Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové BMW M5 CS oficiálně: Luxusní sedan s výkonem McLarenu F1 je čtyřkolkou

17 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Jak v taxi taxi 😁
LORASI
navyse interier vyzera skutocne vymakane ... toto auto bude zrejme jedno z tych, ktore si budu velmi dobre drzat hodnotu a neda sa ani vylucit dalsi rast ceny, hlavne vzhladom na politiku CO2 a prechodu na EV. teda este je samozrejme otazka jazdnych vlastnosti a spolahlivosti techniky
Avatar - SKAY
SKAY
A po dlouhé době fak krásná kombinace zelena :😉 a skoro zlatá :yes:
Bo totu bylo furt samé černá kola 😉
adamzprahy
Tohle je paráda. A jestli jsem měl hřejivý pocit, že mám rychlé auto, tak po přečtení údajů v článku jsem dostal jednu pomyslnou v-ý-c-h-o-v-n-o-u za uši 😒] :yes:

edit: výc***u nejde napsat 😁 😁
Severan
Souhlasím! Moc se mi líbí barva s "bronzovými" doplňky. Myslím, že sedět na zadních sedadlech bude taky zážitek. Dozadu povinně fasovat pytlíčky 😁
Tomys69
Ano je tam chyba, ta hmotnost je provozní. Pohotovostní je přesně 1900kg, což je podle mě super úspěch. Audi RS6 kombi má cca šílených 2150kg a Mercedes 63 AMG v krátké verzi určitě přes 2000kg. V těchto generacich je ale znát, že si jde každy z této trojice jde svou cestou a to je jediné dobře. Každá automobilka ma svůj přístup. Pamatuju si dobu, kdy tato trojice chtěla být vším bod konkurence a zapomela pro tom na své hodnoty..... každopádně auto je boží jak vizuálně a velké drama to bude i na silnici 😄
LORASI
takt tato hracka sa fakt mimoriadne vydarila ( az na alcantaru na volante 😄 )

btw ... kedze ma "obyc" M5 realne zrychlenie pod 3s ... tak CS pojde zrejme na 2,5 - 2,6 s
Elsin_p
Přiznávám, že až ho někde uvidím, budu řidiči jen tiše závidět, asi mi ho v BMW na víkend nepůjčí 😁
Když si vezmu, že i po skoro roce ježdění s 540i mi umí zrychlení a launch control vykouzlit velký úsměv na tváři, musí být tyto hodnoty ve velkém a relativně komfortním sedanu hodně velká pecka :yes:
Avatar - Emel
Emel
Jako... 20kg na brzdách... 50 na zbytku auta... to zas takovej masakr není.
Jo, 1.9t s řidičem není špatná hodnota... pragmaticky mi to ale moc smysl nedává, s tím, jak trojka narostla... pokud chci auto pro zábavu tak půjdu o třídu níž. Tohle je spíš takové umělecké dílo a demonstrace možností. Ale líbí se mi, to ne že ne.
adamzprahy
Včera zde vyšel článek s pár informacemi včetně hmotnosti, proběhla pod tím i diskuse. Na základě toho jsem se díval na oficiální údaje Competition https😐/www.bmw.cz/…competition.html a je potřeba říct, že hmotnosti v tomto dnešním článku jsou bez řidiče, tzn. pro EU parametry je potřeba přičíst 75 kg. Tak já jen abychom neporovnávali jablka s hruškami 😊 Pro příště by bylo zajímavé pokud by článek přinesl porovnání údajů s konkurencí 😊)

Auto super :yes: :yes:
Ota4
Nádhera. Slintám
Avatar - SKAY
SKAY
Auto lehčí a tlumiče pružiny ještě tužší.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Kde usetrili dalsich 70kg voci competition.... neskutocne :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Na zvuk zapomeň, ten odešel s posl. emisní normou. Slyšel jsem teď poprvé naživo 2020 ftype V8, kdybych nevěděl, že je to V8, nevěřil bych, to je proti zvuku ftypu z roku 2015 se stejným motorem úplně jinde, nic, žádné chrochtání, hřmění, tak to tam nějak probublává.

Sleduju YT kanál Harry´s garage, měl tam teď poslední ferrari roma, to auto zní jako čtyřválec, do klasického zvuku V8 ferrari to má tak daleko, prostě bída. 😢
Avatar - Machýrek
Machýrek
Nádhera na fotkách i v tabulce.
Příplatek 1,316 resp. 1,560 mil. je tedy brutální.
A co zvuk? Bude stejně nesebevědomý jako u M5/M5C?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tak ano... 5ka je uz velky korab... sice pekelne rychly ale 3ka bude obratnejsia... kazdopadne sila... 3s na stovku... to si ani nepipnes a si jasny
simson33
Výroba omezená na rok vyjde asi přesně do zavedení povinných omezovačů rychlosti v EU. Pak už budou výrobky divize M asi neprodejné...