Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta se opět rýsuje. Dostane techniku sdílenou s DS

Spojení Skupiny PSA a Fiat Chrysler Automobiles do celku Stellantis otevírá nové možnosti. Sdílení techniky napříč koncernem bude chtít využít také Alfa Romeo.
Zpět na článek
1. 2. 2021 18:33
1. 2. 2021 19:05
1. 2. 2021 19:29
1. 2. 2021 18:47
1. 2. 2021 19:11
1. 2. 2021 19:22
1. 2. 2021 20:15
1. 2. 2021 21:02
1. 2. 2021 23:00
2. 2. 2021 09:16
2. 2. 2021 11:06
2. 2. 2021 13:59
2. 2. 2021 14:33
2. 2. 2021 14:39
2. 2. 2021 14:55
2. 2. 2021 15:00
2. 2. 2021 15:12
2. 2. 2021 15:33
2. 2. 2021 16:01
2. 2. 2021 19:30
2. 2. 2021 20:42
2. 2. 2021 21:01
2. 2. 2021 21:22
2. 2. 2021 22:11
2. 2. 2021 15:07
1. 2. 2021 19:01
1. 2. 2021 19:22
1. 2. 2021 21:06
2. 2. 2021 09:20
2. 2. 2021 09:32
2. 2. 2021 10:07
2. 2. 2021 10:23
2. 2. 2021 10:50
2. 2. 2021 12:46
2. 2. 2021 13:29
2. 2. 2021 14:25
2. 2. 2021 15:27
2. 2. 2021 10:50
2. 2. 2021 12:28
2. 2. 2021 12:37
2. 2. 2021 13:22
2. 2. 2021 14:20
2. 2. 2021 09:39
2. 2. 2021 10:26
2. 2. 2021 11:27
2. 2. 2021 12:36
2. 2. 2021 14:07
2. 2. 2021 15:18
2. 2. 2021 19:31
2. 2. 2021 19:33
2. 2. 2021 21:03
2. 2. 2021 12:39
2. 2. 2021 12:45
2. 2. 2021 16:01
2. 2. 2021 19:15
2. 2. 2021 13:09
2. 2. 2021 15:06
2. 2. 2021 15:38
2. 2. 2021 15:57
2. 2. 2021 14:56
2. 2. 2021 15:04
2. 2. 2021 19:17
2. 2. 2021 19:37
2. 2. 2021 19:41
2. 2. 2021 22:12
2. 2. 2021 17:41
2. 2. 2021 19:39
2. 2. 2021 19:43
2. 2. 2021 20:53
2. 2. 2021 21:05
2. 2. 2021 21:11
2. 2. 2021 21:15
2. 2. 2021 21:33
2. 2. 2021 20:58
2. 2. 2021 21:07
2. 2. 2021 22:16
2. 2. 2021 23:05
3. 2. 2021 00:50
2. 2. 2021 21:09
2. 2. 2021 21:01
2. 2. 2021 21:14
2. 2. 2021 22:19
2. 2. 2021 21:22
2. 2. 2021 21:46
2. 2. 2021 22:23
2. 2. 2021 22:54
2. 2. 2021 22:13
1. 2. 2021 18:06
Na co potřebuje Stellantis
z prstu vycucaný trapácký DS, když má jména jako Alfa Romeo, Maseratti, Lancia, Citroen (no dobře, ten už odrovnaly předchozí garnitury)?
Bude to crazy koncern.
VW jede Golfa na 50 způsobů...tohle bude horší. Nějakej pětikorunovej kostitřas ala Crossland-2008 na 50 způsobů.
50 odstínů křápu. A takový to byly značky a jména!
Rozbalit vlákno
3
2. 2. 2021 11:56
Re: Na co potřebuje Stellantis
Tak skôr by sa DS zišiel technický základ Alfy ako opačne... DS T.S. znie inak ako Alfa PT. :D Ak bude mať Allfa aj podvozok DS, tak to sa je sakra na čo tešiť.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 14:28
Re: Na co potřebuje Stellantis
No, a teď je Giulietta co? Překabátěné Bravo s mírně vylepšeným zavěšením. Nic, co by mělo budoucnost.
2. 2. 2021 18:49
Re: Re: Na co potřebuje Stellantis
Si úplně mimo. Giulietta rozhodně nemá s bravem kromě motorů nic společného.
1. 2. 2021 18:07
No tak určitě...
...nová Giulietta na platformě DS s tříválcem 1.2 PurTech, popř. s hybridem a automatem, toť "sen" každého Alfisty! :-O :-O :-O :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
21
Avatar - KANKUNEN
1. 2. 2021 18:45
Re: No tak určitě...
A co bys radši? Konec? Já bych teda radši Alfu s tříválcem v základu, než nic.
Avatar - lyon667
1. 2. 2021 18:48
Re: No tak určitě...
Kdyby se vykašlali na uměle vytvořenou značku DS, mohli tuto roli svěřit Alfě. Technika bude dřív či později stejná, ale Alfa má aspoň zavedené jméno.
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2021 19:04
Re: No tak určitě...
O "zavedenosti" Alfy jsem tady psal nedávno. Z pohledu značky jako celku je to ta, o které se nejvíce kecá a nejméně se kupuje. Alfa je možná zajímavá pro ty, kdo ji znají z dřívějších dob, ale nemá čím oslovit mladou generaci.
1. 2. 2021 19:15
Re: No tak určitě...
hm..blablabla
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2021 19:22
Re: No tak určitě...
Výstižný popis tvého obvyklého projevu, jojo. :-)
Avatar - idam.i
1. 2. 2021 21:21
Re: No tak určitě...
No dobré bla,bla ,bla.
Kto tu kúpil Alfu za posledných 6 rokov?
Jo,jo já bych ji koupil :-!
2. 2. 2021 04:48
Re: Re: No tak určitě...
Ehm za posledních 5let tři kusy
2. 2. 2021 06:21
Re: No tak určitě...
Za poslednych 5 rokov tiez jednu, ale len jazdenku.
Avatar - speedfred
2. 2. 2021 07:33
Re: No tak určitě...
Aj ja pár ľudí poznám.
Avatar - Avanti
2. 2. 2021 08:56
Re: No tak určitě...
Je nás tu viac :-!
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 09:11
Re: No tak určitě...
Tak to přidejte, kluci, protože to moc velká sláva není...
2. 2. 2021 09:33
Re: Re: No tak určitě...
Víc to nejde
2. 2. 2021 18:04
Re: No tak určitě...
Mi pride ze si smutny clovek
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 19:28
Re: No tak určitě...
No a mně, že ty zase hloupý.
Avatar - speedfred
2. 2. 2021 20:53
Re: No tak určitě...
Modrák, modrák a jeho nadávky. Na Krišota ti nikto nešahá a ty si takto zlý.
2. 2. 2021 22:38
Re: No tak určitě...
Nevravim, ze nie.
2. 2. 2021 10:19
Re: No tak určitě...
No vidíš, já ji loni koupil, pač mě oslovila a to ani nejsem zas tak stará generace :-) Ač jsem srdcem a duší Subarista, bohužel díky Bruselu si už u Plejád nedokážu v EU vybrat, proto Alfa. A jsem kupodivu spokojený ;-) Ale máš pravdu, tahle auta holt nikdy nebudou pro průměrné davy lidí, ty vskutku neosloví. Očividně patříš mezi ně i ty :-)
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 14:32
Re: No tak určitě...
Aha, a ty jsi koupí Alfy ten nadprůměrný, jo?
Avatar - idam.i
2. 2. 2021 17:02
Re: No tak určitě...
Som rád že sa nejaky našli :yes:
Stále tu debatuju tý istý a ja by som rád čítal aj od tých čo Alfu naozaj kúpili.Pozeral som recenzie od 2014 celkovo 3 ,všetky Giulie.To je super. :yes:
Avatar - xxc
1. 2. 2021 21:30
Re: No tak určitě...
a co to vadi? je to len znacka, auta budu rovnake
Avatar - kari.laz
1. 2. 2021 21:03
Re: No tak určitě...
Tohle a nebo konec je to samé. Naleštěný prd se znakem Alfy. Pokud všechny ostatní modely budou jen předělané modely PSA, tak mohli raději nechat Alfu důstojně odejít a ne ji zesměšnit.
Avatar - kari.laz
1. 2. 2021 18:33
Boooože
Koho taková kravina napadla? Totální propadák ala DS, který není nic jiného než Citroen, který sám o sobě je bída a oni to narvou i na Alfu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2021 19:05
Re: Boooože
Máš lepší nápad, na jakém základu postavit kompaktní hatchback a malé SUV, aby se to vůbec vyplatilo vyvíjet a vyrábět?
1. 2. 2021 19:29
Re: Boooože
Vaculík pláče... EU se směje... mezitím ve škodě transportation prodali 14 elektrobusu DP Praha :-)))) :yes:
Avatar - pradeda777
1. 2. 2021 18:36
Píšete v článku...
"Tak se nechme překvapit, jak to dopadne". To zní jak od Honzi Musila...............žádné překvapení se konat nebude....dopadne to zase blbě..... ;-\
Rozbalit vlákno
0
1. 2. 2021 18:38
A už to jede :-)
.... vůbec nic o tom nevíte, DS4 se má pokud vím teprve představovat, ale už všichni víte že to bude na ho*no :D :D :D :D

Předokolková platforma od PSA není žádný problém, jde jen o to ji naladit, dát tam správné motory, případně i třeba upravit aby se odlehčila atd. atd. Takže ano, třeba bude mít Giulietta 1500kg a nějaký sra*koidní motor.... a nebo bude začínat někde na 130 koních, vážit 1350kg a pojede slušně....

To nikdo nevíte, tak se hoďte do klidu....
a jestli jste z budoucnosti tak podělaní, tak si kupte veterány, šetřete si nervy a sem nechoďte....

Jo, taky bych chtěl aby Giulietta jezdila na zkrácené platformě Giulie.... to by bylo brutální.... jenže na tomto konceptu nedokázalo vydělat ani BMW.... těžko tedy čekat že by to fungovalo Alfě.... Lidi prostě chtějí něco jiného.... co s tím?

PS: nevíte někdo jestli to budou dělat v manuálu a s klasickou ruční brzdou?
Rozbalit vlákno
38
Avatar - twistedTSD
1. 2. 2021 18:47
Re: A už to jede :-)
Doufám, že to v manuálu dělat budou.
Avatar - Ja Prvni 123
1. 2. 2021 19:20
Re: A už to jede :-)
Zvláštní, včera jsem četl na Moparu něco jiného... teda o tom motoru.
Všechno sedí, jen tam psali o 1.5 verzi GSE, tedy Fiatím tříválci se zvětšeným zdvihem.

Jako první má být v Tonale a pak jít i do nové Giulietty - na stejné platformě s DS.

Uvidíme. A asi uvidíme relativně brzy, co bude v tom Tonale.
1. 2. 2021 19:34
Re: A už to jede :-)
.... tak pokud by Firefly 1.3T dostal větší objem tak to bude motor jak víno.... už ta 1.3 jede velmi slušně (180k).....
Avatar - Plautus
1. 2. 2021 23:10
Re: A už to jede :-)
Ja První píše o trojvalci a Ty o štvorvalci...
1. 2. 2021 21:00
Re: A už to jede :-)
Sorry jako, ale tříválcovou Alfu ani omylem! To je fakt příliš "silná káva"! :-O :-( :-( :-( :no: :no: :no:
Avatar - speedfred
1. 2. 2021 21:50
Re: A už to jede :-)
:-[] :-[] "silná IT/FR káva" :-[] R3 motor má aspoň zaujímavý zvuk.
Avatar - Plautus
1. 2. 2021 23:12
Re: A už to jede :-)
Áno, pokým sa mu pridá aj chýbajúca polovica.
Avatar - speedfred
2. 2. 2021 09:59
Re: A už to jede :-)
Mám to všetko v jednom 🙈
Avatar - Plautus
1. 2. 2021 22:55
Re: A už to jede :-)
Aký 1,5 fiatí trojvalec so zväčšeným zdvihom? Veď 1,3 Firefly je predsa štvorvalec (a 1,0 je trojvalec z neho odvodený). Potom ten trojvalec bude zrejme vychádzať z PSA motora (?).
Celkovo to bude smutné, ak Alfa bude jazdiť na trojvalcoch, nech sú trendy doby akékoľvek. Dehonestácia všetkého a vôbec ma nezaujíma, že má trojvalce aj nemecká konkurencia.
2. 2. 2021 07:03
Re: A už to jede :-)
hmmm to mi nedošlo že 1.3T je vlastně čtyřválec.... tak nevím.... ale nakonec, v dnešní době, tříválec/čtyřválec.... pokud to bude mít 150 koní a víc tak v čem je problém?

že se ti to nelíbí? no tak holt NEkoupíš pátou Alfu, nedá se nic dělat.... já už za italská, nová auta něco utratil a Giulietta s tříválcem by mi fakt nevadila pokud by byl dobrý.....
2. 2. 2021 08:42
Re: A už to jede :-)
Presne tak, ja som tiež kúpil 500x s trojvalcom FF a vôbec mi to nevadí, všade sa vraví že sa to rozsype po 50 tsi a podobné drísty... na nete je plno jazdených 3 valcov aj s 300 tis. a idú stále idú, proste doba je inde a materiály tiež... haloooo naša 120 L škodovka po 100 000 zrelá na GO, dnes je to pre autá štvrtina životnosti. Ak je cesta zníženia ceny AR táto, nech sa predáva konečne ...
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 08:55
Re: A už to jede :-)
Pri všetkej úcte k 500X (je to v rámci svojej kategórie výborné auto), myslíš si, že by Alfa Tonale mala mať “horšie” alebo porovnateľné motory ako FIAT? Čím bude potom Alfa výnimočnejšia? Infotainmentom s väčšou obrazovkou a cúvacou kamerou s rozlíšením väčším “o 5 pixelov”?
2. 2. 2021 09:03
Re: A už to jede :-)
No aj v minulosti mala Alfa motory totožné viacmenej s Fiatom... s výnimkou JTS a to bola tragédia...naftové verzie skoro zhodné. Ale áno súhlasím Alfa by mala byť vyššie a to hlavne dizajnom, podvozkom a zvolenými materiálmi. Mám obavu, že motory dnes rieši málokto, skutočný fajnšmekri kupujú autá o level vyššie. Myslím že FF motory idú peckovo, a máj 120K ako základ Giulietty - prečo nie??? Ale súhlasím, mne uchu lahodia 4 valce, proste som len chcel napísať, že Alfa musí podliezť D3 cenovo, lebo to proste masovo nepôjde a môžu to zavrieť. Súhlasím s názorom, že držať 2 prémiové značky v rámci koncernu a ešte pchať ku nim Lančku a Peugeot.... nooo neviem... ale držím palce
Avatar - wakantanka
2. 2. 2021 10:07
Re: Re: A už to jede :-)
Čo majú základné verzie predokolkove verzie pod kapotou iné ako Mini? A vadí to predajom? Nemyslím.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 10:51
Re: Re: A už to jede :-)
Tak neviem, či je Mini zrovna superúspešné.
Ale ako tu už PeteBiggy vyššie napísal, tieto autá nebudú nikdy zaujímavé pre priemerné davy ľudí.
Avatar - wakantanka
2. 2. 2021 11:43
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Sorry, vypadlo mi tam BMW. 1er, 2er, AT, všetky majú trojvalce 1,5 rovnako ako Mini. Predáva sa to v oboch a matka zarába plus si ďalej robia R4, R6 atď. U Alfy by to bol problém?
2. 2. 2021 12:04
Re: Re: Re: A už to jede :-)
P|esně tak. U Alfy by to byl problém. A velký. :no:
2. 2. 2021 12:37
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Podla mna najvecsi problem mas len sam so sebou. Detto je to aj druhy dovod preco si alfu nekupis, ten prvy je ze na nu nemas. Nie teoreticky, ale realne. Vsetko ostatne su len vyhovorky.
2. 2. 2021 13:13
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Tak pokud by tě to zajímalo, tak v garáži mám coby hobby car extrémně zachovalou 156, ty "jasnovidče"! :-[] :-[] :-[]
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 13:56
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Chlubit se dvacetiletým autem v diskusi, kde se probírají nová, to je fakt kvalita. :-D
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 14:04
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Pokým má tú Alfu od novoty (a keby aj nie), stará sa o ňu a na oplátku mu robí to auto radosť, tak sa má za to hanbiť?
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 14:34
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Neříkám, že se za ni má stydět, ale vyskakovat si s tím v době, kdy se mluví o nových Alfách a o tom, jak je nikdo nekupuje, to opravdu nejlíp ukazuje realitu zájmu o značku. Jo, duší možná alfista, ale peněženkou značce nepomůže, a hloupým kňouráním už vůbec ne.
2. 2. 2021 18:35
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Kde vidíš nějaké "chlubení"? Jen jsem vyvedl z omylu arogantního blba, který krákal, že si Alfu nikdy nekoupím. P.S. Když jsem svojí 156 kupoval, byla tříletá a tudíž vůbec ne levná. A od té doby už AR bohužel žádný sedan, který by mi vyhovoval, neudělala... :-(
2. 2. 2021 14:35
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Nie nezaujima, primarne preto, ze ma bluesun predbehol a tiez preto, ze presne to je ten dovod preco je alfa tam, kde je. Ze onanovaci nekupuju nove auta. Co ma z teba a podobnych ten vyrobca? nic. Tak sa potom necuduj.
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2021 15:32
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Ano, málokterý pravověrný alfista si koupí Giulii, což je spíš auto, které se pořizuje na IČO. Ale nevím, proč vás tak triggruje představa, že by mohl našetřit na sportovní kompakt. Vy vidíte Aresemu do peněženky? To je zase debata na úrovni.
2. 2. 2021 18:19
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Nepochopil si to, nikoho netrapi ci ma alebo nema nasetrene. Podstatne je, ze poslednu alfu, ktoru kupil (nevieme ci novu) ma najmenej 15 rokov, ale bude najviac nariekat akym smerom znacka ide ako keby si siel kupit to aktualne. Tak ako vyplakava pri mustangu, ked ho za 7 rokov nahradi elektro verzia. Tieto auta maju nieco spolocne. Nekupi si ani jedno.
2. 2. 2021 18:45
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Sorry, ale ty si fakt neuvěřitelnej ubožák. 159 jsem nepořídil kvůli její beznadějné otylosti a těžkopádností (a nenadchnul mě ani její design) a jinak skvělou Giulii kvůli absenci manuální převodovky u 2.0 benzínu. Fakt nemůžu za to, že Alfa po 156 u svých sedanů vždy neomylně střílí mimo můj terč. P. S. Prozradím ti malé tajemství: o koupi ojetého Mustangu začínám vážně uvažovat. :-)
2. 2. 2021 18:56
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Jasne ja som uboziak, ked poukazem na to, ze si jednoducho trapny bajkar. Ten jazdeny mustang je presne tvoj styl. Jazdeny. :yes:
2. 2. 2021 19:13
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Ano, ojetý. Co je na tom špatného? Opravdu za něj nemíním utratit 1,3 milionu, když bych ho měl jen na víkendové projíždky a nemůžu si ho coby nepodnikatel odepsat z daní. Radši mám co nejvíc svých financí investovaných v nemovitostech, jejichž cena jde stále nahoru.
2. 2. 2021 19:24
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Na nedostatku penazi alebo jazdenom aute nie je zle nic. Lenze tym potvrdzujes vsetko o com sa cely cas rozprava.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 14:19
Re: Re: Re: A už to jede :-)
Viem, kde dáva BMW trojvalce, aj kde má MB motory od Renaultu, atď. Pre mňa osobne je to od nižšej strednej triedy v prémiových značkách hanba a len odraz toho, kam sú schopné tieto značky padnúť pre maximalizáciu profitu na úkor imidžu. Aj napriek tomu, že vyššie uvedeným to imidž až tak nešramotí, pretože mnohí ich hrdí majitelia ani nevedia, čo majú pod kapotou a “ulica” im zožerie status daný značkou. Ale je Alfa Romeo automobil, kde by majiteľ nemal vedieť, čo má pod kapotou? A kupuje si majiteľ Alfu Romeo pre “ulicu”? Trojvalec je pre mňa akceptovateľný možno v aute o veľkosti MiTa, ani to Mini si s trojvalcom nekúpim, akýkoľvek môže byť dobrý, cena ušetreného valca nezodpovedá cenovke vozidla a v tomto kontexte je to ostuda automobilky. Hoc aj len v mojich očiach a nikomu nebránim kupovať si to a obhajovať si svoju garáž, ale zároveň mám právo urobiť si o ňom potom vlastný názor.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 08:48
Re: A už to jede :-)
V podstate mi to môže byť jedno, pokým bude na výber aj štvorvalec, najmä ak ho momentálne majú vyvinutý a celkom schopný. V princípe mi trojvalec neprekáža v bežných autách mainstreamových značiek ako základná motorizácia. U značiek ako MB, BMW a aj Alfa Romeo, ak sa chcú prezentovať ako “niečo viac”, mi to príde ako faux-pas.
A išlo mi len o to, že ak to bude 1,5 trojvalec, tak zrejme to nebude z dielne FCA 😉
2. 2. 2021 15:10
Re: A už to jede :-)
R3 1,5 by mohl být stejně jako u BMW odvozen od R4 2,0. takže by to bylo možné. Jen už je jaksi ticho po pěšině ohledně nových šestiválců. Jednoznačně se je už nevyplatí na necelou dekádu jejich použití vyvíjet a vyrábět.
Koneckonců stejně prodejně úspěšný Jaguar nové R6 dává jen do gazích F-Pace. V sedanech, kupé nebo kombi nejsou.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 15:21
Re: A už to jede :-)
Áno, možné by to bolo, a zároveň by bola škoda odvodzovať zo slušného štvorvalca priemerný trojvalec. To je taká smutná doba, orezávať motory a náklady celkovo...a spotreba tých trojvalcov rovnaká alebo vyššia ako pri štvorvalcoch ;-\
2. 2. 2021 20:36
Re: A už to jede :-)
No však jdou taky jeho prodeje pěkně do prde.e a jeho EV SUV je totální propadák...
:-O :-( :no:
Avatar - Avanti
2. 2. 2021 09:08
Re: A už to jede :-)
Sledujem to tiež, avizovali ho už v roku 2018. Ale mal by to byť 4-valcový T4, nie T3 a využije sa v súčasnosti práve na to, aby sa do Alfy ten PureTech v žiadnom prípade nedostal.
2. 2. 2021 09:35
Re: Re: A už to jede :-)
Pevně doufám že tam ten Pure tech nedovolí dát
1. 2. 2021 18:47
Roman
Nevím do jaké míry bude podvozková platforma od DS upravena, ale DS není sportovní divize koncernu. Je to dle mého názoru konec Alfy jakou jsme znali.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2021 19:11
Re: Roman
Konec Alfy nastal před patnácti lety se 159.
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2021 19:17
Re: Roman
Současná Giulia a Stelvio sou fantasický auta = že se nekupujou až tak masově jako některý daleko horší = to je jiná věc
Avatar - Blue Sun
1. 2. 2021 19:22
Re: Roman
To sice možná jsou, ale nabídka motorizací a kombinací, spolu s image značky prostě větším prodejům zatím nenahrává.
1. 2. 2021 20:15
Re: Re: Roman
Nabídka motorizací určitě problém není. Nafta 100 118 140 154kw. Benzín 147 206 375kw.
1. 2. 2021 21:02
Re: Re: Roman
Není?! A kde je benzínový dvoulitr s manuálem? A kde kombi Sportwagon? :-(
Avatar - kari.laz
1. 2. 2021 21:06
Re: Re: Roman
To ale není problém motorizací, ale převodovek a provedení. Motory jako takové mají rozsah celkem slušný.
2. 2. 2021 04:45
Re: Re: Re: Roman
Kombi chybí a to hodně. Manuál určitě ne.
Avatar - kari.laz
2. 2. 2021 08:14
Re: Re: Re: Roman
Manuál určitě jo
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 09:12
Re: Re: Roman
Píšu motorizací A kombinací. Ty si vybereš zase jen půlku, která se ti hodí.
Avatar - Plautus
1. 2. 2021 23:00
Re: Roman
Zato teraz získa ten správny imidž. Je to hlavne chyba marketingu, mnohí ani netušia, že Giulia a Stelvio existujú. Výborné produkty, ale opomínané. Zato teraz naleštíme prdy a urobíme im reklamu. Ako vidno na DS, vôbec to nefunguje.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 09:16
Re: Roman
A proto to opovrhované DS prodá stejně nebo více (rok 2020) aut jako Alfa. Tak jo, povídej mi o leštěných prdech. :-D :-D Nová značka s opovrhovanými pohony poráží tradiční Alfu.
BMW prodá jednoho modelu trojnásobek, co Alfa celé produkce. BMW 3 má měsíční prodeje ve výši ročních prodejů Giulie... Fakt, měli byste se trošku více snažit, Alfisti, protože takhle to daleko nedotáhnete.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 11:06
Re: Roman
A dôvodom predajov sú podľa teba najmä kvality tých áut. Ja za tým vidím súhru viacerých aspektov, ktoré sa miešajú v prípade konkrétnych áut a značiek v rôznych pomeroch, a sú to marketing (napr. v prípade BMW), patriotizmus (napr. DS), obavy/krčmové reči (napr. AR), “kolotočársky /pouťový/” efekt (napr. DS), predajná/servisná sieť a prislúchajúce služby, v rôznych pomeroch k jednotlivým spomínaným značkám. Či je to tak správne, si vyhodnotíme každý asi iný záver, trh vie byť neúprosný a ako sa ukazuje aj v tejto dobe, ľudia konajú dosť stádovito...
A snáď chápeš, že tým netvrdím, že BMW predáva len vďaka marketingu...
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 13:59
Re: Roman
O důvodech píšu jinde, ale za to, že lidi neumí číst a přemýšlet už nemůžu. Jen mě baví, když málo prodávané DS je "leštěný prd" a každý jím opovrhuje, a stejně málo prodávaná Alfa je legenda, dokonalost a já nevím co ještě.
A, bohužel, taky nikdo z fanatických Alfistů ještě nedokázal pobrat, že jsem pro zachování obou značek, protože každá z nich má svou klientelu a svůj smysl. Jenže na to by zdejší diskutéři museli umět i přemýšlet jinou optikou než pouhým projížděním zatáček. Protože jen o tom svět aut není.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 14:33
Re: Roman
Nie som fanatický Alfista, ale mám talianske autá rád (radšej ako nemecké, francúzske, japonské atď.) a nehanbím sa za to. Nemám ani nič proti DS ako takému, ale nehnevaj sa, pokým to má technický základ aký to má, tak je to a bude to pre mňa “leštený prd” aj vzhľadom na všetky tie pročína cingrlátka. Jediné DS, ktoré sa mi svojho času vzhľadovo páčilo, bolo DS3, teraz ako tak s jedným zatvoreným a druhým prižmúrením okom DS7, ale ako píšem, iba po stránke vzhľadu.
Lepšie by v Stellantis spravili, ak by DS začali stavať na základoch AR, opačným prístupom spravia aj z AR práve ten “leštený prd”.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 14:39
Re: Roman
Ne, stále stejná chyba, ale to bude tím italským fanatismem. Ty nedokážeš pochopit, že zájemce o koupi DS nezajímá nějaký šestiválec nebo (údajně) dokonalý podvozek. To nejsou lidi, kteří by prožívali každý průjezd zatáčkou a užívali si u toho řev motoru a výfuku. Takže si fakt nebudou připlácet více za takové (pro ně) zbytečnosti. A proto se DS o nic podobného ani náznakem nesnaží. Proto se soustředí na moderní technologie, komfort a luxus na palubě, elektrické pohony. Protože cílí právě na takové lidi, kteří o tohle stojí.
Tvůj přístup by zabil obě značky.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 14:55
Re: Roman
Fanatik žabiakov mi tu bude písať o talianskom fanatizme :D
Ale keď myslíš, ja ti to neberiem. Mám svoj názor a Alfu typu “leštený prd” si určite nekúpim, pretože to môžem rovno kúpiť Kórejca alebo čokoľvek iné. Takže pokým si Alfa nezachová svoju techniku aspoň pri väčších modeloch, tak Stelvio po fl bude posledná Alfa, ktorú kúpim. Dúfam, že ty si kúpiš DS, aby si zachránil aspoň jednu zo značiek, o ktorých sa tu bavíme.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 15:00
Re: Roman
Hm, další chyba. Já nestraním žádné značce. Jenže to je postoj, který nikdo z vás tady už vůbec nedokáže přijmout. Mě zajímá realita.
A ne, DS si nekoupím, protože nedělají to, co potřebuju já. Pokud to nebude z Francie, bude třeba z Japonska. Nebo z Koreje. Mně je to totiž tak nádherně jedno...
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 15:12
Re: Roman
Svatá prostoto! Čítať snáď vieš, ešte by to chcelo chápať písaný text. Zbytočná diskusia s tebou, pretože keď si nekúpim ďalšiu AR, či celkovo Taliana, keď ich pokundia horšou technikou, tak im “straním” 😖
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 15:33
Re: Roman
Tak tuhle blbost jsi vyčetl z čeho? To už je hodně zoufalá křeč.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 16:01
Re: Roman
Vráť sa k môjmu komentu z 14:55 v tomto vlákne (a dám ti to aj sem, lebo ty by si zase nepochopil na čo narážam: ´Mám svoj názor a Alfu typu “leštený prd” si určite nekúpim, pretože to môžem rovno kúpiť Kórejca alebo čokoľvek iné.´) a potom sa tu v tých tvojich kŕčoch pre mňa za mňa zvíjaj aj do zajtra. Veľa zdaru ty “nestranné brko” 👋
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 19:30
Re: Roman
No, však si ji nekupuj, tvůj boj. Akorát tu pak pořád dokola neplač.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 20:42
Re: Roman
Ty si veľký tragéd. Kde vidíš plač?! Snáď mám právo vyjadriť svoj názor a rozhodnúť aj o tom, za čo som ochotný zaplatiť a za čo ochotný zaplatiť nebudem. Pretože ak by sa riadili tvojimi “ekonomickými” teóriami (ktoré nemôžem/e/ vylúčiť), tak tá produkcia skĺzne do šedivého priemeru a tam je toho už na výber viac než dosť a možno aj pomer cena/výkon bude inde lepší. Ak by som bol fanatik, tak to ospevujem a kúpim si to aj keby to malo mať 3 kolesá a volant zo Zetoru, nemyslíš?! Pretože tak to práve podľa mňa robia tí fanatici, ktorým je jedno, čo to auto ponúka, ale má pre nich ten správny znak na kapote/maske.
Keď ti je tá značka u p.dele, prečo toľko komentuješ ako ju zachovať a priviesť k životu? Alfa potrebuje prísť s modelmi vo viacerých triedach, to nám je každému jasné, že Stelvio a Giulia bez kombi to nevytrhnú. Ale zároveň nie som si istý, či to dokážu vytrhnúť z biedy priemerné autá na úrovni konkurencie, len v inom obale. A dizajn sám o sebe tiež nie je dlhodobo spásonosný. P508 je pekné auto, ale že by trhalo rekordy predajnosti sa tiež nedá povedať.
Preto dúfam, že k tomu v Stellantis pristúpia s rozumom. Ale ak to chytí do rúk “ekonóm” tvojho razenia, tak poteš koště.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 21:01
Re: Roman
Mno, děkuji za potvrzení. :-D :-D Fakt fanatik k pohledání.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 21:22
Re: Roman
Smeješ sa ako idiot, píšeš ako imbecil a to som všetky tie debilné diagnózy urazil.
Avatar - Plautus
2. 2. 2021 15:07
Re: Roman
A napriek tomu koncu dokázala vyvinúť skvelú Giuliu a Stelvio. Bodaj by také konce zažívala ďalších 50 rokov. 🙏
1. 2. 2021 19:01
Alfa
Každá dobrá automobilka by mala mať zástupcu v segmente C.Je to segment ktorý v našich končinách zastupuje plnohodnotné rodinné auto a dúfam že Alfa tento model reinkarnuje a neskončí ako Lancia Delta.Ak by Giulietta vyzerala takto bola by to pecka. :yes:
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Ja Prvni 123
1. 2. 2021 19:22
Re: Alfa
Giulietta bude - teda pokud bude celá Alfa Romeo.
Jen se obávám, že bude hodně "hybridizovaná". Dokud se lidi nevzpamatují a nezačnou volit do evropského parlamentu podle jiných kritérií.
1. 2. 2021 21:06
Re: Alfa
Ty děláš, jako by u Alfy vše záleželo jen na designu! Její přitažlivost přece stojí a padá taky s nadupanými motory a jedinečnou radostí z jízdy!
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 09:20
Re: Alfa
Jo jo, taková těžkopádná 159, to byla radost. :-D :-D
2. 2. 2021 09:32
Re: Alfa
Giulie je nejlepší sedan, který jsem kdy řídil. Až mi bude 60, tak si ho koupím pro zábavu. Bmw 3 může prodat 50x tolik aut (taky jedno mám:D) ale jízdně je Giulie snová.
2. 2. 2021 10:07
Re: Alfa
No a sme doma. Alfu si kupis ked ..... Preto je tam kde je, lebo alfisti nerobia predaje. Z reci sa vyvoj nezaplati. Paradoxom je, ze ak ma aj niekto chut mozno znacku podrzat aj ked za cenu trasformacie, tak je este ten zly.
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 10:23
Re: Alfa
Tak pokud ti není šedesát zítra nebo letos, nebude to Alfě moc platné.
Bohužel, deset tisíc prodaných Giulií za rok značku fakt nezachrání. Potřebovali by aspoň pětinásobek, spíš více.
2. 2. 2021 10:50
Re: Alfa
Ještě mi ani nebylo 40 ;-)
A jinak já problém vidím v tom, že FCA od počátku chtěla po AR nesmyslné cifry co do počtu prodaných kusů! Pakliže prodeje AR jsou špatné, co pak jsou prodeje Fiatu?! To jsou právě ty dopravní prostředky, která mají dělat v tomhle ohledu čísla. To srovnejte třeba s takovými, dnes již bratříčky, Peugeotem či Citroenem. Ha, tak kdo že jako málo prodává??? Dle mého, značka jako Alfa Romeo by se měla srovnávat s prodeji např. takového Jaguaru, či do budoucna Cupry. A tím myslím segmentově, jednotlivé modely, protože v současné době už má AR v podstatě jen dva modely. A to modely, které osloví ŘIDIČE, nikoli řidiče, kterých je dnes většina ;-) Já vidím budoucnost zachovat řidičská auta, která je radost řídit, to, co vždy AR uměla. Ať si tam klidně přidá pár "slabších tuctových" modelů, které trochu udělají čísla, využijí jméno Alfa Romeo, ale s citem. Čísla, co do počtu prodaných kusů, by měly dělat jiné značky, kterých tam mají v koncernu dost! No a pak vidím recept, samozřejmě ve snaze získat lepší reputaci co do spolehlivosti, která už dneska není tak špatná, ale pořád, když se zeptáš průměrného automobilisty, co je spolehlivější BMW nebo Alfa, odpověď bude myslím jasná. Přičemž aktuálně je realita spíš opačná :-) Pořešit ještě takové ty, jak já říkám "italské věci" co do zpracování, no a samozřejmě se časem snažit končit stabilně v černých číslech, čili v plusu. Tohle by měl Carlos Tavares po AR podle mě chtít, ale ne nesmyslné cifry co do počtu prodaných kusů aut. Jaká bude realita, až čas ukáže, zatím to jsou všechno jen a jen slova.....

A přidám pár tabulek, jak že na tom teda ta AR vlastně je:

https://carsalesbase.com/…ized-crossovers/

https://carsalesbase.com/…3-midsized-cars/

http://portal.sda-cia.cz/stat.php?…
2. 2. 2021 12:46
Re: Alfa
Na dnešním trhu nemůže existovat značka, která vyrobí méně než 500 000 aut. MImo luxusních (Od maserati výš). Tedy ani jaguar není schopen dlouiho fungovat na číslech, která dělá.
Až budou plně elektrický auta standardem, možná další malý značky vzniknou, protože pohon s baterkami je box co nakoupíš klidně i s platformou a karose si uděláš po svém. Nebudeš tedy umořovat vývoj platfromy s pohonem jen na svém produktu.
2. 2. 2021 13:29
Re: Alfa
Že to pod půl mil. nejde?! To řekl kdo, ty? :-) 400 000 aut chtělo po AR i FCA. A když nepočítám stařenku Giuliettu, tak prakticky se dvěma modely. Podle mne nesmysl. A pokud to bereš jakože nutná min. cifra pro zaplacení vývoje.... V tomhle by ten Stellantis mohl být OK, když teď budou v rámci koncernu techniku sdílet, tedy i platformy, tak náklady na vývoj budou logicky taktéž sdílené. No a, pro mě za mě, ať si použijí platformu z čeho chtějí, pro Tonale z Compassu, pro další modely klidně z DS. Ale ať pro boha hlavně ta auta, která dělají Alfu opravdovou Alfou, zatím stále staví na Giorgio. Až nechápu, jak to může být tak skvělá záležitost, když už to má pět let a hlavně to tolik let předtím ještě trvalo, než to konečně představili. No a až to jednou opravdu stačit nebude, tak ať tahle ta auta stále nechají vyvíjet těmi, kteří to opravdu umí....
Jinak prodejům samozřejmě nepřispěl ani fakt, že pro mne zcela nelogicky, zařízli Giulii v kombíku. Ono, po tak dlouhém oddalování příchodu platformy Giorgio, do tolik očekávané nové éry značky po době temna, přijít v roce 2015 jen se sedanem... tohle fakt trh a Evropa především potřebovala :-O
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 14:25
Re: Alfa
To je nádherná vize, ale přesně to je cesta do pekla. Uvědom si, že ta značka musí vyvíjet platformu, motory, vybavení a vše okolo. Pokud bude vyvíjet všechno tohle pro deset tisíc kusů ročně i nadále, přežije maximálně dalších pět let. A nějaké hraní si na pány řidiče a povyšování se tím nad ostatní v provozu je fakt nezachrání, spíš naopak.
A ta tabulka střední třídy je nejlepší důkaz, jak je Alfa v háji. Vždyť se prodá více Talismanů, kterými tu každý opovrhuje, jak nemají motory ani pořádné podvozky, a jak si rozhodně neobhájí svou cenu...
2. 2. 2021 10:50
Re: Alfa
Měl jsem předtím Giuliettu QV, takže ke značce dluh nepočiťuji, pánové. Alfa nejde s dobou. BMW sice nejezdí nijak extra, ale má skvělý infotainment a podobné srandy, které dneska prodávají auta. Do Giulie si pořád nelze pořídit ani digitální budíky. To však z Giulie nedělá horší auto, jízdně předčí 3er s přehledem.
2. 2. 2021 12:28
Re: Alfa
Tak nemožnost pořídit si do Giulie "digitální budíky" mě fakt vůbec, ale vůbec nevadí. Já si jí totiž nemůžu koupit proto, že ti pitomci k benzínovému dvoulitru nenabízí manuální převodovku! :-O A to by chtěli s Giulií aspirovat na pozici nejřidičtějšího sedanu na trhu! Nepochopitelné, neuvěřitelné, neomluvitelné!!! :-( :no:
2. 2. 2021 12:37
Re: Alfa
Tak to já s tebou můžu stokrát souhlasit, ale není to požadavek průměrného kupujícího. Když máš dát 1.7 mil za sedan střední třídy a Alfa ti nabídne infotainment 10 let za konkurencí, analogové budíky a nic jiného ti ani nenabídne, tak pak sedneš do Mercedesu/Audi/BMW a začneš pochybovat, zda za všechny ty peníze dostáváš dost. Osobně bych jim tu historickou interiérovou techniku i prominul, pro tu skvělou zábavu za volantem, ale ve spojení s dalšími věcmi, už to u mě tentokrát nešlo.

Ale možná jak říkáš, Giulie dává větší smysl v puristické verzi s minimem výbavy, benzínovým dvoulitrem, jako auto pro zábavu. Jenže to prodeje nedělá..
2. 2. 2021 13:22
Re: Alfa
Ten tvůj poslední odstavec by se měl tesat do kamene. Je naprosto nepochopitelné, proč Alfa nějakou cenově relativně dostupnou verzi Giulie se zvukově poladěným benzínovým čtyřválcem, 6st. manuálem a osekanou výbavou nenabídla. Alfisti by jí utrhali ruce!!!
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 14:20
Re: Alfa
O tom silně pochybuju. Většina Alfistů se zmůže na olítanou 156 nebo Giuliettu. A osekaná výbava dnes zaujme pět lidí a přitom rozpočítané náklady na vývoj a výrobu auta jsou stále stejné. Ušetříš třicet tisíc z miliónu, dává ti to smysl?
2. 2. 2021 09:39
Re: Re: Alfa
Těžkopádná 159? Možná tak proti 156. Dobová konkurence určitě nejezdila lépe
Avatar - Blue Sun
2. 2. 2021 10:26
Re: Re: Alfa
Nejezdila? To máme jako protiklad E90 nebo W204, a obě tedy jsou oproti 159 jízdně rozhodně lepší. Nebo chceš 159 srovnávat s Passatem a Mondeem?