Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bentley Continental GT slaví 80.000 vyrobených kusů. Jak se za tu dobu změnil?

9 komentářů

Avatar - kuk
kuk
ACCORDING TO A NEW STUDY BENTLEY LOSES MONEY WITH EVERY CAR THEY SELL
https😐/drivetribe.com/…3JSqGNDGZbW_M_5Q

Jo jo takový jsou ve Voklkswagenu bohatí že si můžou dotovat každej Bentley co vyroběj. U Bugatti dotovali každýho Vejrona 6 milionama dolarů!!! Další prachy cpali léta do Seatu a jinech značek. A víte kde na to vydělávaj? No přece ve Škodovce. Ta musí bejt výdělečná stůj co stůj. Škoda je jejich dojná kráva. Takže až uslyšíte chlapce z Vlkohradu zase fňukat nad tím jak se musí šetřit a jak je zlá doba tak si na to vzpomeňte. 😉 :-!
Šimpanz
Jsi dost pozadu, Seat už je 3 roky v zisku.
Podobně Bentley v roce 2019 profit
https😐/europe.autonews.com/…-sales-rise-2019
2020 ještě větší
https😐/www.cnbc.com/…-struggled-.html
A s tou Škodovkou, ta byla po převzetí VW v těžkých ztrátách a VW do ní v počátcích napumpoval cca 7 mld. eur aby ji postavil na nohy. To se povedlo a nyní si bere zpět co investoval.
Takže normální business, nemusíš fňukat, tvé peníze to nejsou..
LORASI
to je iny "borec" 😄 ohana sa tu jednym clankom, ktory je stary viac ako dva roky a vychadza z este starsich dat
Avatar - speedfred
speedfred
Tebe vadí že si u VW prehadzujú peniaze z ľavého vrecka do pravého? Mne nie, skôr mi vadí že mojimi peniazmi sa dotujú EV.
LORASI
rozmyslam, ktory je toto zo "svedkov elonovych" ... a preco si zalozil novy profil 😊
chytrak1
Trvalo to dlouhé tři generace než z toho udělali hezký, koukatelný auto. První byla vysloveně fuj a druhá nic moc. Obecně platí že design bentleye byl dlouhá léta děsný,ale v posledních letech se to změnilo. Vrcholem byl původní prototyp bentaygy, to bylo zvracecí auto.
Avatar - Anonym
Anonym
Souhlas, tahle generace se hodně povedla a to i uvnitř, ty předchozí sou ohyzdné.
Ze starších jedině Mulsanne a pak až do hloubky k Arnage
chytrak1
Upřímně ale nechápu proč zrovna tohle auto už není dlouhá leta elektrický. Všechny nevýhody EV v tomto typu auta vadí míň (cena, kapacita potažmo dojezd) a výhody by se šikly (vysoce výkonný eleketromotory, nízký těžiště). Kdyby contík byl s baterií 150kWH a výkony přes 1000k tak by všichni slintali. To že by stál 6 nebo 8 mega by zas tolik nevadilo.
Avatar - Anonym
Anonym
prorotže to nikdo nechce a lidi v tom chtěj W12 a V8?

80% kupujících ja Asie, Arábie, bývalé SSSR, Japonsko a USA, tam ti na lektriku se*e bílej tesák.