Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz EQV 300 L – Elektromobil pro velkou rodinu?

Potřebujete auto, které v maximálním pohodlí odveze víc než pět lidí a třeba i nějaké věci navíc, ale klasická fosilní paliva vám smrdí? Mercedes má možná řešení. Jmenuje se EQV a jde o elektrickou verzi oblíbené luxusní osobní dodávky třídy V.
Zpět na článek
30. 1. 2021 20:25
30. 1. 2021 22:16
30. 1. 2021 22:40
31. 1. 2021 08:52
30. 1. 2021 20:26
30. 1. 2021 21:27
30. 1. 2021 23:05
30. 1. 2021 22:10
30. 1. 2021 22:49
31. 1. 2021 08:49
31. 1. 2021 09:10
31. 1. 2021 10:40
31. 1. 2021 10:52
31. 1. 2021 11:26
31. 1. 2021 11:36
31. 1. 2021 12:05
31. 1. 2021 11:04
31. 1. 2021 11:11
31. 1. 2021 11:25
31. 1. 2021 12:06
31. 1. 2021 13:07
31. 1. 2021 16:57
31. 1. 2021 17:16
31. 1. 2021 18:53
1. 2. 2021 06:55
1. 2. 2021 08:24
15. 2. 2021 08:42
30. 1. 2021 20:08
Slušnej bazmek
ekologickej vehikl s interierem z mrtvych zviratek vazici 2,6 t, zrychlením pres 12s, s dobou nabíjení z normal sítě za 24 h a to nejlepší nakonec... jen necelé 3M :-)
Rozbalit vlákno
17
30. 1. 2021 20:34
Re: Slušnej bazmek
No, i autor si v tom lebedil: "Auto mě prostě trochu omezovalo. Ale to je v pořádku."
30. 1. 2021 20:37
Re: Slušnej bazmek
.... Tak je to jen kára za dva míče, musíš se trošku přizpůsobit.... :D :D :D
30. 1. 2021 21:22
Re: Slušnej bazmek
Je to umělá kůže, blbe.
Akorát jsem přesně neprocházel výbavu, ale myslím, že odpovídající diesel bude za 2.4-2.6. Není to o tolik. To víš, není to holt plesnivej americkej pickup.
30. 1. 2021 21:40
Re: Slušnej bazmek
Tykej svymu starymu pitomce
30. 1. 2021 21:48
Re: Slušnej bazmek
Já jsem pitomec? A "Ledernachbildung" je německej výraz pro kůži z živýho zvířete. Nekape z ní ještě krev? Vole!
30. 1. 2021 21:54
Re: Slušnej bazmek
Ok asi máš pravdu já se v tom nestoural. Ale stačilo to napsat normálně bez urážek, takže ano jsi pitomec.
30. 1. 2021 22:00
Re: Slušnej bazmek
Dobře, stačilo. Od té doby, jak jsi mě počastoval (srandovním) výkonem svého vozu a povýšeným posměchem (právě po nějaké takové debatě, kde já věděl a ty ne), mám tě za vola a neovládl jsem se. Ale už je to dlouho. Takže beru. Sorry
Skutečnou kůži dneska dává do aut jen málokdo. Poslední z normálních automobilek byla Lancia a BMW a právě Mercedes. Ale nevím, jak v Americe (bez ironie - tuším, že by to tam mohlo být běžnější, ale fakt nevím.
30. 1. 2021 22:10
Re: Slušnej bazmek
Ok v pohodě. Ale už jsem ti to právě psal jednou, že sis mě s někým spletl. 666 v nicku tu má minimálně ještě jeden člověk.
30. 1. 2021 22:47
Re: Slušnej bazmek
Ajo vlastně. Máš pravdu. Já jsem fakt blbec.
30. 1. 2021 23:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2021 22:12
Re: Slušnej bazmek
bmw pokud vim ma kuzi tam kde se to jako kuze tvari kdyz je to rozsireny merino. Ale i LK superby a kodiaqy maj stredy sedaku a operadel kozeny. Kozenkovy jsou snad jen boky a operky ne?
30. 1. 2021 22:45
Re: Slušnej bazmek
Myslíš suedii? To je syntetický materiál...aspoň myslím. :-O
31. 1. 2021 09:33
Re: Slušnej bazmek
To asi jo, ale v Superbu jsem vždycky měl tyhle:
https://www.caricos.com/…b/images/49.html

Prostě normální větraná kůže. Boky, ruční opěrka a hlavová je podle mého koženka, ale středy jsou kožené, aspoň to tak vonělo teda. Jako tím bych nerad dával zrovna interiér Superbu za nějaký vzor, ale ty sedadla mi nijak nevadily a nemyslím sí, že je to koženka...
31. 1. 2021 19:11
Re: Slušnej bazmek
S tou zvířecí kůží nemáš pravdu. Bohužel ji stále dávají prakticky všechny mainstreamové automobilky od VW, Peugeot, KIA/Hyundai, Mazda, Renault apod.
Avatar - Ozzman
30. 1. 2021 22:54
Re: Slušnej bazmek
Tak to je fail, když kvůli mému potěšení neumře nějaké zvíře, tak je to k ničemu..... :-!
30. 1. 2021 20:14
Všechno chápu...
.....chápu že to auto je drahé jak prase, to EV auta prostě jsou. Chápu že to v zimě žere, protože vytápět tu velikou boudu elektrikou je peklo (nedejbože že by tam lidi seděli ve třech řadách a mělo se to vytopit rovnoměrně). Chápu že to kvůli spotřebě nemá pořádný dojezd a že jakmile zapnu topení, tak se to ještě zhorší. Chápu že se to nehodí na dálnici, to EV a jejich spotřebě taky nesvědčí. Zvlášť u auta s takovou velkou čelní plochou.

Nechápu vlastně jen dvě věci:
- že to dostalo 4* ( i když pravda, vypadá to že 4* se tady dávají každému autu a jen jednou za měsíc se vylosuje jedno, které dostane 3,5* a jedno které dostane 4,5*)
- že si tohle auto někdo může koupit

Jinak kdybych mohl poradit, jak takové auto udělat ekologické, tak bych doporučil pod podlahu dát pořádné nádrže na CNG.... lokální emise by byly nizoučké, CO2 by možná vyšlo už stejně jak u EV vzhledem k té spotřebě 35kWh... ale to jen tak na okraj.... ;-)
Rozbalit vlákno
20
30. 1. 2021 20:21
Re: Všechno chápu...
Nechápu proč musí dělat EV i z Véčka když jeto takový nesmysl. To auto je hlavně na dlouhé streky na dálnici. Kam se bohužel nehodí protože EV 🤔
Avatar - wakantanka
30. 1. 2021 21:03
Re: Re: Všechno chápu...
Lenže ony tie Včka často krát fungujú ako hotelové či letiskové taxíky, ktoré z mesta päty nevytiahnu a jazdia v intervale kedy stíhajú v pohode nabíjať. Kto chce lietať po diaľniciach, vezme si diesla.
30. 1. 2021 21:23
Re: Re: Všechno chápu...
A kdo má kalkulačku a nemá dotace, vezme ho i tak. :-!
30. 1. 2021 21:27
Re: Re: Všechno chápu...
ano, jako "shuttle" auto je to jediné jakžtakž myslitelné využití.... furt je tady ale problém ta cena a za druhé, pokud to máš na letiště z hotelu 25km tak tu baterku můžeš v nějakém vytíženějším dni vylítat poměrně rychle....
Avatar - Mikesus
30. 1. 2021 21:30
Re: Re: Všechno chápu...
I pro ty hotely to bude ekonomicky nesmysl. Raději koupi 2 diesely nez jedno tohle.
30. 1. 2021 21:36
Re: Re: Všechno chápu...
V tý výbavě nekoupíš ani 1 a půl dieselu. Bude hodně přes 2.
Jestli teda umíš sehnat Včko v Avadgardě s Burmestrem, Panodachem atd za 1.4 beru jich 100 a do smrti už pak nedělám.
Avatar - Mikesus
30. 1. 2021 22:34
Re: Re: Všechno chápu...
Kdo říká, že to budou kupovat v te vybave? Ale jo, jestli mas na mysli konkrétně tuhle výbavu, tak tam opravdu ten cenový rozdíl tak velký neni
30. 1. 2021 21:38
Re: Re: Všechno chápu...
u těch hotelů je otázka jestli časem prostě nebudou tyhle auta MUSET kupovat a taky kolik na to dostanou dotaci....
30. 1. 2021 21:40
Re: Re: Všechno chápu...
A taky (opět opomínáš) za kolik se to po pár letech prodá. Jestli.
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2021 22:08
Re: Re: Všechno chápu...
Po pěti letech se sto tisíci na hrbu? Prodá, zcela v pohodě. To auto bude mít dalších dvěstě tisíc před sebou bez zásadní investice.
30. 1. 2021 22:49
Re: Re: Všechno chápu...
Tak hubou to jde samo.
Počkej, až budeš reálně kupovat ojetinu za mega.
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 08:50
Re: Re: Všechno chápu...
Ano, to dá rozum, že radši za milión koupím Leaf, když potřebuju dodávku... :-D
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2021 22:13
Re: Re: Všechno chápu...
Hotely v centrech se tomu nejspíš brzy nevyhnou. A kdo ví, jak dlouho bude trvat rozšíření neemisních zón na celá města.
4. 2. 2021 11:40
Re: Re: Všechno chápu...
Hotel v centre v bezemisnej zóne, shuttle z letiska do takého hotela, s tým súhlasím.

Neviem len aký veľký je to trh, hlavne s aktuálnymi obmedzeniami a ich ekonomickými dopadmi.
Avatar - Mikesus
30. 1. 2021 22:35
Re: Re: Všechno chápu...
To uz je ovšem jina vec. Pokud bude dotace/uleva, pak ke to reálnější.
Avatar - Emel
30. 1. 2021 22:37
Re: Všechno chápu...
Je to prostě hra na dotace.
Avatar - Jerry.Gunman
31. 1. 2021 00:05
Re: Všechno chápu...
Njn, ono je to sice dražší (a o ranec), ale zase to neujede možná ani polovinu toho, co obyčejné Véčko.
Logiku v tom nehledej, ta v dnešní greténistické době absentuje :no: :no: :no:
Účelem hry je přece správně načerpat dotace...
31. 1. 2021 10:09
Re: Všechno chápu...
.... dojede to míň, ale zas to pak půl dne tankuje.... ;-)
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2021 12:01
Re: Všechno chápu...
Plné auto bude výhoda, vytopí si to vlastním dechem. :-! :-! :-!
31. 1. 2021 12:25
Re: Všechno chápu...
... navíc je to velké auto, můžou sedět v zimních bundách a místa bude pořád dost :-)
30. 1. 2021 20:25
murphy
Řek si to hezky. Tady jde proste uz jen o pocit. Pocit ze ses soucasti neceho velkeho, proste pomahas planete, jezdis pomalu, nabijis pomalu, jsi klidný a vis co chces. No a ma 3 mega? Nemá. No, nedavno sem cetl ze lidi se presunou do virtuality. Mlady uz v ni zijou, kdyz uz je potkas venku, cumi do telefonu. Ta doba uz je tady. Než nas budou vozit auta sama, je tu tohle Véčko pro managerung v kvádrung v Bruselunk. Uplne to vidim jak to auto prijizdi s borcema v saku ve třech řadách s pocitem že netahaji každej auto, který stejně maji a dovezlo je na hotel,...a kozeny tasky v rukách, vystupují a jdou na jednání. Krásný záběr i s autem s modrým nápisem, že pomáháme přírodě. Akorat ze misto elektrokcháry mohli udelat online meeting i s ksichtama a mohli namisto tyhle kcháry nakrmit nafoukli bricha deti v africe. My v Evrope marod deti prece nemáme. Konec pribehu. Plesk
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2021 22:16
Re: murphy
A nebylo by lepší, aby si děti v Africe krmili Afričani konečně zase sami?
Jinak online meeting je kupa sra*ek a ne něco užitečného. Jde tím dělat prezentace, jde to použít na přednášku nebo školu, ale pracovní porada stojí za starou belu a nějaký ideový brainstorming se online vůbec nedá dělat. Lidský mozek prostě není simplexní vysílačka, funguje v reálném čase a tak potřebuje i vnímat a předávat podněty.
Avatar - Mikesus
30. 1. 2021 22:40
Re: murphy
No, já dělám "remote" uz nekolik let a jen párkrát do mesice jedu zkontrolovat daný hardware. Je to jen o zvyku, ty videokonference jsou v pohodě. Je to jen nezvyk na začátku
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 08:52
Re: murphy
Děláme video už rok a zvyknout si nemůžu. Jsou věci, které tak prostě řešit nejdou a třeba akviziční projekty se bez osobního setkávání vůbec neobejdou.
30. 1. 2021 20:26
Tentokrat
Sa asi nedockame posvatnej vety MERCEDES RULEEEZZZZ :-[]
Rozbalit vlákno
2
30. 1. 2021 21:27
Re: Tentokrat
...ta ono to bývá "MERCEDES ÜBER ALLES!"
a "FOSTEK RULEZZZZ"
ale máš plnou pravdu, tohle je šílený.
30. 1. 2021 23:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
30. 1. 2021 20:28
Němci, asi nejšikovnější
národ na světě, nakonec vše přemění ve zkázu. Toto eMBéčko je něco jako dělo Gustav. Na dovču se s takovým autem nejrychleji dostaneš na odtahovce.
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2021 20:34
Někde dává elektro pohon smysl
Tady ne :-)
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2021 20:36
Podvod s dojezdem
Takže tu máme 90 kWh v baterce + výrobcem udanou spotřebu 27 kWh/100 km. Z toho vyplývá dojezd 333 km.
Jak teda přišli na 405 km ? Nefunguje jim v mercedesu ani jedna kalkulačka, nebo tam v PR berou prémie za co největší pitomost ?
Rozbalit vlákno
5
30. 1. 2021 20:39
Re: Podvod s dojezdem
... na těch 405 se dostaneš když začneš někde nahoře na Brenneru a pojedeš k moři do Itálie.... ;-)
31. 1. 2021 10:19
Re: Podvod s dojezdem
Protoze pocitaji taky s rekuperaci pri brzdeni a jizde z kopce.
31. 1. 2021 10:34
Re: Podvod s dojezdem
To jsi jen tak plácl, nebo bys to uměl i víc rozvést ?
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 20:46
Re: Podvod s dojezdem
To je blbost, to je všechno už přeci obsaženo v té měřené spotřebě.
1. 3. 2021 06:33
Re: Podvod s dojezdem
Protože v českém Mercedesu z nějakého důvodu dávají novinářům předběžný odhad dojezdu podle NEDC. Třeba na rakouských stránkách je korektně WLTP dojezd ~350 km.
Avatar - wakantanka
30. 1. 2021 21:04
Vzduchový podvozok
Je si pán redaktor istý, že to má mechy aj vpredu? Ja mám za to, že dieslové verzie ich majú len vzadu. Ale rád sa nechám vyviesť z omylu.
Rozbalit vlákno
2
30. 1. 2021 21:28
Re: Vzduchový podvozok
Tohle je asi tak těžký, že je musí mít i vepředu. To mě napadá.
...ale nevím.
Avatar - wakantanka
31. 1. 2021 10:45
Re: Re: Vzduchový podvozok
No ale ak by jediným argumentom bola váha, tak všetky kamióny by museli byť aj vpredu na vzduchu a oni nie sú. 🙂
Avatar - Blue Sun
30. 1. 2021 22:10
Mám
rád retro, ale tenhle interiér je tedy grande pobliózní. Kulaté výdechy už fakt nee, prosím.
Rozbalit vlákno
2
30. 1. 2021 22:49
Re: Mám
Radši bakelitovou teslu, že jo?
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2021 08:49
Re: Mám
No, když chceš, nikdo ti nebrání. ;-)
31. 1. 2021 07:01
EQV můžete mít se všemi vychytávkami, díky nimž je třída V t
Všechny vychytávky, takže i 4x4 ?


Jinak informace o navýšení spotřeby ze 24 na 37 kWh jen zapnutím topení je taky zajímavá, dělá to přes 50% navíc !!
Dá se z toho odhadnout, kolik dodatečné energie z paliva naprosto běžně získává auto se spalovacím motorem prostým využíváním odpadního tepla. Celková účinnost využití energie z paliva v autech s ICE je pak daleko vyšší než co se uvádí jen pro samotný motor.
Rozbalit vlákno
6
31. 1. 2021 09:05
Re: EQV můžete mít se všemi vychytávkami, díky nimž je třída
na to si vzpomenu, az si v parnym lete budu chtit pritopit, kolik vlastne s benzinakem usetrim proti elektrice :D :D :D
31. 1. 2021 09:47
Re: EQV můžete mít se všemi vychytávkami, díky nimž je třída
Nedělám si iluze, že by ti co si v parném létě ještě přitápějí pochopili, co jsem měl na mysli :-)
Avatar - KANKUNEN
31. 1. 2021 10:49
Re: EQV můžete mít se všemi vychytávkami, díky nimž je třída
Top logika, výhoda cedníku na nošení vody je, že ho nepřeplníš. :D
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2021 13:07
Re: EQV můžete mít se všemi vychytávkami, díky nimž je třída
Asi jezdíš jenom v létě.
31. 1. 2021 11:01
Re: EQV můžete mít se všemi vychytávkami, díky nimž je třída
ano to je úplně normální že EV bere o 50% víc když je zima.... já jezdím se Supem iV v EV módu v létě pod 20kwh, v zimě v pohodě přes 30.... je potřeba počítat celoroční průměr.... tam je fakt brutální rozdíl....
31. 1. 2021 13:06
Re: EQV můžete mít se všemi vychytávkami, díky nimž je třída
nejhorsi je dest s teploty trosku nad nulou..
A to me vede k tomu co rikam uz davno, snaha o efektivitu je pekna, ale dokud do beznyho kombi menacpou aspon 120 a do velkyho suv 150kwh tak jsou to hracky na primestskej provoz
31. 1. 2021 09:10
uhel pohledu
uz pres mesic se snazim doplnit nadrz svyho benzinacku, protoze s dvojkolkou kvuli snehu jeste vic jak mesic nevyjedu a tak jezdim manzelcinou ctyrkolkou, chudacek tam stoji pod pristreskem s otevrenou nadrzi a je tam stale pulka jako pred tim mesicem, ani kapka neprikapla.
mit tam stat elektro, tak z nuly do full to mam nabity kazdej den
Rozbalit vlákno
7
Avatar - KANKUNEN
31. 1. 2021 10:10
Re: uhel pohledu
Toto uvažování je typické pro EVéčkaře, nedostatek logiky. Při hledání výhod vymýšlí nesmysly. Výhoda auta, které nejezdí je, že ho můžeš doma nabíjet každý den. Snad naopak, baterka se sama v té kose zahřívá a tu elektriku spotřebuje. A doma ti ta elektrika padá ze stromů?
Avatar - _Karel_
31. 1. 2021 10:15
Re: uhel pohledu
"Výhoda auta, které nejezdí je, že ho můžeš doma nabíjet každý den" - :D :yes:
Avatar - _Karel_
31. 1. 2021 10:14
Re: uhel pohledu
Má to i nějakou pointu, nebo jen tu, že ti na dvoře stojí auto s půlkou nádrže?
Avatar - speedfred
31. 1. 2021 10:48
Re: uhel pohledu
Normálny človek keby chcel mať plnú nádrž (auta ktoré aj tak nepoužívam) tak doleje benzín/naftu z bandasky.
Není za čo.
31. 1. 2021 11:02
Re: uhel pohledu
... hned první dvě slova tvého příspěvku vylučují toptena z dalšího čtení....
Avatar - kari.laz
31. 1. 2021 11:54
Re: uhel pohledu
To muselo dát velkou práci vymyslet takovou hov*adinu
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2021 13:09
Re: uhel pohledu
Aneb jak z nevýhody udělat výhodu.
31. 1. 2021 10:40
A tak..
A tak to dopadá když testuje někdo elektromobil někdo kdo nemá možnost navíjet a auto si předehřát...
To je jako testovat spalovák někde kde je nejbližší benzinka 1000 mil daleko
Rozbalit vlákno
14
31. 1. 2021 10:52
Re: A tak..
Možná ano,ale zatímco to druhé nikde v civilizaci neexistuje, nemožnost rychlonabíjet je docela běžná
31. 1. 2021 11:26
Re: A tak..
Když si pořídím Ev se 100kwh baterií tak si pořídím wallbox
Vůbec neuvažuju o tom jestli ano nebo ne. Prostě ano.
31. 1. 2021 11:36
Re: A tak..
Ale redaktor si ten EV nepořizoval. Měl ho jen půjčený tak aspoň mohl ověřit jak to (ne)funguje bez wallboxu
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2021 12:05
Re: A tak..
A ono to nejde.
Smutné. Dle Friťáka si každý v pohodě zvýší již tak vysokou cenu o wallbox. Jako vtip dobré.
31. 1. 2021 11:04
Re: A tak..
předehřívání u EV auta je fajn, nemáš pak takovou spotřebu.... jenže jaksi ta elektrika se spotřebuje stejně, jen ne přes elektroměr v autě, ale přes ten, který máš v baráku....
Avatar - _Karel_
31. 1. 2021 11:11
Re: A tak..
Na druhou stranu snad baterky mají při jízdě taky odpadní teplo, tak proč neefektivně předehřívat. Stejně jako u spalováků mizivé procento aut využívá bufík. A pokud auto odpadní teplo využít neumí - jeho problém.
31. 1. 2021 11:25
Re: A tak..
Je otázka jestli to odpadní teplo vůbec stačí aspoň na ohřev samotných baterek
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2021 12:06
Re: A tak..
Ale no tak chlapi, co to tady řešíte, když to hravě vyřeší NAFTOVÝ bufík. A ohřev i programovatelný předehřev je zajištěn. :D :D :D :D :D
31. 1. 2021 13:07
Re: A tak..
naftovej bufik smrdi, benzinovej!

btw sup iv ho ma...
31. 1. 2021 16:57
Re: A tak..
Sup iV má benzínovej bufík? já myslel že to topí výhradně akumulátorem? to si umí zatopit i benzínem?
31. 1. 2021 17:16
Re: A tak..
Když je elektromobilům ouvej tak si rychle vzpomenou na ropu.
Ostatně i Elon když vystřeloval Teslu Roadster do vesmíru tak radši vsadil na starý dobrý spalovací motor. :-)
31. 1. 2021 18:53
Re: A tak..
muzes mit i benzinovej. Ja mel iv dva a oba ho mely. Uplna rarita na svete phev. Kdyz to bylo pripojeny do zasuvky tak to topilo po zapnuti v interieru elektrikou, ale v aplikaci sis mohl vybrat benzin nebo elektrinu. Bohuzel to ale nefungovalo za jizdy(kdyz si jel na elektrinu. Zase se to diky tomu dost rychle ohrejvalo (fungovalo to jako prihrev spalovaku). Celkove tohle nebylo spatny, x5 kdyzbje vybita tak jsi bez bufiku, taky to fungovalo diky tomu webastu.

hele ja mel nadrze, kdy jsem snad polovinu protopil webastem...
1. 2. 2021 06:55
Re: A tak..
Hmmm je fakt že v telefonu je u dálkového ovládání vytápění uvedeno "použít akululátor" a můžeš si vybrat "ano/ne", takže se nabízí že když to zamítneš bude to topit benzínem.... někdy to vyzkouším :-)
1. 2. 2021 08:24
Re: A tak..
je to tak a pak to normalne smrdi po benzinovym bufiku...
31. 1. 2021 11:58
Elektrodebilita EU v praxi
https://www.autoforum.cz/…es-nezajem-o-ne/
Otřesné! :-O :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - WinDiesel
31. 1. 2021 12:10
Re: Elektrodebilita EU v praxi
Ale to přece nikoho nemůže překvapit, to je prostě neo-komunistický západ.
Tito neomarxističtí panáčci nemají plebs rád. To by tak bylo aby si plebs mohl dovolit jezdit levnými novými vozidly !!!!
A proto je třeba narvat na zdeformovaný trh co nejvíce elektromobilů, plán je že si plebs přece může koupit EV ojetiny ..... (tedy pokud si budou moci dovolit koupit předražené baterky)
:-(
31. 1. 2021 12:14
Re: Elektrodebilita EU v praxi
Řešení je jednoduché - volby správných politických stran, které tyto nebezpečné levičácké fanatiky pošlou od válu. Bohužel, než se tak stane, zcela zlikvidují ekonomiku a životní úroveň v EU a poté bude trvat dalších 20 let, než se to podaří napravit! :-O :-( :-( :no:
https://www.autoforum.cz/…es-nezajem-o-ne/
Avatar - KANKUNEN
1. 2. 2021 07:46
Re: Elektrodebilita EU v praxi
Ares, žadná taková strana není. V současné době se politika dělá podle úchylných menšin.
1. 2. 2021 09:04
Re: Elektrodebilita EU v praxi
Však si toho Okamuru klidně volte..
1. 2. 2021 15:38
Re: Elektrodebilita EU v praxi
Proč Okamuru?! :-O :-[] :-[]
Avatar - speedfred
31. 1. 2021 13:56
Re: Elektrodebilita EU v praxi
To je čisté výpalné. :no:
Tvrdé zelené jadro tu vykrikuje ale najviac a je najhlasnejšie a politici tancujú podľa nich.
Avatar - Jerry.Gunman
31. 1. 2021 23:19
Re: Elektrodebilita EU v praxi
Pavel Kantorek to už před drhnými lety okomentoval obrázkem:
https://cz.pinterest.com/…351075924537972/
Děti, pojďte se podívat - blbost kvete

Blbé je, ža na fanatismus eko-pošuků doplatíme všichni :-(
1. 2. 2021 15:39
Re: Elektrodebilita EU v praxi
Přesně tak. Ty miliardy Eur vyhozené z okna nám budou sakra chybět, stejně tak i automobilkám... :-O
15. 2. 2021 08:42
...
Priplatiť si zvýšenie maximálky zo 140kmh na 160kmh... tu som prestal čítať.
Rozbalit vlákno
0