Tak tak, ještě by to chtělo normální kruhový rychloměr a otáčkoměr, ty dvě protilehlé poloelipsy jsou neuvěřitelně hnusné a řidič se na ně za jízdy často dívá, strašné! :-O:-(:-(:no::no::no:
Akorát by ti nestačilo vykuchat ani dvě S90 abys dostal výkon M5 :Dhttps://www.volvocars.com/…ecifikace/motory S90 B6 s R4 300k má 1935 kg. Tady máš V8, více než dvojnásobek výkonu a 1900 kg. O dimenzování podvozku a karoserie netřeba mluvit.
Já mám pocit, že to byla verze Top Sport, která se dělala s vrcholným TDI a 1.8T. Nevím zda se to lišilo technikou, ale minimálně to mělo prvky exteriéru i interiéry z Cupry.
Si vybral příklad, kdy jsem si u zatížení spolujezdcem osobně chrochtal nad tím jak mi váha navíc vepředu krásně zastabilizovala předek na brzdách a na počátku oblouku. ;-)
Je tam ještě otázka naladění podvozku. M5Comp už je vážně celkem tvrdá i v nejměkčím nastavení. M5 je tak poslední snesitelné maximum pro auto, které má zvládat běžnou jízdu i něco navíc. M5C mi přijde už příliš. Ale s nižší vahou by se mohlo povolit na tlumičích.
Dle fotek bude žluté jen denni sviceni budeto trošku zase něco extra.
Oslnujou noumové s nehomologovanými led žarovkami, hold nemají na nové paraboly tak tam narvou led z alíku a hned mají moderní vuz s bílím svetlem.
Tiež hodne záleží kam to pitie naložíš.Stačí 6 flašiek a to všetko naložiť dopredu tak s tým košíkom fakt nezatočíš keď robíš losí test a je k tomu nejaký výpredaj.
Já jsem měl před lety s cuprou téhle gen. pěknou příhodu, jel jsem tehdy x5kou, vyložil děcka u našich na chalupě, takže prázdnej, na pohodu, takový krásný lesní úsek hodně zakroucený, malý provoz, mám to tam za ty roky najeto. Najednou se za mě přihnala tahle cupra, borec vyloženě provokoval, najížděl, blikal, dneska už bych se na něho vypr.dnul, ale tehdy jsem to vzal a jenom sledoval, jak se snaží držet, občas jsou tam boule, prostě klasická česká okreska, x5 pěkně chodila na dlouhých pérech a moula v cupře lítal od krajnice ke krajnici, dal jsem mu na nějakých deseti kilometrech zhruba pět set metrů, ale když mě pak v další vesnici předjel, ukázal mi fakáče... rukama navlečenýma v cyklistických rukavicích. Musím říct, že jsem se řehnil ještě deset minut. Prostě hustokruťák. :D
S tou hmotností dost záleží právě na základně od které se to odpíchne. Tím myslím, že když si do radicalu (570kg) posadím vedle sebe nějaké padesátikilové kotě, už to je při jízdě zdát a se stokilovým chlapem vedle sebe je to jiné auto. Ale u dvoutunového auta těch 70kg nepoznám, resp. možná projíždět stejná místa těmi auty po sobě, pak třeba, ale moc tomu nevěřím. Co je znát, je váha kol, na kvalitě odpružení, spec. na horší silnici, tam stačí dvě tři kila rozdílu váhy na kole a na autě se to znatelně projeví.
Jo, byla tam ta 2.8V6, ale nevím, jestli to byla Cupra, já znám klasiku 1.8T. Ty 1.9TDI tam byly, myslím, že se dával ten motor do Ibizy Cupra a pak to snad míval i Golf 4, ale to jsou dost raritní motorizace. Tehdejší Toledo ještě mívalo 2.3 pětiválec. Ale nevím, jestli se to dostalo i do Leoše...
tyjo, to jsou motory v C segmentu co? A dnes je frajer ten s jednapětkou :D
Jenomže to je proti Competitonu a už ten je lehčí, než "obyč"M5. Pak najednou je tam ta čtvrttuna proti RS6. TWL představ si něco, jak letí třeba 150kmh a váží to čvrt tuny...tobě do bytu.
Stačí si naložit košík v kauflanu pitím (40kg třeba) a zkusit zatáčku mezi regálama v 5kmh Plus uvědomit si, že s rychlostí ta hybnost roste EXPONENCIONÁLNĚ.
Souhlas, hlavně ve srovnání s relev. konkurencí, éčko o víc jak sto kilo těžší, eresšestka čtvrt tuny, i když samo je to kombi. Každopádně, těžko čekat pětimetrový sedan ve čtyřkolce s osmihrnkem s váhou kolem 1,7t, ale i tak je to škoda, když si člověk uvědomí, jak je tam všude karbon a kovaná kola a nevím co, jinými slovy, přijde mi trochu zbytečné hrát si tu na light weight, když jde ve výsledku o sedmdesát kilo u dvoutunového auta.
Jó tak to nevím, jestli byla origo Cupra TDI. Ale člověk jinou pomalu nepotká. :-) Samá žlutá.
Ale vím, že byla série 1.9TDI 160PS, co nikdo nikdy neviděl a taky, že 1.8 nebyla jediná. Myslím, že byl i šestiválec, nebo?
No ten ale Cupra nebyl ne? To byly jen 1.8T , ale jezdí jich spousty s cupra bodykitem, náš soused ho má, vždy, když přeřadí, se nadychuje turbo, jako když startuje starej Tupolev, ale nikdy jsem to auto neviděl jezdit rychle.
s tou váhou dobře zaboxovali. Tohle už je jen o natankování těžší než přetížená Octavia RS 1.TSI PHEV nebo ten uslintanej sesterskej Leon. Ty maj přes 1700kilo (kombíky teda)
Pěkné auto, krásné výkony i dyzajn :yes: hmotnost 1,9t _ jak u Volva :D
Źlutá světla, hned vidím Paříž. Donedávna kdejaký jantar cpal led oslnující žárovky! A hle letos pofrčí žlutá :D