná historie a USA jsou zkátka v novodobé historii státem, jakým jsou. Kulturní země, která má clekm chabé základy díky "nepřizpůsobivým" kteří se schovávají za různé spolky a výzvy jako například BLM. Tedy spolek stvořený k rabování, ničení a popírání historie nejen USA, ale v celém světě. Myslíš, že teď, pokud budou "vítat", to tam bude lepší?
Ameriku (USA) vytvořily statisíce a miliony lidí; lidí, kteří tam přišli tvrdě pracovat. "V potu tváře dobývat chléb svůj vezdejší" - a tvrdou prací zbohatnout. A z bohatých lidí a s bohatými lidmi se staly bohatými i celé USA.
No a dneska se do USA opět tlačí statisíce a miliony lidí, kteří tam TAKÉ chtějí zbohatnut. Jenom už nechtějí pracovat ... So elementary, dear Watson
Řekl by to každý soudný člověk. Každý, komu bylo hned divné, že o Trumpovi po jeho zvolení americkým prezidentem začaly v evropských mainstreamových médiích vycházet články, které jakoby z pera vypadly soudruhu Kojzarovi z Rudého Práva blahé paměti.
Asi tak... Donald Trump (i když se narodil "se zlatou lžičkou v puse"), si stále zachoval jakož takož racionální náhled na svět.
Když si uvědomím, že "ředitelem zeměkoule" je člověk, který je schopen zapomenout na to, že mu zemřel jeho vlastní syn - a není schopen u svých vlastních vnuček rozpoznat, která je která...
Inu, za mého mládí se říkávalo, že socialismus je taková ternitá a klopotná cest od kapitalismu ke kapitalismu. Dneska se ten bonmot může obrátit, protože to, co USA čeká, je socialismus poměrně velice hrubozrného rudo-zeleno-hnědého ražení
Jo? Já nevím, kdo tady pořád fanaticky omílá stále stejné formulace o "ekomarxistech", "zelenorudé" "greténistech" a likvidaci evropského průmyslu. Bez jakékoli snahy o vnímání reality.
hele, Bůůůůůůůůůůů sane, ty jeden elektropindíku
to, že jsi rudozelený aktivistický hlupák, to už tady ví každej. Přesto to stále a stále znovu propaguješ.
Proč?
Žeryčku, zase ty tvé sexuální problémy? Tady to fakt ale nikoho nezajímá, skoč si s tím k doktorovi.
Na otázku "Proč" nemůžu odpovědět, neboť na lži neodpovídám.
Ale jdi ty brepto
jdi se zastrčit do nejbližší elektrozásuvky - nejlépe třífázové :D
A nebo přijď, složím tě do toho kompostu. Alespoň z tebe bude nějaký užitek :D
Hele, elektropindíku,
byl jsem si prohlídnout zahradu a domek na nářadí. Vercajk (štípací sekery i drtička větví) je OK, místo v kompostu je připravené.
Takže, hrdino na baterky, kdypak dorazíš? :D
Tak je známý fakt, že diskuse nejen na českém internetu jsou plné trollů. Je velice pravděpodobne, že jsou i zde.
Když si vezmu jak některá jména mají přesně daný vzorec příspěvků jde dovodit kdo by to mohl být. :-)
Proč to auto.cz toleruje a podporuje je otázka.
Ano, morální problém svobody slova a internetových trollů a dalších problémů řeší nejen EU a USA.
Je to uplně nová situace se kterou se bude muset svět vypořádat. Jak uchránit svobodu slova, ale zamezit mohutným koordinovaným dezinformačním útokům velice sofistikované povahy.
Základní otázka je, že na tu svobodu slova upozorňují hlavně státy které dezinformace používají a na svém území cenzuru mají.
Je krásné, jak každé vemeno volá po omezení svobody vyjadřování (názorů, které se mu nelíbí) - a myslí si, že to na něj nedopadne, protože ono samo bude tím, kdo bude ostatním určovat, co smějí a nesmějí psát, myslet si a říkat ;-\ ;-\ ;-\
Když elektromobily jsou samozřejmě mnohem jednodušší a desítky součástek a komponentů v nich není ... Tudíž logicky spousta subdodavatelů o tu práci přijde .... a 650 000 aut není zrovna zanedbatelná částka + samozřejmě potom následné servisy atd... :no:
Mě jen nepřestává fascinovat to neustálé omílání ztráty pracovních míst a likvidace subdodavatelů, když se zatím ukazuje, že naprostá většina se dovede změně krásně přizpůsobit. Nebo jak lidem nevadí, když bude zrušena nebo zkrachuje neoblíbená značka, ačkoli to taky znamená ztrátu spousty pracovních míst, ale jak jde o elektrická auta, tak jsou naprosto zásadně proti rušení míst...
Hm, myslíš. Motorárne budú robiť naďalej motory len elektrické. Tam sa zamestnanosť asi trochu zníži. Prevodovky na čas asi vypadnú úplne, aj to nie u všetkých. Ja by som to až neviem ako čierno nevidel.