Jj, osemvalec s plochou kľukovkou bol famózny motor, hlavne zvukovo. Kým klasické GT s V8 znie parádne, ale je to taký typický americký veľkoobjemový zvuk muscle caru, motor v GT350 mal charakter Ferrari, nielen nízkootáčkové bublanie, ale rev a schopnosť točiť cez 8000 rpm.
Treba si to vypočuť: https://youtu.be/Q_RIvqGCw5g?t=47
Btw. ako Ford avizoval, Mustang od nového roku zase zdražel, aktuálne začína na 49t eur. A to pri predstavení stál GT 42t a základný 2,3EB len 36t eur.
Za tím brutálním nárůstem ceny na trzích EU je evidentně ekovýpalné, vybírané zločinnou EU! :-( :no: Hlavně, že to Ford s Mustošem v EU úplně nezabalil! :-) :yes:
Ppresne, človek čaká podľa zvuku už preradenie, ale ono to ešte drží a točí a na konci otáčkového spektra je ten zvuk neskutočný. Jo, keď atmosféru, tak takúto. :yes: Žiaľ aj tým je, resp. čoskoro bude koniec.
Měl jsem tu možnost se v tom svézt a pak jsem několik dní nepřemýšlel o ničem jiném.. Ten zvuk mě úplně uhranul.. Zvuk k takovým autům prostě neodmyslitelně patří a proto podle mě éra sportovních vozů nadobro skončila. Zvuk z repráků a baterie tohle prostě nikdy nenahradí.
Samozřejmě ano, líbí se i mne, na druhou stranu pro spoustu lidí je to proste kravál. A když kurakovi cigareta chutná, ale smrad jde na pět metrů, je to hodně podobný
Chápu, ale až podobný auta budou stát před každým druhým barákem, tak bych to řešil. Když podobný auto potkám jednou za týden, tak to přežiju. Stejně jako bych jednou týdně přežil, kdyby si vedle mě na zastávce někdo zakouřil.
Rozhodně víc hluku nadělají motorky. Tak snad je v duchu rovnosti všechny zakážou.
Treba si to vypočuť: https://youtu.be/Q_RIvqGCw5g?t=47
Btw. ako Ford avizoval, Mustang od nového roku zase zdražel, aktuálne začína na 49t eur. A to pri predstavení stál GT 42t a základný 2,3EB len 36t eur.
Rozhodně víc hluku nadělají motorky. Tak snad je v duchu rovnosti všechny zakážou.