Novinky
Arese
5
Nádhera, nádhera, nádhera! E30 byla bezesporu nejkrásnější trojkový baworák všech dob (no, možná s E46, že 😄 ) a k tomu nadupaný řadový šestiválec a pětistupňový manuál, mňam! 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Tak nejako prišli postupne, jedna 318 a potom samá 325i/e.
Ja už tiež už ale niečo pamätám 😒] nie ako vy sopliaci.
V piatok som bol u jedného pána a ten má doma snáď 12 áut Alfa Romeo.
Ja už tiež už ale niečo pamätám 😒] nie ako vy sopliaci.
V piatok som bol u jedného pána a ten má doma snáď 12 áut Alfa Romeo.
jj...to ani nejde vecpat do tabulek, co?
😒] 😁
já k tomu mám ještě jednu privátní úchylku na E30.
A to jsou stěrače světel. Ano, těch dvou kulatých světel. 😄
https😐/www.youtube.com/watch?…
😒] 😁
já k tomu mám ještě jednu privátní úchylku na E30.
A to jsou stěrače světel. Ano, těch dvou kulatých světel. 😄
https😐/www.youtube.com/watch?…
Nové auto som myslel.
Mám pre e30 nejakú slabosť, a chcel by som ju znova kupé/kabrio ale tie ceny....
Mám pre e30 nejakú slabosť, a chcel by som ju znova kupé/kabrio ale tie ceny....
Znam u nas cloveka, kterej jich mel uz v radu nejmene nizsich stovek ve stavu od 1 do nechci ani zadarmo, dalsi ma permanentne minimalne 10 Citroenu XM. Videl jsem uz mnoho zahrad, kde stoji spousta aut stejneho typu, ktera jindy neuvidis cely rok.
Obecně u těch veteránu (youngtimerů nebo to je egal) je lepší volit kusy s jednodušším řešením čhokoliv. Ovšem na stěračích světel trvám.
E30 som mal asi 8ks ale stierače svetiel neboli ani na jednej.
Na nejakých som to ale videl, hlavne vo Švédsku.
Ceny pekných youngtimerov (e30) sú ale nezmyselné :no: a pritom to auto milujem a považujem za jeden z najkrajších Baworov. Keď si ale človek do toho sadne dnes a vidí tie A-stĺpky tak nevie či sa má smiať alebo plakať. Výhľad je ale z toho oproti moderným "bunkrom" parádny.
Na nejakých som to ale videl, hlavne vo Švédsku.
Ceny pekných youngtimerov (e30) sú ale nezmyselné :no: a pritom to auto milujem a považujem za jeden z najkrajších Baworov. Keď si ale človek do toho sadne dnes a vidí tie A-stĺpky tak nevie či sa má smiať alebo plakať. Výhľad je ale z toho oproti moderným "bunkrom" parádny.
Zastoupení BMW by se s tebou nejspíš hádalo, že to nebylo kupé, ale dvoudveřový sedan 😁 Mám i jednu knihu z bavorské edice, kde je jako první trojkové kupé výslovně uvedena E36... Proč, netuším.
Myslím že to bolo nie len pre ITA ale aj pre Portugalcov. Možno by sa tam dalo niečo nájsť.
O dynamike sa nemá význam baviť, je to staré už cca 30+ rokov.
O dynamike sa nemá význam baviť, je to staré už cca 30+ rokov.
Za mě e30 kabrio nebo e46 kupé... A s ohledem na poměrně problematickou elektrickou střechu E30 bych volil 46 kupé. Ale kdyby bylo to kabrio červený, šlo by i s manuálni střechou😄
ja se ti teda priznam, sterace svetel jsem na r129 odpojil, kdyz se kousnou umi vyplacat odstrikovac a nasledne poslat do kytek pumpu...
320i som nikdy nemal, ale previezol som sa pár krát.
Momentálne ju má ale kámoš v "kupéčku" + nejakú 318i.
E30 som nikdy nemal ale novú, možno tak 7-12 rokov staré kúsky. Vtedy boli tie aj zánovné autá vcelku nad moje možnosti.
Momentálne ju má ale kámoš v "kupéčku" + nejakú 318i.
E30 som nikdy nemal ale novú, možno tak 7-12 rokov staré kúsky. Vtedy boli tie aj zánovné autá vcelku nad moje možnosti.
Je to tak, podle bmw, ale pravdou je, že zač. 90. let většina lidí mluvila o dvoudveřové 3er jako o kupé, mám dodnes schovaný inzerát z norimberských inz. novin, na který jsem koupil své první pořádné auto, E30, a v něm stojí 320i coupe. 😉
333i původně měla vzniknout jako speciál pro tamější zrušenou soutěžní skupinu 1, takže nakonec zůstalo zřejmě jen u civilních verzí. Zkušenosti se zástavbou motoru M30 ale využila Alpina a na evropský trh přišla s modelem B6 3.5 s výkonem cca 250 koní, což bylo víc, než měla M3.
Tak sis jich pár měl nechat. Myslím, že jich přes mě přešlo v roce 1990 tak 50 😁 . Když jsem chtěl koupil první bourané auto (před opravou), tak na mě koukali, jak na chovance ústavu pro mentálně postižené.
To je cena :-! - ale ako plagát na stenu, prípadne model je to pekná dekorácia 😄. Pritom kedysi to nebolo až tak extrémne drahé auto - myslím ako napr nedávno Bugatti Veyron a podobné novodobé super drahé autá.
Těch verzí bylo víc, konkrétně B6 měla motory M30 buď 2.8, nebo 3.5 litru a pak spousta variant s menšími šestiválci M20😒br />https😐/www.alpina-automobiles.com/…3er/bmw-3er-e30/
Můj ultimátní dream je šestka B7 Turbo, kterou jsem stejně jako výše uvedenou trojku měl možnost vidět naživo. Tak třeba jednou... 😊
Můj ultimátní dream je šestka B7 Turbo, kterou jsem stejně jako výše uvedenou trojku měl možnost vidět naživo. Tak třeba jednou... 😊
to bude asi podobne, ako ked BMW tvrdi, ze linia X nie je SUV, ale SAV ... cize nemaju coupe, ale 2dverovy sedan 😄
na ten som zabudol, ale to moze byt aj jeho cenovkou 😊 pod 2 mio EUR nezozenies 😄
507 bola aj ako roadster
507 bola aj ako roadster
...ach jo, klasika a nádhera.Tie sedačky sú paráda.
No ale potom pozrieš na cenu tak teraz máš za to M3 F80.
No ale potom pozrieš na cenu tak teraz máš za to M3 F80.
Nevím přesně, jaký měla 320is mít výkon, ale tuším skoro stejně jako M3, kolem 190 koní, jenže tomu autu chyběl krouťák. Jednou jsem se k 320is dostal a dost mě zklamala, v reálu to proti M3 moc nejelo. A navíc ta obyč kastle, dokonce to bylo čtyřdvířko.
Ano, jen Portugalsko a Itálie z důvodu jejich tehdejších daňových kategorií. Vyrobilo se jich o dost míň, než M3 - dohromady necely 4 tisíce kusů, zase na druhou stranu s tím M-tech paketem namísto M3 bodykitu vypadá tuctověji. Ale motoricky to byla v podstatě M3 se zmenšeným zdvihem.
Tak si si mal kúpiť ruský Mercedes 2107, ten mal stierače a ostrekovače predných svetiel. Alebo nájsť originál W124 🙂
Tak dneska tomu ujede uz kdejakej trivalec a podprumernej diesel, ale tenkrat to byl vlk v rouse .... Prave ta nenapadnost na nem byla zajimava. Pruser je ten, ze italove na auta serou protoze jsou stejna verbez jako rumuni a podle toho vetsinou i vypadaj. No a ty iesa jsou vsechno reimport z Italie.
Tak 320is je ešte možno kapánek väčšia rarita ako M3,ale bez toho bodykitu vypadá tak nejako obyčajne.
Ty mela jedna E30 320is co jsem o ni premyslel nekdy kolem roku 2006, stala tehdy 6000 Euro, ja chtel ale E30 M3 ( nakonec jsem doted stejne zadnou nekoupil, a uz ani nekoupim, protoze za ty penize to az tak uzasne auto neni ), tak ji vzal kamarad, kterej se tam byl podivat se mnou. Do predlonskeho roku s ni jezdil ( cca 3-5 tkm rocne ), pouze delal servis a nakonec ji prodal za nejakych 40 000 Euro, protoze byla originalni, nerenovovana a po nejakem znamem italskem nevim co uz.Ale pamatuji si na ty sterace. Apropo, ty jsi znalec. Asi budu davat pryc 190E 2.5 16 ( ne EVO ), hezka, naprosto bez koroze ( je z Recka ), pouze zvedle horni okraje calouneni zadnich dveri od slunicka. Jinak ve stavu 2. Minusy jsou automaticka prevodovka ( o Getragu vim, dokonce o trech, ale stoji palbu ) a motor nedrzi par vterin po startu na volnobeh. A na 123 230CE taky uz asi nebudu mit misto.
Tak jasný, stěrače (ale i ostřikovače) světel jsou docela problémová součástka na hodně autech. Ale mě to baví. Taková mechanická krávovinka. A tak problemtická (sníh, led). A právě ty na E30 jsou nejhustější. Já to měl jenom na pár autech.
Ale je to nádhera! Ten SAAB taky megacool!
https😐/www.youtube.com/watch?…
A ještě prahnu po ostřicích a stěračích na zrcátkách, ale to jsem naživo nikdy neviděl. Ale existujou. Jedinej v originále je měl Nissan.
Ale je to nádhera! Ten SAAB taky megacool!
https😐/www.youtube.com/watch?…
A ještě prahnu po ostřicích a stěračích na zrcátkách, ale to jsem naživo nikdy neviděl. Ale existujou. Jedinej v originále je měl Nissan.