Krásné auto z odporné doby, "mezikus" mezi dvěma nejhezčími Vosmičkami, které se v tatře dělaly - T 87 a T-603
Škoda jen, že poté, co "sranda a vláda" rozhodly o převedení výroby do Škodovky, (kde Tatru upřímně neměli rádi) šla výroba napřed do kopru - a potom do hajzlu 😞
Jen H+Z přivezli v roce 51 ze své první cesty závazné objednávky na více než 6000 kusů osmiček, tyto objednávky skončily v koši. Proto, že souzi v Moskvě (prostřednictvím naší vlády) mezi tím rozhodli, že Tatra bude vyrábět jen náklaďáky.
A 31 let po té co soudruzi dovedli stát(y) kde násilím vládli (ze zákona MUSÍM vládnou JÁ) k politickému ale hlavně EKONOMICKÉMU BANKROTU = máme soudruha estébáka v čele vlády a pro ruského soudruha prezidentem
Nerad bych se hádal, ale mám takovej pocit, že toto číslo pokrývá jenom objednávky z první části cesty, tj. z Afriky.
Haile Selassie (Ras Tafari) se měl o 87 vyjádřit, že "toto je vůz, na který čeká celá Afrika"
Když si srovnáš počet do záchoda spláchnutých objednávek (6 nebo dokonce 8.000) s počtem vyrobených 87 (lehce nad 3.000 kusů), nedokážeš mluvit nesprostě
Ano, máš pravdu, těch 6tis. ks měla být objednávka dokonce jen z jediné africké země, teď si nevzpomenu ze které. Ale bylo to jediné číslo v kusech, o kterém vím. Další údaj byl, že za celou tu první cestu měli přivézt objednávky za 6,5 mil. Kč, nevím, kolik tehdy T87 stála, tj. kolik by to bylo celkem aut. Každopádně x násobně více než bylo osmiček vyrobeno, jak říkáš, nelze nemluvit sprostě.
A řekni sám, není to hezký pocit, když vidíš, jak po zklušenostech s kreténským komunismem sovětským poznenáhlu sklouzáváme do greténského komunismu eurounijně-émerického? 😁 😁
Bohužel, tu reálnou zkušenost z akt. zemí EU mají jen některé z nich, takže se do té ři-ti řítí s nadšením, každopádně paralela se nabízí, dnes si úředními rozhodnutími ukončíme vlastní výrobu aut v Evropě ve prospěch Číňanů, podobně jako ji soudruzi ukončili v Tatře ve prospěch Škodovky. 😉
Njn, pojďme si užít normálních a hezkých aut, dokud ještě smíme.
Škoda přeškoda, že "se přihodil" únor 48 a srpen 68... Tatra by byla zcela jinde - a celá ČSR taky
Jj, škoda mluvit, roky mám v zasedačce stylizovanou mapu předválečné ČSR v níž jsou obrázky českých automobilů. Dnes už ji tolik nevyužiju, renomé ČR, alespoň ve strojírenství, se dost vylepšilo, ale xkrát jsem tu mapu použil na nějaké Švédy, Italy atp., kteří nás rádi "školívali" o úrovni a tradici strojírenství. Tak jsem je nechal podívat, co se v ČSR dělalo, spec. ta osmička fungovala vždycky dokonale, spadlé brady...
Škoda jen, že poté, co "sranda a vláda" rozhodly o převedení výroby do Škodovky, (kde Tatru upřímně neměli rádi) šla výroba napřed do kopru - a potom do hajzlu 😞
Haile Selassie (Ras Tafari) se měl o 87 vyjádřit, že "toto je vůz, na který čeká celá Afrika"
Když si srovnáš počet do záchoda spláchnutých objednávek (6 nebo dokonce 8.000) s počtem vyrobených 87 (lehce nad 3.000 kusů), nedokážeš mluvit nesprostě
Protože tě tak jako komunisty nezajímá ekologie (nebo spíš nechápeš PROČ se to děje = správně? 😉
Škoda přeškoda, že "se přihodil" únor 48 a srpen 68... Tatra by byla zcela jinde - a celá ČSR taky
https😐/www.mapycz.cz/…-mapa-60-x-45-cm