Novinky
Auto lehčí a tlumiče pružiny ještě tužší.
Kde usetrili dalsich 70kg voci competition.... neskutocne :yes:
Jako... 20kg na brzdách... 50 na zbytku auta... to zas takovej masakr není.
Jo, 1.9t s řidičem není špatná hodnota... pragmaticky mi to ale moc smysl nedává, s tím, jak trojka narostla... pokud chci auto pro zábavu tak půjdu o třídu níž. Tohle je spíš takové umělecké dílo a demonstrace možností. Ale líbí se mi, to ne že ne.
Jo, 1.9t s řidičem není špatná hodnota... pragmaticky mi to ale moc smysl nedává, s tím, jak trojka narostla... pokud chci auto pro zábavu tak půjdu o třídu níž. Tohle je spíš takové umělecké dílo a demonstrace možností. Ale líbí se mi, to ne že ne.
Výroba omezená na rok vyjde asi přesně do zavedení povinných omezovačů rychlosti v EU. Pak už budou výrobky divize M asi neprodejné...
Včera zde vyšel článek s pár informacemi včetně hmotnosti, proběhla pod tím i diskuse. Na základě toho jsem se díval na oficiální údaje Competition https😐/www.bmw.cz/…competition.html a je potřeba říct, že hmotnosti v tomto dnešním článku jsou bez řidiče, tzn. pro EU parametry je potřeba přičíst 75 kg. Tak já jen abychom neporovnávali jablka s hruškami 😊 Pro příště by bylo zajímavé pokud by článek přinesl porovnání údajů s konkurencí 😊)
Auto super :yes: :yes:
Auto super :yes: :yes:
Ano je tam chyba, ta hmotnost je provozní. Pohotovostní je přesně 1900kg, což je podle mě super úspěch. Audi RS6 kombi má cca šílených 2150kg a Mercedes 63 AMG v krátké verzi určitě přes 2000kg. V těchto generacich je ale znát, že si jde každy z této trojice jde svou cestou a to je jediné dobře. Každá automobilka ma svůj přístup. Pamatuju si dobu, kdy tato trojice chtěla být vším bod konkurence a zapomela pro tom na své hodnoty..... každopádně auto je boží jak vizuálně a velké drama to bude i na silnici 😄
Přiznávám, že až ho někde uvidím, budu řidiči jen tiše závidět, asi mi ho v BMW na víkend nepůjčí 😁
Když si vezmu, že i po skoro roce ježdění s 540i mi umí zrychlení a launch control vykouzlit velký úsměv na tváři, musí být tyto hodnoty ve velkém a relativně komfortním sedanu hodně velká pecka :yes:
Když si vezmu, že i po skoro roce ježdění s 540i mi umí zrychlení a launch control vykouzlit velký úsměv na tváři, musí být tyto hodnoty ve velkém a relativně komfortním sedanu hodně velká pecka :yes:
Nádhera na fotkách i v tabulce.
Příplatek 1,316 resp. 1,560 mil. je tedy brutální.
A co zvuk? Bude stejně nesebevědomý jako u M5/M5C?
Příplatek 1,316 resp. 1,560 mil. je tedy brutální.
A co zvuk? Bude stejně nesebevědomý jako u M5/M5C?
Na zvuk zapomeň, ten odešel s posl. emisní normou. Slyšel jsem teď poprvé naživo 2020 ftype V8, kdybych nevěděl, že je to V8, nevěřil bych, to je proti zvuku ftypu z roku 2015 se stejným motorem úplně jinde, nic, žádné chrochtání, hřmění, tak to tam nějak probublává.
Sleduju YT kanál Harry´s garage, měl tam teď poslední ferrari roma, to auto zní jako čtyřválec, do klasického zvuku V8 ferrari to má tak daleko, prostě bída. 😢
Sleduju YT kanál Harry´s garage, měl tam teď poslední ferrari roma, to auto zní jako čtyřválec, do klasického zvuku V8 ferrari to má tak daleko, prostě bída. 😢
btw ... kedze ma "obyc" M5 realne zrychlenie pod 3s ... tak CS pojde zrejme na 2,5 - 2,6 s
edit: výc***u nejde napsat 😁 😁
Bo totu bylo furt samé černá kola 😉