Novinky

Zpět na článek

BMW M5 CS ztratilo své tajemství. Takhle vypadá nejostřejší verze velkého sedanu

42 komentářů

Avatar - SKAY
SKAY
Pěkné auto, krásné výkony i dyzajn :yes: hmotnost 1,9t _ jak u Volva 😁
Źlutá světla, hned vidím Paříž. Donedávna kdejaký jantar cpal led oslnující žárovky! A hle letos pofrčí žlutá 😁
Avatar - white label
white label
Jestli čekáš, že budou svítit žlutě, tak budeš zklamaný...
Avatar - Dinar
Dinar
Tak denní svícení ano, normální potkávačky a dálkové budou klasicky bílé led nebo laser.
webpaja
U kterého Volva? Má nějakého konkurenta M5?
Avatar - SKAY
SKAY
Jen že volva jsou těžká auta obecně. Tohle je sam carbon hliník... Nedávno cabrio s papirovým sengvičem a stejně to váži relativně hodně.
adamzprahy
Akorát by ti nestačilo vykuchat ani dvě S90 abys dostal výkon M5 😁 https😐/www.volvocars.com/…ecifikace/motory S90 B6 s R4 300k má 1935 kg. Tady máš V8, více než dvojnásobek výkonu a 1900 kg. O dimenzování podvozku a karoserie netřeba mluvit.
Ota4
To je prostě nádhera. Jenom slintám 😍
ProchyToman
Ale jantari s ledkama jezdi a budou jezdit dal. V nafte, s kouli a vočouzenej komín a brzdy plyn.
Avatar - SKAY
SKAY
dnes jsem takového agenta potakal s cupra podřadil fakula dýmu a jalse předjíždět scenik 1,9 no moc ta cupra nejela bo scenik přidal na 140...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jaká Cupra to byla ?
Anonym
Počítám jedničkovej Leoš. Třista lirů nahrouceno, čiplej do smrti, za volantem kšitovkář, vyblitá žlutá (když už letos pofrčí).
Jako tohle hovado (samozřejmě 10ti bodová kára)
https😐/moje.auto.cz/…tommy-cupra.html
Avatar - Ozzman
Ozzman
No ten ale Cupra nebyl ne? To byly jen 1.8T , ale jezdí jich spousty s cupra bodykitem, náš soused ho má, vždy, když přeřadí, se nadychuje turbo, jako když startuje starej Tupolev, ale nikdy jsem to auto neviděl jezdit rychle.
Anonym
Jó tak to nevím, jestli byla origo Cupra TDI. Ale člověk jinou pomalu nepotká. 😄 Samá žlutá.
Ale vím, že byla série 1.9TDI 160PS, co nikdo nikdy neviděl a taky, že 1.8 nebyla jediná. Myslím, že byl i šestiválec, nebo?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, byla tam ta 2.8V6, ale nevím, jestli to byla Cupra, já znám klasiku 1.8T. Ty 1.9TDI tam byly, myslím, že se dával ten motor do Ibizy Cupra a pak to snad míval i Golf 4, ale to jsou dost raritní motorizace. Tehdejší Toledo ještě mívalo 2.3 pětiválec. Ale nevím, jestli se to dostalo i do Leoše...


tyjo, to jsou motory v C segmentu co? A dnes je frajer ten s jednapětkou 😁
Anonym
Taky to nedávno dal těm litrovejm sežrat. 😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, leon cupra mk1 byl buď 1,8t dva výkony nebo 2,8 V6 něco přes 200k.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A ta 1.9TDI byla, nebo nebyla ofiko Cupra ? Někde jsem je našel, ale kdo ví, jak moc je to výtvor lidové tvořivosti 😁
adamzprahy
Já mám pocit, že to byla verze Top Sport, která se dělala s vrcholným TDI a 1.8T. Nevím zda se to lišilo technikou, ale minimálně to mělo prvky exteriéru i interiéry z Cupry.
Avatar - Dinar
Dinar
Já jsem měl před lety s cuprou téhle gen. pěknou příhodu, jel jsem tehdy x5kou, vyložil děcka u našich na chalupě, takže prázdnej, na pohodu, takový krásný lesní úsek hodně zakroucený, malý provoz, mám to tam za ty roky najeto. Najednou se za mě přihnala tahle cupra, borec vyloženě provokoval, najížděl, blikal, dneska už bych se na něho vypr.dnul, ale tehdy jsem to vzal a jenom sledoval, jak se snaží držet, občas jsou tam boule, prostě klasická česká okreska, x5 pěkně chodila na dlouhých pérech a moula v cupře lítal od krajnice ke krajnici, dal jsem mu na nějakých deseti kilometrech zhruba pět set metrů, ale když mě pak v další vesnici předjel, ukázal mi fakáče... rukama navlečenýma v cyklistických rukavicích. Musím říct, že jsem se řehnil ještě deset minut. Prostě hustokruťák. 😁
Avatar - speedfred
speedfred
😒] 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒] 😒] Ty rukavice, to si zabil! 😁 😁 😁 Kdyby si měl v té době onboard kameru, tak to by si měl na Youtube hafo shlédnutí 😁
Avatar - fOE
fOE
Nene 😁
Avatar - SKAY
SKAY
😁 😁 😁
Avatar - SKAY
SKAY
Ibiza 5j ta bez tech krivých boku ještě.
ProchyToman
😂 krasnej pribeh
Anonym
Nechápu vaši konverzaci.
Myslíte, že to žlutý nebudou LEDky?
Nebo že žlutou nejde oslnit?
Stejně bude mít i lasery...
Avatar - SKAY
SKAY
Dle fotek bude žluté jen denni sviceni budeto trošku zase něco extra.
Oslnujou noumové s nehomologovanými led žarovkami, hold nemají na nové paraboly tak tam narvou led z alíku a hned mají moderní vuz s bílím svetlem.
Anonym
s tou váhou dobře zaboxovali. Tohle už je jen o natankování těžší než přetížená Octavia RS 1.TSI PHEV nebo ten uslintanej sesterskej Leon. Ty maj přes 1700kilo (kombíky teda)
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, hlavně ve srovnání s relev. konkurencí, éčko o víc jak sto kilo těžší, eresšestka čtvrt tuny, i když samo je to kombi. Každopádně, těžko čekat pětimetrový sedan ve čtyřkolce s osmihrnkem s váhou kolem 1,7t, ale i tak je to škoda, když si člověk uvědomí, jak je tam všude karbon a kovaná kola a nevím co, jinými slovy, přijde mi trochu zbytečné hrát si tu na light weight, když jde ve výsledku o sedmdesát kilo u dvoutunového auta.
Anonym
Jenomže to je proti Competitonu a už ten je lehčí, než "obyč"M5. Pak najednou je tam ta čtvrttuna proti RS6. TWL představ si něco, jak letí třeba 150kmh a váží to čvrt tuny...tobě do bytu.
Stačí si naložit košík v kauflanu pitím (40kg třeba) a zkusit zatáčku mezi regálama v 5kmh Plus uvědomit si, že s rychlostí ta hybnost roste E😜ONENCIONÁLNĚ.
Avatar - Dinar
Dinar
Myslím, že M5 i M5C váží stejně, ale budu se muset mrknout.
Jasně ta čtvrtuna už je znát.
Anonym
Tak to je možný...myslel jsem, že Comp je lehčí.
JJ 70kg není málo...třeba na R8mě ušetřili nějakejch 50kilo - když vyhodili celej pohon předku. 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Tak to sedí, podle bmw.de M5 i M5comp. váží obě 1970kg.

Dobrá úprava u R8 :yes: taková R8 Balboni. 😄
Mig_35
ty máš RWD R8? kolega to udělal taky... zajímavé svezení.
Avatar - Dinar
Dinar
S tou hmotností dost záleží právě na základně od které se to odpíchne. Tím myslím, že když si do radicalu (570kg) posadím vedle sebe nějaké padesátikilové kotě, už to je při jízdě zdát a se stokilovým chlapem vedle sebe je to jiné auto. Ale u dvoutunového auta těch 70kg nepoznám, resp. možná projíždět stejná místa těmi auty po sobě, pak třeba, ale moc tomu nevěřím. Co je znát, je váha kol, na kvalitě odpružení, spec. na horší silnici, tam stačí dvě tři kila rozdílu váhy na kole a na autě se to znatelně projeví.
Anonym
Tak jasně - neodpružená hmota.
S tou váhou Competition jsi měl pravdu.
webpaja
Si vybral příklad, kdy jsem si u zatížení spolujezdcem osobně chrochtal nad tím jak mi váha navíc vepředu krásně zastabilizovala předek na brzdách a na počátku oblouku. 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Tiež hodne záleží kam to pitie naložíš.Stačí 6 flašiek a to všetko naložiť dopredu tak s tým košíkom fakt nezatočíš keď robíš losí test a je k tomu nejaký výpredaj.
webpaja
Je tam ještě otázka naladění podvozku. M5Comp už je vážně celkem tvrdá i v nejměkčím nastavení. M5 je tak poslední snesitelné maximum pro auto, které má zvládat běžnou jízdu i něco navíc. M5C mi přijde už příliš. Ale s nižší vahou by se mohlo povolit na tlumičích.
cezzy
no hurá emko bez toho hnusu místo masky se jim tam asi rozsvítilo
Arese
Tak tak, ještě by to chtělo normální kruhový rychloměr a otáčkoměr, ty dvě protilehlé poloelipsy jsou neuvěřitelně hnusné a řidič se na ně za jízdy často dívá, strašné! 😲 😒 😒 :no: :no: :no:
Avatar - Machýrek
Machýrek
Koukáš spíš do HUDu, jinak souhlas, aktuální budíky v BMW jsou hrozný.