Luxusní gran turismo Continental GT se vyrábí už 18 let. Za tu dobu se změnilo mnohé, a přestože už dvanáctiválec není jedinou volbou, pořídit ho lze pořád.
Jo jo takový jsou ve Voklkswagenu bohatí že si můžou dotovat každej Bentley co vyroběj. U Bugatti dotovali každýho Vejrona 6 milionama dolarů!!! Další prachy cpali léta do Seatu a jinech značek. A víte kde na to vydělávaj? No přece ve Škodovce. Ta musí bejt výdělečná stůj co stůj. Škoda je jejich dojná kráva. Takže až uslyšíte chlapce z Vlkohradu zase fňukat nad tím jak se musí šetřit a jak je zlá doba tak si na to vzpomeňte. ;-):-!
Jsi dost pozadu, Seat už je 3 roky v zisku.
Podobně Bentley v roce 2019 profit https://europe.autonews.com/…-sales-rise-2019
2020 ještě větší https://www.cnbc.com/…-struggled-.html
A s tou Škodovkou, ta byla po převzetí VW v těžkých ztrátách a VW do ní v počátcích napumpoval cca 7 mld. eur aby ji postavil na nohy. To se povedlo a nyní si bere zpět co investoval.
Takže normální business, nemusíš fňukat, tvé peníze to nejsou..
Trvalo to dlouhé tři generace než z toho udělali hezký, koukatelný auto. První byla vysloveně fuj a druhá nic moc. Obecně platí že design bentleye byl dlouhá léta děsný,ale v posledních letech se to změnilo. Vrcholem byl původní prototyp bentaygy, to bylo zvracecí auto.
Upřímně ale nechápu proč zrovna tohle auto už není dlouhá leta elektrický. Všechny nevýhody EV v tomto typu auta vadí míň (cena, kapacita potažmo dojezd) a výhody by se šikly (vysoce výkonný eleketromotory, nízký těžiště). Kdyby contík byl s baterií 150kWH a výkony přes 1000k tak by všichni slintali. To že by stál 6 nebo 8 mega by zas tolik nevadilo.