Jestli měl být do tohodle zoufalství přenesen design původní Š1203 tak se to bohužel nepovedlo ani trochu. Jednak stará dvanáctsetrojka byla jednoznačně hezčí, a navíc měla normální kulatý volat se kterým se dalo normálně točit a ne tu hranatou příšernost. Proč pan designér nenavrhnul i hranaté kola ?
Tak to máš silne pokrivený pohľad, kámo. Žiadny zázrak to pravdaže nie je, ale žiadne prvky diletantstva rozhodne nevykazuje. Je to približná idea, predstava, a ako taká je vcelku svieža a zaujímavá. Neviem, čo viac od takýchto skíc čakáš, produkčnú podobu?
Diletantským prvkem je například ta střecha bez jakýchkoliv nosných částí vpředu
A jestli to má být jen skica bez jakékoliv návaznosti na možnou produkci nebo konstrukční základy, mělo být jasně uvedené že se jedná jen o papírovou čmáranici
Tak označit bezkonkurenčně největší křáp s logem Škodovky za "legendu" je výkon zralý na Dr. Chocholouška. Jinak ten výtvor se silně nepovedl, když už, tak měl být mnohem víc retro... :-(
Človek otvorí diskusiu a samé frflanie. Choďte sa občas trochu vyvetrať, aby ste moc nezatuchli doma.
Podľa mňa je to podarené. Ako nejaký kit na prestavbu sériového ID.Buzzu...prečo nie? Netreba sa na to v dnešnej dobe pozerať tak, či by si to dobre predávalo, ale v malej sérii takýto nápad má šancu.
Ani jako kit na přestavbu, i ten by musel vycházet z něčeho reálného. Tvrzení že základem je architektura z Transporteru je samozřejmě blábol přimeřený možná tak osmiletému děcku. Stačí se podívat na proporce, nebo třeba na provedení supertenkých A sloupků či úzkou střechu.
Beru to samozřejmě optikou rozdílu mezi kreslenou studií a reálným vozem, ale tohle nemá ani příď ani záď jakkoli blízkou 1203. Ale co, patlálek se zviditelnil, ukázal obrázek, zase zapadne...
Dva dny jsou tak jeden obrázek, aby to mělo aspoň trošku úroveň. A tady jich je na týden práce (za předpokladu, že nebudu dělat nic jiného) nebo na měsíc při normálním využití času. Na tohle už jsem starý.
Dřív jsem toho vytvořil docela dost, ale jelikož vím, kolik času zabere opravdu povedený návrh, nebudu plýtvat časem ani energií na přesvědčování malověrných.
A už máš v gatiach. Večne sa tu do ľudí navážaš, aby svoje tvrdenia a názory niečím podopreli a dokázali ich pravdivosť a opodstatnenosť. Akonáhle niekto ukáže na teba, tak si mimo. Chabé, kámo, veľmi chabé. Tvoje hlúpe reči nemajú žiadnu cenu ani váhu.
V gatích? Z tebe? A to jako proč, štěkálku? Že si nesednu na zadek a nevyvalím hned svoje obrázky, tak mám v gatích? Ne, mám lidi jako ty u prĐele. Tak se zase zastřel.
Tak si sa vyfarbil. Si len blbeček, čo si myslí, že má patent na rozum a na pravdu, ale pritom si retardovaný chudák, čo nevie nič, len mudruje. Rýpeš do každého - ale jak máš ukázať niečo sám, tak si v koncoch. Argumenty nie sú, tak píšeš ľuďom aby sa zastrelili a podobné špinavosti. Pozri sa do zrkadla, ale bacha, aby si sa zo seba nedogrcal, ty mentálny potrat.
Dobrý večer, je mě už 68 let, a asi jsem zralý do penálu... podle mladších. Nenárokuji si patent na rozum ale mě se tato studie Daniela Hájka líbí. Ano, kdysi byla původní "dvanáctsetrojka" vrchol toho, co jsme si bohužel v době reálného socialismu mohli přát. Stala se legendou.
Život jde dál, mnoho se od té doby změnilo a i takováto reminiscence na tu původní a legendární Š 1203 se mě osobně líbí.
Uznávám, že každý má svůj názor na vkus, ale za mě: Daniel Hájek je mimořádně nadaný designér.
Je mě líto, že tato jeho studie (možná i jiné) zapadnou kdesi a odkud už nebude návratu k jeho moderní vizi.
Podle mě by nadaný designér měl respektovat konstrukční pravidla věci, kterou navrhuje. Pokud to udělá, má taková studie význam a daná věc půjde vyrobit a používat. Pokud pravidla nerespektuje a vytvoří návrh zcela odtržený od reality, má to pak charakter jen laciné dětské malůvky.
V podstatě máte pravdu. Ale navštívil-li jste někdy nějaký renomovaný autosalon v Evropě nebo v USA či Japonsku, opak tedy vězte že jen málo studií se vyvine do stavu vhodném pro výrobu. Tady jde o to, narýsovat a ukázat možná novou, moderní a odvážnou možnost pro výrobu.
Je jasné že se tohle nebude realizovat, já však tomuto fandím. Viz i hotové a vyrobené pěkné studie ŠKODA - od Tudoru, Vision, Slavia a jiné. Možná škoda že na jejich realizaci nejsou peníze.
Od toho podobné studie jsou aby určovaly budoucí směr vývoje, i když jen možná zlomkem své kreativity.
V podstatě máte pravdu. Ale navštívil-li jste někdy nějaký renomovaný autosalon v Evropě nebo v USA či Japonsku, opak tedy vězte že jen málo studií se vyvine do stavu vhodném pro výrobu. Tady jde o to, narýsovat a ukázat možná novou, moderní a odvážnou možnost pro výrobu.
Je jasné že se tohle nebude realizovat, já však tomuto fandím. Viz i hotové a vyrobené pěkné studie ŠKODA - od Tudoru, Vision, Slavia a jiné. Možná škoda že na jejich realizaci nejsou peníze.
Od toho podobné studie jsou aby určovaly budoucí směr vývoje, i když jen možná zlomkem své kreativity.
Takové a další auta Škodovce chybí a ta studie se mi zdá hodně povedená a odvážná. Ale je vidět jak jsme všichni zhýčkaní, nebo spíše znuděni tím neustálým modernizováním zrovna zmodernizovaných modelů. Je to odvážné, hezké a kdyby to vyráběli což se nestane tak i prodejně úspěšné. Nicméně koncernový TRANSPORTER by se dostal do problému, takže se toto rozhodně za mně realizovat nebude, což je velká ŠKODA. ;-)
Jo mám se čím chválit. Například jsem kompletně navrhnul atypický dům ve kterém teď bydlím. Navrhoval jsem ho s ohledem na realizovatelnost, funkci i vzhled. A vše se povedlo, je postavený, pěkný a funguje.. Ale nemám vůbec potřebu dávat ho kvůli tomu na internet