Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Toyota RAV4 a její multimediální systém. Oldschool, ale vadí to něčemu?
20 komentářů
Meky
Toyota, technologicky cca 10 rokov mešká za konkurenciou.
Že ich to ešte baví.
Že ich to ešte baví.
To sis dovolil moc.
Rozcupujou tě, rozřežou na kusy a pošlou letecky do Orbie.
Nešťastníku, uvědomuješ si, co je tohle za web?
:D
Rozcupujou tě, rozřežou na kusy a pošlou letecky do Orbie.
Nešťastníku, uvědomuješ si, co je tohle za web?
:D
Jj, sama toyovca :yes:
Btw, Sandero za 10k€ má bezdrôtový CarPlay a rav za 40k€ len kábel.
A jazdné vlastnosti vlečky s hnojom. :yes:
technologická vyspelosť :yes:
Btw, Sandero za 10k€ má bezdrôtový CarPlay a rav za 40k€ len kábel.
A jazdné vlastnosti vlečky s hnojom. :yes:
technologická vyspelosť :yes:
Myslis ten bezdrátový carplay, který každou chvíli nefunguje?
A ty jezdíš Dacií? Nebo patříš jako spoustu dalších jen k Bychařům a na své vysněné auto nedosáhneš?
A těch věcí , co mě na RAV4 vadi, je daleko vic a podstatnějších nez nejakej infotainment.
A ty jezdíš Dacií? Nebo patříš jako spoustu dalších jen k Bychařům a na své vysněné auto nedosáhneš?
A těch věcí , co mě na RAV4 vadi, je daleko vic a podstatnějších nez nejakej infotainment.
rohor
Vzpomeňte na ty dva dědky v červených feliciích, kteří přijeli k zrcadlu a oba si mysleli, že to je on. Takže oba jeli.
BoBik_CZ
Mi v Toyotím infotainmentu chybí tři věci. Mám Corollu, ale infotainment je IMHO stejný jako u RAVky. Auto má přímé měření tlaku v pneu, ale neumí zobrazit hodnoty tlaku v jednotlivých gumách. Nebo umí a já na to nepřišel? Taky bych ocenil teploměr oleje a u parkovacích senzorů číslenou hodntu vzdálenosti od překážky. Ono totiž i červená barva a nepřerušovaný tón pípáku neznamená, že je člověk "na doraz".
Jinak dost oceňuju, že je to spíše oldschool řešení, ale funkční.
Jinak dost oceňuju, že je to spíše oldschool řešení, ale funkční.
Jsou tam drobné rozdily. Ale to je nerelevantni.
Ad.tlak vzduchu:to neumí ani Camry zobrazit. Ale nový yaris ano. Takze předpokládám, že všechny modernizace už to budou mít.
Teplotu oleje bych též ocenil, ovšem třeba u hybridu je to skoro jedno, otáčky stejne často neovlivnis.
Vzdálenost může být pro někoho užitečná, já bych to nepoužíval. Pri parkování koukam kolem sebe a senzory mám jen jako takovou pojistku. Kdyz dojizdim někam na doraz, tak tam couvam. A k tomu mám kameru.
Ad.tlak vzduchu:to neumí ani Camry zobrazit. Ale nový yaris ano. Takze předpokládám, že všechny modernizace už to budou mít.
Teplotu oleje bych též ocenil, ovšem třeba u hybridu je to skoro jedno, otáčky stejne často neovlivnis.
Vzdálenost může být pro někoho užitečná, já bych to nepoužíval. Pri parkování koukam kolem sebe a senzory mám jen jako takovou pojistku. Kdyz dojizdim někam na doraz, tak tam couvam. A k tomu mám kameru.
Díky za reakci. U toho tlaku jsem rád, že jsi mi potvrdil, že to neumí. Já už rok přemýšlím, jestli nejsem úplně blbý. ;-)
K tomu oleji: to že u hybridu neovlivníš otáčky není IMHO tak úplně pravda. Záleží jak člověk šlape na plyn. Docela by se mi líbilo vědět, jestli už to můžu ohulit nebo je lepší ještě počkat. Z teploty vody to až tak úplně nevyčtu . . .
No a senzory: to je spíše jen takový detail. Ne že by to vadilo až tak moc, ale občas člověk manévruje v hodně stísněmém prostoru a vědět jestli mám vepředu jen 5cm nebo ještě 25cm by bylo fajn.
K tomu oleji: to že u hybridu neovlivníš otáčky není IMHO tak úplně pravda. Záleží jak člověk šlape na plyn. Docela by se mi líbilo vědět, jestli už to můžu ohulit nebo je lepší ještě počkat. Z teploty vody to až tak úplně nevyčtu . . .
No a senzory: to je spíše jen takový detail. Ne že by to vadilo až tak moc, ale občas člověk manévruje v hodně stísněmém prostoru a vědět jestli mám vepředu jen 5cm nebo ještě 25cm by bylo fajn.
No když dáš tempomat, tak to je v závislosti na rychlosti a stoupání. Takhle jsem to myslel. Ale jinak ano, dáš prostě min plynu.
Aha, já na tempomat nejezdím. :-) Teda skoro ne, zapínám ho jen na dlouhé štreky po dálnici a to je v podstatě dvakrát za rok na dovolenou. A vyjímečně, když se pozdě v noci unavený vracím domů.
Je fakt, že první dva týdny jsem byl nadšený (moje první auto s adaptivním tempomatem). Byl jsem schopný ujet 100km po okreskách a prakticky se nedotknout plynu, prostě úžasná nová hračka. :-[]
Pak jsem se pokorně vrátil ke klasickému ovládání auta.
Je fakt, že první dva týdny jsem byl nadšený (moje první auto s adaptivním tempomatem). Byl jsem schopný ujet 100km po okreskách a prakticky se nedotknout plynu, prostě úžasná nová hračka. :-[]
Pak jsem se pokorně vrátil ke klasickému ovládání auta.
Auto s muzeálním zážehovým motorem a vysokými emisemi CO2 si může koupit jen blb.
Ginger Kyriakos
Asi uz jsem starej, ale posledni vec, co chci, aby me buzerovalo i auto samotny v tom, kde jsem jak moc slapl na plynovy pedal. Dnesni doba je plna redundantnich duplicit a appka šmírující mou jízdu je jednou z nich. Tablet Toyoty nalepeny na pristrojovce vypada vzhledove vice nez odpudive, ale jeho funkcnost chvalim. I to,ze ma pouhe ctyri barvy v nastavení.
A hlavně - když už (jo přiznávám, taky jsem o tom tuhle přemýšlel) tak by to měl infotainment zvládnout sám.